Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A halál

(Történet ismeretlen szereplőkkel, T.I.SZ. )


Már reggel késésben voltam, így hát reggeli nélkül kellett kiszaladnom a buszhoz. Éppen sikerült még elérnem az utolsó délelőtti járatot. A munkába menet pedig elgondolkoztam mit is álmodtam az éjjel.


Otthonról indultam munkába mikor egy idegen férfi megtámadott. Aztán kifordítottam a kezét és a földre löktem. A járókelők segítettek a férfit feltartani amíg a rendőrök megérkeztek. Körözött bűnöző volt, letartóztatták. Még 2 év börtönt kapott. Aztán megszólalt az ébresztőm.


Mikor megérkeztem gyorsan felrohantam az irodába. A folyosón pont szembefutottam a főnökömmel, aki csak annyit mondott:


- Kérem a múlt heti jelentést azt asztalomra!


Majd kisétált az épületből.


Persze megviselt, hogy egész nap nem ettem semmit így hát vacsoránál pótoltam a napi élelembevitelt. El is rontottam tőle a gyomromat. Még egy keveset pihentem a televízió előtt majd elmentem aludni a hosszú nap után.


Reggel kopogtatnak az ajtómon.


- Ki lehet az hétvégén?- kérdeztem magamban, majd odacsászkáltam az ajtóhoz, hogy kinyissam. Az ajtó túloldalán két masszív testalkatú fickó állt, és az egyik kezében megláttam a pisztolyt.


- Emlékszel még a főnökömre, akit miattad csuktak le. Most lakolni fogsz ezért. Gyorsan rázártam a mellékzárat a keretre majd kiugrottam az ablakon. Bemenekültem az egyik sikátorba, viszont hirtelen egy szúrást éreztem a vállam környékén és elájultam. Egy épületben ébredtem. Körülnéztem azonban moccanni sem tudtam odaláncoltak egy oszlophoz. Majd a fickó motyogott valamit a fülembe és lelőtt.


- Értem fiam. Legalább most már itt vagy. Itt már nem eshet bajod.


- Jó reggelt felügyelő úr.


- Jó reggelt, találtak valamit?


- Egy golyót a testében, viszont lövésnek semmi nyoma, és a gyilkos fegyver is eltűnt.


- Érdekes, valakit megölnek a saját lakásán úgy hogy minden ajtó be van zárva, a szomszédok nem hallottak semmit, sehol egy ujj lenyomat, valamint a térfigyelő kamerák is bizonyítják, hogy itt nem járt senki. Ha öngyilkosság lett volna, akkor viszont a fegyver közvetlenül a hulla mellett lenne.


- Lehet, hogy a golyót máskor kaphatta, és ételmérgezés végzett vele.


- Miből gondolja ezt?


- Hát tegnap este bizonyára a nagy falatozás közepette ehetett valami károsat, megvizsgáltuk az edényeit és a mintákat beküldtük a laborba.


- Szép munka!


- És a hullával... ?


- Vigyék el a hűtőházba, és ne csináljanak vele semmit addig, ameddig vissza nem érek.

Hasonló történetek
3634
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4427
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Igaza van hörcsögnek, megérné dolgozni rajta, és feltehetnéd második versionként. :innocent:

Marokfegyver ·
Tökéletesen egyetértve az előttem szólókkal:
Valamit kifelejtettél a munkamenetből. Vagy nem állítottál fel egy vázlatot a fejedben, hogy "innen - ide" akar eljutni a történet, vagy ezt nem tartottad be. Nem újságíró (vagy rádiós) vagy, aki kap 52 sort, ill. 24 másodpercet, és abba kell belesűrítenie a mondanivalóját, ha van neki ilyen. Neked az lett volna a dolgod, hogy a kitalált ötletet végigvidd A-ból B-be, függetlenül a terjedelemtől.
Nem akarlak további kéretlen tanácsokkal ellátni, de ennyit szükségesnek tartottam megjegyezni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: