Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A lány és én

Az egész úgy kezdődött hogy átmentem egy új suliba még hatodikban.Az osztályból csak egy embert ismertem aki nem volt a legjobb barátom mivel eléggé rosszindulatú volt.Az elején mind szívattak mert egy kicsit tocsi voltam és ezért nem nagyon tetszett az új suli.Azonban a félévi vakációban elmentünk egy osztálykirándulásra és tudtam hogy változtatnom kell a helyzeten,ezért egy kicsit hülyébben viselkedtem. Így már nem is szívattak többet és beilleszkedtem. Azt kell tudni rólam hogy imádom a Walikng Dead-et és ennek nagy szerepe lesz az életemben.Szóval le is járt az osztálykirándulás és kezdtem barátkozni egy kedves,vicces lánnyal az osztályból aki ráadásul nagyon szép volt.Sokat lógtunk együtt szünetekben és mikor vele voltam valami fura érzésem volt,nem is fura hanem inkább nagyon szerettem vele lenni.Rengeteget beszéltem neki a Walking Dead-ről(lehet hogy néha már unta is)és egy nap megkértem hogy nézze meg legalább a sorozat első részét.Meg is nézte és tetszett neki. Így hát ha beszélgettünk legtöbbször a TWD (The Walking Dead)volt a téma.A 6. osztály második félévében(ha jól emlékszem) összejöttem egy lánnyal akit nem is szerettem. Ez volt életem egyik legrosszabb döntése(majd meglátjátok miért).Így hát aztán szakítottunk is mert tudtam hogy én mást szeretek. A 6. osztály így le is járt. Jött a 7. osztály és az oszi a lányt mellém ültette.Ennek nagyon örültem.. Próbáltam takargatni hogy ennek nagyon örülök és lehet hogy sikerrel. Az első félév így nagyon jól eltelt. Jött a második félév és a lányt elültette eggyel előbbre az oszi és az a lány ült mellém akivel együtt voltam régebb. Így aztán lassan,lassan lejárt a 7. is...A nyári szünetben sokat beszélgettem a lánnyal és a nyár végén egy este úgy éreztem hogy meg kell mondjam hogy mit érzek iránta..Meg is mondtam neki.Ő erre azt mondta hogy ő engem akkor szeretett mikor a másik lánnyal voltam csak nem akarta megmondani mert úgy gondolta hogy ha valaki együtt van valakivel akkor azok szeretik egymást.. És az a baj hogy ez JOGOS :( . Ezek után kérdeztem hogy még van e esélyem és azt mondta hogy nem tudom,talán.Én mondtam hogy oké.. Meg is kezdődött a suli (a 8. osztály) ..Aznap a suliban nem is beszéltünk egymással.. Aztán már gondoltam hogy ezt elrontottam,vége..Ekkor egy nap írt facebookon. Azt kérdezte hogy megvan-e még az az esély.Én ebben a pillanatban csak ültem a laptopp előtt és nem tudtam mit tegyek,csak néztem a laptoppot..Nem tudtam hogy mit írjak..csak néztem és néztem,mindeközben bennem volt egy fura érzés..Én erre mondtam hogy nem nagyon értem hogy ezzel mire céloz és megkértem hogy mondja el rendesen.Elmondta hogy tetszem neki és szeretné ha együtt lennénk. Én mondtam hogy persze..Másnap a suliban nem öleltem meg mert nem akartuk hogy még kiderüljön hogy együtt vagyunk.Hazamentünk és facebookon megmondtam neki hogy miért nem öleltem meg..Ekkor mondta hogy váltsunk témát és elmondta hogy vágta az ereit..Én mondtam hogy engem nem zavar mert szeretem és ez tényleg így volt,nem azért mondtam mert ezt akarta hallani(azért gondolta hogy zavar mert az osztályból még mások is vágták az ereiket és én rosszul érzem magam ha Igazi vért látok és akkor engem egy picit zavart másoknál hogy vágták az ereiket de nála NEM).Ezek után azt mondta hogy inkább csak legyünk barátok mert fontos vagyok neki és úgy elveszítene és nem akar..Ekkor rosszul éreztem magam..nagyon rosszul mert nagyon szerettem..Mondta hogy miután befejeznénk a 8.-ot úgysem találkoznánk mert más suliba megyünk..Azóta is csak barátok vagyunk de én úgy érzem hogy már nem annyira jó barátok és hogy így fogom elveszíteni. Aztán megtudtam hogy az a 2 suli pontosan egymás mellett van és ugyanaz az udvaruk,de már szerintem ő már nem szeret és nem tudom mit tegyek..Elfelejteni nem tudom mert ő életem szerelme.
Hasonló történetek
4224
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
2673
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Sorról sorra telnek-múlnak a félévek, hősünk mellé mindig mást ültetnek, de ettől még nem történik semmi. Nem a szexet hiányolom, de az érzelmeket nagyon. Igyekezz kifejezni valamit azon túl is, hogy ülsz a "laptopp" mellett és bámulod a "laptoppot", mert ez több ugyan a semminél, de igénytelen kifejezési mód.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: