Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A késés következményei.

Hazaértem a munkából. Nagyon fáradt voltam , semmi másra nem vágytam csak egy forró fürdőre és egy pihentető alvásra. Levetkőztem, messzire rúgtam a magassarkúmat, kiléptem a szoknyámból a bugyimból, levettem a blúzomat és kicsatoltam a melltartómat.
Nem szerettem mindennap ilyen nagyon elegánsan öltözni de ma fontos tárgyalásom volt. Az egész cégem jövője függött tőle. Bár nagyon elhúzódott végül sikerrel zártam a napot.
Éppen elmerültem az illatos habban amikor csipogott a telefonom.
Sms érkezett:
...legyél 1 óra múlva legyél a szokott helyen.
Ne vegyél fel bugyit...
Hiába voltam fáradt, ha Uram hívott mindig azonnal a rendelkezésére álltam.
Megmosakodtam gyorsan, majd alaposan megborotválkoztam (emlékezve az utolsó büntetésre amit a kósza szőrszálak miatt kaptam). Késésben voltam de gondoltam legfeljebb nem villamossal megyek hanem taxival így behozom a lemaradásomat.
Langyos nyári este volt így csak egy könnyű térdig erő ruhát vettem fel ami alá Uram kérésének megfelelően nem vettem alsóneműt. Mindig különösen izgatott voltam ilyenkor hiszen a velem szembe jövő embereknek fogalma sem volt róla hogy a ruha alatt nem viselek semmit. Màr a gondolattól hogy bugyi nélkül csupasz puncival tartok az erdő felé nedves lettem.
Van egy megszokott helyünk, közel a buszmegállóhoz, mégis távol a fürkész tekintetektől. Ott szokott várni rám Uram. Ha nem ágyban, párnák közt, vagy a jól felszerelt pincéjében szerette volna, akkor néha a szabadban dobtuk fel az együttléteinket. Az hogy mit csináltunk mindig a hangulatán múlott. Volt hogy a kocsijában dugott meg, volt hogy a réten büntetett meg egy vétségemért, és volt hogy egy fának dőlve engem térdre lökve közölte hogy szopjam le.
Éppen a ház előtt jött egy taxi amikor kiléptem a kapun. Leintettem, beszálltam és megadtam a címet. Autóval kb 20 percre laktam Budakeszitől. Pár perc késéssel talán de még odaérhetek. Nagyon lassan haladtunk 10 perc múlva még alig távolodtunk el a házamtól.
-Elnézést, ne haragudjon körülbelül mikor érünk oda?-kérdeztem a sofőrtől.
Az a helyzet hogy időre megyek és nem késhetek.
-Pedig telefonáljon oda hölgyem hogy fog. Nagy baleset történt nemrég, bedugult az egész város.
-Ebben az esetben kiszállnék és inkább busszal megyek abból már kettő elment mellettünk őket biztosan átengedik.
Fizettem, szép borravalót adtam amiért így út közben szálltam ki és a buszra várva kiszámoltam hogy legjobb esetben is legalább 20 percet kések. Közben beérkezett a busz, felszálltam.
Amíg utaztam azon gondolkodtam hogy milyen furcsa az élet. A munkában én vagyok a mindenható, a legnagyobb vezető nagyon sok ember hajbókol és lép be az irodámba összeszorult gyomorral ahol keményen utasítok mindenkit.
Azonban este amikor hazamegyek alig várom azokat a napokat amikor az Uram hív vagy üzen hogy szolgálhassam őt. Hogy végre ne az én vállamon legyen minden teher, hogy megmondják mit tegyek és hogy megkapjam a büntetésemet amiért egy régi de nagyon komoly bűnöm miatt vezekelek.
Elkövettem valamit amiről senki nem tud.
Nem büntetett meg az igazságszolgáltatás így viszont minden egyes verés alkalmával azt képzelem hogy azért kapom.Minél jobban fáj, annál jobb a lelkemnek. Az az igazi amikor nyoma is marad akkor minden alkalommal úgy érzem kis feloldozást kapok.
Merengéseim közepette oda is értem.
Amikor az én megállóm érkezett kereken 18 perces késésben voltam.Már sötétedett.
Siettem Uram elé.
-Szia. Szerencséd hogy ideértél, éppen indultam volna.-Az órájára nézett.-
Kereken 20 percet késtél.
Én éppen elkezdtem magyarázkodni hogy miért de Uram leintett.
-Kérdeztelek ribanc?
-Nem Uram-feleltem lesütött szemmel.
-Ugye tudod hogy ezért büntetés jár?-kérdezte kemény hangon.
-Tudom Uram, kérlek büntess meg amiért megvárakoztattalak.
-Látod ott azt a padot? Menj oda hajtsd fel a szoknyád és hajolj rá.
Külön jól jött hogy nem volt rajtam bugyi így hamarosan ott pucsitottam a padon. Kinyomtam a fenekemet mert Uram azt szerette és mert tudtam hogy fontos szerepe lesz a büntetésben.
Odasétált, megállt mellettem kezében egy nagyon hosszú pálcával.
-Nézd csak milyen szerencse hogy egész nap esett, jól kiázott így pont megfelelő lesz a büntetésre.
20 percet késtél 20 ütést fogsz kapni.
A válaszomat meg sem várva elkezdett ütni.
Így, hogy még nedves volt a vessző sokkal jobban fájt mint szárazon.
1, 2, 3, számoltam hangosan mert ha nem megfelelően számoltam azért mindig plusz büntetés járt. A tizedik után már rettenetesen fájt.
Nem szóltam hiszen jó szolgaként ez volt a dolgom hogy tűrjek, ráadásul rászolgáltam hiszen elindulhattam volna hamarabb.
Nagyon csípett, minden ütés után lángolt a bőröm.
Nehezemre esett a számolás, nagyokat nyögtem közben.
A tizennyolcadik ütés szokatlanul erős volt és ugyanoda érkezett ahová az előtte lévő négy-öt is. Éreztem ahogy kissé felhasadt a bőröm a nyomán.
-Tizenkilenc, húsz-kiáltottam remegő ajkakkal.
-Gyere a kocsihoz van nálam a kenőcsből.-hallottam Uram hangját.-Azonban ne gondold hogy ennyi volt mára.
A ma éjszakát nálam töltöd és mivel harmadszorra késtél el,és anno ennyi lehetőségben állapodtunk meg így nagy büntetésre számíthatsz.
Azt nem a fenekedre kapod, valami nagyon izgalmasat találtam ki neked.
Emlékezetes éjszakád lesz, ezt garantálom....

Folyt köv... ha szeretnétek.
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Látok egy pontot a cím után, ami felesleges. Látok fantáziát az írásodban, de egyelőre keveset, talán a folytatásra tartalékolod. Afféle bevezetőnek megteszi.

ThePrince ·
Lesz folytatás ?! Ugyanis nekem nagyon nagyon tetszik ; 3 !!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: