Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A három dákó

Tavaly decemberben történt. Két haverommal biliárdozni mentünk egy klubba. Egy külön kis teremet béreltünk, hogy végre kibeszélgethessük magunkat. Zoli, aki még általános iskolás haver volt, egy hete jött vissza Amerikából. Gergő nemrég vált el, pedig csak 2 évvel volt idősebb nálunk – 23. Valójában nem akartunk csajokról beszélni. Sőt. Úgy beszéltük meg, hogy a találka lényege, hogy végre elfelejthessük csalódásainkat.
Vagy fél órája játszhattunk, és éppen nyerésre álltam, mikor kinyílt az ajtó. Én éppen a lövéshez készülődtem, nem néztem meg, ki jött be. Csak azt láttam, hogy Zoli és Gergő kissé meglepődtek. Gondoltam, biztosan egy régi haver talált ránk. Bosszankodtam is miatta egy pillanatra, mikor a nagy koncentrálás közepette egyszer csak egy fekete kesztyűs női kéz elvette előlem a fehér golyót. Ez már kizökkentett a koncentrációból.

Felegyenesedtem. Egy lány ment el a biliárdasztal mellett. Fekete, szorosan testhez álló, magas nyakú ruhában. Hosszú, szőke haja kiengedve. Mikor megfordult az asztal másik végénél, kezében a fehér biliárdgolyót maga elé emelte. Arca szépen volt festve. A szemei gyönyörűek voltak. Nagyon ápolt volt, szinte magam előtt láttam, ahogy pár perce lépett ki a zuhanyzó alól. Az alakja gyönyörű! Karcsú, de formás. Miközben mélyen a szemembe nézett – amitől amúgy is elöntött a forróság -, a golyót a két kezébe fogta, és ruganyos mozdulatokkal simogatni kezdte. Egy pillanatra Zolira, és Gergőre néztem. Ők nem láthatták, mit csinál a lány, de láttam, hogy a lélegzetük így is elakadt. Szó szerint tátott szájjal álltak a szoba két sarkában. Aztán a szemem a golyóra szegeződött. A lány mozdulatai annyira tele voltak érzékiséggel, a saját golyóim is belebizseregtek a látványba, és a gondolatba, hogy ez éppen velük is történhetne. Aztán a lány a szájához emelte a golyót, és óvatosan végignyalta. Éppen csak a nyelve hegyével, aztán visszagurította elém az asztalon. Megfordult, és a Zoli felé indult. Akkor hirtelen levegő után kaptam. Egy pillanatra visszaestem a valóságba, és azon gondolkoztam, talán az egész csak egy vicc, talán csak kandi kamera, vagy hasonló. Vagy a lánynak éppen szórakozni van kedve, és pár perc múlva, miután kellően felizgatott, szépen elvonaglik előlünk.

Zoli mozdulni sem tudott, annyira letaglózta a felé közeledő lány látványa. A dákó a kezében volt, de a földre eresztette. Láttam, ahogy a fekte párductest lassan, egészen lassan közeledik felé. Aztán összeért a testük. A lány szorosan hozzásimult. Teste Zoli testéhez, arca pedig a nyakához. Elképzeltem, hogy a szőke bársonyos haj, és a forró lehelet az én nyakamat éri. Láttam, hogy élvezi a lány, ahogy az éppen a lába között lévő dákó hozzá nyomódik a combjához. Utána Gergő felé fordult. Akaratlanul is észrevettem, hogy Gergő már igencsak felizgult. A lány rögtön kiszúrta, hogy Gergőn csak melegítő van, és nem farmer. Ahogy odaért hozzá, minden előzetes jel, vagy figyelmeztetés nélkül belenyúlt a nadrágjába, és megmarkolta. Gergő felnyögött. Ez aztán megszakította az addigi néma csendet, de legalábbis a mozdulatlanságot. Zolival összenéztünk, és határozottan a páros felé indultunk. Ahogy közeledtem hozzá hátulról, a lányt pont úgy világította meg az asztali lámpa, hogy láttam lábai között, ahogy a feszes ruhában kidomborodik a puncija. Lépteim egyre gyorsabbá váltak – szívdobogásomról nem is beszélve. Alig vártam, hogy oda nyúlhassak neki, aztán végre hozzá simultam, és ujjaimat szorosan hozzá nyomtam a puncijához. Másik kezem már irányítatlanul cselekedett. Átölelte a testet, és a nagy, kerek, feszes melleket kezdte masszírozni. Cipzárhúzás hangját hallottam. Zoli természetesen rögtön vetkőztetni kezdte a lányt, amit nem is bántam, mert pár pillanat múlva a kezem már a ruha mögötti, igazi, gömbölyded cickót simogatta.

Te jó ég! Milyen mellek voltak azok! Aztán Zoli kezét éreztem a lány lába között. A cipzár odáig ér?! És tényleg. Csak most vettem észre, hogy ott van a cipzár. A puncijáig leért! A lehető leggyorsabban tovább húztam, és pár pillanat múlva az ujjaim egy forró, nedves puncihoz értek. Egészen gyengéden húztam végig rajta az ujjaimat, és éreztem, ahogy a lány beleremeg a gyönyörbe. Már teljesen fel volt izgulva ő is. Aztán gyorsabban, és mélyebben simogattam, ujjamat feldugtam neki, tökéletesen csúszott! Azt hittem, megőrülök! A nadrág szorított, úgyhogy kigomboltam, és elővettem a farkamat. Megfordultam, letérdeltem, és a combját kezdtem nyalogatni. Ő széttárta lábait, hogy jobban hozzá férhessek. Úgyhogy belenyaltam. Forró, ízletes, síkos, és duzzadt puncija volt! Felnyögött, és még lejjebb, és lejjebb ereszkedett, hogy végül a hátamra kellett feküdnöm, ő pedig fölém térdelt. Csak most láttam, hogy a lány már kiszabadította Zoli és Gergő „dákóját”, és szopja. Olyan odaadással, és kéjjel, mintha évekig tiltott gyümölcs lett volna neki. Láttam, ahogy szívja, és nyalogatja, és én is szívtam, és nyalogattam neki, de már annyira fel voltam izgulva, hogy azt hittem, helyben elélvezek. Zolinak és Gergőnek sem kellett már sok, de akkor a lány abbahagyta nekik, és lejjebb csúszott rajtam. Rám ült, és kigombolta az ingemet. Forró nyelves csókokat adott, hogy majd bele őrültem, aztán a mellbimbóimat kezdte nyalogatni, és harapdálni. Közben ügyesen lefejtette rólam a nadrágokat, és egyik kezével ott izgatott. Néha a puncija hozzá-hozzáért a farkamhoz.

Mindkettő nedves, és forró volt. Őrjítő érzés volt, hogy nem dughatom bele neki!
- Akarsz? – súgta aztán kéjes hangon. – Akarod, hogy beleüljek a farkadba? A nedves, csúszós puncimmal? Természetesen alig kaptam levegőt, úgy lihegtem, hogy „IGEN!”. Akkor lassan, egészen lassan odarakta a farkamat a pinájához, de nem ült bele. Simogatta magát az én nedves makkommal. Lenéztem, és láttam, ahogy a nyúlós, csúszós nedv oda-odatapad a puncijához.
- Csináld! Csináld! – bíztattam elfojtott hangon, mert azt hittem, menten elélvezek. És ő beleült. Forróság öntött el. Olyan forró volt az ő puncija is! Halkan felsikoltott, kiegyenesedett, és arcát az égnek emelte. Láttam, ahogy minden porcikája megfeszült. Gyönyörű teste volt. Bár a ruha még mindig rajta volt, csak a lényeget hagyta látszani a cipzár mögül, de talán így még izgatóbb volt. Zoli és Gergő jelentek meg két oldalról. Addig maguknak csinálták, de most követelték, hogy a lány folytassa, amit abbahagyott. És ő folytatta. Úgy nyalta és falta a két faszt, hogy a nyál és testnedv teljesen összekente az arcát. Megfogtam a melleit, és erősebben kezdtem dugni. A cicijei rengtek. Gyönyörűek voltak! A mellbimbói teljesen megkeményedtek, és hatalmasra duzzadtak. És még erősebben csináltam. Elöntötte az agyamat a kéj. Semmit sem tudtam a világról, csak élveztem, és élveztem. Fél szemmel láttam, ahogy a két fiú a lány szájába élvez, ahogy megfogják a fejét, és farkukat a szájába nyomják. Mélyen, hogy minden cseppet lenyaljon róluk. Aztán szinte elsötétült a világ. Hatalmasat élveztem a lányba. Olyat, hogy a nyögés egyszerűen feltört belőlem, és nem tudtam visszafojtani.

Kettőt, hármat nyögtem, miközben a maradékot is belelövelltem a puncijába. Aztán kinyitottam a szemem. A csípőjét fogtam, és még mozgattam egy kicsit, míg a bizsergés alább hagyott. Nem tudtam, hogy ki ez a lány, de imádtam. Imádtam azért, amit tett! Szerettem volna ott helyben még egyszer megkúrni. És szerettem volna, ha engem is leszop. Ő fölemelkedett rólam. A puncijából csöpögött az én nedvem. Még búcsúzóul végig simítottam.
- Csodálatos vagy! – suttogta nekem halkan, és közben ő is lihegett az izgalomtól. – Háromszor is elküldtél! – mosolygott. Közben megtörölte az arcát. Mindannyian felöltöztünk. Közben kiderült, hogy a lányt ajándékba szánták. A haveroktól kaptam szülinapi ajándékba. Úgyhogy sajnos soha többé nem láttam.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Romantic ·
Pe murijaleski ratĭ duj Зene khelasa

Ke tal amare punre vi phuv langa dela

ke rromano rat si so phirel anda ma

ke panri j odi-luludi so dav tut akana!

Pavlov ·
Nem rossz, bizony!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: