Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kis német tigris

A mátraaljai főiskolára évek óta jönnek-mennek német hallgatók 2-3 hónap időtartam gyakorlatra cserekapcsolat révén. Tavaly tavasszal négy bájos leányzó érkezett hozzánk. Az egyiküket már rögtön az első napon úgymond kiszemeltem.

Két éve már, hogy nincs állandó barátnőm, csak futó kalandok, és felvillant a gondolat, mi lenne ha a kis német tigrissel összeakadnék? Német tudásom vajmi kevés, az angol se túl nagy, de azért elég jól beszélem e nyelvet, és szerencsére a német lányok is beszéltek angolul. Jó volt velük beszélgetni, mert érdekes volt számomra a német és a magyar fiatalok közötti különbség. A német lányok közül egyikük sem volt az az elveszett teremtés, mindig velünk tartottak ha buliról volt szó. Agrárhallgatóként kötelező számunkra bort készíteni, és én is készítettem majd hatvan palackkal, melyek a koli szobában várták sorsuk beteljesedését.

A lányok is szerették a mátraaljai hegyek levét, így invitáltam őket, hogy jöjjenek fel este hozzám, és kóstoljuk meg! A lányok pontban este nyolc órakor meg is jelentek. Én kinyitottam egy palackkal, töltöttem, majd beszélgettünk mindenféléről. Már a harmadik palackot bontottam és a közös beszélgetés két csoportra bomlott. Én a kis német tigrissel beszélgettem, a másik három lány együtt. Kicsivel később a három lány búcsút intett, mondván, hogy fáradtak és a bor is a fejükbe szállt. Tovább beszélgettünk és már nekünk is a fejünkbe szállt a Szürkebarát nedű fűszeres zamata. Meg sem fordult a gondolat a fejemben, hogy történni is fog bármi intim kapcsolat közöttünk. A negyedik palack fogyasztása közben már nehezen tudtam előhozni az angol szótáramat a fejemből, de azért sikerült. Már nem is értettem sokszor, hogy a kis tigris miről is beszél, de látta, hogy szemem a pólóját pásztázta.

Én ekkor riadtan néztem szemeibe. Ezt követő kérdését világosan értettem. Csókjára igent mondtam. Egy rövid de szenvedélyes csók után a poharainkat földre tettük, majd folytattuk a csókot, ami egyre hevesebb volt. Nagyon tetszett kezdeményezése és az, hogy ő irányított. Levette pólómat. Tovább folytattuk de még szenvedélyesebben. Én is levettem a pólóját, és előttem ragyogott két szűziesen gyönyörű körteformájú mell. Ültünk egymással szemben, én a melleit néztem, közben ujjaink egymásba fonódtak. Finoman húzni kezdett maga felé. Homlokon csókolt, majd az ajkát kezdtem finoman harapdálni, ujjaim mellbimbóit morzsolgatták. Barátom tiltakozva a szűk nadrágban azt domborítani kezdte. Nyelvemmel hol az egyik, hol a másik mellbimbót jártam körbe, majd felváltva szívtam őket. Tigrisem halk sóhajokkal adta tudtomra, hogy élvezi helyzetet.

Következő pillanatban gombolni kezdtem farmerét, melyet gyorsan lerúgott magáról. Fekete csipke bugyiban feküdt előttem a kis szelíd tigris. Én kiléptem melegítőnacimból és boxeromból is, miközben ő csillogó szemekkel és kedves mosollyal figyelte jelenetemet. Oldalamra mellé feküdtem, és lágy csókokkal ajándékoztuk egymást. Kezem belső combján siklott végig. Bugyiján keresztül finoman dörzsölni kezdtem melyre halk sóhajokkal válaszolt. Ujjaimat becsúsztattam bugyija alá, és egyre erősebben kezdtem ujjaimmal ingerelni. Középső ujjam könnyedén csusszant egyre beljebb az izzó nyílásba, mely ekkor már ontotta nedvét. Megszabadítottam a kis fekete bugyitól, majd fejemet lába közé hajtottam, és nyelvemmel kezdtem izgatni azt kis szolidra borotvált kelyhet. Élvezettel nyeltem enyhén sós nedvét. Kezeivel fejemet simogatta.

Nyelvemet ki-be toltam a kis nyílásba, melyre erősebb sikollyal reagált. Teste egymás után többször összerándult majd elernyedt, én pedig mohón nyeltem a kiáramló nedvét. Abbahagytam és néztem, ahogy piheg becsukott szemekkel. Hanyatt fektetett és elkezdte ujjaival mellbimbóimat csipkedni, ami még jobban felizgatott, miközben hevesen smároltunk. Lejjebb ereszkedett és ágaskodó barátom makkját kezdte nyelvével körbejárni, majd az egészet szájába vette, és mohón szívni kezdte, közben azt finoman harapdálta. Kezeimmel haját simogattam. Már a csúcs előtt voltam, ekkor finoman eltoltam magamtól. Felkeltem az ágyról, és kezeit fogva hívtam, hogy jöjjön velem, mert nem akartam szobatársam ágyára elmenni. Az ágyamra hanyatt feküdtem, mire ő látta a helyzetet és fölém helyezkedett. Egyik kezével bejáratához irányította farkam, majd lassan elkezdett le-fel mozogni, mintha utat vágna. Abbahagyta a mozgást és teljesen magába vett ekkor hangosan felsikoltott, bizonyára túl vastag voltam neki.

Rám hajolt megcsókolt, majd formás fenekét kezdtem markolni miközben rajtam mozgott. Felegyenesedve mozgott rajtam és közben hangosan sikoltott. Ahogy néztem nagyon beindított az, hogy mennyire élvezi. Vadul lerántottam magamról, szinte hanyatt dobtam az ágyra és oly erővel beléhatoltam! Biztosan fájt neki, mert felsikoltott, körmeivel végigszántotta hátamat. Finomabbra vettem a tempót, melyet ő csókkal nyugtázott. Kezeivel fenekemet masszírozta, és amikor összerándult a teste körmeivel vágott és hangosan nyögött. Még jobban beindultam és vadul mozogtam benne. Már ismét a csúcs közelében jártam kiszálltam belőle és szorítottam makkomat pár másodpercig, hogy tovább bírjam. Felálltam majd jégkockát vettem ki a hűtőből. Az asztalon levő pohár vízbe dobtam. Ő kérdően nézett rám. Pózt váltottunk, ismét ő került felülre. Egymásba forrva hol szenvedélyesebben, hol finoman mozogtunk.

Megint a csúcs közelébe érve ismét kiszálltam, majd a kis darabkává olvadt jeget kihalásztam a vízből, nyílásába helyeztem melyre nyögéssel reagált, majd farkammal beljebb toltam a jeget és folytattam a mozgást. Vadító volt makkommal érezni a jeget! Kis tigris orgazmusa után én is követtem őt, nagyot ordítva engedtem belé nedvemet. Pihegve aludtunk el. Még egy hetet töltöttünk így együtt éjjelenként, majd visszautaztak Németországba. Kellemes kaland volt!

Most finn lányok vannak nálunk! A jeget pedig próbáljátok ki! Megéri!
Hasonló történetek
29463
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: