Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A húgom barátnője

Tavaszi szünet volt, kedd délelőtt. Egyedül voltam otthon, a szüleim dolgoztak a testvérem az egyik barátnőjénél volt. Mivel már jó ideje nem voltam nővel gondoltam legalább egy pornófilmet megnézek és segítek magamon. Tudtam, hogy nem lephet meg senki, mert engem csak haverjaim kereshetnek a húgom barátnői, pedig csengetni szoktak. Épp letolt nadrággal ülök az ágyon és verem a farkam, mikor nyílik az ajtó és belép rajta Mesi (Emese) a tesóm egyik legjobb barátnője. Nem tűnt meglepettnek valószínűleg meghallotta, hogy pornófilmet nézek vagy leskelődött is. Én persze azonnal magamra rántottam a párnámat. Azok alapján, amit eddig tudtam róla szégyenlős, visszahúzódó kislánynak gondoltam. Kitűnő tanuló volt, mindig szót fogadott a szüleinek. Ezért majd eldobtam az agyam mikor teljesen nyugodtan leült mellém és megkért, hogy vegyem el a szüzességét. Egy darabig csak néztem meg sem tudtam szólalni. Most, hogy jobban megnéztem eléggé csinos 16 éves lány volt, dehogy lány már kész nő jobban nézett ki, mint jó néhány idősebb ismerősöm. Csak szülei hatására mindig takarta szépségét. Elmondta, hogy régóta készül erre, de eddig nem mert közeledni hozzám. Ennek ellenére most elég rendesen letámadtál mondtam mosolyogva.

Beletúrtam a hajába és gyengéden megcsókoltam, visszacsókolt ezt már biztos gyakorolta, mert nagyon jól csókolt. Feltűrtem pulcsiját, közben végig csókolóztunk, nagyon élveztem. Mikor megpillantottam gyönyörű melleit szerszámom azonnal készen állt a bevetésre. Ekkor nyakát kezdtem el csókolgatni, majd lassan elindulva lefelé elértem gyönyörű domborulatait. Csókoltam, szopogattam melleit, majd fogammal morzsolgattam mellbimbóit. Eközben kezem nadrágja alá keveredtek. Hátradőlt az ágyon én továbbra is melleit nyalogattam miközben levettem nadrágját. Látszott rajta, hogy nem nagyon tudja mit kéne tennie. Mondtam neki, hogy csak engedje el magát és bízzon rám mindent. Ajkaim egyre lejjebb haladtak testén, még nagyon feszült volt nem tudta igazán élvezni a dolgot. Elértem puncijáig, lehúztam róla bugyiját és elkezdtem nagyajkait nyaldosni és puszilgatni. Nyelvem egyre beljebb hatolt puncijába, ekkorra már teljesen ellazult és hangosakat nyögve élvezte a helyzetet. Majd hangos sikoly hagyta el száját, óriásit élvezett.

Még egy ideig nyalogattam, aztán felhúztam egy óvszert, és lassan elkezdtem puncijába nyomni farkamat. Nagyon lassan csináltam, nehogy nagy fájdalmat okozzak neki. Egy kicsit erősebb mozdulattal sikerült átjutnom szűzhártyáján is. Az elején elég szűk volt puncija aztán egyre inkább igazodott farkam méretéhez. Szép lassan mozogtam benne, kezeimmel dús kebleit simogattam, és hevesen csókolóztunk. Nemcsak ő én is nagyon élveztem szexet. Kissé bele is feledkeztem és önfeledten, egyre gyorsabban kezdtem mozogni Emesében. A lány hatalmasat sikított és óriási kéjek között élvezett el velem együtt. Hatalmasat élveztem, megtöltve a gumit spermával. Ekkor már ő is belejött a dologba hagytam, hogy fölémkerekedjen. Lovagló-ülésbe helyezkedett, amit valószínűleg valamilyen filmben látott. Én azonban mondtam neki, hogy most nem szeretném ebben a pózban. Inkább feküdjön rám, ezt ő készségesen meg is tette. Megfogtam csípőjét, és gyengéden mozgatni kezdtem magamon, ebbe aztán ő is besegített. Csókolóztunk, nagyon belejött a csókba is, az elején sem csókolt rosszul, de idővel egyre jobb lett benne. Nem tudtam betelni csókjaival, és melleivel.

Nem tudom meddig voltunk ebben a pózban, nekem elég soknak tűnt. Majd felült rajtam és gyorsabban kezdett mozogni, ezután már rövid időn belül mindketten elmentünk. Fáradtan feküdtünk egymás karjaiban, ő hamar elaludt a fáradtságtól. Én gyorsan lezuhanyoztam, bezártam az ajtót mely eddig tárva volt. Szerencse, hogy nem lepett meg minket senki, majd visszafeküdtem Mesi mellé. Gyönyörű és izgató látvány volt, még így alvás közben is. Egy ideig még együtt jártunk, de hamar beláttuk, hogy nem illünk össze. Azóta is barátok vagyunk, de azt senki sem tudja, hogy hogyan lettünk azok.
Hasonló történetek
29920
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
30288
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Censor ·
Anakin... ezt a nevet mintha már hallottam volna valahol... hm.

HOZ_hun ·
Szerintem elég jó. Van stilusa is, és nem egy érzelem mentes matchó leírása.

Shameeka** ·
Első alkalommal elélvezni?! Ez egy lánynak annál sokkal összetettebb dolog!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: