Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A háború után

Vége... Voldemort meghalt. Harry kábultan bámul maga elé. Mi lesz ez után? Először is még többen fogják bámulni és elhalmozzák gratulációkkal,sikerült neki az,amit még Dumbledore se tudott megcsinálni: legyőzte Voldemortot. Na és kinek a segítségével? Pitonéval. Már tudta hogy miért bízott feltétlenül Dumbledore Pitonban. Piton családját megölte a Sötét Nagyúr. Nem kegyelmezett a még pár hetes csecsemőnek se: az ifjabb Peselus Pitonnak.

Meg kell mentenie Pitont a dementorcsóktól és el kell mennie az Odúba szólni Ronnak és Hermionénak,hogy Voldemort elpusztult és Piton nem gonosz. . . Már hallja az érkező aurorokat. Kiáltozás, káosz, repkedő átkok. Harry sejtette mi történt:a halálfalók rájöttek Piton trükkjére és elindultak a barlanghoz,hogy segítség urukat,de összefutottak a minisztérumi aurorok hadával. Lassan elül a harc, az aurorok győztek. Harry elindul a barlang kijárata felé. Várja az Odú és Ginny... De még nem lehet,tisztáznia kell Pitont. Odamegy az egyik aurorhoz,elmond neki mindent amit tud Pitonról, az tátott szájjal hallgatja, majd tekintete Harry homlokára siklik,és eleresztett egy nagy vigyort.

Harry végre kilép a barlangból. Odakint igazi kánikula tombol. Végre talál egy helyet, ahonnan dehoppanálhat. Újra átpréselődik a szűk gumicsövön és egy füves területen ér célt pár méterrel az Odútól. Egyszercsak kinyílik a hátsó ajtó és egy karcsú alak rohan ki rajta. Ginny. . . Harry a karjaiba kapja és megcsókolja. Mr és Mrs Weasley titokzatosan mosolyogva figyelik a csókolozó párt.
- Bejöttök, vagy itt maradtok még? - szólalt meg Mrs Weasley. - Nem akarok tapintatlan lenni, de Ronnak és Hermionénak lenne vakami fontos közleménye.
Harryt nagyon érdekelte mi lehet az a fontos közlemény,ezért követte Mr és Mrs Weasleyt a házba. Ron és Hermione konyhaasztal mellett üldögélt. Szemlátomást jól el voltak,mert észre se vették a belépőket.
- Hát így kell köszönteni egy régi barátot? - kérdezte Harry jó hangosan.
Hermione és Ron felemelték a fejüket.
- Ron,édesanyád az mondta,hogy van valami fontos közleményed. Mi az?
- Hermione és én összeházasodtunk ma reggel.
Harry elvigyorodott, majd megszólalt:
- Sok boldogságot!Erről jut eszembe-itt tartott egy kis hatásszünetet,majd fél térdre ereszkedett. -Ginerva Weasley lenne egy kérdésem.
- Mi? - kérdezte izgatottan Ginny.
- Hozzám jössz feleségül?
- Hát persze! - kiáltott boldogan Ginny. - Mikor lesz az esküvő?
- Mihelyst találunk valakit, aki összead minket - mondta Harry.
- Akkor 10 perc múlva-szólalt meg valaki a hátuk mögött. Mindnyájan hátrafordultak, Percy állt ott fontoskodó mosollyal
- Mind köztudott, bármely minisztériumi varázsló összeadhat párokat,ha vészhelyzet van,csak megfelelő papírok kellenek.
- De Percy már nincs vészhelyzet, Tudjukki meghalt! - kiáltott közbe Ginny.
- Tudom,de nem érdekel csalunk egy kicsit az időből. Vagy már nem akarsz Mrs Potter lenni?
- De igen, de mi van, hogyha lebuksz, és...
- Csönd Ginny, te csak legyél szép. A többit elintézem én.
És 10 perc múlva Ginny valóban Mrs Potter lett.


THE END
Hasonló történetek
29454
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26041
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bogyó ·
areeee :p

romailevel1 ·
Róm. 1,21
Mert bár az Istent megismerték, mindazáltal nem mint Istent dicsőítették őt, sem néki hálákat nem adtak; hanem az ő okoskodásaikban hiábavalókká lettek, és az ő balgatag szívök megsötétedett.
Róm. 1,22
Magokat bölcseknek vallván, balgatagokká lettek;
Róm. 1,23
És az örökkévaló Istennek dicsőségét felcserélték a mulandó embereknek és madaraknak és négylábú állatoknak és csúszó-mászó állatoknak képmásával.
Róm. 1,24
Annakokáért adta is őket az Isten szívök kivánságaiban tisztátalanságra, hogy egymás testét megszeplősítsék;
Róm. 1,25
Mint a kik az Isten igazságát hazugsággá változtatták, és a teremtett dolgokat tisztelték és szolgálták a teremtő helyett, a ki mind örökké áldott. Ámen.
Róm. 1,26
Annakokáért adta őket az Isten tisztátalan indulatokra; mert az ő asszonynépeik is elváltoztatták a természet folyását természetellenesre:
Róm. 1,27
Hasonlóképen a férfiak is elhagyván az asszonynéppel való természetes élést, egymásra gerjedtek bujaságukban, férfiak férfiakkal fertelmeskedvén, és az ő tévelygésöknek méltó jutalmát elvevén önmagokban.
Róm. 1,28
És a miképen nem méltatták az Istent arra, hogy ismeretökben megtartsák, azonképen oda adták őket az Isten méltatlan gondolkozásra, hogy illetlen dolgokat cselekedjenek;
Róm. 1,29
A kik teljesek minden hamissággal, paráznasággal, gonoszsággal, kapzsisággal, rosszasággal; rakvák, írigységgel, gyilkossággal, versengéssel, álnoksággal, rossz erkölcscsel;
Róm. 1,30
Súsárlók, rágalmazók, istengyűlölők, dölyfösek, kevélyek, dicsekedők, rosszban mesterkedők, szüleiknek engedetlenek,
Róm. 1,31
Balgatagok, összeférhetetlenek, szeretet nélkül valók, engesztelhetetlenek, irgalmatlanok.
Róm. 1,32
Kik jóllehet az Isten végzését ismerik, hogy a kik ilyeneket cselekesznek, méltók a halálra, mégis nemcsak cselekszik azokat, hanem az akképen cselekvőkkel egyet is értenek. [Eféz. 5,3-5. 2 Tim. 3,2-5.]

lököttke ·
írjon már valaki normális hozzászólást,mert begolyózom :flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: