Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A konyhában ültél...

A konyhában ültél, éppen jégkrémet ettél az asztalnál, mikor én is beléptem. Egy gyors puszit adtam az arcodra, majd a hűtő ajtaját tártam ki, s belenéztem.
Megkérdezted, kérek e? De valami táplálóbb étket kerestem.
Meredtem a hűtőbe, mintha most látnám először, pedig csak elgondolkodtam.Tegnap névnapot ünnepeltünk a cégnél, kicsit többet is ittam a kelleténél, bár nem szóltál érte.
Mindenesetre zavart, mert teljesen lefáradtam, korán ágyba dőltem. Végül, becsuktam a fehér ajtót, s bezártam a hideget. Leültem melléd, elnéztem, ahogy a kávéskanállal apró csíkokat szántasz az eperfagyiba. Szádhoz emelve, még az ajkad is kicsit megdermedt a hidegtől.
Mit nézel kedvesem? Kérdezted kíváncsian.
Én nem kapok? Vágtam rá kérkedve.
Már nyújtottad is felém kanaladba rejtett finomságot. Kicsit nagyobbra nyitottam a szám, várva az ízek harmóniáját. Amilyen udvariasan közelítetted felém, olyan kegyetlenül is kaptad be a kanalat, eljátszva többször.

Kinevettél, én meg közben már törtem is a fejem, hogyan is viszonozhatnám fondorlatosan kitervelt húzásodat. Újabb vájat a jégkrémes dobozban, s a falat most már csukott ajkaimhoz ért, éreztem szám apró redőin a jeges krémet. Ki is nyitottam a szám, s nyelvem aljához ért a kanál alja, nyelvemmel vettem el az édességet, ízelő bimbóimon folyt végig a jégkrém minden aromája. Egész jó volt, de valami mintha hiányzott volna. Felálltam, ismét kinyitottam a hűtő ajtaját, jobbra nyúltam, a tejszínhabért, s be is löktem az kitárt ajtót, halk puffanással záródott be. Visszaültem melléd, de egész közel húztam a széket.
Térdem a combodhoz ért, ajkam, pedig az arcodon terült el egy pillanatra.
Te csak tovább ettél, mintha idén még nem is ettél volna, ilyen finomat. A kanál ismét a jégkrémbe tévedt, de mielőtt a szádhoz emelted volna, apró kis pöttyöt biggyesztettem rá a habból.

Így még finomabb nem? Kérdeztem kíváncsisággal telve. Mivel épp az ízeket élvezted, egy kellemes Hmmm fáradt ki belőled. Aztán a kiskanál, ismét felém közeledett, nyomtam megint rá a puha habból, de kicsit túl sok lett. A túlcsordult kanálból, a kézfejemre is jutott.
Feléd nyújtottam, te pedig ajkadat tártad ki, s levetted róla a falatot, szád körül, még felfedeztem a rózsaszín foltokat, amit nyelvem hegyével próbáltam megtisztítani.
Kinyújtottad hideg nyelvedet, s kérkedően hívogattad ajkadba az enyémet.
Éreztem is a bent váró hidegséget, melyet sikerült felhevítenem szenvedélyes csókom forró tüzével. Behunyt szemeidet figyeltem, miközben a kezemben még ott volt a tejszínhabos flakon. Másik kezem szabad volt, s tétlen, nem is vártam sokáig.
Hálóingedhez értettem, oldaladat simogattam meg. A nagy tenyér, pedig lecsúszott combod meztelenségére, cirógató simogatásaim hatására, kicsit megborzong a tested, s apró dombocskákat formál bőröd. A csók abbamaradt, mert elmosolyodtál szelíden.
Már megint kezded?
Én? Mit?

Szinte kuncogtál már, s a fejedet csóváltad, de a simogatás nem maradt abba, csak bőrödet borzolta. Combod belső feléhez értek a barázdás ujjpárnák, lecsúsztak, ameddig csak tudtak.
Felém fordultál, letetted a kanalat a jégkrémes dobozba, tenyereddel érintetted arcom vonalait. A kezek pedig, leértek a nyakamra, hidegségtől, pedig én is megborzongtam.
Akárcsak te, amint ajkam mellkasodhoz ért.
A flakont a combodhoz értettem, te, mint aki tűzről pattan fel, úgy ugrottál fel a székből. Felálltam veled, sikolyodat érzéki csókkal csendesítettem el.
Átöleltük egymást, ahogy hozzám simultál merevedésemet, érezhetted, a boxeremem keresztül. A habot az asztal sarkára helyeztem a bársonyos csókok alatt.

Hálóingedtől, türelmetlenül szabadítottalak meg. Te sem voltál rest, s kezeiddel pólómat húztad fel, majd bújtattál ki belőle. A ruhák halkan értek a székre, s csúsztak le a földre, valahogy ez most nem tudott érdekelni minket. Meztelenségünk fokozta csak a bennünk előtörő vágyakat. Felkaptalak az ölembe, az asztalra ültettelek. A flakon meginogott, de a gravitáció nem fejtett rá komolyabb hatást. Fogaiddal ajkamat harapdáltad, kicsit fájón is, de tudtam, csak hergelni akartál. Eldöntöttelek a hosszas asztalon, pillantásaid félreérthetetlenek voltak. Kezem viszont a habbal teli flakonért nyúlt, s egy csíkot húztam a tejszínes habból a melleid közé. Megrezdültél, hisz még hideg volt a hab. Tudtam jól, ezért gyorsan próbáltam ajkaim melegségével a hideget elűzni. Nyelvemmel lefetyeltem le a finomságot, majd számmal habzsoltam fel minden maradékot. Arcom melled széléhez simult, kicsit odadöntve simogattam a puha dombokat. Újabb adagot fújtam ki hasadra, köldököd köré.

Nyelvemmel próbáltam minél gyorsabban eltávolítani kicsit didergő testedről az ízletes desszertet. Körbeérve, köldöködbe csókoltam, kezemmel, pedig a combodat simogattam.
Feltettem bal lábadat vállamra, s itt is elhúztam a fehér csíkot, térdedtől egészen combod tövéig, finom apró puszikkal, értem le tisztaságot hagyva magam után. Eljátszottam ezt a jobb lábaddal is, ekkora már a szuszogásod is szaporább lett. Letérdeltem a konyha padlójára, amennyire csak tudtál, előrébb csúsztál, simogató nyelvemmel, érintettem szeméremajkaidat.
Éreztem harmatos nedvességedet, amit heves csókokkal viszonoztam. A csókok közben, kezeidet figyeltem amint az asztal szélét szorongatták. Ennek figyelembevételével adagoltam a puszikat már rózsaszín kis pontodra. Nyelvem simogatni kezdte fel, majd lassan le, aztán hosszan köröket leírva. Szinte magam előtt láttam arcodat, amint a gyönyör érintgeti.
Abba is hagytam, mert, ha tovább folytatom, átéled az orgazmus hevét. Felálltam, s már erősen ágaskodó, könnyes férfiasságomat beléd engedtem.

Felemelted a fejed, kedves hangod, pedig nyögdécselésbe váltott át, lábaidat ismét a nyakam mellé tettem, s puszilgatni kezdtem. Hosszan simogattam combodat, egyre mélyebben hatolva szorosan rám záruló ajkaid ölelésében. Hevesen folytattam a csípőmozgásaimat, olyannyira, hogy az asztal is meg meg moccant. Amilyen nagy hévvel adtam az ütemet, annyira gyorsan, le is lassítottam, szinte alig-alig mozgattam megfeszült hímtagomat.
Ki is csúsztam egy pillanatra, de vissza is tettem, s rád dőltem. Érezted, egyre duzzadó lüktetéseim, mégsem mozogtam tovább, csak néztem az arcod vonását.
Folytasd, kérlek! Hangzottak el a szavak, de süket fülekre találtak. Álltam ott benned felhevülve az izgalomtól, mégsem folytattam, szemeidbe néztem, amik csak meredtek rám.

Kezeddel a kezemért nyúltál. Szemed tükrében, szinte szomorúságot véltem felfedezni, annyira szeretted volna már a csodát átélni. Nem tudtam ellenállni, tovább mozogtam, megnyugodva tetted fejed vissza az asztalra. Átkaroltam a lábaid, majd simogattam a melleid. Apró bimbóidat fogtam az ujjaim közé, a mozgásom csak tovább folytatódott az őrület felé. Egyik kezeddel az asztal szélét szorítottad a másikkal a kezemet markoltad.
Utolsó mozdulatokat tettem meg, így élveztem el benned.
Szinte sikoltottál, kicsit meg is karmoltál, oly nagy öröm járta át a testedet, finom lelkedet.
Talpadtól a fejed búbjáig megremegtél, s minden porcikáddal éreztél.
Addig folytattam a mozgást, amíg teljesen el nem ernyedtem, s kicsúszva rád nem dőltem.
Percek teltek el a pilledés örömeiben, majd a kérdés jött, amit szinte vártam.

Miért álltál meg?
Elmosolyodtam, majd füledbe súgtam…
Az incselkedésed kaptad csak vissza kedvesem. Válaszoltam ajkamat kedves kacajra tárva.
Majd tarkómon csattanó a tenyered éles hangja hallatszott.
Kellett ez neked? Kérdezted te is nevetve.
Nem is tudod mennyire!! Mondtam, majd a füledbe csókoltam.

velvet soap
Hozzászólások
További hozzászólások »
Ayame ·
Szia!!!

Örülök,hogy elolvashattam ezt a szép történetet és egyszer ha modomba áll kiprobálom :yum:

pocok04 ·
Egész jó kis történet volt..na jó miket beszélek!Nekem nagyon tetszett

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: