Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hadistennő 15

XV.
A hadistennő

Antonia arra riadt, hogy túl nagy a csend. Az egyetlen hang, amit hallott, az a tűz ropogása volt. Körülötte halottak feküdtek, s mindenhol a pusztulás. Öntudatra ébredve felidéződtek a csata képei. Mikor megpróbált felkelni, belehasított a fájdalom, s tehetetlenül feküdt tovább.
„Vajon mennyi ideig voltam eszméletlen? Hol vannak a túlélők? Mi történt Tyr-rel? Túlélte?”- kérdezte saját magától. Ám csak a jeges szél fütyült körülötte, szikrákat hordva, amelyek villanásai egy pillanatra megvilágították a sötétséget.
Tyr ez alatt épp Frigg-nek tette le az aranyalmákkal kapcsolatos esküjét, majd elindult Azgard felé. Halálosan fáradt volt, de eszébe villant a lánya, s ez elűzte a fáradtságát. Remélte nem esett semmi baja. Sietett, hogy minél előbb megtalálja. Mikor belépett a kapun szétnézett, de csak holttesteket látott mindenfelé.

- Nia! - kiáltotta.
- Ide! Tyr itt vagyok! - hangzott a lány válasza.
A hadisten erre balra fordította a fejét, és azonnal meglátta az oldalán fekvő lányt, ahogy őt nézi. Odasietett hozzá, majd fél térdre ereszkedett, és a karjába vette. A sebéhez ért a keze, mire az ifjú harcos felkiáltott a fájdalomtól.
- Mi történt veled?
- Megsérültem. Nem számoltam egy hátba támadással.
- Értem. Ne mozogj, mindjárt begyógyítom, aztán menjünk az aranyalmákért.
A hadisten a hasára fordította sebesült barátnőjét, és megnézte a sérülést.
- Ki kötözte be a sebed? - nézett fel.
- Heimdall.
- Elég csúnyán néz ki. Kevésen múlott, hogy nem vágott kétfelé.
- Gondolom.

Ezek után nem szólt senki, és a férfi is begyógyította a lány sérülését, majd talpra állította barátnőjét, majd az aranyalmafához siettek.
- Hál’ az égnek, még nem késtünk el!- sóhajtott fel a férfi.
- És most?- kérdezte a lány kíváncsian.
- Most elfogyasztod szépen az aranyalmákat, az utolsó darabig.
- Tessék? Ez nem a te reszortod lenne?
- De, eredetileg az enyém, de ha még egyszer megenném, pont az ellenkező reakciót váltaná ki, mint amit először kiváltott nálam.
- Vagyis halandóvá válnál. - bólintott a lány.
- Így van. Én, pedig úgy döntöttem, hogy nem szeretnék halandó lenni, ezért neked kell megenned.
- Halhatatlanná akarsz tenni?
- Valamivel csak meg kell jutalmaznom egy kiváló harcost. - mosolygott a hadisten.
- Na de…
- Nincs de, kölyök! Odin is ezt akarta, én is ezt akarom, szóval ne habozz, hanem edd meg!

Antonia leszakította az első almát és megette. A többi is követte, majd a Tyr csak azt látta, hogy barátnője felemelkedik a levegőbe, alakját elborítja a smaragdzöld fény, de a többit már nem látta. A lány is ugyanazokat a kínokat élte át, mint a hadisten. Mikor eltűnt a fény, az ifjú harcos a földtől négy méterre még lebegett egy kicsit, s a férfi látta, hogy a homlokán a Teiwaz jel vérvörösen izzik. Hirtelen azonban zuhanni kezdett, egyenesen felé. A hadistennek csak a karját kellett kinyújtani, s ájult barátnője teste egyenesen a karjaiba zuhant. Nézte a homlokán izzó jelet, s a falfehér arcot.
- Nem volt könnyű, de sikerült! Megviselt a dolog, de hamarosan jobb lesz! - mondta csendesen.

Hirtelen azonban hatalmas robajjal beszakadt az egyik palota teteje, és ez volt az a hang, ami visszahozta a háború istenét a valóságba.
„Okosabb, ha letűnök, mielőtt még Azgard teljesen összeomlik.” Már tudta mi a menekülés egyetlen útja, ám Antoniával a karjában nem lesz könnyű végrehajtani. Az ájult lányt a vállára vette, s futni kezdett. A falon úgy ugrott át, mintha nem is lett volna, s a vizesárok szélétől kétlépésnyire ért földet. Sajnos a landolás nem úgy sikerült, mint ahogy tervezte, mivel hármat bukfencezett, és Antoniát is el kellett engednie, mert nem akarta, hogy az új hadistennő a nyakát szegje. Így a lány legurult a töltésről, nyomában Tyr-rel.
- Nem így terveztem a földet érést, de mindegy!- morogta, mikor ott feküdt a lánya mellett.

A hadistennő váratlanul megmozdult, és kinyitotta a szemét, és felült. A szemürege fekete volt.
- Magadhoz tértél?- ült föl az isten is.
- Igen.
A férfi ránézett a lányra, aki lassan felé fordította a fejét.
- Jól vagy?
- Semmi bajom, ám közlöm veled, hogy én nem Antonia vagyok!
- Tessék?
- A lányod pillanatnyilag nem tud a rendelkezésedre állni, mivel igen csak megviselte a halhatatlanság befogadása, és még kínlódik, így érd be saját magaddal. Menjünk! Úgy tudom, ígértél valamit az Öregnek, és ugye ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó!
- Valóban. Akkor irány az Alvilág! Ám itt még van egy kis dolgom.
- Igen, valóban. Meg kell szerezned a Gungnir-t. Sok időt pazaroltunk el, és várnak ránk!
Folytatások
2478
Hél tapsolt egyet, mire az emlegetett ellenfelek előléptek a trón mögötti teremrészből. Elsőnek az Öregség, majd a Szerencsétlenség, az Éhínség és a Veszély. Megálltak a trón ellőtt, kezükben vagy lándzsa, vagy, pedig pallos volt. Hél megadta a jelet, mire az Öregség Antoniára, míg három társa Tyr-re vetette magát. Egyiküknek sem volt könnyű a dolga, és számtalan sérülést szereztek, ám viszonozni őket nem volt könnyű, főleg Tyr-nek, akit három oldalról is támadtak...
2451
A hadisten megfordult, és meglátta Vidar arcát, aki azonban ököllel az arcába vágott. Tyr a földre zuhant, majd orrához kapott, s mikor ránézett a kézfejére az véres volt. Antonia is bele akarta vetni magát a harcba, ám Magni és Vé a torkának szegezte a kardját, s így megakadályozták ebben a cselekedetében...
Előző részek
2539
Az óriások erre megrohamozták őket, és vad viadal bontakozott ki köztük. Antonia is keményen harcolt, és pár óriást a másvilágra küldött. Ám az egyikkel nem igazán tudott elbánni, és több súlyos sebet is beszerzett, ám a Teiwaz segítségével kitartott. Az óriás épp halálos csapást akart méri a lányra, aki leesett a lováról, mely Azgard fölött lebegett, mely már lángolt, s a nővérei holtteste is szanaszét hevert Azgadron. Az ifjú harcos hatalmas veszélyben volt, mivel körülötte a tűz, előtte...
2382
A hadisten hazament, és nagyon fájt neki az Odinnal való beszélgetés, elsősorban Antonia lebecsmérlése miatt, másodszor pedig a lehetetlen ígéret miatt.
„Mi az ördögnek tettem ezt az ígéretet, miért?” - gondolta haragosan. Antonia is látta, hogy apja nincs igazán rózsás hangulatban.
- Valami baj van?- kérdezte meg, mikor látta, hogy megjött.
- Nem, nincs semmi.
- Tyr! Ne hazudj nekem, kérlek! Látom, hogy van valami! Nekem bátran elmondhatod, tőlem nem fogod visszahallani!...
2295
Ismerte már Tyr csókját, hiszen egyszer már megcsókolta, de akkor nem a szerelem vezérelte, hanem, a sajnálat. Meg akarta könnyíteni a dolgát, és nem akarta, hogy lelkiismeret furdalása legyen. Ám ez most más volt, egészen más. Tyr keze végigsimította az arcát, a testét, s a lány megremegett, amit Tyr elégedetten nyugtázott. Nyelve szétfeszítette a lány fogait, és a szájába hatolt. Az fiatal lány teljesen elgyengült. Belecsókolta a nyakába, s gyengéden harapdálta...
2209
Az istenek mosolyogtak, bár ezen a gyűlésen senkinek sem volt kedve igazán mosolyogni. Komor és rideg volt ez a gyűlés, és ezt a kis kitérőt leszámítva az is maradt. Mikor véget ért a tanácskozás, az ifjú harcos úgy érezte, mintha két órán keresztül egy végtelenül hosszú gyászbeszédet hallgatott volna végig. Borzalmasan érezte magát, ezért úgy döntött, sétál egyet, és megpróbál felejteni...
2272
Odin és a fiatal harcos egyszerre kiáltottak fel a rémülettől, mikor meglátták Tyr felsőtestét, mert azon több komolyabb sérülés maradványai, és friss vágásnyomok éktelenkedtek, a bordájánál, pedig egy hatalmas véraláfutás volt.
- Mi történt veled, Tyr? Ki tette ezt?- szólt sürgetően Antonia, és meg is rázta a férfit, aki erre ingerülten lerázta magáról a kezét, és még fel is mordult a nyomaték kedvéért...
Hasonló történetek
4308
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
4839
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: