Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hibás kor

A pénztárosnő éppen odaadta a vásárlást igazoló blokkot az őszülő halántékú férfinak, amikor az így szólt hozzá:
- Nagyon szép a nyaklánca. Jól áll magának. - majd illedelmes félmosollyal eltűnt az áruházi forgatagban.
A pénztárosnő lemerevedett, nem akart hinni a fülének. A félelem felkúszott gombócnak a torkába, izzadtságnak a homlokára. Nem volt ura attól kezdve önmagának, rettegve húzogatta ide-oda az árukat, űzött vadként tekintett mindenkire. Legalább tizenöt alkalommal rossz blokkot állított ki, elrontotta a végösszegeket. Próbálta elterelni a gondolatait, de azok minduntalan visszacikáztak ahhoz az emberhez. Eszébe jutott, hogy megkéri egy munkatársát: menjenek együtt haza. (Úgy kevesebb esélye lesz a rohadéknak...). Biztos volt benne, hogy a férfi majd az utcasarkon várja, rátámad, letépi a nyakláncát, akár meg is erőszakolhatja... (Mert a pénztárosnőt egyszer megerőszakolták.)
Azonban senki nem tudott vele tartani, így az a félelem idegölő fázisában és a tél korai sötétségében, mások számára is szembetűnő paranoiával tért haza. Hat zárral rendelkező ajtaját a LEHETŐ LEGJOBBAN bezárta. Minden bútorreccsenésre felsikoltott, négy teát kellett meginnia ahhoz, hogy kezei remegését csillapítani tudja. Persze, a fáradtság erősebbnek bizonyult, és hatalmas ásításai közepette ezt gondolta: "Bár lehet, hogy csak úgy mondta. Tényleg szép ez a nyaklánc...", s azzal elaludt.

Persze, soha nem lehet tudni. Ez a kor nem a pénztárosnőké.

*

Az üzletember nem találta a slusszkulcsot. Rohadjon meg ez a világ, rohadjon meg mindenki, rohadjon meg a kihűlt kávéja, rohadjon meg a titkárnője, aki igazán utána szólhatott volna, hogy az irodában hagyta a kulcsot (mert hát hol hagyta volna, hisz’ nem találja), rohadjon meg a felesége, akinek épp most kell hívnia őt, rohadjon meg a megrendelője, akihez nem fog odaérni IDŐBEN, de az idő is rohadjon meg. (mégsem hagyhatta az irodában, akkor hogy jött volna haza?)
- Apa.. - a lánya volt az, az ajtóban állt, faarcú, rosszkedvű, kamasz. Hogy rohadna meg...
- NE MOST!! - ingerülten kereste tovább a kulcsot, majd amikor az kidugta Mercedes-emblémájú kulcstartó lábát aktatáskájának mélyéről, megkönnyebbült sóhajjal kiszaladt az autójához, s halaszthatatlan dolgának nyomába eredt.
A lánya aznap estefelé öngyilkos lett, azon színpadias okból kifolyólag, hogy szakított vele a barátja. Aztán valahogy úgy érezte, nem fontos senkinek.
Az üzletember már hazafelé tartott, amikor felesége hisztérikus hangját meghallotta a telefonban. Ro...
Nem igazán fogta fel, hogy mi történt, csak tompa lelki űrt érzett, amely kiszorította a külvilágot. Olyasmit, mint amikor végzeteset hibázik az ember.

*

A kisfiú a szünetben egyedül ücsörgött a padjában. Körülötte mindenki gyerekhez méltóan viselkedett: visítozott, nevetett, játszott, verekedett és veszekedett. De a sors hozzá kegyetlennek bizonyult: elképesztően pösze volt. S noha eme apró hiba mellett elszaladna a világ, főhősünk környezete nem tudott napirendre térni felette: az állandó gúnyolódások és megaláztatások céltábláját képezte. Úgy gondolta, nála mindenkinek csak könnyebb lehet az élete. Sírhatnékja támadt minden ilyen szünetben, mert képtelen volt beilleszkedni, s erről a kis fogyatékossága tehetett. Soha, senki nem állt ki mellette. Egy osztálytársa most azonban odalépett hozzá (az az osztálytársa, akinek alkoholista apja terrorizálta az egész családját, aki a kék-zöld foltok jelentős részét nem játék közben szerezte, akit aznap reggel is egy tekintélyes pofon égő nyoma kísért az iskolába, mert "kibaszott módon rakta el az ágyát"), és megkérdezte:
- Hát te miért vágsz ilyen szenvedő képet?
- Mit tudsz te a szenvedésről? - kérdezett vissza élesen.
A fiú visszament a többiekhez. "Nem kellett volna így lerohannom" - gondolta, majd vidoran játszott tovább.

*

A buszsofőr migrénnel küszködött. Ilyenkor nem lehet vele szórakozni. Akárhányszor megmozdította a kormányt, úgy érezte magát, mint egy rabszolga, aki kilátástalan jövőjébe evezi magát megbilincselt lábával. Csakhogy a rabszolgák többen eveznek együtt, neki pedig egyedül kellett különböző céljaik felé szállítani a városi csőcseléket. Az egyik megállónál észrevette a visszapillantó tükörben, hogy egy fiatal srác rohan az ajtó felé, messziről, lélekszakadva.
- Sajnálom, öcsi... - gondolta - a menetrend az menetrend!
S az hiába került sokkal közelebb az ajtóhoz, a sofőr bezárta előtte, majd lomhán elindult az ősrégi járművel. A fiú fájdalmasan elordította magát, olyan hangosan, hogy a sofőr is hallhatta: az anyja egy bizonyos testnyílásába küldte vissza éppen. Így lekéste azt a vonatot, amivel haza akart érni időben. (Az édesanyja kapott trombózist aznap délelőtt, hozzá rohant.)
De a menetrend az menetrend.

*

Az író délelőtt végigment egy utcán, és minden ember arcát addig nézte, amíg el nem haladt mellette. Aztán hazatért, és írt valamit.
Hasonló történetek
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3716
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Ó, köszönöm, lökött hölgyemény:) Örülök, hogy tyúktolladat tintába mártottad ismét, és ma is olvashattam írásodat. ( a novelládra gondolok- csak mert annyiszor megkapom, hogy nem vagyok elég egyértelmű)
:)

Pille! 1, Köszönöm 2, Igazad van! 3,az én fenekemen még ott a tojáshéj, ha lekerül, talán megy vele a túlfeszítettség is:)

Arikon ·
Jelentem alássan, én voltam az első szavazó. Tetszett. Főleg, mikor elolvastam. (Oké, ez így elég érthetetlen, de én pár szóból is el tudom dönteni, hogy ez jó, ez most nem, a címből, szerzőből. Eddig még nem csalódtam magamban. Ilyen téren.)
Fene egye meg (most már tudom, hogy néz ki az a bizonyos fene), én nem tudok írni. Mármint gép előtt. leszívja az agyam. Papíron sem, mert lassú, és mert kiesek a hangulatból, mikor ránézek a gyerekes írásomra, az írógép pedig még nem üzemel. Pedig az lesz a megoldás.
Sok szerencsét, és így tovább!
Tök hülye vagyok, miket is beszélek? JOBBAN!!!
Légy maximalista, írj többet, jobbat, gyakrabban!
nevem:senki ·
De "enyémahetedik"-ről - úgy nézem- leszoktál:-)
Arikon ·
Elloptad:(
Enyém a tizedik! :yum:
Nem tudok aludni.
nevem:senki ·
Sajnálom!
Én tudtam, méghozzá remekül, csak keveset.
És mikor olvasok már tőled újat? Bírd ki egy kicsit a gép előtt! :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: