Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hercegnő

A hercegnő az ágyán feküdt és várt. Legszebb ruhája volt rajta. Hiába volt lassan több mint 200 éves, ráncok még nem jelentek meg az arcán.
Egy átok, egy buta kívánság miatt. Ami örök életre, kárhozatta. Sokan kívánták ezt köztük régen, Ő is. Már vágyott a halálra. Megnyugvást hozott volna számára. Látta szülei halált, bár ezt a legtöbb ember megéli. De mi várhatott még rá? Mikor Ő mindent megélt? A gyerekkori játékokat, a fiatalkori szerelmet, az emberek fölött bárdként váró öregedést, halált is látta. Gyerekkori pajtásai, akiket végigkísért az egész életükön, akiket sose tudott feledni. Hiába élték meg az emberileg megérhető legmagasabb kort, amit lehet, az a hercegnőnek csak egy szem homok volt az élete homokóráján. Teljes életük volt, látta, ahogy szerelembe estek, ahogy gyermekeik születtek. Irigyelte őket, hogy olyan belenyugvással tudnak meghalni. Ettől rettegett fiatalkorában. Hogy mindennek vége lesz a halállal. Miért kell megöregednünk, meghalnunk? Ma már tudta, hogy az élet csak ezekkel lehet teljes. Hogy nyugalommal tudjuk elhagyni ezt a világot, magukra hagyva a többieket, mind azzal, amit adtunk nekik. Ő aki látta a szerelmét meghalni, ott ült mellette, még mindig 20 évesen és fogta ráncos kezét, amíg a testét el nem hagyta a lelke. Átkozta magát, felelőtlen kívánságáért, hogy örökké élhessen. Mindezt azért, mert hiú volt, nem akart ráncokat, se semmit, aminek az öregedéshez, a halálhoz van köze. Most itt fekszik magányosan. Tudta, hiába keresne új barátokat, új szerelmet, nem csak hogy nem léphetnének az előzőek nyomába, de őket is elvesztené. Ezért csak feküdt a toronyszobában, a legszebb ruhájában, aminek a szélét már megrágták a molyok és várt. Ő maga se tudta mire. Már mindenki elfejtette, hogy egyáltalán létezett. Még mindig ott vár. Ott fog várni az idők végezetéig.
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

hegikitty88 ·
az alap elgondolás egész jó, maga a történet is.. csa a szúismétlés zavar egy kissé, meg persze bővebben is kifejthetted voln a cselekményt :) de azért csak hajrá

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: