Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A győztes

Tom és Patricia egy színpadhoz közeli asztalnál ült.

-Valami díjat kapsz? - kérdezte a lány.

-Nem tudom hugi. Azt javasolták, hogy hozzalak el és ezeket a székeket jelölték ki nekünk. Küldtem nekik egy történetet, de nem sok reményt fűztem hozzá.

-Melyiket? Az emberevőset?

-Igen.

-Az jó történet, nekem tetszett. Valahogy izgató, ijesztő és vicces volt egyszerre. Olyan gondolataim támadtak tőle, amik korábban soha.

-Sokáig gondolkodtam, mielőtt megmutattam neked. Nem tudtam, hogyan fogadod.

-Tényleg meglepett, de végülis csak fikció. Őszintén szólva bele tudtam magam képzelni a lány helyébe. Kicsit szégyellem bevallani, de felizgatott a történet. Gondolom a férfiak is hasonlóan éreznek.

Egy férfi lépett a színpadra és megszólalt:

-Üdvözlöm Önöket hölgyeim és uraim! Ma este átadjuk a Donner National Writer’s Snuff and Cannibal díjat. Mint tudják, a győztes a díj mellé 50 000 dollárt is kap és az írását egy rövid előadás keretében bemutatjuk. A szükséges felszerelés és a szereplők már készen állnak. Az idei év győztese Thomas Harrison, aki volt olyan kedves és elhozta magával a húgát, aki a családja legalkalmasabb női tagjaként a főszerepet játssza majd.

-Legalkalmasabb? Főszerep? Mit jelent ez Tommy? - kérdezte a lány.

-Nem tudom hugi. Úgy tudtam hogy a Donner csak felnőtt fiktív írásokat takar. Semmiféle előadásról nem hallottam.

A színpadon a férfi folytatta:

-Mai sztárunk tehát Patricia Harrison lesz. 19 éves, az Oklahoma University hallgatója képzőművészet szakon. Üdvözlünk Patricia! Nagyon várjuk az előadásodat.

-Előadás? Én? Tommy…? - hüledezett Patricia.

-A történet szerint dél-amerikai vademberek foglyul ejtenek egy misszionáriust a lányával. Az apával gyorsan végeznek. A lányt először megerőszakolja a főnök, majd a törzs többi férfi tagja. Végül élve megfőzik és felszolgálják a törzsnek. Tommy! A misszionárius apa szerepét Michael Rey vállalta és a törzs tagjai is megvannak. A törzsfőnök szerepét viszont neked szántuk. - mondta a műsorvezető.

-Ez csak játék, és nem fogjuk igazából megölni és megenni a húgomat, ugye? - kérdezte Tom.

-Tom, te is tisztában vagy azzal, hogy a snuff mit jelent. - mondta a műsorvezető.

-Tommy!!! - esett kétségbe Patricia.

-Tudom, de 50 000 dollár sok pénz.

-Dddee…ddee…! Tommy! Igaziból akarják csinálni. Meg akarnak ölni és megenni! Nem erről beszélnek?

-Erre válaszolok én, ha megengeded Tommy. Van már gyakorlatom. - mondta a műsorvezető, majd folytatta:

-Patricia! Igen, ma este megeszünk. Még akkor sem menekülhetsz, ha Tom nem egyezne bele a feláldozásodba. A mienk vagy. Ha a bátyád úgy érzi, hogy nem képes eljátszani a törzsfőnököt, akkor van helyette tartalék jelöltünk.

-Esküszöm, hogy nem én terveltem ezt ki Patty! Fogalmam sem volt, hogy erre készülnek.- mondta Tom.

-De Tommy! Meg fogok halni!

-Igaz, de nem tehetünk semmit.

-Nem akarok meghalni!

-Tudom, de akkor sem látok kiutat.

-Helyes meglátás, pontosan így van..OK.. Patricia! Te és Michael balról jöttök majd a színpadra. Csak legyél természetes, a többiek tudják, hogy mit kell tenniük. Kezdjük! - mondta a műsorvezető.
Hasonló történetek
6366
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
5800
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
. . . .1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben: https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

sonny grosso ·
Érdekes történet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: