Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A lángoló kard III.

Ádám, miután megérkezett a városba, elvitte a kardját egy mágus tornyába. Apocalypt egy külföldi mágus volt, aki remekül értett a varázslatokhoz és jól tudta őket alkalmazni élesben. Amint a törött fegyver elérkezett hozzá, megvizsgálta és a mágikus fegyvereket megjavító varázsigén gondolkodott.
- Hogy sikerült ezt tenni ezzel a csodálatos fegyverrel?
- Egy hegyitroll.
- Csak nem az, amelyik folyamatosan bejött a faluba és ellopott mindent?
- De! Sikerült legyőznöm. Most jelenleg ott fekszik a barlangjában holtan.
- Szép munkát végezhettél, ha legyőzted azt, aminél már nagyon sokan elbuktak.

A rövid beszélgetés után Apocalypt nekiállt eltüntetni a repedéseket a lángoló kardon, de valami megzavarta a mágikus auráját. Erősebben próbálkozott, de egy lüktető sötét energia blokkolta a tiszta varázsenergia-áramlást, ami elengedhetetlen feltétele a varázslásnak. A mágus megpróbálta megkeresni a blokkolót.
- Egy újabb hegyi troll! - ordított fel a varázsló. - Vagy a régi... - suttogta. - Mondd csak Ádám, milyen magas volt az a troll, amit te öltél meg?
- Úgy kb. négy méter.
- Ajaj! A falut fenyegető 6 méter magas!
- Azt hiszem, megpróbálhatok ilyen állapotban harcolni vele.
- Gondolkozz! Ha egy négy méteres példány megrepesztette, akkor egy 6 méteres mit csinál vele?! Inkább hagyjuk, hogy az EMCS (Elit Mágus CSoport) végezzen vele!
Pár perc múlva megérkeztek az elit mágusok. Belölük négy volt, a négy fő elementál szerint: föld, levegő, tűz és víz. Harcoltak egy 10 percet, de sajnos a hegyi troll túl erőnek bizonyult. Ádám eléggé türelmetlen volt és megunta a várakozást. Felkapta a sérült kardot, aktiválta az erejét és kihozta a legnagyobb erőt a kardból, amire a jelenlegi állapotában képes volt a fegyver. Ebben a pillanatban egy hatalmas tűzgolyó száguldott a szörny felé. Szerencsére az EMCS tagjai időben félreugrottak a hatalmas golyó útjából.
Nem tudni, hogy mi lett a trollal, ugyanis nyoma sem maradt. Valószínűleg elégett, mert soha többé nem látta senki. Ami a pengét illeti, megmaradt, de nagyon gyenge lett. Apocalypt ugyan megjavította két hónap alatt, de hogy addig mi történt...


Folyt. köv.
Hasonló történetek
29923
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Andreas ·
Muszáj ezt folytatni?

00L ·
Jee jee jee!
Végre van folytatás. :)
De majd megjelenik a TFT ( történeteket fikázó társaság ), és elveszik a kedved attól, hogy tovább alázd magad. :no_mouth:
De nekem tetszik, ahogy csinálod! Csak így tovább! :smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: