Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hercegbol ribanc

A fajdalma lassan kezdett enyhülni, a felesége halála után. Egyik éjjel erotikus alma volt. Teljesen leizzadva ébred, álló farokkal, és arról fantaziált, amit álmodott. Álmában egy gyönyörű egzotikus nagy farkú fiú szopott, aztán megdugta.
Kiverte ágaskodó farkat, majd hozzálátott az álom  megvalósításához.
Parancsba adta, hogy hozzak a birtokara a 20 és 40 év közötti magas, izmos férfiakat.
Mikor meghoztak az elsőt, levetkőztette, elkezdte simogatni a farkat.
De sajnos mikor megmerevedett kicsinek bizonyult, így elküldte.
Szólt az inasnak, hogy innentől kezdve merje meg a farkukat, és 20 centi alatt senkit ne engedjen be hozza.
Miután megtalálta az első nagy és vastagfarkú férfit, hihetetlen boldogság, és vágyakozás tört rá.
Megfogta a hatalmas szerszámot és szopni kezdte. Az új fiút elégedettséggel töltötte el, hogy a herceg szeretője lehet.
Hirtelen kirántotta ura szájából a nagy, kemény faszát és térdre borult előtte.
Hatalmas tempóban kezdte szopni. A herceg majd megörült az elvezettől, és miután már nagyon fel volt ajzva, tele spriccelte a szájat újdonsült szeretőjének.
A fiú ezután letérdeltette a herceget és belenyalt rózsaszín anuszába.
A herceg hatalmas nyögéssel elvezte az újfajta kényeztetést.
Amikor érezte, hogy egy ujj nyomul a végbelébe, még nagyobbat nyögött.
A fiú benyálazta két ujjat és baszni kezdte táguló seggét.
Majd benyálazta méretes, kőkemény, eres faszát és egy hirtelen mozdulattal tövig nyomta a szűk, szűz segglyukba.
A herceg visított egy nagyot. De nem volt kegyelem, ütemesen baszni kezdte. Ahogy tágult egyre jobban elvezte a herceg, hogy jól megbasszak a segget. A fiú mar nem bírta sokáig és teleélvezte a hercegi segget.
A jutalom sem maradt el, a palota egyik szobájába költöztették a szolgák.
Másnap reggel a herceg fürdés közben kérte, hogy hozzak a következő jelöltet. Amikor meglátta az egzotikus félig néger félig fehér nagy farkú, izmos férfit, egyből kőkemény merevedése támad.
A fiút beparancsolta a medencébe. A fiú meglehetősen félt, mert még soha nem érintette férfi. A herceg kézbe vette a megtermett faszt és elvezettel verni kezdte. Mikor az újdonsült férfi egyre jobban megmerevedett, kiparancsolta a vízből és bevitte a hálószobába. Elvezettel kezdte szopni. A fiú nem sokáig bírta és hatalmasat spriccelt a nemesi, mohó szájba. A herceg megparancsolta, hogy most ő szopja a kőkeménnyé vált falloszát. Az új fiú kissé ügyetlenül kezdte, de egyre jobban belejött a szopásba. A herceg már türelmetlenül várta, hogy megbaszhassa a gyönyörű segget. Elővett egy kis olajat és ujjazni kezdte az izmos segget.
Majd kőkemény faszát tolni kezdte az ifjoncba. A fiú égető fájdalmat érzett, üvöltött a kegyelemért. De ezzel azt érte el, hogy meg nagyobb izgalomba jött a herceg és egy hatalmas lökessél tövig nyomta méretes faszát, majd őrült tempóban baszni kezdte.
Nem volt kegyelem, csak tempó, őrült lihegés. Amikor a fiú mar megszokta a hatalmas méretet ő is kezdte elvezni, főképp, hogy a herceg verte a farkát. Mikor elélvezett az úr, a fiú is egy gyönyörű szobába került. Ez így ment, míg a herceg 5 fiút nem talált. Aztán hozzáfogott legperverzebb álma megvalósításához. A fiukat behozatta a szobájába,szemüket bekötve, majd egymás melle letérdeltette őket. Mögéjük térdelt és egymás után sorra húzta kőkemény nagy faszára a fiukat. Az ötödikbe beleelvezett, mert már halálosan fel volt izgatva. Majd az első fiút talpra állította és a 2. fiú szájába adta a farkat. Ezt így csinálta a többiekkel is. Mikor már mindenki rendes izgalomba volt, elkezdte bedugni a faszukat, a végén mindenki seggeben volt fasz. pár perces dugás után csere következett. Mindenkit megbaszatott mindenkivel. A fiuk segge mar teljesen kész volt, hogy ennyi nagy fasz baszta a seggüket. Erre a herceg bekente a saját segget olajjal, és megparancsolta, hogy egymás után mindenki bassza meg, közben pedig mindig volt egy gyönyörű nagy kemény fasz a szájában. Az orgia volt a legféltettebb álma, amit azóta is gyakran csinál....
Hozzászólások
További hozzászólások »
dav99 ·
Mért van az hogy minden történetbe az van hogyha análisan közösülsz és fáj utána megszokod, ez nem igaz sőt baromság a fájdalmat nem lehet megszokni olyankor le kell állni :D

gjakab ·
Hát roppant romantikus történet, az biztos. De legalább a fogalmazás nem idegesítően rossz, csak a tartalom nem túl izgató (nekem). Nem értem, hogy miért akarná valaki magát 2x centis farkakkal kínozni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: