Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kezdet és a Vég

A történet négy évvel ezelőtt kezdődött, amikor a fiú és a lány megismerték egymást. Pár hét múlva elkezdtek járni egymással, de ez nem volt egyikük részéről sem szerelem. Nem tartott sokáig, talán egy hónapig. De ebből a kapcsolatból, egy nagyon erős barátság jött létre, ami elválaszthatatlanná tette őket. Teltek - múltak a napok, a napokból hetek, a hetekből hónapok lettek. A fiú beleszeretett a lányba, de a lány szíve másért dobogott, egy másik fiúért, akivel hamarosan összejött. De a boldogsága nem tartott sokáig. A lány a legjobb barátjához, a fiúhoz menekült, aki támaszt adott neki a fájdalmas napokban. Közben a fiú beletörődött, hogy a lány nem viszonozza az érzéseit, és így szép lassan elfelejtette a lányt, de a barátságuk napról napra erősebb lett.

Egy nap a barátságuk elérkezett egy olyan pontra, ahol több is lehetett volna a barátságuknál. Úgy döntöttek megpróbálják együtt, de nem ment. Megmaradtak a barátságnál, ami ismét erősebb lett. Szinte minden este együtt voltak, beszélgetek, próbálták megismerni egymás gondolatait, erősítették a kapcsot, ami összekötötte őket. Közben a fiú és a lány életében is felbukkantak kisebb - nagyobb kapcsolatok, de ezek semmit sem változtattak a fiú és a lány barátságán. Minden nap, minden egyes szóval közelebb kerültek egymáshoz, jobban megismerték egymást. De egyikük sem sejtette, hogy amitől rettegnek közelebb van, mint gondolnák.

A retteget nap 2004. július 07-én kezdődött egy szerdai napon, amikor épp a foci eb utolsó meccse ment. Mindketten szerették volna nézni, de ehelyett olyat tettek, amit még soha. Megcsókolták egymást. Ezzel a csókkal valami olyan kezdődött náluk, ami még soha. Ezután a lány nem tudott semmi másra gondolni csak arra, hogy milyen jó volt, és a fiúra , mert attól a naptól kezdve a szíve az övé lett.

Eddig senki nem tudta megmutatni a lánynak, hogy mi a szerelem, de most a fiú megtette a lehetetlent. A lány rettegett attól, hogy ami történt tönkre teszi a barátságukat, de sok – sok álmatlan éjszaka után engedett a szívének, és megpróbálták.

Ebből a hatalmas barátságból szerelem lett. A lány eddig nem talált a fiúban olyat, ami megfoghatta volna, de amikor a fiú megcsókolta a lányt, a lány olyat érzett, amit eddig még soha. Szerelmet, hatalmas Szerelmet! Amikor belenézett a fiú szemébe azt hitte, hogy elolvad. Soha életében nem látott még ilyen gyönyörű kék szemeket. És ezzel el is kezdődött köztük egy csodálatos, és különleges kapcsolat.

Mint minden kapcsolatban náluk is voltak viták, csak a kelleténél hamarabb érkeztek. A legtöbb vita alapja az volt, hogy a fiúnak minden más fontosabb volt a lánynál, és nem fordított rá elég figyelmet. Utána jöttek a pletykák, amikkel teletömték a lány fejét, mert elakarták őket választani az állítólagos barátaik. Sikerült nekik. A lány beleesett a csapdájukba, és egy este azt mondta a fiúnak, hogy Vége. A lány szíve darabokra tört, mert pont ő mondta ki, aki bármit megtett volna a szerelméért.

De hamar megbánta a tettét, mert miután sokáig nem találkoztak a fiúval, még nagyobb lett a lány fájdalma. Elhatározta, hogy visszaszerzi a fiút, és mindent jóvá tesz. Nem akarta ilyen könnyen elveszíteni a lány azt, aki mindennél fontosabb neki.
Másfél hónap múlva, egy szombat este kibékültek. Együtt töltötték az estét, és újra boldog volt a fiú és a lány. De ez az öröm nem tartott sokáig. Pár nap és minden olyan lett, mint régen. A lány újra gyötrődött, és szenvedett, mert nem látta a fiút, és nem tudta mi van vele. Valami történt, hogy mi, azt nem tudta a lány.
De elhatározta, hogy bármi is legyen a fiú különös viselkedése, harcolni fog a szerelméért, mert életében először szerelmes, és ezt nem hagyja elveszni.
Hasonló történetek
5394
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4121
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mz. ·
Ez tényleg, olyan mintha valami hirtelen fellángolásból lett volna írva. De nagyon emlékesztet, engem egy régi kapcsolatomra, csak abban nem volt soha jó.
Nem fiú hejében nem békültem volna ki, enyi büszkeség azért kelett volna neki is.

Papó ·
Ha terápiás célból írtad, hogy kiírd magadból a feszültséget, bánatot, vágyat, akkor jól tetted.
Ha használt, tedd meg máskor is. Csak ne oszd meg velünk.
Közreadható írásnak értékelhetetlen.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: