Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A keresztrejtvény

(Lány az ágyon fekszik, újságot lapozgat, rövid pólóban és sortban; a fiú az asztalnál ül, szemben a lánnyal és az asztal fölé hajol, kezében ceruza)

lány: Te, mit csinálsz?
fiú: Keresztrejtvény fejtek.
lány: Te?
fiú: Ja.
lány: De nem is szoktál keresztrejtvényt fejteni!
fiú: De most mégis.

(Pár másodperc csönd)

lány: Milyen keresztrejtvény?
fiú: (felmutat egy szórólapot) Valami szexshopé. Hirdetésen van rajta.
lány: Szexshopé? És honnan szedtél te szexshopos szórólapot? Ilyet nem osztogatnak az utcán!
fiú: Dezső elment egybe, és onnan hozta.
lány: Dezső? Mit keresett ott?
fiú: Nem tudom. Lehet, hogy Frank Drebin vibrátorszopó automatáját.
lány: (nevet) De most komolyan. Hiszen neki barátnője van!
fiú: Nah lehet, hogy neki vett valamit. De hagyjál már. Inkább azt mond meg, mi az, hogy pénisz része, két betű! Semmi nem jut eszembe, mind több mint két betű: pl. makk, fityma, heregombóc... ja az nem is a pénisz része!
lány: Felkiáltójeles?
fiú: Mi?
lány: Hát a meghatározás!
fiú: Ja, igen. Miért az mit jelent?
lány: Csak annyit, hogy nem ténylegesen a pénisz részére kell gondolni ilyenkor, hanem a pénisz szó egy részére, tehát ’pé’, vagy ’is’. Érted?
fiú: Ja. Most már igen. Akkor ’én’ lesz az mert a második betűn. Nem is tudtam, hogy te ilyen keresztrejtvény guru vagy!

(Csönd)

fiú: És mi az hogy a férfi szájjal történő izgatása? Az nem a szopás?
lány: De.
fiú: De ez itt nem hat, hanem 8 betű, és a 3. és 4. is ’l’.
lány:Jah ok, akkor az a felláció.
fiú: Felláció? Az ezt jelenti? Én azt hittem a merevedést.

(Csönd)

fiú: Oké, ez megvan. Ragadozó, 4 betű, az eleje p az utolsó a? ...Pina?
lány: (nevet) De hülye vagy! Az nem pina, hanem puma!
fiú: (vigyorog)Pedig a pina is ragadoz. Engem hetente letámad egy.

(csönd)

fiú: 1986-os film, Adrian Lyne rendezte. Erotikus. K-val kezdődik és ’ét’ az utolsó két betűje.
lány: Hány betű?
fiú: Sok.
lány:Kilenc és fél hét
fiú: Hú, az az amiben az a szőke nő játszott és mindenféle hülye játékokkal szórakoztak?
lány: Igen. Nekem tetszett
fiú: Nekem nem annyira... Na, akkor ez is megvan.

(csönd)

fiú: Szexi fehérnemű...8 betű...a harmadik ’b’. Mi a fene lehet ez? Harisnya? ...De az nem jó... melltartó?... az sem...
lány: Babydoll
fiú: Babydoll? Mi az?
lány: Tudod, olyan könnyed, finom anyagból van.
fiú: Nem.
lány: Jaj már, nekem is van egy! Az a piros, teljesen átlátszó...
fiú: Az? Huh, már fel is áll a farkam, ha csak rá gondolok... az tetszik nagyon... főleg, ha nincs alattad semmi más.
lány: Hát nemigen szokott.
fiú. Szóval az a baybdoll... most már ezt is tudom legalább.

(Csönd)

lány: És beküldöd a megfejtést.
fiú: Beküldjem?
lány: Nem tudom, csak kérdeztem... mit lehet nyerni?
fiú: Egy vibrátort, meg 30% kedvezményt a boltba...
lány: Küldd be!
fiú: Előbb fejtsük meg!

(csönd)

fiú: Csikló belseje felkiáltójellel. Két betű. Ez mi a fenét jelent? Gondolom most akkor nem az a kérdés, hogy mi van valójában a csiklóban, hanem?
lány: A belseje ilyen esetben a kezdőbetű, és az utolsó betű közötti részt jelenti, tehát a ’sikl’. És ebből két egymás melletti betű kell.
fiú: Aha, értem, akkor ez itt ’ik’ lesz, mert ’k’ a második... Amúgy nincs is a csiklóban semmi.
lány: Fogalmam sincs mi van benne, de baromi jó érzés, ha foglalkoznak vele!

(Csönd)

fiú: Na ez meg mi a ...? A hüvely izomzatának erősítésére használható segédeszköz?
lány: Hány betű?
fiú: Kilenc. És a második ’é’, a harmadik ’s’ és az ötödik ’g’...mi a lószar ez? Egyáltalán miért kell erősíteni a hüvely izomzatát?
lány: Ugyan már, nem igaz hogy nem tudod... nagyon jól jöhet...
fiú: Jah, mikor benned vagyok, akkor izmozol... azt tudom... de nem hittem, hogy azt kell erősíteni is.
lány: Lehet rá szükség... minél erősebb, annál kellemesebb neked is... emlékszel, hogy a múltkor simán elmentél, pedig csak ültem rajtad
fiú: Igen, ügyes voltál.
lány: Nah, nem magától lett ilyen erős, gyakoroltam, vannak ilyen hüvelyizom erősítő módszerek.
fiú: De akkor mi ez itt... nyolc betűs?
lány Szerintem gésa golyó lesz.
fiú: Mi az apám fikája?
lány: Gésa golyó. Olyan kisebb golyók, van bennük valami súly is. Azt kell feldugni a hüvelybe és mozgatni az izmokat.
fiú: Ez izgalmasan hangzik. Van nekünk olyan?
lány: Nincs rá szükség.
fiú: (kacsint egyet)Azért megnézném, hogy izmozol egy ilyen golyóval.
lány: (nevet)
fiú: Ez is megvan... mindjárt kész.

(csönd)

fiú: Húúú, ezt tudom... Szexuális segédeszköz... v-i-b-r-á-t-o-r...
lány: Biztos?
fiú: Biztos. Kijön és az első betűje ’v’ volt... A miénkben lassan elemet kellene cserélni.
lány: Még berreg.
fiú: De nem eléggé.
lány: Merthogy? Motoros kasza hangjára van szükséged?
fiú: Nem, de a múltkor is simán leállt , mikor a csiklódnak egy kicsit erősebben nyomtam neki.
lány: Az pont jó volt, hogy leállt... el is mentem tőle.
fiú: Akkor is ki kell cserélni az elemet.

(Csönd)

fiú: Pénisz nagyobbítására is használható eszköz....v-á-k-u-u-m-p-u-m-p-a
lány: Ezt így tudod?
fiú: Ja, egyszer próbáltam...
lány: Van neked ilyened?
fiú: Ja.
lány: Nem is mondtad
fiú: Mindegy.
lány: És milyen volt utána?
fiú: Fura, egy kicsit tényleg nagyobb lett, bár nem éreztem nagy változást...lehet hogy rosszul csináltam
lány: Ez akkor volt, mikor mondtam, hogy mintha nagyobb lenne?
fiú: Ja. Ezek szerint érezted?
lány: Egy kicsit tényleg nagyobb volt.
fiú: Szóval az enyém kicsi?
lány: Nem ezt mondtam, csak hogy éreztem...különben is szóltam, ha nem emlékszel, hogy ne olyan mélyre, mert fáj... A tied tökéletes

(Csönd)

fiú: Szeretkezés egyik lehetősége....
lány: Milyen hülye megfogalmazás, mi az hogy lehetősége? Van meg belőle valami?
fiú: Van, elég sok, ’g’ az első, utána kimarad, kimarad, majd ’rty’ és kimarad egy... a vége ’póz’
lány: Fogalmam sincs.
fiú: Ez ’gyertya póz’ lesz.
lány: Gyertya póz?
fiú: Ja, más nemigen lehet.
lány: Soha nem hallottam róla, vajon milyen lehet? Biztos nem az igazi gyertyához van köze...
fiú: Talán a gyertya álláshoz...
lány: Hát azzal tuti nem lehet szexelni.
fiú: Most miért? A lány feltérdel az ágyra, a térdeivel az ágy széléhez áll, hogy a puncija egyvonalban legyen az ágy szélével (mutatja), a pasas pedig gyertya állásban az ágy felé (mutatja) és akkor ha minden stimmel a férfi farka , pont a lány puncijával találkozik...
lány: Ez elmebeteg...
fiú: (nevet) De megvalósítható.

(csönd)

fiú: Hüvelyi élvezetfokozó... 5 betű... ’g’-vel kezdődik
lány: Élvezetfokozó? ...Nem tudom...
fiú: Ja és a harmadik ’o’, mert a segédeszközöket áruló bolt az ’szexshop’ lesz...
lány: Ja , ok... g-pont
fiú: G pont. Már hallottam róla....Neked van?
lány: Azt hiszem van... nemrég maszturbálás közben megtaláltam... totál fel voltam húzva és akkor megéreztem valamit a hüvelyben... és elég kellemes érzés...
fiú:(elkerekedik a szeme) Szoktál maszturbálni?
lány: Néha...
fiú: Huh... ezt még sosem mondtad.
lány: Nem kérdezted...
fiú: Igazságtalan vagy... tudod mennyire gerjedek az ilyenre...
lány: Jól van na... talán egyszer majd megmutatom... Amúgy te szoktál?
fiú: Mióta megvagy azóta nagyon ritkán...

(csönd)

fiú: Az előjáték része... jó hosszú... ’rál’
lány: Orális szex... szopi-nyali.
fiú: Nah akkor mindjárt kész is vagyunk... még ide kell egy ’e’... ide egy ’m’... kész.
lány: És mi a megfejtés?
fiú:(betűzni kezd)Sz-e-x-e-l-j, a-m-i-k-o-r cs-a-k t-u-d-sz!
lány: Ez egy bölcs mondás!
fiú: (elkezdi kigombolni a nadrágját) Szerintem is... Akkor jöhet a gyertya póz?
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Végig mosoly :)))) ötletes, jól megírva.

Hétköznapi nő ·
Tetszik. :) Köszönöm a vidám perceket a kávémhoz. :)

Laller ·
Nagyon ötletes kis írás.
Gratuálok!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: