Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A heroinista

A fürdőkádban ébredt fel, de nem tudta, hogyan került oda. Már reggel volt – vagy délután? Fogalma sem volt, igazából nem is érdekelte. A testén végigrohanó fájdalom lekötötte minden figyelmét. Próbált a kád peremébe kapaszkodva kikecmeregni, de nagyon nehezen ment.
„Mint egy hulla a sírjából” – gondolta, és nem tévedett sokat. Annyira sovány volt, hogy sárgásszürke bőrén átkéklettek már a hajszálerek is, a csontok, inak minden apró hajlata kidudorodott. Könyökhajlata tele volt gennyes és gyulladt szúrásnyomokkal, véraláfutásokkal. A heroin megtette hatását.

Nem volt semmi izom a testén, sokkal inkább az akarat mozgatta, ahogy kimászott a kádból és lázas sietséggel a szoba felé indult. Úgy emlékezett, maradt egy adag a fiókban.
Oldalra pillantott, mert mozgást vett észre. Megrettent a látványtól: a mocskos, homályos tükörben önmagát ismerte fel. Mosolyogni próbált – de az a torz vicsor, amivé sikerült, felfedte vértelen ínyét. Alig volt foga. Csak a mély üregben ülő szemek kékje emlékeztetett régi énjére, de eltűnt belőle az értelem csillogása, helyette zavart, vizenyős, véreres, tompa fényű golyók maradtak csak.
„Ez lesz az utolsó. Csak most az egyszer még, hogy erőt gyűjtsek. Aztán vége.” – Komolyan is gondolta, hogy szakít a heroinnal, úgy hitte, ereje is lesz hozzá.
Bebotorkált a szobába, előkereste a kis zacskóba csomagolt port és előkészítette. Időbe telt, amíg talált magán egy használható eret, amelybe mohó vággyal döfte a tűt.
„Tiszta leszek és úgy élek majd, ahogy akárki más.” – Ezekkel a gondolatokkal erősítette meg elhatározását.

Hanyatt feküdt a piszkos padlón és a plafon számtalan repedését nézte, amikor úgy érezte, az hirtelen zuhanni kezd és mindjárt agyonnyomja. Mielőtt elérte volna, atomjaira bomlott, minden kitágult és szivárványszínűvé vált, ő pedig lebegett ebben a sziporkázó, végtelen űrben.
Boldog volt.
A fekete semmi úgy zuhant rá, mint egy szikla. Tényleg ez volt az utolsó belövés.
Hasonló történetek
3627
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4655
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
A Japán, a világ legsterilebb" életformát praktizáló nemzete. A tudósok szerint, ha így folytatják, 200 éven belűl egyszerűen kihal a nép, annyira legyengítik az immunrendszerüket......
Szivacs ·
Már figyelem magam egy ideje : Nekem miért vannak ekkora hézagok a szóközöknél? Amikor kiírom, tök norma.......
Szivacs ·
Őrület, az elébb tökéletes lett. Olyan, mint a fogfájás : elmúlik a rendelőbe érve :)
Piros Pille ·
A tördelés miatt. Sorkizárt, tehát az elejétől a végéig húzza a sort, és ha egy hosszabb szó már nem fér, átrakja a következőbe, de a maradékot kihúzza. Nem csak neked. Nézd meg a tanárúr 49-es hozzászólásának első sorát, a gammasugarak miatt milyen hézagos.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: