Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A gyilkosnak két arca van VII. rész 23. fejezet

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be, és ne olvassa tovább a történetet.


Írta: Tonya S. Coley
Fordította: Sinara
Beküldve: 2012. december 14.


**********************************************************************


A tárgyalóterem megtelt érdeklődőkkel és riporterekkel. Az előző két napi fiaskó után O’Connell bíró bezáratta a tárgyalótermet. Johnnie csendben ült a székén, próbálva visszatartani az érzelmeit, miközben egy neves pszichológus mondott szakvéleményt a tetthelyről, és a gyilkos ennek alapján megállapítható profiljáról.
– A bizonyítékok alapján úgy vélem, a gyilkosságot olyasvalakinek kellett elkövetnie, aki személyesen ismerte az áldozatot. Valaki, aki felette áll minden ésszerű következtetésnek – mondta Dr. Samantha Alui.
– Köszönöm, Dr. Alui – mosolygott Abbott, majd a bíró felé fordult. – A vádnak nincs több kérdése, bíró úr.
A bíró Bobra nézett.
– Az öné a tanú, Mr. Wooten.
– Köszönöm, bíró úr! – állt fel Bob, és odalépett a tanúk padjához. – Dr. Alui! Ön a vallomásában kifejtette azt a lelki állapotot, amiben a gyilkosnak lennie kellett. Ön, mint egy profilozó, arra következtet, hogy a gyilkos közeli kapcsolatban kellett, hogy álljon a sértettel?
– Ez így pontos – válaszolta Dr. Alui színtelen hangon, feljebb tolva a szemüvegét az orrán. – Egy ilyen szörnyű bűntett csak gyűlöletből fakadhat.
– Tehát, Dr. Alui, olyasvalakinek kellett elkövetnie a gyilkosságot, aki megvetette Ballantine polgármestert? Jól gondolom?
– Igen.
– Tehát bárki lehetett? Ballantine polgármester nem volt az a nagyra becsült férfi, akinek szerette beállítani magát, ahogy azt a bizonyítékok kellőképp alátámasztják.
Dr. Alui fészkelődni kezdett a székében.
– Ez lehetséges.
Bob érezte, ahogy elszáll a magabiztosság a nőből.
– A bizonyítékok arra mutatnak, hogy Ballantine polgármesternek nem csak hogy alvilági kapcsolatai voltak, de pedofil is volt… Szóval, kijelenthetjük, hogy bárki, akinek a polgármester keresztbe tett, elkövethette ezt a bűntényt?
– Igen – válaszolta a pszichológus vonakodva.
Bob elmosolyodott.
– Egy korábbi esetében egy pedofília korábbi áldozata állt bosszút a molesztálóján.
– Tiltakozom! – kiáltott fel Abbott. – Irreleváns információ.
– Elutasítom. – O’Connell bíró még mindig neheztelt Abbottra a megelőző két napi akciója miatt. – Válaszoljon a kérdésre, doktor!
Dr. Alui kényelmetlenül fészkelődött a székében.
– Igen – válaszolta.
Bob várt egy pillanatig, majd folytatta.
– Le tudná írni a kérdéses gyilkosságot?
Alui megköszörülte a torkát.
– A kérdéses gyilkosság áldozatát a felismerhetetlenségig összeverve találták meg. Vér volt mindenütt.
Bob az esküdtszék felé fordult.
– Kifejezésre juttatta a tettes az érzelmeit bármilyen módon a gyilkosság előtt?
– Nem.
– Kapcsolatba lépett a tettes bármilyen formában az áldozattal a gyilkosság előtt?
– Nem.
– Mennyi ideig nem állt kapcsolatban az áldozat a tettessel ebben az ügyben, doktor?
– Három évig – mondta ki Alui rövid vonakodás után.
– Tehát a szóban forgó bosszú nem teljesült be azonnal? Az egész úgy mérgesedett el, mint egy fertőzött seb, igaz?
– Igen.
Bob elmosolyodott.
– A védelemnek nincs további kérdése a tanúhoz.
Abbott hátradőlt a székében.
– Lássuk, hogy bánsz el ezzel a tanúval – motyogta. – A vád a tanúk padjára szólítja Alphonse Petrillo nyomozót.
Pizo felállt, és a tanúk padjához lépett. Johnnie-ra nézett, és küldött felé egy félszeg mosolyt.
Abbott odalépett hozzá, és úgy járkált fel-alá előtte, mint a prédáját méregető ragadozó.
– Petrillo nyomozó! Mennyi ideje szolgál a wilmingtoni rendőrség kötelékében?
– Tizenhét éve.
– Mennyi ideig volt a gyanúsított társa a leszerelése előtt?
– Miss Green és én nyolc évig voltunk társak a leszerelése előtt.
– El tudná nekünk mondani röviden, milyen ember is Miss Green?
Pizo megvetően nézett Abbottra.
– Pontosan mit akar tudni?
Johnnie némán felnevetett korábbi társa arrogáns hangszínén, Abbott viszont csak elhúzta a száját.
– Állíthatjuk, hogy a vádlott heves természetű?
– Ha provokálják, azt mondanám, igen. Nem ismerek olyat, akire ez ne lenne igaz.
– Kérem, hagyják figyelmen kívül a tanú utolsó kijelentését, bíró úr!
– Kérés elfogadva – válaszolta a bíró. – Csak a kérdésre válaszoljon, nyomozó, és tartózkodjon a megjegyzésektől!
– Sajnálom, bíró úr! – válaszolta Pizo halkan.
– Visszatérve, nyomozó, egyet ért azzal, hogy Miss Green heves természetű lenne?
– Igen.
– Elmondaná az esküdtszéknek, mi történt a Martinez fiú temetésén?
– Ballantine odajött egy csapat riporterrel, ami feldühítette Johnnie-t. Rátámadt – mondta.
Pizo, és egy bocsánatkérő pillantást küldött Johnnie felé.
– Mit tett pontosan? Mondott bármit is?
– Felordított, és megragadta Ballantine torkát, mire az a földre zuhant. Azt mondta, meg fogja ölni.
Abbott meglepetést színlelt.
– Valóban? Hmm. Érdekes… Gondolja, hogy meg is tette volna, ha nem szedik le róla?
– Igen.
Abbott elfintorodott.
– Megengedi, hogy folytassam? Később aznap Miss Green elhagyta a házát. Igaz?
Pizo kényelmetlenül fészkelődött a székében.
– Igen.
– Mikor látta őt utoljára, mielőtt távozott.
– Úgy emlékszem, három óra körül történt.
– Tudott róla, hogy Miss Green távozott?
– Nem.
– Ki fedezte fel, hogy távozott?
– Én voltam.
– Hosszú ideig volt távol?
– Igen.
– Sokáig elmaradt, Miss Martinez pedig aggódni kezdett. Igaz?
– Igen.
– Elindult bárki is, hogy megkeresse?
– Igen. Victoria Crisp és én indultunk el, hogy megkeressük.
– Mikor találták meg?
– Nagyjából hajnali egykor.
– Hol találták meg Miss Greent, és milyen állapotban volt?
– Tori és én a belvárosi utcákon bolyongva találtuk meg. Ittas volt.
– Nem csak hogy ittas volt, nyomozó, de úgy nézett ki, mint aki alaposan összeverekedett valakivel, igaz?
– Igen – morogta Pizo, magában átkozódva. – A ruhája rendkívül zilált volt.
Abbott odalépett ahhoz az asztalhoz, amelyre a bizonyítékokat helyezték. Felemelt két műanyag tasakba zárt tárgyat.
– Ez a vád 2-es és 3-as számú tárgyi bizonyítéka. Meg tudná nevezni őket az esküdteknek?
– Ez Green blúza és kabátja.
– Ezeket a ruhadarabokat viselte Miss Green a kérdéses éjszakán, nem igaz?
– De igen.
– A törvényszéki szákértők jelentése szerint a ruhákon vérnyomok találhatók. Nem csak Miss Green vére, de Ballantine polgármesteré is… Amikor rátalált Miss Greenre, ittas volt, és dulakodás nyomait viselte magán, igaz?
– Tiltakozom, bíró úr! – kiáltott fel Bob. – Mr. Abbott a tanú szájába adja a válaszait.
Az ügyész elfintorodott.
– Visszavonom… Nincs további kérdésem.
Bob odahajolt Johnnie-hoz.
– Ne aggódjon! Még mindent helyre hozhatunk – paskolta meg a nő vállát, majd felállt, hogy óvatosan odalépjen Pizóhoz. – Petrillo nyomozó! El tudná mondani nekünk, miért volt ügyfelem annyira dühös Ballantine polgármesterre?
Pizo kiegyenesedett ültében.
– Természetesen, ügyvéd úr! – Egy pillanatra elhallgatott, és az esküdtekre nézett. – Ballantine polgármester koholt vádak alapján indított eljárást Miss Green ellen. Sajtótájékoztatót tartott, hogy hangoztassa a hazugságait róla és a hivatali előéletéről. A riporterek vadászni kezdtek rá. Aztán a fiát halálos baleset érte, amikor a családját vették célba. Ez után Ballantine feltűnt a temetésen azzal, amit Johnnie a fia halálokának tartott. Semmi joga nem volt ott lenni, az pedig, hogy a sajtót is magával hozta, túl sok volt. Nem hibáztatom Johnnie-t, mert legszívesebben én is képen töröltem volna. Nem hiszem, hogy ismernék bárkit is, aki másképp reagált volna hasonló helyzetben.
– Nem értek egyet önnel, nyomozó – válaszolta Bob komoran. – Ballantine polgármester az ifjú Phillip halálának legfőbb okával jelent meg a temetésen. Korábban azt vallotta, hogy Miss Green támadt rá. Azonnal neki ugrott, vagy mondott a polgármester valamit korábban?
– Azt mondta, azért jött, hogy a város nevében együttérzését fejezze ki.
– Fotósok is jelen voltak, vagy csak a riporterek?
– Fotósok is jelen voltak, igen.
– Mit tettek?
– Képeket készítettek minden irányból. Hallani lehetett a vakuk folyamatos kattogását.
– Hasonlóan Miss Martinez vallomásához az otthonuknál történteket illetően Phillip halála napján?
– Igen.
– Az érzelmek felszínre törtek, a polgármester pedig a sajtóval jelent meg?
– Pontosan. Johnnie-nál elszakadt a cérna. Egész idő alatt sírt… Épp csak eltemették Phillipet.



Johnnie csak ült, és hallgatta őt. Átkozta magát, amiért úgy elveszítette a fejét. Arra gondolt, ha annyiban hagyta volna az ügyet, most nem lenne ott. Akkor nem tudták volna kapcsolatba hozni Ballantine megölésével. Könnycseppek gördültek le az arcán. Előhúzta a zsebkendőjét.
Bob észrevette a reakcióját, és elhatározta, olyan gyorsan végez, ahogy csak tud.
– Amikor ön és Miss Krisp megtalálták ügyfelemet, ittas állapotban volt, igaz?
– Pontosan.
– Zaklatottnak tűnt?
– Nem. Csak kóválygott az utcán.
– Megpróbált önre, vagy Miss Krispre támadni?
– Nem. Örült, hogy látott minket.
– Örült, hogy látta önöket? Azt várnánk, hogy egy éppen elkövetett gyilkosság után dühös legyen.
Abbott azonnal felpattant a székéből.
– Tiltakozom!
A bíró Bobra nézett.
– Megkérem a védelmet, hogy tartózkodjon a megjegyzésektől a záróbeszédig.
– Igenis, bíró úr! Bocsánatot kérek – válaszolta Bob. – Nyomozó! Ön járt a tetthelyen, nem igaz?
– De igen.
– Látta, milyen állapotban volt a test, és hogy nézett ki az iroda?
– Igen.
– Egyet tud érteni ezzel kapcsolatban a hátborzongató jelzővel?
Pizónak ötlete sem volt, mire akar Bob kilukadni.
– Igen. Határozottan hátborzongató volt.
– Egyetért, hogy a gyilkosnak rendkívül dühösnek kellett lennie?
– Igen.
–Ügyfelem viselkedése megfelelt egy olyasvalakiének, aki épp elkövetett egy effajta erőszakos cselekményt?
– Egyáltalán nem.
– Ügyfelem örült, hogy látja önt és Miss Krispet?
– Igen. Pontosan. Ittasan is rendkívül jó kedélyű volt. Egyáltalán nem tűnt dühösnek.
Bob elmosolyodott.
– Nincs több kérdésem.


***


Johnnie a kádban ült, maga mellett lelógatva a karjait. Egyik kezében egy sörösdoboz pihent. Hirtelen felfigyelt a háttérből érkező zenére.
– Á! Cassandra Wilson! Nagyon jó – morogta.
A fürdőszoba ajtaja lassan kinyílt. Felemelte a tekintetét, és Almát pillantotta meg kibontott selyem köntösében. Johnnie torka azonnal kiszáradt a látványtól.
– Akad hely számomra is? – dorombolta Alma.
Johnnie széttárta a lábait.
– Bőven.
Alma lassan odalépett hozzá, engedve, hogy a köntös lehulljon a testéről, és egy kevés vizet fröcskölt borotvált ágyékára. Hallotta, ahogy Johnnie felnyög, és látta, ahogy a másik nő tekintete a testére tapad. Már tapasztalatból tudta, hogy minél nagyobbra nő a pocakja, Johnnie annál jobban felizgul a látványától. Sosem jött zavarba első terhessége alatt, ha meztelenül kellett mutatkoznia a felesége előtt, és tudta, hogy a másik nő érzései azóta sem változtak. Johnnie felé nyújtotta az egyik kezét és segített neki beülni a kádba. Alma letelepedett felesége combjai közé, miközben az átkarolta őt, és a hasán nyugtatva a kezeit, közelebb húzta magához. Ilyenkor érezte Johnnie a legközelebb magához a feleségét, és ebben a pillanatban érezte magát már jó ideje a legnagyobb biztonságban.


Folytatása következik!


Ui.: A képen Emanuela de Paula alias Johnnie Green.

Folytatások
2182
FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be, és ne olvassa tovább a történetet.

"Tori és Alma a konyhában ültek, amíg Ceecee vacsorát készített.
– Készen állsz a holnapira, Tori? – kérdezte Alma.
A másik nő felsóhajtott.
2330
Jonas Peters reggelinél találkozott Abbott-tal.
– Mit gondol, hogy halad a tárgyalás?
Abbott belekortyolt a kávéjába.
– Azt hiszem, nyerni fogunk. Biztos vagyok benne, hogy az egyes, a hatos és a hetes számú esküdtet már megnyertük. Ez három. Kilencen pedig hajlanak rá, hogy mellénk álljanak. A többiekben még nem vagyok biztos.
– Kiket idéz be Wooten tanúnak? – folytatta a kérdezősködést Peters, bár már egyre inkább csak tettette az érdeklődést.
– Beidéz majd...
2129
– Na ne baszakodj velem! – nézett Tori vele szemben ülő barátjára hitetlen ábrázattal.
– Eszem ágában sincs – válaszolta Johnnie. – Ott voltam, de én sem igen hiszem el.
A pincében ücsörögtek egy-egy pohár pepsi társaságában, miután lejátszottak egy pár biliárd-meccset. Tori kényelmesen elhelyezkedett egy fotelben, míg Johnnie végigdőlt a kanapén, egyik lábát annak háttámlájára téve.
– Csak ülsz itt fapofával, és azt állítod, hogy Alma nem rúgta fel Maddie-t műholdnak,...
2141
Karen hangosan püfölte az ajtót, majd amikor az hirtelen kinyílt, tett egy lépést hátra, hogy védekezően maga elé emelje az ökleit, támadásra számítva. A lélegzete viszont egy pillanatra kihagyott, amikor megpillantotta maga előtt a meztelen Johnnie-t, minden tagján csillogó izzadtsággal.
– Johnnie?
– G? – nézett rá meglepetten a másik nő, félrebillentve a fejét. – Mit csinálsz te itt?

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő,...
2256
"Alma türelmetlenül várakozott, hogy Tori hazahozza Johnnie-t. Már összepakolt, mióta Tori szólt neki, hogy Johnnie-nak tervei vannak, ezért készítsen össze pár dolgot. Amikor meglátta a ház előtt lefékező kocsit, azonnal az ajtóhoz rohant.
Johnnie alig nyitotta ki az ajtót, a felesége rögtön a nyakába ugrott és lángoló szenvedéllyel megcsókolta. Johnnie-nak önmagával is meg kellett küzdenie, hogy elszakítsa magát a mexikói nő ajkaitól. Belenézett Alma gyönyörű barna szemeibe,...
Előző részek
2092
"– Halló? – vette fel Mike a telefont.
– Mike! Itt Johnnie! – kiáltott fel a nő kétségbeesett hangon. Alig kapott levegőt. – Tracy-nek balesete volt. El kell menned a lakására, hogy elhozd Markot. Gyertek a Cape Fear Valley Medical Centerbe!
A férfi szóhoz sem jutott.
– Mike! Hallasz? El kell menned Markért.
– I… igen – tért vissza a férfi hangja. – Hallak. Mi történt? – kérdezte, miközben megfordította a kocsiját az úton.
– Nem tudom, Mike. Nem tudom,...
2092
"Mindenki elfoglalta a helyét, és O’Connell bíró megnyitotta az ülést.
– Hölgyeim és uraim! – szólalt meg a bíró. – Miss Green azt kérte, hogy szólhasson pár szót a megjelentekhez.
Azzal intett Johnnie-nak, hogy felállhat. A nő megigazította a blúzát, majd megköszörülte a torkát, mielőtt beszélni kezdett volna.
– Bíró úr! Hölgyeim és uraim! Szeretnék bocsánatot kérni a tegnap történtek miatt. Túlléptem azt a határt, amit megengedhetek magamnak a vád képviselőivel...
2205
FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be, és ne olvassa tovább a történetet.
2218
Kedves Olvasóim!
Ha nem haragszotok meg, ennél a regénynél a továbbiakban mellőzném az előzmények ismertetését. Ennek több oka is van. Egyrészt, régen fordítottam már ezeket a fejezeteket, és őszintén, nem nagyon emlékszem már, hogy melyikben mi van. Ezen még lehetne segíteni azzal, hogy újraolvasom, viszont itt már gyakran annyira sűrűsödnek az események, hogy szerintem emiatt már nem lehet elkerülni, hogy a tökéletes megértéshez előröl (vagy legalábbis innen) kezdje el valaki olvasni.
2020
Eddig történt: Johnetta "Johnnie" Green ismét nyakig ül a pácban. Ezúttal saját tárgyalására készül, a jövő pedig nem kecsegteti sok jóval. A vád ellene az, hogy meggyilkolta Wilmington polgármesterét, Alexander Ballantine-t. A vád pedig nem is teljesen légből kapott, mivel Johnnie járt a tett színhelyén, és volt is indítéka. A polgármester ugyanis homofób szemléletét ötvözve korrupció elleni kampányával, Johnnie-t akarta besározni, hogy példát statuálva leszámolhasson vele....
Hasonló történetek
5039
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
4415
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
bakos1022 ·
Már vártam a folytatást :)
Nagyon jó lett. Tetszik. :grinning:

helokaheloka ·
Már egy párszor elolvastam a blogodon de még mindig jó újraolvasni :)
Sinara ·
Olvasgasd, amennyit szeretnéd! Én csak örülök neki. :)

Bakos! Töltögetem serényen. Az a szisztéma, hogy két rész közé beszúrok pár rövidebb történetet is, hogy az is kapjon valamit tőlem, aki nem akar egy regénybe bekapcsolódni. :)
bakos1022 ·
Megértem. Én is válogatok a regények, több részes írások közt. Türelmes leszek. :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni:
Elmúltál már 18 éves?
Kérjük nyilatkozz, hogy elmúltál-e már 18 éves.