Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A lányok megbolondultak?

Avagy mi történik, ha három kielégítetlen lány…

Nemrég fedeztem fel ezt az oldalt és beleolvasva a történetekbe, meghozta a kedvemet, hogy én is leírjam nem egészen szokványos kalandomat. Az időpont tavaly nyáreleje, az érettségi díjkiosztó után nemsokkal. Unalmas, meleg napnak ígérkezett a mai. A délelőttöt kellemes tespedéssel töltöttem és a továbbiakra is ez volt betervezve.

Azonban délutánra Ágnes barátnőm áthívott hozzájuk. Úgy egy óra után el is indultam. Meglehetősen közel lakik, gyorsan odaértem. Gyakran átugrok egy kicsit dumcsizni. Jó nagy házban laknak. Mostanában szinte mindig üres, jóformán ő van otthon a legtöbbet a családból. Csengetnem sem kell, kint várt már az erkélyen. Bemegyünk a házba. Beszélgetünk és mondja, hogy elhívta Angelikát is (Mi hárman jóbarátnők vagyunk. Ha belegondolok Ágival már óvodás korunk óta ismerjük egymást, de Angelika is jópár éve barátnőnk). Ahogy ezt kimondta már meg is szólalt a csengő. Beengedte őt is. Hármasban folytattuk a dumálást.

Kis idő múlva azt ajánlotta Ági, menjünk ki a kertbe és fürödjünk egyet! Az ötlet nagyon is jónak ígérkezett, mivel kellemes meleg volt. De nincs itt a fürdőruha! – mondta erre Angi. Ugyanmár! – Ági. Kimentünk a kertbe. Nekem nagyon tetszik a kertjük. Tele van ültetve mindenféle fával meg bokorral, amiknek a takarásában egy kis medence van. A kert folytatása egy nagy gyümölcsös, azon túl pedig a szántóföld (szomszédjuk is csak egy van). Szóval nagyon nyugis a környezet, nemhiába mi megyünk mindig hozzá. Ági ment elől, odaérve a medencéhez már dobálta is le magáról a ruhát. Egy-két mozdulat és már meztelen is volt. Gyorsan bement a vízbe – Hát ti nem jöttök? Összenéztünk Angival, mi is levetkőztünk és bementünk hozzá. A víz nagyon kellemes volt, kellemesen hűsítő. A medence nem igazán nagy, olyan 2*2m lehetett, azért még hárman elfértünk benne.

Pacsáltunk, nevetgéltünk, élveztük a jóidőt. Kb fél óra múlva kijöttünk és lefeküdtünk a kint lévő pokrócra. Éppencsak elfértünk rajta. Ott feküdtünk hárman, a három 18 éves lányka, teljesen meztelenül. Szerintem elég jó alakjuk van, remélem én sem vagyok elmaradva tőlük. Hármónk közül Angi a legizmosabb - köszönhetően az aerobiknak - és hát meg kell mondani ő rendelkezik közülünk a legnagyobb mellekkel is. Na jó azért Áginak, meg nekem sem kell zoknit rakni a melltartóba. Anginak válligérő egyenes barna haja van, kék szeme; Ági szintúgy barna és barna szeme van; a változatosság kedvéért én is barna vagyok, kék szemekkel. Ami a szexuális életünket illeti, lehetne jobb is. Egyikünknek sincs barátja, de bevallásuk szerint ők már nem szüzek (futó kaland). Én még a pettingnél nem jutottam tovább (a fiúnak is az volt az első, képzelhetitek milyen volt…), viszont már csak „hivatalosan” vagyok szűz, köszönhetően egy óvatlan szombat reggelnek.

Ahogy ott feküdtünk egyszer-kétszer sandán az ágyékukra pillantottam, ugyanis Angelikának és Áginak borotvált volt a puncija, olyan „csík stílus”-ra. Persze ez nem olyan nagy dolog, de én azért megbámultam - még sose próbáltam borotválni a puncimat. A lányokkal mellettem plussz még az előbbi dolgon gondolkodva, az jutott az eszembe, de jól esne most szeretkezni (természetesen fiúval)! Akkor (meg máskor is) elég sűrűn gondoltam a szexre. Ha azt vesszük, ez nem meglepő egy olyan környezetben, ahol naponta lehet a szexel és az erotikával találkozik a tv-ben, az újságokban, de még az iskolában az osztálytársaktól is. Kezdett már melegünk lenni a napon. Összeszedtük a ruháinkat és felmentünk Ági szobájába. Ági mondja – Ha nem haragszotok én bugyin kívül nem veszek fel mást – nagyon meleg van. Hát akkor már mi se veszünk fel, elvégre ő a házigazda.

Ez a sok meztelenkedés nem tesz jót a (szexuális) nyugalmamnak. Mitagadás izgató volt a helyzet. Locsogtunk erről-arról, viszont azon kezdett járni az eszem, hogy milyen lenne mókuskám „csupaszon”. Kérdezgettem őket, hogy milyen, meg gyakran kell-e csinálni, satöbbi - többnyire mindenről lehet előttük beszélni.
- Ha ennyire érdekel, miért nem szoktad csinálni? – kérdezi Angi.
- Hogy őszinte legyek, még sose próbáltam ki. Tik adtátok most az ihletet.
- Megcsinálhatjuk neked? – kérdi mosolyogva Ági.
- Háát jó, de…
- Hozom a cuccot! – nem is hagy válaszolni.

Megjelent egy kis lavor vízzel, egy törölközővel, habbal, krémmel és a borotvával. Nem fog fájni – mondta olyan Freddy Krügeres stílusban. Leterítette az ágyra a törölközőt.
- Vedd le a bugyid és feküdj ide! - hangzott az utasítás. Ráültem a törölközőre.
- Na? Hogy akarod, milyen legyen? – Ági
- Mindegy, csak maradjon belőle nekem is valami. – viccelődtem.
- Csináljátok olyanra, mint a tiétek!
- Rendben! Feküdj hanyatt nyugodtam, lazíts, majd mi elintézzük! – nevetgéletek. Megnedvesítette Ági a puncimat, Angi pedig tenyerébe kinyomta a habot, amit rákent a bozontomra. Aztán Ági elkezdett borotválni. Mikor megérintett, kicsit megremegtem, de próbáltam lazítani. Gyors és határozott volt - sokat gyakorolhatta már magán.

Kezdett kellemes lenni, ahogy ujjaival matat odalent. Mikor lecsupaszította nagyajkaiamat megkért, hogy álljak négykézláb és akkor a popsilyukam körényéről is eltávolította a kósza szőrszálakat. Most már aztán végképp felizgultam. Váratlanul megszólal – Kész! Csinálhattad volna még egy kicsit – mondtam majdnem. Visszafeküdtem a hátamra. Angi kinyomott egy kis krémet a kezére, rám néz – Bekenhetem? – bólogatok. Ahogy krémes ujjai végigsiklottak puncimon majdnem elélveztem. Biztos már tiszta lucsok lehet a puncim – jutott az eszembe. Ő se kényeztetett el túlságosan, de azért jó volt. Felültem és lepillantottam mókuskámra. Hát megint majdnem elélveztem, de most a látványtól. Teljesen csupasz voltam, csupán - hozzájuk hasonlóan - a vénuszombomon hagyott Ági egy ujjnyi vastag csíkot, de az inkább csak borosta volt, alig-alig volt látható.
- Üdvözlünk a klubban – mosolyog Angi.
- Elégedett vagy? – kérdezi Ági.
- Mit is mondhatnék, kurvajó lett! – válaszoltam, miközben ujjaimmal is megvizsgáltam magam.
- És ha most nem haragudtok…

Nem bírtam magammal visszadőltem az ágyra és elkezdtem előttük masztizni! Nem tartom magam különösebben gátlásosnak, de most még az a maradék is elszállt, ami volt. Elengedtem magam és nyögdécselve játszottam új fazonú puncikámmal. Nagyujjam hegyével serényen körözgettem a csiklómon, néha be is csusszantottam magamnak. Rájukpillantottam, vihorászva engem néztek, mondtak is valamit, csak most más vette el a figyelmemet, hogy megértsem. Nem kellett csiklómat sokáig gyötörnöm, percek alatt rámtört az orgazmus. Becsuktam a szemem és kiélveztem minden pillanatát.
- Hogy te milyen édesen masztizol! – „ébresztett” Angi.
- Úgy gondolod? – mosolyogtam
- Gondolom ti is szeretitek csinálni.
- Sajnos nincs más… - görbítette le a száját Ági.
- Sajnos, de hát itt vagyunk egymásnak… – persze én akkor ezt nem úgy gondoltam, de Ági…
- Én úgy örülnék már egy kis szexnek! – Ági
- Mit mondjak, én is. – Angi sóhajtozva.

Mondtuk ezt úgy, hogy ők kettem egy bugyiban (amin mintha már lenne valami folt) ülnek, én meg egy szál semmiben, még mindig nedves puncival fekszek az ágyon. Egy pillanatra csönd.
- Én nem bírom tovább, ne vedd zokon Kati, de… – szólal meg Ági és egy lépéssel ott terem az ágynál. Leül, átkarol és szájoncsókol. Mindez olyan gyorsan történik, hogy nyikkanni sem tudok. Hát persze, hogy meglepődtem, de valami miatt nem ellenkeztem, hagytam magam! Hanyattdöntött, rámfeküdt és hagytam, hogy nyelvével befurakodjon az ajkaim közé! Nyelvével megsimogatta az enyémet. Egyszerűen jó volt! Rendes csókolózásba kezdtünk. Először csak gyengéden, majd egyre gyorsabban ficánkolt nyelvünk. Nem arra gondoltam, hogy most Az Ágikával smárolok, hanem mindössze arra, milyen jó érzés (ilyen az, aki ki van éhezve?:)) Átkaroltam és magamhoz szorítottam, ahogy azt már oly szokszor elképzeltem, csak éppen egy fiúval. Angi tágrameredt szemekkel bámult minket, ahogy csókolóztunk.

Ági simogatni kezdett: mellemet megfogta, másik kezével benyúlt a lábam közé. Te is simogass engem – szólalt meg. Az én kezem is elkalandozott testén. Mellét is, fenekét is megmarkolásztam. Nagyon finom bőre volt, nem is gondoltam, hogy ilyen jó fogása lehet egy másik lány fenekének. Benyúltam a lába közé, bugyiján keresztül megsimítottam a nunciját - nedves volt már. Abbahagytuk a csókolózást, nyakamat csókolgatta, majd lejjebb csúszott kicsit az ágyon és a mellemet csókolta. Keresztbe is állt a szemem, amikor meleg ajkai közé került a mellbimbóm. Egyszerűen olyan jó volt, hogy eszem ágában sem volt tenni ellene. Lefordult rólam: Most te is csináld nekem! Odahajoltam és először csak masszíroztam a cickóit aztán számmal is kezelésbe vettem neki. Bekaptam a mellbimbóját, lágyan megszívtam és éreztem, ahogy az megkeményedik, no meg hogy egy nagyot nyögött Ági. Szabadon lévő mellét kezemmel simogattam. Ujjam közé csippentettem a bimbóját és lágyan megmorzsoltam. Erre megint nyögött egyet.

Mindkét mellbimbójával folytattam ezt. Finoman meg is húzgáltam őket. Majd kiugrott alólam. Nagyon élveztem, hogy ilyen hatással lehetek rá.
- Ohh, ez nem igaz! Légy szíves nyald ki a puncimat, kölönben meghalok! – nyögte.
- Hát izéé… - na mégis mit lehet erre mondani? Tétováztam. Viszont, egyszerűen olyan hatással volt rám felizgult barátnőm látványa, hogy beleegyeztem! Annyira kívántam már, hogy történjen velem valami és most tessék, itt van! Használd ki az alkalmat! Nem is tudom, vajon vakmerő vagy bolond vagyok, de inkább az utóbbi:). Megfogta a bugyiját és letolta, én meg lábairól lehúzva az ágy mellé ejtettem. Csillogott a nedvességtől puncija. Szétrakta a lábait, odahajoltam szétnyílt nagyajkaihoz és az illat rögtön megcsapott. Egyáltalán nem volt visszataszító számomra, sőt egyenesen izgató, pedig egy ilyen helyzetet korábban még csak elképzelni sem nagyon tudtam volna.

Felnéztem rá, arcára volt írva mennyire szeretné. Hát akkor mindent bele: kidugtam a nyelvem és alulról fölfelé, hosszan végignyaltam a punciját, a már kidudorodó csiklóján is keresztülhaladva. Nagyon meleg és finom, puha, simák voltak a nagyajkai. Lehet, hogy pont délelőtt borotválta? Néhány nyalintás után elcsordult a puncija. Egy kis meglepetés ért, ahogy tele lett a szám a nedveivel. Nem nyeltem le, hagytam, hagy csorduljon ki a nyálammal együtt, az pedig továbbfolyt a popsivágatán keresztül az ágyra. Még néhányszor így hosszan végignyaltam neki, arcára fel-fel pillantva. Minden egyes nyalintásnál nyögött. Ez nagyon inspiráló volt számomra. Négykézláb voltam és éreztem, hogy puncimból kiszivárgó nedv kezd lecsordogálni a combomon. Egyik kezemmel odanyúltam puncimhoz és ujjammal szétkentem a csúszós nedvességet, hát ritkán szoktam ennyire nedves lenni – mellesleg volt vagy százötvenes pulzusom.
- Oh, Kati szuper vagy!!! Élveztess el! – sóhajtotta. Számat odatapasztottam kicsi csiklója köré és nyelvemmel gyötörni kezdtem a kis kemény dudort.

Hát, elég nyitott vagyok és úgy általában elég sok minden meg szokott fordulni a fejemben, de - hogy ilyen gátlástalanul nyaljam Ági barátnőm punciját – ez mindent túlszárnyal. Csípőjét mozgatva élvezette a játékot, nem sok volt már az orgazmusáig. Még néhány másodperc és nagyokat nyögve elélvezett. Puncija lüketésbe kezdett és kipumpált egy csomó nedvességet. Arcomat teljesen összekentem szerelmi nedveivel. Most már úgy is mindegy - gondoltam, és lenyeltem. Lassan csillapodott Ági légzése. Teljesen leizzadt, arca kipirult. Felültem és a combját cirógattam.
- Na? Jó volt? – kérdeztem.
- UHh, köszi. Uh, ez nem volt semmi. – lihegte. Megfordultam, Ránéztem Angira, akinek halványkék bugyiján nagy sötét folt éktelenkedett, bimbóudvara be volt pirosodva, bimbói peckesen álltak.
- Ti nem vagytok normálisak! – szólalt meg.
- Meglehet, de ez kiba….. jó volt! – vigyorgott rá Ági.
- Angi! Hát neked meg milyen a bugyid? – kérdeztem tőle.

Utólag elárulta, mikor simogattam magam (háttal voltam neki, végignézthette), nem bírt tovább magával és maszturbált [rám:)].
- Elkapjuk őt is? – Ági
- Ne, necsináljátok! – tett úgy mintha nem akarná. A fotelben ült, odaléptünk mellé és Ági csókott adott neki, én meg a mellét kezdtem gyúrogatni. Nem úgy tünt, mint aki védekezni akar. Ujjaim között megkeményedtek bimbói, közben Ágival heves nyelvcsatát vívtak. Levettük a bugyiját (szinte facsarni lehetett volna belőle a nedvességet) és lefektettük az ágyra.
- Andi, nem fogsz megharagudni, ha most én kinyalom a puncidat? – kérdezte Ági.
- Ági! Megbolondultál?! Ági ezzel mit sem törődve széttette Angi lábait és behasalt közéjük. Lassan húzogatni kezdte nyelve hegyét a puncin. Angi felnyögött, én mellé telepedtem és megízleltem mellbimbóját. Négykézláb álltam és megint lecsurrant a nedvem a combomra. Hátranyúltam, bedugtam magamnak középső ujjam, ki-be húzgáltam párszor. Iszonyat jó volt sima, nedves puncimon matatni. Rendesen tocsogtam, cuppogtak ujjaim.

Kivettem a kezem a lábam közül és lenyalogattam róla nedveimet (ha kellőképpen fel vagyok izgulva, szeretem kóstolgatni magam). Visszatettem a puncimra és megint megujjaztam magam. Angelika csukott szemmel élvezte munkánkat - szája nyitva volt, ahogy lihegett. Gondoltam egyet és puncinedvemtől csöpögő ujjamat benyomtam a szájába. Elkezdte szopogatni, puha nyelvével simogatta.
- Érzed az ízemet?
- Mi??? Ez a tiéd? Te kis perverz!
- Szeretnél kinyalni?
- Igen! (Angi általában megpróbál erkölcsösnek, tartózkodónak tűnni, valójában inkább csak szereti kéretni, illetve megjátszani magát. Amúgy meg teljesen egyhúron pendül velünk, értsd: ugyan olyan romlott. Fölé térdepeltem és ráereszkedtem az arcára, úgy hogy a lába közt serénykedő Ági felé néztem, Angi a kezével megtámasztotta a fenekem. Jóleső érzés futott végig rajtam, ahogy a puha nyelvét bemélyesztette nyagyajkaim közé. Azthiszem meglepődhetett egy kicsit mikor tele ment a szája a nedveimmel. Ezt az izgalmat már nem bírta ki (vagy azt, hogy Ági két ujjal volt már a puncijában). Vonagló testel, puncimmal a száján, halkan nyögdécselve elélvezett.

Kényeztetésemet abbahagyva engedte el magát.
- Te is jókor dőlsz ki! – szálltam le róla kicsit dühösen.
- UHHhh nekem… uhhh nekem most pihennem kell… - nyöszörögte.
- És velem mi lesz? – kérdeztem tőle.
- Ne is foglalkozz vele! Gyere, majd én törődök veled! – mondta Ági. Felkeltünk az ágyról, hagytuk hagy pihenjen, ha egyszer annyira kifáradt. Átkaroltuk egymást és smároltunk. Meglehetősen Angi íze volt a szájának. Egyik kezét lejebbcsúsztatta, megsimogatta a fenekemet, aztán benyúlt a lábam közé. Tenyerével simogatta a puncimat – nagyon jól esett. Utána egyik ujját bedugta lyukacskámba. Én is lenyúltam a puncijához és hasonlóan megujjaztam. Így izgattuk egymást egy kicsit.
- Ismered a 69-est? – hagyja abba a csókolózást.
- Persze.
- Van kedved hozzá?
- Persze!
- Földön akarod (az ágy foglalt)? - kérdeztem
- Jaj, ne feküdjünk le a földre, inkább próbáljuk ki a fotelt! - Ági
- És ott ugyan hogy férünk el?
- Majd megmutatom!

Ő szimplán beleült a fotelbe (amolyan nagy, karfás, kárpitborítású van neki, háttámlája enyhén döntött).
- És most, gyere ide mellém és mássz rám fordítva! – kétlem, hogy ezt akkor találta ki… Áttettem a lábam a feje fölött (megfogta, le ne csússzon, amíg helyezkedek) és felmásztam rá. Fejem becsúszott a lába közé, kezemmel a párnán tartottam magam, lábaim meg a levegőben voltak Elég mókásan nézhettünk ki. Magasságra kb megeggyezünk, alkatunk is eléggé hasonló, így aztán jól „összepasszoltunk”. El is kezdte nyalogatni a puncimat és nekem is szájra esett az övé, csakhogy egyáltalán nem volt kényelmes ez az égész. Végtagjaim még csak-csak rendben voltak, de fejemnek nagyon kényelmetlen volt. Fejembe tódult a vér és hiába volt puha a fotel párnája, nyomta a fejemet.
- Te, figyelj, ez így rossz nekem, inkább zavarjuk le Angit az ágyról! – próbáltam lemászni róla.

Angelikát elhesegettük, Ági a helyére feküdt. Feküdtem volna rá, csakhogy valami halk (kulcs)csörgést hallottam, majd a földszintről egy (számunkra) vérfagyasztó – Ágika, megjöttem! – hallatszott (anyukája jött meg). Na egy gyors szívinfarktus mindhármunknak, majd egymást elsodorva kapkodtuk össze, aztán meg - mint a villám - magunkra a ruhadarabokat. Ezzel ért véget (egy darabig) a hancúrozás. Miközben kikísért minket Ági, halkan morgolódott – Jöhetett volna tíz percel később…

Ha tetszett, van még mit mesélni.
Hasonló történetek
30286
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ro ·
Az egyik legjobb történet. 10 pont

BigBandit ·
Tetszett nagyon és apróbb részletektől eltekintve elég valósnak tűnt.
Kérlek folytasd. :)

Reactor ·
Szerintem nagyon jól sikerült.
Egy apró hiba: az Freddy Krőger :blush:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: