Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hadistennő 4

IV.
Visszatérés Azgardra

A hajnal a két barátot a ház hátsó teraszán lelte, ahogy a kezükben egy- egy bögre meleg teával, no meg két szál cigi társaságában ültek, és nézték a napfelkeltét. Tyr elmesélte az álmát a lánynak, aki homlokráncolva hallgatta. Tyr-en látszott, hogy megviselte ez az álom.
- Jobban, vagy már, Tyr?- nézett aggódva a lány a férfira.
- Igen, jobban. Nem kell aggódnod, de nem tudom kiverni az öreget a fejemből. Furcsa, de nem értem a kérését!
- Én sem értem, hiszen már rég halottak. Újra fel akarnak támadni?
- Ne beszélj zöldségeket, lányom! Senki sem tud visszajönni az élők közé miután meghalt!
- És a vámpírok?
- Azok nem teljesen halottak, de mindegy! Én a rendes halottakról beszélek!
- Jó, jó, bocsi. És ha kötöttek Héllel egy fogadást, mi szerint, ha megnyerik a Ragnarököt, szabadon engedi őket?

- Tessék? Az időt senki sem tudja vissza forgatni, ennek semmi értelme sincs!
- És ha rájöttek, hogyan kell?
- Nem is tudom, lehet, hogy valóban rájöttek valamire, és ezért hívnak haza. Már csak arra kell rájönnöm, hogyan jutok haza.
- Jutunk! - helyesbített a lány.
- Velem akarsz jönni?
- Hát hogy az ördögbe ne akarnék! Tudod, hogy szeretem a skandináv mitológiát, nem hagyom ki, hogy találkozzam a régi istenekkel!
- Rendben, meggyőztél, velem jöhetsz! Mondd csak, tudsz kardot forgatni?
- Igen tudok, sőt még az íjászatban is jeleskedem.
- Jól van, ennek örülök. Na akkor én megpróbálok kapcsolatba lépni az öreggel, hogy hová kell mennünk, hogy átlépjünk néhány ezer évet.
- Rendben.

Tyr bement a házba, és Antonia megitta a teáját. Fél óra múlva a férfi ismét jelentkezett. Antonia épp reggelit készített.
- Na meg van a hely?
- Meg.
- Mikor indulunk?
- Hamarosan.
- Jó. A teraszon reggelizzünk, vagy itt bent?
- Menjünk a teraszra.
- Rendben.
Hamarosan egy-egy adag meleg reggeli mellett voltak, és beszélgettek.
- Pontosan hová megyünk Azgard történetben?
- Baldr temetése utáni és a Ragnarök előtti időbe.
- Oké. Meddig maradunk?
- Ameddig szükséges.
- Mikor indulunk?
- Amilyen hamar csak lehet, ám még itt van ezt a gázrobbanásos ügy, meg kell várnunk a végét, lehet, hogy szükségük lesz a rendőröknek ránk.
- Igen, igazad van.

Befejezték a reggelit, majd a lány behordta a koszos edényeket, és nekilátott, hogy elmosogasson.
- Látom a háziasságodból, nem veszítettél egy dekát sem. - jegyezte meg a férfi, aki a lány után jött, és megállt a konyhaajtóban.
Antonia nem felelt, de elmosolyodott erre a dicséretre. Jól esett neki, ám a visszatérő memóriája hatására visszatértek a régi szokásai is. Mikor befejezte a mosogatást, odafordult a még mindig az ajtóban álldogáló hadisten felé, és megkérdezte:
- Nem tudod, mi lett az igazi apámmal?
- Nem, fogalmam sincs.
- Szeretném meglátogatni, tudni akarom, vajon mi van vele.
- Nem, kislány, jobb, ha nem, hisz úgy tudja, hogy halott vagy! Nem lenne jó most odaállítani, azzal hogy: „Hello apa! Képzeld, feltámadtam halottaimból!” Mit szólna hozzá?
- Hát ez is igaz. - vakargatta a tarkóját bűnbánóan Antonia.
- Na látod. Most inkább ne is foglalkozzunk ezzel, hanem nézzük milyen szinten vagy kardforgatásból.
- Jó, hozom a kardom, egy perc és jövök!
- Az udvaron megtalálsz- szólt utána a férfi, majd visszament a nappaliba, ahonnan egy másik helységbe ment.

Ez egy szépen berendezett szoba volt, mely tele volt könyvekkel. Ez volt Tyr dolgozószobája. Szemben vele volt egy hatalmas íróasztal, és mögötte a falon ott volt a kardja, melyet most leemelt, és elindult. Antonia is kiment, és a teraszon találta meg a férfit.
- Nos, kész vagy?
- Igen, gyerünk!
Egy órán keresztül forgattak kardot, és a végén Tyr elégedetten ennyit mondott:
- Látom, nem felejtettél, sőt még jobb lettél!
- Köszönöm. Talán a Teiwaz is közrejátszott, de tizennégy éves koromtól ismét elkezdtem kardot forgatni.
- Remek mesterid lehettek, mivel nagyon jól forgatod a kardot.
- Igen, jók voltak, de hozzád képest senkik! Te vagy a legjobb, Tyr, tőled tanultam sok mindent!
- Ugyan, én csak pár dolgot tanítottam neked!- legyintett a férfi szerényen.
- De akkor is, úgy érzem, velük tizedannyit sem értem el négy év alatt, mint veled, három hónap alatt. Tudod, te nagyon keményen hajtottál, ők meg bíztattak, de nem hajtottak.
- Na igen, de ne felejtsd el, hogy időhiányban voltunk.
- Az is igaz.
Egy nap hajnalban a férfi felrázta a lányt, és ennyit mondott:
- Ideje indulnunk!

Egy óra múlva már a ház udvarán álltak, ahol két ló állt felszerszámozva. Felugrottak a nyeregbe, és indultak.
- Hol kell átlépnünk az idősíkot?- kérdezte a lány, mikor kiértek a városból.
- Néhány kilométerre van egy nagy tó, ott.
Elérték a tavat, ahol átlépték az idősíkot. Egy hatalmas vízszínű fal állt a tóparton, amin keresztül vágtáztak, és fagyos, hideg világba érkeztek. Esett a hó, és a viharos szél az arcukba vágta a hópelyheket.
- Anyám, miért nem öltöztem melegebben?- kérdezte a lány, és megborzongott.
- Gyere, néhány kilométer után már meleg helyen leszünk. - szólt férfi, és lehajtotta a fejét. Mentek, de a sűrű hóesésben semmit sem láttak.
- Hol van már az az átkozott Szivárványhíd?- mérgelődött a férfi, mivel kezdett fázni.

Antonia már vacogott a hidegtől, és igencsak fázott. A férfi hallotta, ahogy didereg, ezért, megállt, majd ezt mondta:
- Szállj át hozzám!
Antonia szó nélkül átszállt a férfihoz, aki hátrább csúszott, és a lány felszállt. A férfi magához ölelte, majd hosszú kabátjával betakarta.
- Jobb?- kérdezte.
- Sokkal.

Az idő a segítségükre sietett ekkor, és lassan el kezdett szelídülni a hóesés.
- Végre! - sóhajtott fel Tyr. Hamarosan megtalálták a helyes utat Azgard felé. A lány ámulva figyelte, ahogy a komor hegytetőn megjelenik a Szivárványhíd, vagyis a Bifrost.
- Ez gyönyörű! - álmélkodott a lány.
- Lesz még szebb is! - ígérte a férfi, és nézte a hidat.
Vágtára fogta a lovát, s felvágtáztak a hídon. A híd tetején egy hatalmas kapu volt, nehéz tölgyfából. A kapu előtt egy délceg, negyven éves férfi állt.
- Üdv, Heimdall! - mondta a férfi, és megállította a lovát.
- Üdv, Tyr! Látom, elhoztad a bájos Antonia kisasszonyt is! Menjetek, már várnak rátok!
- Kösz, Heimdall!
Heimdall azzal kitárta a kapukat, és Antonia szeme kitágult a csodálkozástól, ahogy a kapun túli világ feltárult előtte.
Folytatások
2475
Hél tapsolt egyet, mire az emlegetett ellenfelek előléptek a trón mögötti teremrészből. Elsőnek az Öregség, majd a Szerencsétlenség, az Éhínség és a Veszély. Megálltak a trón ellőtt, kezükben vagy lándzsa, vagy, pedig pallos volt. Hél megadta a jelet, mire az Öregség Antoniára, míg három társa Tyr-re vetette magát. Egyiküknek sem volt könnyű a dolga, és számtalan sérülést szereztek, ám viszonozni őket nem volt könnyű, főleg Tyr-nek, akit három oldalról is támadtak...
2449
A hadisten megfordult, és meglátta Vidar arcát, aki azonban ököllel az arcába vágott. Tyr a földre zuhant, majd orrához kapott, s mikor ránézett a kézfejére az véres volt. Antonia is bele akarta vetni magát a harcba, ám Magni és Vé a torkának szegezte a kardját, s így megakadályozták ebben a cselekedetében...
2269
„Okosabb, ha letűnök, mielőtt még Azgard teljesen összeomlik.” Már tudta mi a menekülés egyetlen útja, ám Antoniával a karjában nem lesz könnyű végrehajtani. Az ájult lányt a vállára vette, s futni kezdett. A falon úgy ugrott át, mintha nem is lett volna, s a vizesárok szélétől kétlépésnyire ért földet. Sajnos a landolás nem úgy sikerült, mint ahogy tervezte, mivel hármat bukfencezett, és Antoniát is el kellett engednie, mert nem akarta, hogy az új hadistennő a nyakát szegje. Így a lány...
2534
Az óriások erre megrohamozták őket, és vad viadal bontakozott ki köztük. Antonia is keményen harcolt, és pár óriást a másvilágra küldött. Ám az egyikkel nem igazán tudott elbánni, és több súlyos sebet is beszerzett, ám a Teiwaz segítségével kitartott. Az óriás épp halálos csapást akart méri a lányra, aki leesett a lováról, mely Azgard fölött lebegett, mely már lángolt, s a nővérei holtteste is szanaszét hevert Azgadron. Az ifjú harcos hatalmas veszélyben volt, mivel körülötte a tűz, előtte...
2377
A hadisten hazament, és nagyon fájt neki az Odinnal való beszélgetés, elsősorban Antonia lebecsmérlése miatt, másodszor pedig a lehetetlen ígéret miatt.
„Mi az ördögnek tettem ezt az ígéretet, miért?” - gondolta haragosan. Antonia is látta, hogy apja nincs igazán rózsás hangulatban.
- Valami baj van?- kérdezte meg, mikor látta, hogy megjött.
- Nem, nincs semmi.
- Tyr! Ne hazudj nekem, kérlek! Látom, hogy van valami! Nekem bátran elmondhatod, tőlem nem fogod visszahallani!...
Előző részek
2700
A szomszédok is felriadtak a robbanásra, és kijöttek. Hamarosan rendőrök és tűzoltók lepték el az utcát, és kérdezgették a szomszédokat és a lányt is, aki Tyr kabátjával a vállán, még mindig a kocsinak dőlve állt, de ekkora már összeszedte magát annyira, hogy válaszolni tudjon a kérdésekre. Tyr végig ott ált mellette, majd úgy döntött, eleget zaklatták már a lányt.
- Hagyja békén a lányt, legyen kedves, fárasztó napja volt, és már huszadszor hallja tőle a történetet! - szólt rá a...
2578
- Ki maga?- kérdezte bátortalanul a lány.
- Majd mindjárt eszedbe fog jutni, hogy ki vagyok. - ígérte csendesen, s kinyújtotta a kezét, mire a lány homlokába fájdalom nyilat, és a rég szunnyadó Teiwaz jel felizzott.
Agyába emlékek tódultak, és a szeme feketévé vált. Fel akart kiáltani, de nem jött ki hang a torkán, a lába remegett, majd hangtalanul összecsuklott. Az idegen utána nyúlt, elkapta, majd a karjába vette. Nézte a lányt, majd elindult vele...
2630
Nagyon fájt neki a titok, hisz mindig is azt hitte, hogy ő is édes gyermeke a Wolf családnak, de most rá kellett ébrednie, hogy semmi közük sincs egymáshoz. Rosszul esett, hogy a nevelőszülei eddig nem mondták el neki, pedig tudták, hogy elfogadta volna. Nem volt jó érzés Lenától megtudni, hogy csak fogadott gyerek, akit úgy találta a lakás előtt egy napon, és talán csak szánalomból fogadták be. Szívét összeszorította a fájdalom, és a keserűség...
Hasonló történetek
4708
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
6133
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
További hozzászólások »
Attys75 ·

sissi84 ·
:innocent: :blush: :heart_eyes: :grinning: :wink: :wink: :wink: :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: