Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kechup 2. - A zuhany alatt

Ha olvastad A kechup-öt akkor tudni fogod, hogy ez annak a folytatása! De ha nem emlékszel rá akkor olvasd el még egyszer!

Szóval, a barátnőmmel, Csillával már régóta járunk és amint az előző történetem végén írtam, hogy szeretnénk kipróbálni a zuhany alatt is, most végre megtörtént. Az egyik napon, amikor a suliban az utolsó óránk tesi volt, megbeszéltük, hogy felmegyünk hozzá, mert már éhesek voltunk, és azért is mert Ő lakott közelebb. Amikor felértünk mondta, hogy csinál szendvicset, megcsinálta, megettük. Aztán átmentünk a szobájába és mondta, hogy Ő leakar zuhanyozni, mert nem érzi így jól magát. Én féloldalt lefeküdtem az ágyra. Elkezdett vetkőzni - bár igaz sokszor láttam már levetkőzni, de mindig jól esik nézni és egy kicsit izgató is a számomra! Egy fehér topp volt rajta, amit finoman húzott le magáról, ami alatt volt egy fehér csipkés melltartó, azt finoman kikapcsolta és leengedte feszes és puha melleiről. Aztán volt rajta egy piros feszülős nadrág ami pontosan követte a teste vonalát, a feszes seggét és az enyhén izmos combjait! Észre vehette, hogy nézem, (féloldalasan háttal állt nekem) mert lassan és szexisen tolta le a nadrágot a bokájáig.

Amíg Ő a nadrágot tolta lefelé, addig én a fenekét mustráltam és a fehér, félig átlátszó tanga vonalát követtem, ami a selymes puncijánál enyhén bevágott neki és 1 picit nedves volt. Kilépett a nadrágból, megfordult és odajött hozzám megcsókolt és közben megfogta a farkamat és így szólt: - Szóval tetszett a kis sztriptíz? Mire én visszacsókoltam és közben végig simogattam a combját és a fenekét. Aztán elindult a fürdő fele és én közben megkérdeztem, hogy mikor jön haza az apja, mire azt a választ kaptam hogy kb. 3-4 óra múlva. Megkérdeztem, hogy megmoshatom-e a hátát? Mire Ő: - Igen, de csak ha te is levetkőzöl!! Több sem kellett nekem, fél perc múlva már ott voltunk a zuhany fülke előtt. Lehúztam róla a tangát, ami nagyon nedves volt, és amíg felegyenesedtem addig útközben puszilgattam a combját, a hasát a melleit a nyakát és a szájánál fejeztem be egy hosszú smárolás után! Megengedte a vizet, beléptünk. A víz nagyon jól esett, ahogy végig folyt rajtam. És ahogy megígértem, nyomtam egy kis tusfürdőt a kezembe és elkezdtem mosni a hátát. Aztán lassan lecsúsztattam a kezeimet a csípőjére és onnan a hasára és elindultam felfelé a dombocskái felé.

Ahogy átkaroltam és elkezdtem a melleit masszírozni közelebb léptem hozzá és a félig merevedő péniszem kicsit a fenekéhez nyomódott és egyre magasabbra akart emelkedni. Közben Ő oldalra fordította a fejét és elkezdtünk csókolózni. Aztán közben a jobb kezemet lecsúsztattam a puncijához és ott is masszírozni kezdtem, amit egy kis idő múlva halk és rövid nyöszörgésekkel adta tudtomra, hogy élvezi. Közben már szinte teljesen merev volt a péniszem és csak a feneke tartotta vissza a majdnem függőleges állásától. Aztán kicsit eltávolodott tőlem, abba hagytunk mindent, amit addig csináltunk, megfordult, közelebb lépett és ismét csókolózni kezdtünk, és aranyos kis kezével megfogta a farkamat és lassan elkezdte húzogatni, amit egyre gyorsabban kezdett csinálni, és ennek hatására teljesen merev lett. A csókolózást abba hagyva elkezdett lefelé csúszni és amikor a farkamhoz ért, lassan bekapta és elkezdte szopni, majd kivette a szájából és a heréimtől elkezdte nyalni felfelé, ami után ismét szopni kezdte, amit nagyon élveztem és majdnem elmentem amikor abba hagyta.

Fölállítottam, és én is elkezdtem a nyelvemmel és a számmal izgatni. A nyakán kezdtem és lassan haladtam lefelé, a melleinél elidőztem egy kicsit, mert élvezte, ahogy a kemény mellbimbóit nyalogattam és szopogattam, aztán lejjebb haladtam és a hasán át eljutottam a csupaszra borotvált gyönyör kapujáig ami a víztől is, de nem csak attól nagyon nedves volt. Lassan és finoman elkezdtem nyalni, és hogy jobban hozzá jussak, terpeszbe állt, és így teljesen hosszába széltébe ott nyalhattam, ahol akartam. Ezt már kicsit hangosabb nyögésekkel viszonozta. Egy kis idő múlva befejeztem, felálltam, és Őt megkértem forduljon meg és pucsítson be! Párszor megpacskoltam a péniszemet a fenekén és érzékien benyomtam a tűzforró és nedves puncijába. Megfogtam a derekát és egyre gyorsabb tempóba mozogni kezdtem, ezt mindketten nagyon élveztük, és mielőtt még elmentem volna kihúztam és minden megbeszélés nélkül megfordult és a nyakamba kapaszkodott, a lábait a hátam mögött összekulcsolta, miközben az egyik kezével a helyes irányba terelte a merevedő férfiasságomat. Elkezdett mozogni rajtam, ami maga volt a gyönyör de minél gyorsabban csinálta, annál jobban dülöngéltem, de kicsit hátralépve megtámasztottam magam a falnál. A víz továbbra is folyt végig rajtunk, nekem már kezdett egy kicsit melegem lenni, de megpróbáltam nem arra figyelni. Aztán egyszer csak megfordultam, hozzá döntöttem Csillát a falhoz és elkezdtem teljes intenzitással mozogni.

Már nagyokat és hosszúakat nyögdécselt, amikor magához szorított a lábaival és éreztem, hogy remegni kezd a teste és tudtam, hogy ez nála mit jelent, ami nálam is pár másodperc múlva ugyan ezt a hatást váltotta ki és szinte tövig nyomva a farkamat a puncijába elélveztem, amire még jobban felnyögött és szorított! Ezután lassan engedni kezdett, de megkért halkan, hogy még mozogjak benne egy kicsit a mi nekem is jó érzés volt! Aztán lassan lecsúszott rólam és egy hosszú smárolással fejeztük be! Aztán tényleg elkezdtünk zuhanyozni, amit úgy csináltunk, hogy egymást mostuk és érzékien simogattunk!

Remélem még lesz sok olyan történet, amit vele kapcsolatba leírhatok és elküldhetek ide!
Hasonló történetek
29925
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
29460
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
SlipKnot 666 ·
10 pont! és én sem tudok helyesen írni

kjumi ·
Hááát... Nem rossz sztori, bár a helyesíráson még lehetne javítani. De azért kellemes történet és ami a lényeg, érzéki!

boroka ·
Valamivel jobb mint az elozo, de tenyleg hol itt a ketchup?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: