Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A lángoló kard IV.

- Mit csináljak azalatt a két hónap alatt, míg Apocalypt megjavítja a kardot?
- Modjuk kezd azzal, hogy velem harcolsz! - szólalt meg egy idegen hang a fák között. Hirtelen előbukkant egy törp talpig páncélban, egy harcifejszével a kezében.
- Veled? Nem jelenthet nagy kihívást.
- Azt hiszed?!
- Nem hiszem, tudom!
- Hmm... Meglátjuk.
A törp fejszéje hirtelen kékre változott és befagyott. Ádám meglepődött, majd megszólalt.
- Mi ez?! A te fegyverednek van ereje?!
- Azt hiszed, hogy csak a tiédnek van? Ez a fagyott fejsze.
- Honnan tudsz rólam és a lángoló kardr... - fejezte be volna a kérdést, de az ellenfél türelmetlenül rárontott. Többször is megpróbálta megsebezni, de Ádám mindig elugrott. Ám végül elkapta. A fejszének sikerült megsebeznie a hasán. A seb elkezdett vérzeni. Elég mély volt, így letérdelt, hogy kibírja. A törp már megpróbálta lefejezni, de ekkor a fegyvertelen ellenfele lehajtotta a fejét és a keze vörösen izzott.
- Mi ez?! - kérdezte a törp, amikor észrevette, hogy a fegyvere megállt attól, hogy Ádám megfogta. Hirtelen elkezdett olvadni a fejsze és egyszerűen visszaváltozott egy normális eszközzé.
- Most véged van. - szólt elbizakodóan Ádám.
- Azt hiszed, mi?
A törp ekkor levett a hátáról egy hatalmas pörölyt.
- Nekem két mágikus fegyverem van. Az egyik a fagyott fejsze, a másik pedig ez, a tenger pörölye.
Aktiválta a kalapácsot, majd kilőtt vele egy vízsugarat, ami telibe találta az ellenfelét. Ádám felkelt.
- Ezzel még nincs vége. - mondta, majd előhúzta a lángoló kardot. - A lángoló kard egy ikerkard. Kettő van belőle és ez az erősebb. Neked van véged.
A gyáva törp már menekült volna el, de a lángoló kard csapása utolérte és porig égette a lábait.
- Harfrus, erről nem szóltál nekem!
- Ki az a Harfrus? - kérdezte Ádám.
- Azt hiszed, hogy elmondom? - mondta a törp, majd eltűnt.
- Ennek utána kell néznem.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mirrmurrka ·
eléggé fájnölfántázi csak legagyisított verzióban.
Már azt se szerettem.


Aktiválta.
aha.....


annyira dicsértétek, hogy elolvastam.
De kár volt.....
Andreas ·
Egy hasznuk azért van ezeknek az ócskaságoknak: némelyeket ötletes, humoros, magas színvonalú hozzászólásokra ihletnek.

Anita ·
Miért nem írtok inkább valami építőt, hogy hogyan írjon másképp?
Mirrmurrka ·
jó. de ha nem csak az irodalmiak kerülnek fel, miért nem kerül fel MINDEN?

Nem baj hogy nem vagyunk egyformák, attól, hogy én tök gyep vagyok agyilag mostanság, még szeretlek.
:DDD


szerelmesakisszifúúúúúúúúúr!!!


:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
Anita ·
Hát... tudod... ha jól csinálok valamit, akkor szoktam tévedni :)

én is :heart_eyes:
Mirrmurrka ·
tudom én, most meséljem el, én hányszor...????

Itt ülnénk még a jövő héten is.

*legyint*

:heart_eyes:

Sylvia13 ·
Ha ilyen részletekben szeretnéd folytatni, én azt tanácsolom, hogy jobban fejtsd ki a dolgokat. Ne csak azt írd le, hogy mit tesznek, hanem az érzelmeket, a környezetet. Gondolok itt arra, hogy időjárás, illatok. Törekedj arra, hogy az olvasó szinte maga előtt lássa a történetet. Tedd annyira érdekessé, illusztráld úgy a történeteket, hogy magam elé tudjam képzelni az egész sztorit. Továbbra is azt mondom, hogy a sztori alapja nem rossz, csak jobban ki kellene dolgoznod. Akkor tényleg szuper lenne! :wink:

Sok sikert!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: