Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A koszorúslány

“Mindenki lilában van körülöttem :/ “ - írta Brian Thompson a telefonjába.


 


“Az esküvők már csak ilyenek...férfiként nem teszik?! :) “ - írta az egyik csevegőtársa.


 


“Dehogynem ” - írta vissza Brian, majd felnézett a telefonjából a körülötte levő őrültekházára. A lányok izgatottak voltak, és mindenhol élénk színű koszorúslány ruhák lógtak. Amikor elfogadta a meghívást jövendő sógora esküvőjére, Brian naívan azt gondolta, hogy az egész viszonylag fájdalommentes lesz. Végülis nem ő a násznagy. Úgy gondolta, hogy hozzájut egy kis ingyen piához a legénybúcsún, majd kölcsönzött szmokingjában táncol néhány szemrevaló koszorúslánnyal, végül vagy magányosan tér haza, vagy egy kissé szabadszellemű koszorúslány társaságában. Hiszen erről szól az egész. Az a tény, hogy a nővére volt a menyasszony, a húga pedig a koszorúslányok egyike, egyáltalán nem tűnt zavaró tényezőnek. De most, az esküvő délutánján már nem volt ebben olyan biztos.


 


Először Jeanie - nek, a húgának kellett egy új pár fehér pántos cipő.


 


“Kérlek, kérlek, kérlek! Elszakadt az enyém. Hatos méret. Kösziiii! Tartozok neked!” - jött az üzenet.


 


Semmi akadálya. Nem nagy dolog. Amúgy sincs semmi teendője az esküvőig hátralevő négy órában. Kiment a szállóból, leintett egy taxit és a legközelebbi bolthoz vitette magát. Cipő megvétele, visszaút, felliftezés a lakosztályba, ahol az előkészületek zajlottak. Jeanie tökéletesen elégedett volt az új cipővel, de máris jött a következő kérés:


 


- Frankie pezsgőt szeretne! - közölte a húga.


 


Frankie volt a nővérük, a menyasszony. Brian a szobányi lelkes nővel szembesülve gyors távozással próbálkozott. Ha eljut a folyosóig… a lépcsőn már futhatna.


 


- Bri...légy szíves!


 


“A fenébe is!” - gondolta. Úgyhogy mehetett az alagsorba a rendezvényszervezőhöz, aki természetesen nem engedte, hogy pezsgőt vigyen el. Esetleg a szobaszervíz? A nap ezen szakaszában nem szolgálnak fel pezsgőt. Újra irány az utca, a cél most egy megfelelő italbolt. Száz dollárjába került, hogy két üveg igazi francia pezsgővel és egy csomag műanyag pezsgőspohárral felszerelkezve visszatérhessen a szállodába. Ekkorra már úgy érezte, hogy neki is szüksége lenne egy kis alkoholra.


 


A következő kérés az volt, hogy szerezzen jeget az italok lehűtéséhez. A kérés teljesítése után a menyasszonyi lakosztály kanapéjára vetette magát és nem szándékozott mozdulni addig, amíg nem kap egy pohár buborékos italt. A telefonján csevegni kezdett és igyekezett minél kevésbé feltűnő lenni.


 


- Nézd Brian! - kiáltotta a húga a szoba túlsó végéből.


 


“Ennyit a meghúzódásról.” - gondolta Brian.


 


- Frankie mindegyikünknek új bugyit vett - folytatta a húga és valami lehetetlenül kis ruhadarabot lengetett felé.


 


- Nem mondod… - felelte Brian mérsékelt lelkesedéssel.


 


- És kaptunk melltartót is….Millie - t kivéve. Azt hiszem az ő méretében még nem gyártanak ilyesmit.


 


Brian felfigyelt Millie nevének hallatán. A szüleik utcájában lakó család lánya volt, és mivel Frankie több éven át a bébiszitterkedett náluk amikor Millie kicsi volt, őt is meghívták. Aranyos lány volt és a gondolat, hogy a ruhája alatt az a minimális textil lesz, szinte elviselhetetlen volt.


 


- Kihűlt már az a pezsgő? - kérdezte a húga, majd folytatta:


 


- Talán ha adsz belőle pár pohárral Chrystal - nak, akkor hajlandó pózolni neked az új bugyijában.


 


Az egyik csinos koszorúslány Jeanie vállára vágott a melltartójával. Nem volt nehéz rájönni, hogy ő lehetett Chrystal.


Brian kinyitotta a palackot.


 


- Hány pohárral töltsek? - kérdezte.


 


- Lássuk csak… én, Frankie, Chrystal, Annie, Meg ..ohh Teri és June a másik szobában vannak Millie - vel..Az összesen nyolc. - vette számba a lányokat Jeanie.


 


- Az hét, hacsak nem akarod, hogy Millie - nek is öntsek.


 


- Miért ne? Egy lánynak először egy esküvőn kell pezsgőt ízlelnie, nem gondolod?


 


- Ahogy akarod. Még szerencse, hogy két üveggel vettem.


 


Elővett kilenc poharat és az első palackot kitöltötte beléjük. Az utolsóba már csak alig jutott és tudta, hogy az lesz az övé. Ilyen a szerencséje.


 


- Teri, June, Millie! Pezsgő! - kiáltotta a húga.


 


A másik szoba ajtaja kinyílt és a két idősebb lány, vastag fehér fürdőköpenyben vidáman betáncolt a szobába. Mögöttük jött az ifjú, kicsit izgatott Millie. Nem volt más rajta, csak az új kis bugyi.


 


Brian csak ült és bután nézett, mint egy iskolásfiú. Többször látta már Millie - t bikiniben. A szó szoros értelmében órákat töltött a lány lábainak tanulmányozásával, amikor az régebben néha mellette feküdt a napon. De még sohasem látta félmeztelenül és a látványtól egy pillanatra kihagyott a szíve. Azután magához tért és megköszörülte a torkát. Nyolc szempár fordult felé. Mindenki megfeledkezett a jelenlétéről és mindenki megbénult egy pillanatra.


 


- Jézusom, Brian! - kiáltotta Frankie.


 


Az egyik gyakorlatiasabb koszorúslány a fürdőszobába rohant és egy törölközővel jött elő, amit Millie pipacsvörös arccal gyorsan maga köré tekert.


 


- Sajnálom! - mondta Brian és túl későn fordította el a szemét a formálódásnak induló keblekről.


 


Felszabadult nevetés hallatszott.


 


- Nem a te hibád! - mondta az egyik koszorúslány.


 


A pezsgőspoharakat szétosztották, boldog esküvőt kívántak a menyasszonynak, és mindenki gyorsan elfelejtette, hogy mi történt. Kivéve természetesen Brian - t. Kicsit később a lányok nekiláttak Frankie sminkjének elkészítéséhez. Brian nem értette, hogy ehhez miért kell öt nő, de a jelek szerint ennek egyszerűen így kellett történnie egy esküvőn. Millie kimaradt a forgásból és mivel ismerte Brian - t, mellé ült a kanapéra. A fiú felemelte a poharát, a lány is az övét, és koccintottak.


 


- Ízlik? - kérdezte a lányt.


 


- Oh..igen. - felelte az mosolyogva.


 


Amikor végeztek a poharaikkal, Brian megkérdezte:


 


- Kérsz még?


 


A lány elmosolyodott. Azután elpirult. Majd bólintott. Brian a törölköző tetejét nézte, amibe Millie csavarta magát. Mintha elmozdult volna egy kicsit.


Kinyitotta a második palackot. A menyasszony és segítői olyan elfoglaltak voltak, hogy észre sem vették. Mindkettőjüknek töltött és újra ittak.


 


- Izgatott vagy? - kérdezte Brian.


 


- Oh..nagyon is..tudod én megyek a menet élén a szirmokat szórva.


 


A fiú elmosolyodott a lány lelkesedésén.


 


- Tudom. Ha még emlékszel: én is ott voltam a próbán.


 


- Persze, persze...Hát nem lesz nagyszerű? - kérdezte Millie és ahogy megmozdult, a törölköző újra egy kicsit lazább lett.


 


- De még mennyire! A legifjabb koszorúslányra! - mondta a fiú és felemelte a poharát.


 


A lány kuncogott. Újra koccintottak és nagy kortyot ittak. És ekkor megtörtént. A törölköző leesett. Brian tökéletesen láthatott mindent és most alig két lábnyi távolságról.


 


- Hopp! - mondta Millie. Lenyúlt és a törölközővel ügyetlenkedett egy kicsit. Apró mellei szabadon maradtak.


 


- Hadd segítsek! - mondta Brian. Kinyúlt és felemelte a törölközőt. Ahogy betűrte az egyik sarkot, hogy az egész a helyén maradjon, végighúzta ujját a lány mellkasának halvány bőrén. Nem tudott ellene tenni. Az ujjai maguktól indultak útnak és gyengéden megcirógatták az egyik mellbimbót.


Millie arca égővörösre változott, de mosolygott. Brian le merte volna fogadni, hogy a lány tudja, hogy szándékosan cirógatta meg a keblét a menyasszony és a többiek jelenlétében. A fiú zavarban volt, bosszúsnak és idegesnek érezte magát. A lány azonban csak a szájához emelte a poharat egy újabb kortyra, miközben incselkedő tekintettel nézte Briant.


 


- Szóval… Tetszik az új ruhád? - kérdezte kissé dadogva a fiú, miközben természetesnek próbált tűnni.


 


- Nagyon! Szeretnéd megnézni? - kérdezte Millie izgatottan.


 


- De még mennyire!


 


A lány felugrott és a törölköző megint kezdett lecsúszni, de Millie ezúttal résen volt. Időben elkapta és rávigyorgott a fiúra, aki szintén felállt.


 


- Csak egy perc! Töltök a többieknek is - mondta Brian.


 


- Rendben - mondta Millie és a poharát nyújtotta, mielőtt elvonult volna a másik szobába. Brian körbejárt és kiürítette a második palackot is.


- Millie meg akarja mutatni nekem a ruháját - mondta Jeanie - nek.


 


Jeanie egyáltalán nem figyelt rá, így a fiú vállat vont és követte Millie - t. Amikor belépett a szobába, a lányt az ágy fölé hajolva találta. Éppen a ruháját húzta ki a műanyag védőburokból. A törölköző a lábánál volt a padlón.


 


- Bocsánat! - mondta.


 


A lánynak sikerült kihúznia a ruhát a tartóból. Felegyenesedett és Brian felé fordulva azt mondta:


 


- Semmi baj! Nem zavar.


 


Nyilvánvalóan nem zavarta, mert hagyta hogy a fiú az apró csupasz mellét nézze, miközben maga elé tartotta a ruhát.


 


- Látod? Hát nem gyönyörű? - kérdezte és az egyik kezével végigsimította a ruhát.


 


- Valóban az.


 


- Tényleg?


 


Brian közelebb lépett a lányhoz és elvette tőle a ruhát. Megfordította és lehúzta a hátán a cipzárt.


 


- Nem akarod felvenni? - kérdezte Millie - től.


 


A lány bólintott. Brian fölé emelte a ruhát és olyan sokáig bámulta az éppen csak domborodásnak indult kebleket, amíg csak tudta.


Amikor a ruha a feje fölé ért, Millie felemelte a karjait és ettől egy pillanatra kibillent egyensúlyából. Oldalra lépett, de meztelen talpa egyenesen egy cipőn landolt. Brian kinyúlt, és elkapta, mielőtt tovább eshetett volna. Egy pillanatig ott álltak összeölelkezve, azután a lány szorosabban nyomta magát a fiúhoz.


 


- Millie… - kezdte mondani Brian, bár nem tudta, hogy hogyan is akarja befejezni a mondatot.


 


A látványtól merevedése volt és tudta, hogy most már a lány is tisztában van ezzel. Millie felnézett rá. Zavartan felkuncogott, a szeme pedig kitágult. Átkarolta Brian derekát. A fiú kezei a lány csupasz hátára csúsztak. Kezdte megbánni, hogy nem zárta be a szoba ajtaját. Körülnézett és meglátta, hogy ennek a szobának is van külön fürdőszobája.


 


- Millie...Velem jönnél? … A fürdőszobába? - kérdezte.


 


A lány továbbra is felnézett rá, majd bólintott.


 


Brian bezárta maguk mögött a fürdőszoba ajtaját. Millie a kagylónak támaszkodott. Az össze nem cipzárazott ruhájának vékony vállpántjai a karjaira csúsztak és a ruha kezdett leesni a melléről. De nem úgy tűnt, hogy érdekli.


Brian hozzálépett és az arcát a kezébe vette. A gyönyörű lágy arc pirosba fordult. Brian lehajolt és csókolózni kezdtek. Közben Brian lejjebb tolta a ruha pántjait és a mellbimbók újra szabaddá váltak. Először gyengéden simogatta, majd finoman megszorította őket. Azután lenyúlt és kiszabadította a hímtagját. Megfogta a lány kezét és ágaskodó férfiasságára tette. A finom, hűvös ujjak körbefonták a péniszt. Brian a lány kezére tette a sajátját és megmutatta, hogy hogyan kell mozgatni fel és alá. Millie tágra nyílt szemmel nézett rá, miközben tette, amit mutattak neki.


Egy idő után Brian a lány fejére tette a kezét és határozottan lefelé nyomta. Nem volt benne biztos, hogy a lány tisztában volt a szándékával, mindenesetre Millie nem ellenkezett. Engedte hogy lenyomják. Térdre ereszkedett a fiú előtt, miközben a keze nem hagyta abba a munkát. Brian lenyúlt és hüvelykujját a lány állára tette. Kicsit lenyomta és Millie szája engedelmesen kinyílt.


 


A péniszét a várakozó ajkak közé csúsztatta és úgy érezte, hogy azonnal felrobban. A lány szája meleg, gyengéd és szűzies volt, de egyben mohón várta az első behatolás élményét. Ahogy érezte az orgazmusa közeledtét, Brian megfogta Millie fejének hátsó részét.


 


- Ohhh… Amikor elélvezek, mindet a szádba kell fogadnod! Le kell nyelned! Nem szabad, hogy egy csepp is a szép ruhádra kerüljön! - zihálta.


 


Millie csak nézett fel rá a nagy szemeivel.


 


- Unnngggg - nyögött fel hosszan és hangosan Brian.


 


Az első löket hatalmas erővel tört ki belőle. Amikor Millie megérezte a löketet a szája hátsó részében, az arca kicsit megrándult, a szeme összeszűkült és ösztönösen megpróbált hátrahúzódni, de a fiú határozottan a helyén tartotta. Millie lenyelte ami a szájában volt, eközben akaratlanul összeszorult az ajka és közben szívta Brian péniszét, pont akkor, amikor a második löket megérkezett. Brian úgy érezte, hogy minden energiája az ejakulációjába megy. Újra és újra megtöltötte a lány száját, aki újra és újra nyelt.


Amikor végzett, egy pillanatig még Millie szájában tartotta hímtagját.


 


- Ne nyeld le a maradékot Millie! Mutasd meg nekem! A férfiak szeretik látni spermájukat a lány szájában - mondta.


 


Kihúzta a hatalmas szerszámát, a lány pedig kitátotta a száját, hogy láthassa amit akar. A szájpadlástól a nyelvig nyállal kevert, nyúlós spermaszálak húzódtak. A lány köhögött egy kicsit, majd még egyet.


 


- Nyeld le és mutasd meg utána is! - mondta neki Brian.


 


Millie tette, amit mondtak neki. Elfintorodott, nyelt, majd újra kinyitotta a száját és megmutatta, hogy minden eltűnt.


 


Ezután nem sokat látta a lányt. Felsegítette rá a ruhát, majd egy édes csók után köszönetet mondott neki, amit Millie illedelmes mosollyal fogadott. Együtt visszamentek a másik szobába, ahol Brian elbúcsúzott a koszorúslányoktól. Az esküvő alatt túl elfoglalt volt, és csak egy “Hello” - t, és egy diszkrét “Hogy vagy?” - ot tudott mondani a lánynak. A fogadás alatt pedig Brian természetesen a központi asztalnál ült, amíg Millie egy oldalsó asztalnál, a szüleivel. Brian mindent jól látott a helyéről, így Millie asztalát is. A lány háttal ült neki, ezért nem láthatta, hogy a fiú figyeli, de néha valahogy megérezhette, mert megfordult és Brianra mosolygott. Miközben a lány hátát nézte, Brian bűntudatot és néha félelmet érzett amiatt, amit a fiatal lánnyal csinált, de Millie mosolyaiból úgy tűnt, hogy nem bánja. És úgy tűnt, hogy nem is akarja senkinek elmesélni. Ez megnyugtatta Brian - t.


 


A lány nem látszott nagyon boldognak. Az apja nem volt igazán jó ember. Iszákos és kötekedő volt. Az este folyamán többször is meglátogatta a bárt. Az ötödik vagy hatodik ilyen forduló után már láthatóan ittas volt és Millie alkalmi Brian - re pillantásai a lelkes mosolyokból lassan gyötrődésre és segélykérésre változtak. Vacsora, köszöntők, esküvői torta… Brian számára úgy tűnt, hogy sohasem akar vége lenni. Azután végre elkezdődött a zene. A felpattant és Millie asztalának közelébe vonult a táncparkettre. A lány szinte azonnal csatlakozott hozzá. Millie édes mosolyától hevesebben vert Brian szíve. Szembe kellett néznie a ténnyel: kezd szerelmes lenni.


 


- Hogy érzed magad? Ízlett az étel? - kérdezte Brian szinte kiabálva, hogy megértesse magát a hangos zene közben.


 


A lány csak ránézett, majd fejével az asztala felé biccentett, ahol az apja görnyedten ült a székén és félig részegen időnként valami ocsmányságot mondott a feleségének. Millie anyja csak ült és látszott rajta, hogy végtelenül kényelmetlenül érzi magát.


 


- Világos. Részvétem! - mondta Brian.


 


Millie egy kis mosollyal jutalmazta az érdeklődését.


 


A táncparkett szélén álltak és egy kicsit zavarban voltak. Noha Brian leghőbb vágya lett volna (és úgy gondolta, hogy a lányé is), nem értek egymáshoz, amíg a boldog pár, a menyasszony és az apja, illetve a vőlegény és az anyja nyitótáncait nézték. A parkett végül megnyílt a vendégek előtt is és a páros csatlakozott a lendületes tömeghez. Brian olyan közel próbált lenni Millie - hez, amennyire feltűnés nélkül tudott. Örült, hogy mosolyogni látja a lányt tánc közben. Néhány gyors ritmusú szám után a DJ “lassú tánc” - ra váltott. Az emberek nagyjából fele párba állt és lassan ringatózott a zenére, a többiek pedig - Millie - vel együtt - elkezdtek visszamenni az asztalaikhoz. Brian a lány mellé nyomult és megfogta a kezét.


 


- Táncolnál velem? - kérdezte.


 


- Tényleg ezt akarod? - ragyogott fel Millie szeme.


 


- Persze!


 


- De mi van ...a többiekkel? - kérdezte a lány, miközben Brian átkarolta.


 


- Hogy érted?


 


- Hát...a többiekkel...az idősebb koszorúslányokkal. Nem akarsz velük táncolni? - kérdezte Millie, miközben fejét a fiú mellkasára hajtotta.


 


Brian veszélyesen meggondolatlanul lehajolt és megpuszilta a lány feje tetejét.


 


- Csak egy lány van, akivel táncolni szeretnék - mondta.


 


Érezte hogy a lány felsóhajt, majd a csípőjével hozzásimul. Azonnal merevedése lett. Átkozta magát. Az utolsó dolog volt, amire vágyott, hogy Millie azt gondolja, hogy csak a teste érdekli. Megpróbálta elhúzni a csípőjét, de a lány mindig újra szorosan hozzá préselődött. Brian egy idő után feladta a próbálkozást. Hadd érezze a lány, ha ezt akarja. És nagyon úgy tűnt, hogy érezni akarja. Amikor megadta magát a ténynek, miszerint Millie észrevette az izgalmát és megértette, hogy a lány ezt egyáltalán nem bánja, egyszeriben élvezni kezdte az estét és a közelséget, amit megoszthattak. Az ünnepség alatt a tánc volt az egyetlen alkalom, ahol feltűnés nélkül ilyen közel lehettek egymáshoz.


 


De legnagyobb sajnálatára a dal véget ért és el kellett egymást engedniük. Elkezdődött egy új, gyorsabb tempójú szám. A vendégek kezdték újra megtölteni a parkettet. Millie még nem engedte el Brian kezét. Felnézett rá és azt mondta:


 


- Szeretnéd…. - itt megakadt, mert hangosabban kellett beszélnie, mint szeretett volna.


 


Brian közelebb hajolt hozzá, hogy a lány közvetlenül a fülébe tudjon beszélni.


 


- Szeretnéd újra csinálni? Tudod...azt...a számmal. - kérdezte Millie.


 


Brian szíve megdobbant.


 


- Tényleg? Tényleg szeretnéd? - kérdezte vissza.


 


A lány megharapta az alsó ajkát és bólintott.


 


Különváltak, majd úgy tettek, mintha a mosdóba kellene menniük. Azután irányt változtattak és a lifteknél találkoztak. Brian remegő kézzel próbálta az ajtónyitó kártyát a résbe csúsztatni. Amikor beléptek a szobába és becsukták maguk mögött az ajtót, csak álltak és csókolóztak. Brian a végtelenségig csókolta volna a lányt, de Millie tovább lépett.


 


Térdre ereszkedett Brian előtt és amíg a fiú a nadrágját oldotta meg, felnézett rá és csillogó szemmel azt mondta:


 


- Mindet a számba fogadom és lenyelem. Hiszen nem akarjuk, hogy a ruhámra kerüljön, ugye?


 


Brian megrázta a fejét és a cipzár lehúzása közben alig tudta kinyögni:


 


- Nem.


 


- De ígérem hogy megmutatom, mielőtt lenyelem. Ahogy szereted.


 


A nadrág és az alsónadrág a padlóra csúszott. Millie megfogta a hímtagot és a végét nedves, puha, meleg szájába vette. Miközben gyengéden masszírozta a péniszt, a kezével azonos ritmusban szopogatta. Brian úgy érezte, hogy a tökéletes szopásban van része. Csak két dolog tenné még jobbá… Lenyúlt és Millie másik kezét a golyóihoz húzta. A lány megértette, hogy mit szeretne és gyengéden ringatta a zacskót. Brian megfogta Millie fejének hátsó részét...érezte, hogy már nem sok hiányzik.


 


- Millie! Nézz rám! Nézned kell a férfit, akit éppen szopsz!


 


A lány felnézett rá nagy sötét szemeivel.


 


- Istenem...elélvezek!


 


Millie továbbra sem vette le róla a tekintetét.


 


- Ooohhhh!


 


Egy hosszú pillanatig a lány csak szopott, Brian már élvezett, de az ejakuláció még nem kezdődött meg. Egy kínzó másodpercig a gyönyör csak nőtt a fiúban, majd hatalmas spermalöket száguldott végig a farkán. Millie arca megrándult a torkát érő spricceléstől. Egy pillanatra szorosan becsukta a szemeit, de gyorsan újra kinyitotta. Tudta, hogy azt várják tőle, hogy felnézzen. Nagyot nyelt, miközben kitartóan nézte Brian - t. A második löketnél már nem csukta be a szemét.


 


- Ohh..Millie.. - nyögte Brian, miközben újra meg újra telespriccelte a lány száját.


 


Azután véget ért élete legtökéletesebb orgazmusa. Kihúzta a még mindig remegő hímtagját a gyönyörű ajkak közül. Millie továbbra is őt nézve kinyitotta a száját. Tele volt. Teljesen tele volt spermával. Azután még mindig a fiút nézve becsukta a száját és nyelt. Keményen próbált ellenállni, hogy a furcsa íztől és állagtól grimaszoljon, vagy megszakítsa a szemkontaktust. Utána újra kinyitotta a száját és megmutatta, hogy üres.


 


A lány felállt, Brian felöltözött és szorosan átölelték egymást.


 


- Jó volt? Élvezted? - kérdezte Millie.


 


- Nagyon jó volt.


 


A lány édesen rámosolygott és azt mondta:


 


- Talán egyszer...csinálnád a ... puncimba is?


 


Brian próbálta leplezni a meglepetését a javaslattól.


 


- Tényleg ezt akarod?


 


- Ummm...nos…. csak ha te is szeretnéd….


 


Brian megcsókolta és azt mondta:


 


- Nagyon szeretném.


 


**************************


 


“Ah... punci..” - gondolta magában Brian Thompson, miközben a hímtagját szeretője lágy, nedves nőiességébe csúsztatta. Brian véleménye szerint a punci volt a legnagyszerűbb dolog a Földön és az, amelyiket éppen pumpálta, kétségkívül a legcsodálatosabbak egyike volt a sok közül. Az nem zavarta, hogy akihez tartozott egy másik férfi felesége és egy leánygyermek anyja volt. Liz Barlow házassága mélypontra jutott az iszákos férjével és ha egyszer a nő úgy gondolta, hogy szerelmi életének csalódásából egy másik férfi farka fogja kihúzni, akkor kicsoda ő, hogy ezt a döntést kritizálja? Ha pedig ez a farok véletlenül az övé, akkor még jobb, nem? Dehogynem!


 


A nő csinossága mellett más téren is remek partner volt. Okos, éles nyelvű és kedves. Brian el sem tudta képzelni, hogy ugyan ki választaná e helyett a nő helyett az italt. Néha legszívesebben orrba vágta volna Liz férjét, de most éppen élvezte a férfi hihetetlenül rossz választásának jutalmát.


Liz kicsit felnyögött. A legédesebb hang volt, amit Brian el tudott képzelni. A nő kinyitotta a ragyogó kék tekintetű szemét és a fiút karjával és lábaival átölelve azt suttogta:


 


- Élvezz ma belém! Csinálj bennem babát!


 


Brian állati morgást hallatott és a nőbe ürítette magját. A néhány perces utójáték után a fürdőszobába ment hogy könnyítsen magán és lemossa verejtékes arcát. Még az alsónadrágja felvételével sem fáradt. A férj egész héten üzleti úton volt, a lány pedig... hol is van a lány?


Amikor megtörölte az arcát, a tükörbe nézett. Amiből Millie Barlow bájos és döbbent arca nézett rá vissza. A lány gyönyörű barna szeme összeszűkült és Millie megszólalt:


 


- Te most... éppen... anyával csináltad?


 


Brian nem tudta eldönteni, hogy a lány arckifejezése undort vagy szimpla hitetlenkedést fejezett ki. Csak annyit tudott kinyögni:


 


- Csináltam?


 


Mint egy idióta, aki nem érti a kérdést.


 


- Igen. Épp most szexeltél vele, igaz? Épp most basztad meg, ugye? - mondta a lány.


 


A hangsúlyos “basztad meg” végképp nem illett az ifjú Millie szájába. Meztelensége ellenére Brian a lány felé fordulva elkezdte mondani:


 


- Millie...


 


De a lány egyszerűen a péniszére nézett és elrohant.


 


A fiú visszasietett a hálószobába, ahol Liz még mindig meztelenül feküdt az ágyban és lustán simogatta magát, miközben házasságtörésének bizonyítéka lassan szivárgott combjai közül.


 


- Ummm... Millie hazajött. És tudja. Vagy látott, vagy csak hallott minket, de tudja. - mondta Brian.


 


- A fenébe is! Fociedzésen kellene lennie. Mennyi az idő? - kérdezte Liz zavartan és aggódóan egyszerre.


 


- Beszélhetek vele? Meglehetősen izgatott és... - kérdezte Brian, miközben az ingét vette fel.


 


- Te? Úgy értem... - a nő nyilvánvalóan nem volt benne biztos, hogy miért pont Brian lenne alkalmas az elkerülhetetlen beszélgetés lefolytatására a lánnyal.


 


Brian pedig nem szándékozott felvilágosítani arról, hogy Millie - vel külön viszonya van. Szerette volna a Liz-zel való rajtakapása után csendesen elsimítani a dolgokat. Úgyhogy gyorsan felöltözött és a lány szobájába sietett. Millie az ágyán feküdt arcát a párnájába nyomva.


 


- Millie... - mondta gyengéden Brian.


 


- Menj el! - hallatszott a párnából a tompa hang.


 


- Figyelj rám! ... Édesem! - mondta a fiú és az ágy szélére ült.


 


- Menj el! - mondta a lány újra, ezúttal azonban halkabban és kevesebb meggyőződéssel.


 


Brian simogatni kezdte a lány hátát, majd azt mondta:


 


- Millie... anyukád és én közeli barátok vagyunk, és...


 


- Ő a barátnőd? - kérdezte a tompa hang szarkasztikusan kiemelve a “barátnő” szót.


 


- Nem... úgy értem... természetesen nem. Férje van és...


 


- Ez nem gátolt meg abban, hogy ágyba bújj vele!


 


- Nos... sajnálom Millie!


 


- Nem. ÉN sajnálom.


 


- Te sajnálod?


 


- Sajnálom, hogy csak egy buta lány vagyok.


 


- Millie, te nem vagy buta lány!


 


- De igen. Azt hittem, hogy akarsz engem... hogy a barátom leszel.


 


- Édesem! Szeretnék a barátod lenni!


 


- Tényleg? - kérdezte a lány a párnából felnézve.


 


“Jézusom, ezek a csillogó szemek! - gondolta Brian és azt mondta:


 


- Megtiszteltetés lenne.


 


Előrehajolt, megpuszilta a lány homlokát, majd folytatta:


 


- Ez a dolog anyukáddal... ez nem komoly... csak... szüksége van valamire, ami eltereli gondolatait... tudod... apád miatt...


 


Brian nem tudta, hogy hogyan is akarja befejezni a gondolatot, de nem is volt rá szüksége. Millie értette, hogy mit akar mondani és bólintott.


 


- Ígérem, hogy többet nem fogom csinálni - mondta Brian, majd hozzátette:


 


- Ha zavar téged.


 


Millie elmosolyodott és azt mondta:


 


- Nem zavar. Tetszik, hogy azt szeretnéd, hogy jól érezze magát.


 


- Édes vagy! - mondta a fiú és újabb puszit nyomott a lány homlokára.


 


- Te is jól érzed magad vele?


 


- Ummm... igen... azt hiszem...


 


- Vele jobb, mert a punciját használhatod, igaz?


 


- Nem, dehogy is!


 


- Tudom, hogy a férfiak azt szeretik.


 


- Én azt szeretem, amit te csinálsz Millie... azt, amit az esküvő estéjén csináltál.


 


- Tényleg?


 


- Abszolúte.


 


- Akkor azt mondtam, hogy a puncimat is használhatod.


 


- Ezt sohasem felejtem el Millie.


 


- Komolyan gondolom. Szeretném, ha megtennéd!


 


Brian ezúttal a lány ajkát csókolta meg.


 


- Édes lány vagy Millie!


 


- Szóval itt vagytok. Minden rendben Millie? - hallatszott Liz hangja a lány szobájának ajtajából.


 


“A fenébe is! Vajon látta, hogy megcsókolom a lányát?” - töprengett Brian.


 


- Jól vagyok anya - felelte Millie.


 


- Akkor jó... nos... én megyek és lezuhanyzok ... - mondta Liz érezhető bűntudattal a hangjában.


 


- Rendben. - mondta Brian és Millie egyszerre, Liz pedig eltűnt a folyosón a fürdőszoba felé.


 


Millie Brianra nézve azt kérdezte:


 


- Ugye már most szeretnéd?


 


- Huh? - kérdezte a fiú újra idiótán.


 


- Tudod... a puncimba tenni.


 


Brian szava elakadt és bizsergést kezdett érezni az ágyékában.


 


- Megteheted... .ha akarod - mondta a lány.


 


A fiú egyik része azonnal a lányra ugrott volna, de hatalmas önuralommal sikerült a megfelelő választ adnia:


 


- Istenem, Millie! Nagyon szeretném! De nincs elég időnk. Anyukád észrevehet minket és akkor... tudod. Azonkívül jobb lesz úgy, ha semmi nem sürget minket.


 


- Azt hiszem igazad van.


 


- Megadjuk a módját. Az első alkalmad lesz, úgyhogy legyen különleges.


 


- Ez jól hangzik - mondta a lány mosolyogva.


 


- Csinálhatnánk nálam. Ez lenne a legjobb. - mondta Brian.


 


- Holnap át tudnék menni - mondta a lány imádnivalóan és Brian farka még merevebb lett.


 


- Fociedzés után átmegyek biciklivel. Délben végzek, utána mienk az egész délután.


 


- Tökéletes! - lelkesedett Brian és pénisze kőkeménnyé meredt annak ígéretétől, hogy az aranyos Millie szüzességét másnap délután el fogja venni.


 


Valami az eszébe jutott. Felállt az ágy mellé és lopva gyorsan az ajtó felé nézett.


 


- Amíg anyukád zuhanyozik... Mit szólnál egy gyors menethez... a száddal? - kérdezte a lánytól.


 


Millie válaszként csak szélesen rámosolygott és pár másodperccel később már az ágya szélén ült.


 


- Mindet a számba fogom fogadni. Ígérem! Nem szeretnénk, ha a pólómra csöppenne, ugye? - kérdezte a lány.


 


- Nem... nem szeretnénk - válaszolta Brian zakatoló szívvel.


 


Letolta a nadrágját és Millie lett a második Barlow nő, akibe aznap délután belehatolt.


 


“Ahhh... egy kicsi száj!” - gondolta Brian Thorston magában miközben Millie szopta. Mindig élvezte a nők száját. Majdnem annyira, mint a puncijukat. És még sohasem járt a farka kellemesebb szájban, mint Millie-ében. Lehet hogy a lány fiatal, de az biztos, hogy mohó. A hiányzó tapasztalatot és gyakorlatot bőven pótolta a lelkesedése, nem is beszélve arról, hogy olyan imádnivaló, hogy Brian már szinte attól elélvezett, hogy ránézett. A fiú a lány fejét tartotta és dugta annak száját, miközben Millie imádattal nézett fel rá és nyelve fürgén simogatta a hímtagot.


 


- Ohhh Millie! Készen állsz? Itt az idő! - suttogta Brian.


 


A lány bólintott.


 


- Ohhh..jézusom... - nyögte a szándékoltnál jóval hangosabban a fiú és forró spermája aznap másodszor spriccelt egy Barlow nőbe.


 


Millie szorosan összezárva tartotta ajkait, amíg Brian élvezett. Ahogy ígérte, mindet a szájába fogadta. Amikor Brian kihúzta magát, a lány kinyitotta a száját és megmutatta a tartalmát a fiúnak, akiről tudta, hogy ezt szereti.


 


Ebben a pillanatban zajt hallottak a folyosó felől. Millie gyorsan lenyelte a spermát, Brian pedig felrántotta a nadrágját épp akkor, amikor Liz megjelent az ajtóban.


 


- Minden rendben? - kérdezte aggódva.


 


Millie-re nézett, aki az ágya szélén ült és kézfejével megtörölte a száját, majd Brian-re, akinek az erekciója még mindig látható volt.


 


***


 


- Szóval... most hívnom kellene a rendőröket, ugye? - kérdezte pár perccel később Liz, amikor a nő szobájának kanapéján ültek két pohár bor társaságában.


 


- Huh? - kérdezte Brian.


 


Játszotta a tudatlant, noha egészen biztos volt benne, hogy a nő tudja, hogy mi zajlott Millie szobájában.


 


- Nem nehéz rájönni, hogy mit csináltál Millie-vel. - mondta a nő, majd kortyolt az italából, miközben felvont szemöldökkel nézte Briant.


 


Liz várt egy darabig a válaszra. A fiú szíve zakatolt. Most mi lesz? Az élete lepergett a szeme előtt.


 


- Miért hagytad nyitva az ajtót, te dilis?


 


- Liz...


 


- Egy kicsit faragtalan viselkedés, nem? Először lefekszel az anyjával, azután bemégy a hálószobájába, hogy megvigasztald és az a vége, hogy a farkad a szájába nyomod. Legalábbis remélem, hogy ennél többet nem csináltál.


 


- Ő ajánlotta... - mondta védekezően Brian, de azonnal meg is bánta az ostoba szavakat.


 


A bocsánatért esedezés az egyetlen reménye.


 


- Úgy értem... nagyon sajnálom... csak...


 


- Na persze! Ő ajánlotta. Millie lenne a környék szopógépe?


 


- Természetesen nem! - mondta Brian és nagyot kortyolt a borából.


 


- Ha viszont mégis ő ajánlotta, akkor nem ez volt az első alkalom, ugye? Mióta csinálod vele? Le is feküdtél már vele?


 


- Nem!


 


- Még szerencse. Szét is szakítanád.


 


- Liz...


 


A nő rámosolygott. Az őszinte édes mosolyával. Brian érezte, hogy a feszültsége azonnal érezhetően csökken ettől a mosolytól. Kis szünet után Liz folytatta:


 


- Nézd! Nincs kifogásom az ellen, ha te és Millie játszotok egy kicsit. Csak légy óvatos, rendben? Az apja kinyír, ha megtudja. Millie pedig érzékeny lelkű. Ha megbántod, akkor én foglak kinyírni.


 


Brian a nő reakciójától megzavarodva bólintott.


 


- Azt hiszem nem árt egy lánynak, ha tanul. Nekem legalábbis jó emlékeim vannak ifjúkoromból. Már persze addig nem árt, amíg egy megfelelő férfi tanítja. - tette hozzá eltűnődve Liz.


 


- Ezzel csak egyetérteni tudok.


 


- Efelől semmi kétségem. - mondta a nő mosolyogva, majd folytatta:


 


- Felizgat, hogy a lányom a barátomra van begerjedve. Nem tartod ezt furcsának?


 


Brian a fejét rázta:


 


- Nem, nem az.


 


- Úgy gondolod? Hát jó. Mert most arra vágyok, hogy dugjunk újra. Te pedig nem vagy igazán abban a helyzetben, hogy nemet mondhass. Pont azon a részeden kaptalak el, amelyikre most szükségem van - mondta a nő szélesen mosolyogva.


 


Így azután Brian azon a csodálatos délutánon újra Liz Barlow lágy, selymes, meleg puncijába mártotta a farkát. Mondani sem kell, hogy a legszerencsésebb férfinak érezte magát a Földön. Mielőtt távozott, egy lapra gondosan leírta a címét és telefonszámát és Millie - nek adta. “Írj, amikor csak akarsz” - írta még a telefonszám alá.


 


***


 


Brian telefonja bejövő üzenetet jelzett. A fiú gyorsan előkapta abban reménykedve, hogy Millie - től jött.


 


“Az edzés unaaaaaaalmas!” - mondta az üzenet.


 


Brian már gépelte is a válaszát:


 


“Szívás. Akkor esetleg korábban jössz?”


 


“Nem. Az edző szigorú.”


 


“Óóó... Remélem utána még mindig várhatlak!”


 


“IGEN!”


 


Brian alig tudta leplezni izgatottságát, amikor két órával később ajtót nyitott. A keze szó szerint remegett. Millie állt előtte gyönyörű mosollyal az arcán.


 


- Hello Brian! - mondta lelkesen a lány.


 


“Istenem, de szép! Márványba kellene faragni ezt a testet!” - gondolta Brian. A lányon még az edzésen használt öltözet volt. Laza, zöld rövidnadrág és zöld fehér csíkos póló egy nagy 7 - es számmal a közepén. Még a lábszárvédők is rajta voltak.


 


- A hetes a szerencseszámom! - mondta Brian, és beinvitálta a lányt.


 


Készült Millie érkezésére. A kávézóasztalon egy vázában virágok voltak, mellettük pedig egy üveg pezsgő hűlt. A függönyök be voltak húzva, a lámpák egy kis hangulatvilágítástól eltekintve ki voltak kapcsolva és halk zene szólt.


 


- Ezek nekem lettek véve? - kérdezte a lány a virágokra mutatva.


 


- Igen.


 


- Pezsgő? Imádom a pezsgőt! - mondta Millie észrevéve a palackot.


 


- Kérsz egy pohárral?


 


- Igen!


 


A kanapén ülve a pezsgőjüket kortyolgatták és közben szemérmesen mosolyogtak egymásra. Brian tudta, hogy nem szabad kapkodnia és a lánynak a lehető legnagyobb komfortérzetet kell biztosítania, de a farka már hajtotta: “Gyerünk öreg! A lány készen áll és akar. Ideje a szűz punci betörésének.”


 


És Briannak nem kellett sok biztatás. Már azelőtt a lányon volt, mielőtt az befejezhette volna az első poharát, de úgy tűnt Millie egyáltalán nem bánja. Brian először gyengéden de határozottan hátranyomta a lányt a kanapén, azután nyelveik összeakaszkodtak Millie szájában. A fiú farka szinte elcsöppent. Tudta, hogy a lány nem ellenkezne, bármit tenne. Ha akarná, egyszerűen leránthatná róla a rövidnadrágot és most azonnal magáévá tehetné. De erőt vett magán. Tudta, hogy lassítania kell. Megszakította a csókot, felült, majd megfogva a lány pólójának alját, azt kérdezte:


 


- Levehetjük ezt?


 


A lány ragyogó tekintettel ránézett és felemelte a karjait. Brian már régen látta az apró kebleket. Egyik kezével gyengéden megsimogatta az egyik mellbimbót, a másikkal pedig felkapta a poharát és egy hajtásra megitta a maradék pezsgőjét. Azután megfogta a palackot és mindkettőjük poharát újratöltötte. Mindketten felültek.


 


- Milyen volt az edzés? - kérdezte Brian.


 


Tetszett neki az ötlet, hogy egymás mellett ülve beszélgetnek, miközben a kissé elpirult Millie félmeztelen.


 


- Rettentően unalmas!


 


- Tényleg?


 


- Csak arra vágytam, hogy vége legyen és jöhessek.


 


- Aranyos vagy. Én is alig vártam, hogy gyere.


 


Ittak pár kortyot, azután Brian az asztalra tette a poharát. A lány felé nyúlt és azt mondta:


 


- Állj fel Millie! Állj ide elém!


 


Amikor a lány elé állt, a kezeit Millie oldalára csúsztatta. Előrehajolt és az egyik mellbimbót a szájába vette. Hallotta, ahogy a lány sóhajtozni kezd és érezte, hogy légzése szaporábbá válik. Átváltott a másik bimbóra, miközben kezei először a lány hátára, majd hátsójára csúsztak. Lehúzta a rövidnadrágot, majd keze Millie bugyija alá csúszott és érezte a lány popsijának sima bőrét. A lány zihálni kezdett. Brian hátrahajolt és a kipirult arc csillogó tekintetébe nézett. Megmarkolta és kicsit széthúzta a lány popsiját. Millie bugyija kezdett lecsúszni. Ideje volt a puncival való játéknak. A rövidnadrág és a bugyi bokáig letolva. Az edzőcipőtől és a lábszárvédőtől eltekintve a hetes játékos meztelenül állt előtte. A combok közti ritkás sötét szőrzet kellemes kontrasztban volt a punci halvány bőrszínével.


 


- Millie! - mondta Brian halkan, majd folytatta:


 


- Edzés után le kellene tusolnod. Zuhanyozzunk együtt?


 


A lány bólintott.


 


- Azután... bemehetünk a hálószobámba és...


 


A lány ezúttal mosolyogva bólintott.


 


- ... és szeretkezhetünk. - fejezte be Brian.


 


Millie még jobban mosolygott.


 


Brian elragadónak találta, ahogy Millie végig a farkába kapaszkodott a fürdés alatt. A keze állandóan rajta volt, mintha nem tudna vele betelni és soha nem akarná elengedni. Brian végigmosta a lány testét, közben kicsit ujjazta Millie - t. A lány csak kuncogott és szorosan fogta a fiút. Miután magát is lemosta, Brian elzárta a csapot. Csöpögött róluk a víz, ahogy együtt álltak a zuhanykabinban. A fiú a lány fejére tette a kezét és miközben lefelé nyomta, azt mondta:


 


- Millie! Szopj! Szopd a farkam! Most!


 


A lány letérdelt és nagy, gyászos szemekkel felnézve rá azt mondta:


 


- De azt hittem, hogy azt akarod, hogy...


 


- Csak egy kicsit csináld!


 


Brian érezte, ahogy a lány ajkai szétválnak és a finom kis nyelv lenyalja a pénisze végéről az előváladékot. Azután Millie teljesen a szájába fogadta.


 


- Utána pedig... utána pedig meg foglak dugni. Szeretnéd, ugye? - mondta el - elakadó hangon a fiú.


 


A lány felnézett rá és lelkesen bólintott. Brian szorosan tartotta a nedves hajánál fogva.


 


- Egész délután dugni foglak Millie! Csak... csak most nyelj! Millie, most mélyre fogom nyomni. Egészen a torkodig. Csak nyelj!


 


Ezután Brian szorosan megfogta a lány fejét és Millie torkáig nyomta a farkát. A lány szeme tágra nyílt. Amikor az orra a fiú szőrzetébe fúródott, hátrarántotta a fejét, Brian pedig elengedte. A lány olyan gyorsan húzodott vissza, amilyen gyorsan ő benyomult, úgyhogy csak egy pillanatra érezhette Millie torkának csodás nedves szorosságát. A lány csapkodott és köhögött egy darabig, majd mindketten csak álltak ott zihálva.


 


- Bocsáss meg Millie, én...


 


- Semmi baj! - szakította félbe a lány, majd folytatta:


 


- Újra csinálhatod, ha szeretnéd!


 


Ezzel nagyra nyitotta a száját.


 


- Ohhh..Milllie - nyögte Brian és újra megragadta a lány fejét.


 


- Hacsak... nem akarod máris a puncimba tenni. - mondta Millie.


 


- De igen! Ezt akarom! Meg akarlak dugni!


 


Brian lefektette a lányt az ágyába. A testük még mindig nedves volt, amikor fölé mászott. Nem vesztegették az időt törölközéssel. Millie olyan törékenynek tűnt alatta. Megpuszilta a lány homlokát, az orrát, majd a száját. Azután az állát, a nyakát, majd a mellkasát. Lassan haladva sorra kerültek a mellbimbók és a köldök. Azután orrát a finom szőrzetbe fúrta. Egyre lejjebb haladt, amíg el nem ért a paradicsomhoz. Megpuszilta a puncit, a lány pedig megemelte a csípőjét és a fiú szájához nyomta magát.


 


Millie puncijának íze minden várakozást felülmúlt. Brian nyelve a szeméremajkak közé nyomult és a fiú tudta, hogy most azonnal magáévá kell tenni a lányt. Hatalmas önuralommal még nyalta egy kicsit Millie - t, majd fölé emelkedett. A farka kőkemény volt. Olyan volt, mint egy fenyegető fegyver, ami készen áll az ártatlanság ellopására. Millie tekintete a széles, fényes hímtagra tapadt. Az oldalán lüktettek a vastag erek és minden lüktetés újabb csepp habzó folyadékot nyomott ki a végén, ami nyúlós szálként csöppent a lány hasára.


 


Brian egy kezével megtámaszkodott, a másikkal pedig megragadta a farkát. A térde beigazításával is segített megtalálni a célpontot. Egyre lejjebb ereszkedett, amíg meg nem érezte a várakozó szeméremajkak síkos melegségét. Az érzés hatására még több előváladék folyt ki és nedvesítette be a jutalmat. Erre válaszként a punci kinyílt és nedvei folyni kezdtek. A makk félig akadály nélkül becsúszott. Brian ekkor érezte meg a kis várt ellenállást. Határozottan benyomta magát. Millie hátrafeszült, becsukta a szemét és egy kis fájdalmas nyögést hallatott. De csak ennyi volt. Brian érezte, hogy a farka átcsúszik a szűzhártya maradványai közt. Hátrahúzta magát, majd újra benyomta. A nyílást tágítva egyre mélyebbre csúszott.


 


- Minden rendben? - kérdezte a lányt suttogva.


 


Millie csak bólintani tudott, szavakra képtelen volt.


 


- Teljesen benned vagyok.


 


A lány bólintott és kicsit elmosolyodott.


 


- Most pedig dugni kezdelek. - mondta Brian.


 


A lány újra bólintott. A fiú hátrahúzta magát. Millie puncijának szorítása vonakodva engedte, hogy szerelme szinte teljesen kicsússzon belőle. Azután Brian elkezdte. Ahogy egy férfi egy nőt dug: hosszú, erős lökések, újra és újra.


 


Annyira fel volt izgulva, hogy csak rövid időre volt szükség hogy elélvezzen, ami nagy áldás volt Millie - nek, mert puncija már nagyon vágyott egy kis szünetre. Brian úgy érezte, hogy teljesen kiürül, amikor a lányba élvezett. Utána csak levegő után kapkodva feküdt a lányon.


Végül kicsúszott az elgyötört punciból és Millie mellé feküdve, a lány hasát simogatva azt mondta:


 


- Köszönöm!


 


- Én köszönöm Brian! - mondta a lány lágyan.


 


A lábai közé nyúlt, majd felemelte a kezét. Az ujjaihoz egy kevés gyöngyszínű sperma tapadt.


 


- Elélveztél - mondta az ujjait tanulmányozva.


 


- Igen.


 


- Bennem.


 


- Igen. Én saj..


 


- Örülök neki! Azt akartam, hogy megtedd - suttogta a lány, majd a fejét elfordítva Brianra nézett. Az ujjait a szájához emelte és lenyalta róluk a spermát.


 


A délutánt együtt töltötték. Millie egy bugyiban, Brian csak egy pólóban. A lány továbbra sem tudta levenni a kezét a fiúról. Amikor Brian - nek újra merevedése lett a tapogatástól és simogatástól, a lány az ölébe hajolt és végigcsókolta a férfiasságát.


Azután felült és vidáman azt mondta:


 


- Szeretem csókolgatni.


 


- Millie! Szeretném újra csinálni... ha úgy érzed, hogy készen állsz rá. - mondta neki Brian gyengéden.


 


- Újra a puncimba?


 


- Igen... Hacsak ... Megértem, ha most túl érzékeny vagy.


 


A lány a fiú péniszére nézett, majd vissza Brian - re, és azt mondta:


 


- Talán jobb lesz, ha most inkább várunk.


 


- OK.


 


- De ha akarod, csinálhatod... Vagy... vagy csinálhatod a számmal. Azt a nyelést.


 


Brian szíve a torkában dobogott.


 


- Szeretném... - sikerült végül kinyögnie.


 


Ezúttal hanyatt fektette a lányt és fölé mászott. A farka fenyegetően nagynak tűnt, ahogy a lány arca felett lógott. Millie elmosolyodott, megnyalta a hímtagot, majd Brian a pénisze végét a lány meleg szájába helyezte. Millie kérés nélkül nagyot nyelt és Brian ugyanebben a pillanatban tövig nyomta magát a lány szájába. A zacskója a lány orrára terült.


 


- Oh Millie - nyögte a csodálatos érzéstől.


 


Négykézlábra állt és dugni kezdte a lány száját. Addig húzta ki magát, amíg már csak a farka végét ölelték az ajkak, majd újra teljesen benyomta magát.


A lány dolga nehéz volt, de kitartott. Engedte hogy a fiú újra és újra betömje a száját. A hangok elképzelhetetlenül erotikusak voltak. Állandó, ütemes, nedves cuppogás, ahogy Brian benyomta majd kihúzta magát, ezek után pedig karcos zihálás, ahogy Millie levegőhöz próbált jutni az újabb betolás előtt.


 


Valahogy sikerült kialakítaniuk a megfelelő ütemet és Brian a mennyországban érezte magát. Sokáig dugta a lány torkát, majd végül mélyen felnyögött, amikor az első löket sperma Millie torkába fröccsent. Ekkor visszahúzta magát és az elgyötört toroknak megadva a vágyott pihenést a többi nedvét a lány szájába pumpálta. Millie végig szorosan zárva tartotta az ajkait és szorgalmasan nyelt.


 


***


 


- Ellie irígy lenne. - mondta Millie, amikor újra felöltözött.


 


- Ki az az Ellie?


 


- A barátnőm. Egy évvel idősebb nálam, de még a száját sem használta egy fiún, én pedig mindent csináltam már.


 


- Nem lenne jó ötlet elmesélni neki, hogy mit csináltunk.


 


- Tudom... Nem fogok neki semmit mondani.


 


- Kiváló ötlet.


 


Millie egy búcsúpuszi után kisiklott az ajtón és hazabiciklizett.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben: https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

feri1231 ·
Jó.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: