Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kétbugyis lány, avagy dugás kalapban

Apukám 40 éves, anyum 32, és nagyon szokták csinálni. Az én szobám az emeleten van ők pedig a földszinten alszanak, de mielőtt alszanak többnyire dugnak. De elég hangosan. Anyukám sikongat és mindig hallom, ahogyan recseg az ágy. Gondolkodtam már, hogy megkérem őket, vegyenek vissza kicsit, de rájöttem semmi közöm hozzá, meg hát csinálják ha egyszer jó nekik.
Hanem ez engem azért fel szokott izgatni! Fekszem ilyenkor a vízágyamon, amit szülinapomra kaptam, hallgatom a menő dj-k legújabb mixeit és maszturbálok. Persze azért nem sűrűn, mert többnyire máshol is meglelem a kielégülést. Elég jó pasi vagyok, ahogy ez később ki fog derülni!

Tehát egyik este is ez volt a szisztéma, apu nagyon formában lehetett, mert anyu vég nélkül sikongatott hogy MÉG-MÉG mélyebbre! Kicsit zavarba is hozott ez, de a farkam már nagyon állt. Épp verni kezdtem, amikor valaki kopogott az ablakon. Nagyon megijedtem, azt hittem egy vámpír! De csak Kata volt az, az osztálytársam. Felálltam, kinyitottam neki az ablakot, ő pedig behuppant a szőnyegre.
- Hogy a fenébe másztál fel az erkélyre? – kérdeztem tőle. – És mit is keresel? – kérdeztem.
- Hát… szóval… hoztam létrát. Szerettem volna veled kicsit megismerkedni. A suliban nappal nem mertem venni a bátorságot, hogy megszólítsalak.
Kata alter csaj volt, ezt az öltözködése is elárulta. Fekete farmer, bő póló, és a fején egy kalap. Nem az esetem! De jó illata volt, és az arca piros.
- Hát gyere ülj le – mondtam. És leültünk az ágyra és beszélgetni kezdtünk.

Amíg csevegtünk, a zajok odalenntről tovább hallatszódtak. Észrevettem, hogy Kata is hallja, és egyre pirosabb, de nem mer rákérdezni. A lábát kicsit szétnyitotta, és kényelmesen hátradőlt a vízágyamon. Egy mondat közepén félbeszakítottam.
- Bocsáss meg, látom zavarban vagy, amiért a szüleim odalenn dugnak. De ne zavarjon. A szex teljesen természetes dolog, tudod?
Ő bólintott, és végsimított a lábán. – Tudom. És… te tetszel nekem.
Szóval ezért jött, gondoltam. Hát legyen.
Odahajoltam és megcsókoltam. Végsimítottam a pólóját, aztán lehúztam. Nem viselt melltartót, én pedig csókolgatni kezdtem a mellét.
- Ez nagyon finom… - nyögte.
- Miért jöttél ide? – kérdeztem, aztán tovább cirógatta nyelvem a bimbóját.
- A lányok – sóhajtotta. – A lányok azt beszélik nagyon jó vagy… jól csinálod… és én már… nagyon vágytam rá.
A hasát kényeztettem már.
- Kinyaljalak? – kérdeztem.
- Igen… - lihegte.
Anyám odalenn sikongatni kezdett.

Kigomboltam a farmerét, lehúztam a cipzárt és lehúztam róla. Végcsókoltam selymes combjait a teste remegett érintéseim alatt. Aztán a bugyijához hajoltam, de ahogy húztam le, meglepődtem.
- Rajtad két bugyi van!
- Igen – mosolyodott el. – Babona.
Ezek az alter csajok és a hülyeségeik, gondoltam. Lehúztam mind a két bugyit és előbukkan csodálatos puncija! Rátapasztottam a nyelvem és szorgosan nyalni kezdtem. Halkan sikongatott, emelgette a csípőjét, és hamarosan elélvezett.
Utána elővettem a farkam, és megkértem hogy szopjon le. Lelkesen bólintott, arcát hasamhoz préselte, aztán bekapta a farkam és nyalogatta, szívogatta! A hajába túrtam, és arra gondoltam, mennyi fiú van, aki nem olyan macho mint én. Sajnáltam őket.
- Gyere dugj meg – mondta végül Kata, és szétterpesztett lábakkal az ágyra hanyatlott. Én azonban nem így akartam. Hátamra hengeredtem, és kértem hogy lovagoljon meg.
- Vedd fel a kalapod – mosolyogtam.

Kata a kalap után nyúlt, ami szeretkezésünk elején az ágy mellé esett, és felvette. Aztán puncijával rácsúszott kőkemény borotvált farkamra, és mozogni kezdtem. Lihegett, nyögött, és én a mellét markoltam. Hatalmasat élvezett, mellkasomba vágva körmeit. Aztán rám hanyatlott, és én beszívtam finom illatát.
Nem sokkal később távozott úgy, ahogy jött, az ablakon át. Megkértem, az egyik bugyiját hagyja nálam emlékbe. Megbeszéltük, ezentúl majd összejárunk kefélni, amikor éppen ráérek. És bár sok lányt kell kielégítenem rajta kívül is, gyakran ráérek!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Reactor ·
Francért foglakoztok ezekkel! A chaten ilyenekből minden nap 50-60 van, ilyen tipikus zombigyerekek, akik unatkoznak otthon. :stuck_out_tongue_winking_eye: Írnak egy csomó vicclapba illő faszságot, utána meg még merik azt állítani, hogy a legjobb írók között vannak :stuck_out_tongue_winking_eye:
Szerintem még életükben nem olvastak a Pál utcai fiúk-on, meg a Micimackón kívül semmit, amiről igazán példát lehetne venni. A komoly irományok átlag 500-600 oldal terjedelműek (lásd: Stephen King), ahhoz meg ugye nincs türelmük,mert kezdődik a tévében a Totalcar, meg a Balázs show...
Akinek nincs tehetsége hozzá, nem tudom,mit kell terhelni szerencsétlen szervert ilyen faszságokkal :grinning:

BURGONYA ·
:rage: JUJ AZ EGYIK ELSŐ MŰVEM IHAJJJJJJJJJJJJ


:angry: :rage:
mandula ·
Ügyi voltál...és azóta csak fejlődsz, és fejlődsz, és fejlődsz, és fejlődsz, és fejlődsz, és fejlődsz és egyszer csak azt vesszük észre, hogy sehogyse érünk fel nagyságodig :innocent:
De a fórum se volt semmi... :grinning: :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: