Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A harmadik sátrazás

A harmadik sátrazásunkat töltöttük ezen a nyáron, mindegyik fergeteges volt.. sőt a másodiknál azt hittem,hogy nem lehet jobb. Persze tévedtem.
Erdőbe voltunk, mindenki félt, egy kicsit, vagyis én személyszerint nagyon. Csak egy hülyéskedésnek indult, de valaminek a kezdete lett.
Ketten a sátorba,a többiek a tűz körül;az erdőbe;vagy a másik sátorba. Beszélgettünk.. - Jake vagy Matty ?(kínos.)-kérdezte
- Egyértelműen Matty,habár Jake sem utolsó.-feleltem
- Jó választás - felelte,büszke hangon.
- Te már csak tudod, hogy mi a jó választás - jelentettem ki.
- Igen tudom, hisz veled vagyok egy sátorba.-válaszolta fennhangon.
- Vagy úgy. - És ezzel a mozdulattal lesmároltam.
Heves csók csatába kezdtünk, kezei a combom tájékán mozgott, az enyém szorosan a nyakaköré fonva. Felültetett magára levette a fölsőmet, majd én is az övét. Gomboltam ki a nadrágját, míg ő egy könnyű mozdulattal vette le az enyémet. Életem legyszebb pillanata volt, úgy éreztem ennél soha nem fogom jobban érezni magam, de akkor beütött valami mégpedig az ,hogy nem vagyok teljes elmém birtokában, ami neki is leesett. Nem foglalkoztam azzal,hogy alkohol befolyása alatt voltam.. viszont ő igen, ő egy igazi úriember volt, csak annyit mondott: Nem szeretnélek kihasználni,nem ez a legmegfelelőbb alkalom az erényed elvesztésére. Majd egymozdulattal kiszaladva a sátor elé (fehérneműben)rókáztam. Kellemetlen volt, szerencse ,hogy a többiek nem a sátor melett voltak..De ő mint talpig úriembert nem érdekelte.. Tudtuk nem az lesz legjobb , viszont életünk legromantikusabb csókja igen.Nem érdekelte ,hogy éppen elébb jött ki belőlem aminek ki kellett jönnie.. Felöltöztünk,magához ölelt,beszélgettünk majd a többiek szóltak ,hogy hiányzunk a partyról.. Rengeteg dolgot csináltunk a többiekkel,rengetek partyk,hülyülések,de semmi nem volt ahoz  az éjszakához fogható.Egy Szerelem kezdete volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Elég sok ilyen-olyan hibát sikerült belezsúfolnod ebbe az aprócska novellába. Már ezért megérdemelnél egy zöld szavazatot, de nekem nem tetszett.

ördög1919 ·
Szerintem ez valamit ritka szar volt már bocs o.O :/

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: