Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hold fenegyerekei 1. rész

A hatalmas űrhajó, a fekete, csillagos éghez közeledett.
Mindenki feszülten figyelt.
- Ez így nem lesz jó. Az ellenség bármikor megjelenhet.
A főnök, egy barna hajú, sovány, mogorva, de jó szívű ember volt. Az ő jobb keze, Bratt, és ő tudós. A csapat esze. Dia, csinos alakja, szőke haja, minden férfit megbolondított. Kerry, egy egér méretű, zöld moszat, aki tulajdonképpen egy űrlény volt. Bratt találta meg, miután egyedül sírdogált a holdon. A fiú megsajnált és a főnökhöz vitte. És befogadták a csapatba. A főnök nevét senki nem tudta, mindenki csak úgy hívta: A főnök.
- Itt is vannak! A francba! Most mi legyen?
- Támadunk! - mondta Bratt.
- Öltözzünk át!
Miután átvették az oxigéntartós holdjáró ruhát, óvatosan kisettenkedtek az űrhajóból.
- Csendben! - vezényelt Dia.
- Észrevettek! - mondta szokásos magas, sípolós hangon Kerry.
- Lőjetek! - Dia ordított!
Kerrynek furcsa volt, hogy a saját nemzete ellen küzd, de azt gondolta, hogy őt elhagyták, ezért ez a legkevesebb.
Hosszú ideje ment a harc az emberek, és az űrlények közt. 50 éve mindig a földönkívüliek nyertek. De mióta a főnök vezényli a csapatot, több az esély a nyerésre.
- Eltaláltam! - kiáltotta örömében Dia.
Sorozatban lőtték le őket, és a csapat nagyon elégedett volt. Ők nyertek. Megint.
- Vissza az űrhajóba!
Boldog mosoly közepette tértek vissza.
Hasonló történetek
3259
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
3198
Hirtelen valami megmagyarázhatatlan Erő suhant végig rajta. Valami mély, sötét, csábító. Ekkor rájött, milyen könnyű volt megölni Rainost, egy fegyvertelen embert. Ilyen a Sötét Oldal, mely most hívogatta. De Kéler nem törődött vele. Inkább apja emlékére koncentrált, aki most már békében nyugodhatott. Elűzte lelkéből a gonoszt, a bosszú beteljesülésével a sötétség átjárta, majd elhagyta. Azonban most már tudta, hogy ha nem vigyáz, őt is könnyedén elcsábíthatja a Sötét Oldal...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Freddie Lamb ·
...Betegesen rövid... felsorolod kb a szereplőket, a nagyját elintézed fél mondattal... mintha egy jegyzet lenne, hogy miről fog a történeted szólni.
A hozzászólásom hosszabb, mint maga a sztori.
purtugaal ·
Szerintem is.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: