Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hét főbűn: 4. bujaság

Ajánlom azoknak, akik újra meggyújtják a gyertyákat.
A durva felszín alá sohasem juthatott el a szeretet. Nem a sors akarta így. A sötétség szinte már véget nem érő birodalmában felüvöltött a kétely. Kétely mindabban, amiben hitt, és amihez hű volt egy életen keresztül... a gyertya tovább égett.

A különleges tervezésű sportkocsit mindenki megcsodálta a piroslámpás negyedben. A makulátlan fényezésű jármű nem illett az utca szennyéhez. A külső fénytörésű üveg mögé bekúszó kíváncsi tekintetek meghozták a kívánt eredményt: a férfi kiszállt. Magas, széles vállú körvonalaiból belépett a sercegő utcalámpa homályos fényébe. Sokan megörültek a gazdag prédának. Néhányan azonban szégyenlősen, lehajtott fejjel támaszkodtak a bomladozó téglafalnak. A férfi villámgyorsan végigmérte az utcát, majd bizonytalanul elindult az egyik nőhöz az árnyékba húzódók közül.

A csapzott vörös haj alól kisandító fiatalon fénylő szempárban a félelem és a büszkeség vívott élet-halál harcot. A férfi minden ideges pillantás után közelebb került céljához. Csak az intuíciója hajtotta. A nő vett egy mély lélegzetet és résnyire nyitotta ajkait. A férfi egy laza mozdulattal elnémította: szája elé tette a mutatóujját. Megdöbbent csönd jelezte, hogy beletörődött a megnyugtató szótlanságba. Még sokáig nem hallotta a férfi hangját. De amikor megszólalt, a mély hang befészkelte magát a nő gondolatataiba. Örökké felcsendült a sötétség mélységében. Éles fékcsikorgást hátrahagyva tűntek el az éjszakában... a gyertya tovább égett.

Egy kézfogás. Szorítás. Több, de mennyivel? Életében először. Most. A kétely torkaszakadtából ordított. A fülsüketítő hang legyőzésésre a nő szinte az összes erejét felhasználta. Hasogatta a tudat, a gondolat, az érzés, az érintés. Érintés, mely illúzió. Érintés, mely fájdalom. Fájdalom, mely illúzió. Minnél közelebb került a férfihoz, annál jobban távolodott önmagától. Még a senkinél is kevesebb volt...a gyertya tovább égett.
Napok, talán hetek teltek el sóvárogva. Az idő a mélybe taszította. Hideg, homály,zaj, emberek, mocsok. Csak ennyit érzékelt a külvilágból. Hamis gondolatok."Úgysem jön el. Csak még egyszer. Csak még egyszer érintsem meg, csak még egyszer lássam, csókoljam. Csak még egyszer... érezzem."Egy ismerős hang húzta föl a vágyakozás mélységéből. Egy autó hangja. Az az autó hangja.

A hideg, foltos falakon a kinti vihar beszivárgó esőcseppjei folytak végig. A nyikorgó, megrogyott ágyon a nő törökülésben nézte a sűrű hóesést... a gyertya tovább égett.
A fájdalom és a gyönyör vékony határvonalán táncolt."Csak még egyszer."Egyre közelebb érezte magát a célhoz. Egyre közelebb a pokolhoz. Egyre közelebb a mennyhez. A férfi közömbösen kémlelte a nőt, aki az összeroskadás szélén, összeszorított fogakkal bámult vissza. A férfiban halvány emlékképek kavarogtak. Továbbment.
Eltűntek az emberek, az utca, a kosz... a cél. A sötétség szorítása erősebb lett, mint valaha. Egy hideg érintés borzongatta meg. Egy köpcös, idősebb férfi érintése. A nő kitépte az illúziókat. Kivéve egyet. Kézfogás, mely nem éget, nem fáj, nem érez. Nem hamis... a gyertya tovább égett.

A penge éles vonala mentén lassan csordogált a sötétbordó vér. Az ütőér már csak enyhe lökéseket adott. Egyre kevesebb vért pumpált. A féltve őrzött hang elnyomta az ágy nyikorgását, a víz csöpögését, kinti hóvihar süvöltését, a vér illatát, a hideget... a kétely ordítását. Az utolsó pillanatig hitt. Nem abban, amiben kellett volna, nem abban, ami meghagyta volna az életét... a gyertya tovább égett.
A hópelyhek kavarogtak a szélben. Bekúsztak minden kis repedésbe. De a szél hajthatatlan volt. Tovább terelgette őket. Nem tehettek mást. A gyertyáról lassan peregtek a viaszrétegek. Arról a gyertyáról, amely mindent látott és érzett.Amely világított.Amely tovább égett.
A tető repedéseibe is beszivárogtak a kis hókristályok. Megtelepedtek a plafonon és olvadásnak indultak. A fal kezdett benedvesedni. A nedvesség egy cseppben gyűlt össze. Egy csepp, amely elvált a plafontól. A gravitáció egyre csak húzta lefelé.
A gyertya halk sercegés kíséretében elaludt. Füstölni már nem volt ideje. Sötétség borult a szobára.
Hitt a szeretetben... a gyertya nem égett tovább.
Folytatások
2608
Még nem tudtam, mi várhat rám. Mi rosszabb, mint a halál? A kiságy üres. Gondolatok milliói futnak át az agyamon. A színes játékok szétszórva hevernek a földön. Kint megállíthatatlanul szakad az eső. A cseppek kopogása, akár a léptek dobogása. Akár a volt férjem lépteinek zaja. Megéreztem a levegő apró tölteteiből a veszélyt."Menj a kicsihez."Az anyai ösztönöm mágnesként húzott a kisfiamhoz, de tudtam, hogy nem vagyok képes megvédeni...
Előző részek
3106
A nő ujjai írni kezdtek a leheletétől bepárásodott üvegen. Kecsesen formálta a betűket. Tejfehér arcán halvány pír jelent meg és egy mosoly. Ajkába mélyesztette fogait, amikor a feliraton megcsillant egy autó fényszórója. A víz vérré változva folyt le és elmosta a feliratot az üvegen, de a nő szívébe beleégett: a bosszú...
2004
A látvány gyönyörű volt: a felhőkarcolók minden kis ablakából fény szűrődött ki. Az ég sejtelmesen felhős volt, csak néhol bukkant fel néhány csillag. Akár az elméjében. A sűrű homályban motoszkált valahol az érzelem. A remény éltetője. Egy emlék oltalmazója. Hallotta a sírást, a szívdobogást, minden szót...
2500
Csodálatos érzés kerített hatalmába. Amikor megláttam, nem tudtam szabadulni a gondolattól. Attól a gondolattól, mely körém fonódott és szép lassan befészkelte magát a tudatomba: a megszerzési vágy...
Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3915
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Krisszived ·
Megtalált a minap egy újabb piszkozat. Amikor elolvastam fura érzés fogott el:a büszkeség.
Ezúton szeretném tudatni veled,hogy elérted azt,amit nemcsak remélni mertem:tetőzted minden elvárásomat.Talán a kései időpont, vagy a hangulat teszi, hogy most csak ilyen komolyan tudok reagálni, de szeretném, ha te is éreznéd, mit mondott nekem e történet.
Félelmetes kezdessz lenni, magad fölé tornyosulva megírod magad egy idegen testébe,aki immár te lettél.
Csodállak, és tudnod kell, hogy egy mélyről jövő érzelem leírása már önmagában erény, ne hagyd, hogy elbizonytalanítson bármely ismerős idegen, aki azt hiszi ezek alapján kiismerhet.
Büszke vagyok rád, bár nincs rá felhatalmazásom, mégis ismét a megismételhetetlen angyallal állunk szemben. Aki mégis csupán ember.
Számomra csak az örökérvényű, ami képes átéreztetni veled azt, amit sohasem éreztél azelőtt, és hirtelen mégis olyan ismerőssé válik...
Amikor a papírt szorongattam újra és újra arra a régi álmomra gondoltam, ami valóra vált. Szeretném, ha tudnád, hogy lehet mindenki akit megkérdeznénk kapásból rávágná, hogy ismer sokkalta jobbakat nálad, de nekem mindig is te maradsz a legszebb emberré lett angyal a világon.
Csak az értheti meg a világ értékeit, aki hajlandó értük akár hétszer is bűnbe esni.

Piros Pille ·
Kedves, Arkangyal. Bár birtokában lennék a tudásnak! Nem tudom, mi a szerelem, és mi a bujaság. Ma reggel azt találtam ki, hogy a bujaság társas önkielégítés? Talán nem hülyeség ez. Amit te ábrázolsz, szerintem, az már szerelem, még akkor is, ha csak egyszer és illúzió az egész. A szerelem valamennyire mindig az:). Én hiszek, a meglátniban is és talán a lassan megszeretniben is és a pusztítóban és az építőben. Olyan szépen leírtad:
a lány felépített magában egy képet a férfiról, ábrándozott róla, le is feküdt vele(mondjuk ez volt a dolga)és ez a legszarabb az egészben, hogy mindvégig becsapja saját magát.
Van ilyen, velem is megtörtént már, de halállal lakolni nem kell érte.
Remélem nem bölcselkedtem sokat:)
arkangyal ·
nem is hinnéd mennyit jelent hogy válaszoltál.és hogy egyáltalán gondolkodtál rajta.valahol ez azt bizonyítja, hogy nem vagy immunis a dolgok iránt.van egy meglátásod és ezt becsülöm.a következő már egyértelműbb lesz.de kérhetnék valamit?ne 2mondatban válaszolj.tényleg érdekel a véleményed. és legalább kiélhetem filozofikus vágyaimat...:) :innocent:
arkangyal ·
ja igen, van még valami.szegény főhősnőm a magányba, a sötétségbe, reménytelenségbe halt bele...mert talán nem ez volt az első eset, hogy vágyakozik valaki után, akinek viszont csak az ő teste kell.
Piros Pille ·
Ha a teste kell neki, az már fél siker. ....no de nem szeretnék cinikus lenni - pedig az voltam -, a te hősnőd még fiatal, nem lehet reményvesztett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: