Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hátsó ablak

Én egy 17 éves lány vagyok. Aki ismer az tudja, hogy laza arc, jó fej és aranyos, de néha bunkó is tudok lenni, de persze csak a nyomorék köcsögökkel. Minden nap eljárok a barátaimmal, és nagyban ugratunk. Általában rövid jeans szoknyában, pántnélküli toppokban, puma sportcipőkben és baseball sapkában járok.

Egy júliusi délutánon egyedül mentem el deszkázni. A Margit híd alatt majd tovább mentem és a végén elhúztam a Mom Parkhoz. Unatkoztam, de nem is akartam otthon baszni a rezet, úgyhogy ott maradtam egy ház hátsó udvaránál egy lépcső alatt és rágyújtottam. Ekkor láttam a leghitetlenebb dolgot ami létezhet. A fölöttem lévő ablakban két lány, azok közül az egyik a barátnőm egy negyven körüli férfival enyhén szólva közösültek. Először zavarba jöttem és hülyén éreztem magam és hátam mögül hirtelen nevetést halottam, amikor megfordultam láttam, hogy a legjobb barátom szakad a röhögéstől. Tíz perc múlva már bekussolt. Tovább néztünk.

A barátnőmet Sziszinek hívják. A másik nő nagyon perverz arccal nézte amíg Sziszi és a férfi őrületes tempóban nyomták. A barátnőm kifeküdt a nagy ágyon és a férfi durva nagy kezeivel simogatta, majd nagy felálló nemi szerve a barátnőm seggébe lendült. A velük lévő nő akkor odament és finom mozdulatokkal elkezdte érintgetni Sziszi testét, majd kinyalta. Amikor pózt cseréltek a férfi elment egy 5 percre. Addig ők ketten szenvedélyes csókokba merültek és ingerelték egymás csiklóját. A haverom már kész volt. Eközben a férfi visszajött egy bőrszerkóban és valami ostorféle cucc volt nála. Ekkor a nő felállt és elégedett fejjel elkezdett mindenféle furcsa dolgokat művelni. A férfi letérdelt és kutyának tetette magát, és ugatott.

Sziszi meg izgatott fejjel kísérelte a perverz kis játékot. Végül a pasi kinyalta a vágytól égő ostort tartó nőt. A sok póztól és különböző faszságoktól mindhárman kifáradtak és lefeküdtek valami selyem lepedőkön, amik a földön voltak szétterülve, de ezt már nem láttam, mert túl magas volt az ablak alja. Amikor hátra fordultam összenéztem a barátommal Danival, aki már régóta tetszik nekem. Ő lesmárolt, és simogatott. Aztán felmentünk hozzá és lefeküdtünk, de ezt már nem mesélem el. Mi nem voltunk bőrszerkóban. Azóta járok vele.

UI.: lehet, hogy az eleje uncsi, de szerintem be kell mutatkoznom ha már írok nektek. Ez amúgy igaz story! Sziasztok.
Hasonló történetek
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
boroka ·
Gyerekes hulyeseg , foleg az elso fele.

Arikon ·
Elemt 5 percre?
Leugrott a zöldségeshez?
"Enyhén szólva közösültek."
Ez mi akar lenni?
Én kössz nem akarlak megismerni.
Ja és az első pár mondatból mindenki leszűri htehénke.
Vagy csak rohadtul beképzelt.

kisnaiv ·
Olyan vagy mint én voltam 10.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: