Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A gyilkosnak két arca van III. rész 11. fejezet

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be, és ne olvassa tovább a történetet.
Írta: Tonya S. Coley
Fordította: Sinara
Beküldve: 2012. június 8.
**********************************************
Alma ébredt fel korábban. Elmosolyodott, ahogy figyelte az alvó Johnnie-t, ahogy a hasán fekszik, és kibontott haja befedi a vállait és az arcát. Alma gyengéden kisöpörte a fekete tincseket az arcából, és egy apró csókot lehelt a felesége arcára. Ezzel általában felébresztette, de most Johnnie túlságosan is ki volt merülve. Alma nyújtózott egyet, és ő is érezte a fáradtságot elgémberedett tagjaiban. Az, hogy terhesen vágott bele egy maratoni hosszúságú szexbe, teljesen lehasználta. Lassan átcsoszogott a fürdőszobába, hogy vegyen egy zuhanyt. Amikor végzett, felvett egy sortot és Johnnie egyik régi akadémiai pólóját, majd a konyha felé vette az irányt, hogy reggelit készítsen.




Erős kolumbiai kávé illata fogadta, ahogy átment a nappalin, és belépett a konyhába. Ceecee-t pillantotta meg félig elmerülve a hűtőben, amint a reggeli alapanyagai után kutat.
– Jó reggelt, Alma! – mosolygott rá a nő éneklő hangon, amikor észrevette. – Hogy vagy ma reggel?
Alma leült az asztalhoz, és álmosan felsóhajtott.
– Ilyen jól, he? – kacagott Ceecee. – Azt hiszem, igencsak stimuláló hatású éjszakátok volt – kacsintott a barátnőjére, és visszahajolt a hűtőbe, hogy kivegyen egy narancslevet Almának. – Tudod, amit műveltetek Johnnie-val az éjjel, az Torit is teljesen beindította. Mi sem töltöttünk sok időt alvással, de ezek után sem hiszem, hogy ennek a két mamlasznak valaha is elég lenne.
Alma elpirult.
– Nos… igazából én kezdeményeztem.
– Tényleg? – kacagott fel Ceecee. – Ne is mond! Én is teljesen be voltam indulva, amikor terhes voltam a fiúkkal… Jól gondolom, hogy Johnnie-t nem zavarja, hogy terhes vagy?
– Igen. Nagyon örül neki – szaladt fülig Alma szája. – Tegnap este a hasamra tette a fejét és a babával beszélgetett. Látnod kellett volna.
– Látod? A semmiért aggódtál annyit – mondta Ceecee, és átnyújtotta Almának a narancslevet. – Mitől féltél ennyire?
Alma belekortyolt az üdítőbe, aztán letette a poharat az asztalra és a barátnőjére nézett.
– Nem tudom. Azt gondoltam, dühös lesz… Phillippel annyira közel álltak egymáshoz. Néha egy kissé féltékeny is voltam a köztük lévő kötelékre. Azt hittem, túl korainak fogja gondolni.
– Alma! Tudom, hogy Johnnie sosem akarná, hogy elvetesd a gyereket, nem igaz?
– Igaz. Johnnie sosem kérne tőlem ilyesmit. De nem viselném el, ha neheztelne rám emiatt.
Ceecee a kezébe fogta Almáét.
– Johnnie szeret téged, Alma. Nem is képes rá, hogy mást érezzen irántad, mint a lehető legtisztább szerelmet. Szívem mélyéből hiszem, hogy soha nem volna képes haragudni rád.
– Hülyén érzem magam, amiért azt hittem, hátat fordítana nekem – pirult el Alma.
– Én örülök, hogy minden rendeződött. Biztos vagyok benne, hogy nagyon boldogok lesztek.
Beszélgetésüket a telefon csörgése szakította félbe.
– Halló? – vette fel Alma.
– Üdv! Beszélhetnék Johnnie-val? – kérdezte egy női hang. Alma nem tudta beazonosítani, de nagyon ismerősnek tűnt.
– Kivel beszélek? – ráncolta össze a szemöldökét.
– Madelyn Marshall vagyok. Ő ott van? – Maddie hangja türelmetlenül csengett.
„Mi a fenét képzel, hogy itthon hívja?” – dühöngött Alma, de végül csak ennyit mondott: – Még alszik. Mit akarsz tőle?
Maddie elvigyorodott. „Á! A kis chica féltékeny.”
– Te bizonyára Alma vagy, igaz?
– Igen. Én vagyok… Megismétlem. Mit akarsz tőle? – mondta dühösen.
– Csak aggódtam miatta. Szeretném tudni, hogy van.
Alma cinikusan elvigyorodott. Tudta, mire megy ki a játék.
– Még alszik. Nem aludtunk sokat az éjjel.
„Erre mit lépsz, te ribanc?” – tette hozzá gondolatban.
Maddie igyekezett még tovább húzni, de Alma nem vette fel az elé dobott kesztyűt.
– Igen. Nagyon is jól tudom, milyen szenvedélyes tud lenni Johnnie. Mindig teljesen lehasznált, amikor szeretkeztünk.
Alma felnevetett az erőtlen kísérlet hallatán.
– Azt hiszem, ez azt jelenti, több vagyok nálad. Igazából neki esik nehezére, hogy lépést tartson velem.
Maddie felfortyant, amiért a terve, hogy féltékennyé tegye Almát, fordítva sült el. Igazából most már ő volt féltékeny.
– Beszélt neked rólunk? – kérdezte dühtől remegő hangon.
– Igen. Bizonyára. Bár én nem tartom számon az ilyesmit. Most pedig, tégy nekünk egy szívességet, és hagyj minket békén! Nem vagy sem az ügyvédje, sem a felesége. Hagyd őt békén! – Már készült letenni, de, egy hirtelen ötlettől vezérelve, még hozzátette: – Legyen kellemes napod!
Ceecee mosolyogva a barátnőjére kacsintott, amikor észrevette az ajtófélfának támaszkodó Johnnie-t. A nőt teljesen lenyűgözte, hogyan kezelte Alma a helyzetet. Tudta, milyen manipulatív tud lenni Maddie, de azt nem hitte volna, hogy Alma tudja ezt kezelni, és megőrizni a hidegvérét.
– Azt hiszem, jobb ha nem kérdezem meg, ki volt az – ölelte át Almát, és megcsókolta a homlokát. – Jól csináltad, kicsim.
– Tudnia kell, hányadán állunk. Nincs szükségünk tőle semmiféle segítségre – bújt a feleségéhez Alma.
Johnnie gyengéden szájon csókolta őt, majd a fülét és a nyakát csókolta végig. Alma halkan felnyögött.
Ekkor Tori lépett be a konyhába álmosan, és üdvözletet intett a barátainak.
– A fenébe is, ti ketten! Tartsatok már egy kis szünetet, legyetek szívesek! Nem volt elég a múlt éjjel?
– Nem hallottam, hogy tiltakoztál volna – vigyorgott rá Ceecee. – Az igazat megvallva, még szurkoltál is nekik. Ilyen, amikor előbújik a sötétebb éned.
– Nos – pirult el Tori. – Nem tehetek róla. Az ágy nyikorgása, a sikolyok és a nyögések teljesen beindítanak.
Johnnie és Alma felnevettek, ahogy Ceecee oda lépett a feleségéhez és adott egy csókot az arcára.
– Semmi baj, kicsim. Mi is alaposan megmozgattuk az ágyat.
Tori elmosolyodott, majd felfújta az arcát. „Én is vagyok olyan jó, mint te, Johnnie” – gondolta.
Johnnie észrevette a kifejezést az arcát, ezért gyengéden vállon bokszolta.
***
– Az a nyomorult ringyó! – dühöngött Maddie, lecsapva a telefont. – Ki a fenének képzeli magát, hogy így beszél velem? Nos, ha így akar játszani, akkor én is felveszem a kesztyűt.
Hívta a titkárnőjét, és megkérte, hogy hozza be a Green-aktát. Egy pillanat múlva Mrs. Franklin vissza is tért a dossziéval.
– Itt van, Miss Marshall – mondta, miközben letette azt Maddie elé. – Van még valami?
Maddie kinyitotta a dossziét.
– Igen. Volna. Szeretném, ha felhívná Jonas Peterst a polgármesteri hivatalban, és megbeszélne vele egy találkozót. És hívja ide Fred Wilsont is!
***
– Hivattál, Maddie? – lépett be Fred Wilson az irodába.
– Igen – válaszolta a nő. – Mit szólnál, ha megkérnélek, dolgozz velem a Green-ügyön?
Fred meglepődött a felkérésen. Jó ügyvéd volt, de sosem hitte volna, hogy a politika malmai között őrlődve valaha is kaphat egy ilyen fontos feladatot.
– Megtiszteltetés lenne.
– Remek – mondta a nő. – Ülj le! Elmondok mindent, amit tudnod kell.
Ahogy átvették az ügyet, és végigbeszélték a stratégiájukat, egyszer csak megszólalt Maddie telefonjának belső vonala.
– Igen? – vette fel a nő.
– Mr. Peters délután háromra itt lesz – mondta a titkárnő.
– Csodás – válaszolta Maddie. – Johnetta Green megfizet azért, amit velem tett – nézett Fredre. „Szenvedni fog, amiért elutasított. Mindketten szenvedni fognak.”


­
***
– Hello, Bob! – lépett be Johnnie a férfi irodájába, és a kezét nyújtotta felé.
– Jó reggelt, Johnnie! – mosolyodott el az ügyvéd, megrázva a felajánlott jobbot. – Hogy van?
– Lehetnék jobban is – sóhajtott fel a nő.
– Tudom, Johnnie – mondta a férfi együttérzően. – Remélhetőleg tisztázni tudjuk a helyzetét.
Mielőtt Johnnie leült volna, átnyújtotta a Tori unokatestvérétől kapott iratokat.
– Ez az, amit fel tudtam volna használni, hogy tönkretegyem Ballantine-t. Azonban nem hiszem, hogy felhasználhatnánk.
A férfi bele nézett a borítékba, és kiemelt néhány papírt. Beleolvasott, aztán néhány fotó után nyúlt. Azonnal undorodó grimasz ült ki az arcára, és visszadugta a képeket a borítékba, majd az egészet az asztalra dobta.
– Ez egy igazi fartúró fattyú volt… Most nem használhatjuk fel, de talán később annak is eljöhet az ideje.
– Értem, Bob – bólintott Johnnie. – Most azonban nagyobb problémánk is van.
– Mi volna az? – dőlt hátra a férfi a székében.
– Az ügyész rám vadászik. Küldetésének tekinti, hogy rács mögé dugjon.
Bob szólásra nyitotta a száját, de Johnnie egy kézmozdulattal megállította.
– Nem csak azért, mert ez a munkája – folytatta. – De azért is, mert dühös rám.
– Nem értem, Johnnie.
A nő elmesélt neki mindent a kapcsolatukról és a szóváltásról, ami akkor zajlott le köztük Maddie-vel, amikor még őrizetben volt.
Bob azonnal a telefon után nyúlt.
– Ezt nem hagyhatjuk annyiban, igaz? – nézett a nőre, miközben tárcsázott, és hátradőlt a székében, hallgatva a tárcsahangot.
– Itt Bob Wooten – szólt bele végül a telefonba. – Van Benthuysen kormányzóval szeretnék beszélni, kérem… Igen, tartom. – Johnnie-ra emelte a tekintetét. – Ez el fog tartani pár percig… Andy? Hello! Itt Bob.
Johnnie meglepetten nézett rá. Ötlete sem volt, honnan ismerheti a férfi Andrew van Benthuysen kormányzót. Néma csendben hallgatta a beszélgetést.
– Igen. Megejtjük azt a pecázást még egyszer a szezon vége előtt – nevetett Bob. – Andy! Lenne itt egy kis probléma az ügyészséggel kapcsolatban. Hallottál már a Ballantine-gyilkosságról?... Igen. Szerencsétlen egy ügy. Én védem a gyanúsítottat, és azt mondja, elég hosszú múltjuk van az ügyésszel. – Elhallgatott, és a tollát forgatta az ujjai között. – Oké! Köszönöm, Andy. Csókolom Audrát és a gyerekeket. Szervusz! – Azzal letette a telefont, az asztalára könyökölt, és elvigyorodott.
– Nos? – vonta fel a szemöldökét Johnnie.
– Van Benthuysen kormányzó egy különleges ügyészt rendel ki az ügyhöz. Nem lesz több gondunk Miss Marshall-lal.
A Johnnie arcára kiülő vigyor a Napnál is világosabban árulkodott öröméről.
– Köszönöm. El sem tudom képzelni, hova fajult volna ez az egész, ha Maddie viszi az ügyet.
– Nos, amiatt legalább már nem kell aggódnunk, hogy személyesen viszi az ügyet.
Johnnie felállt, hogy távozzon, és a kezét nyújtotta.
– Jobb, ha haza megyek. Tori és Ceecee ma délután indulnak.
– Majd hívom és tájékoztatom, hogy ki veszi kézbe az ügyet, amint megtudom – szorította meg a kezét a férfi.
***
– Köszönet mindkettőtöknek, azért, amit értünk tettetek – ölelte át Johnnie Ceecee-t.
– Örülünk, hogy segíthettünk – válaszolta a nő kedvesen, majd Alma felé fordult, hogy tőle is elbúcsúzzon. Könny csillogott mindkettőjük szemében.
Tori és Johnnie egymás mellett állva szemlélte a meghatott pillanatot. Mindketten a szemüket forgatták feleségeik túláradó érzelmei láttán.
– Gondolod, hogy még ma elengedik egymást, Johnnie? – suttogta Tori.
– Fogalmam sincs – csóválta a fejét a másik nő.
Ceecee és Alma örömkönnyeket hullatva kacagtak fel, és mosolyogva néztek rájuk. Tori és Johnnie is velük nevettek, és Johnnie hátba veregette a barátját.
– Hívlak, amint kitűzték a tárgyalás időpontját – mondta Johnnie, Tori pedig elmosolyodott.
– Jó! Elintézek mindent az irodában, úgyhogy Ceecee-vel majd itt lehetünk veletek, amíg ez véget ér.
– Igazán nagyra értékeljük. Mindketten – ölelte át Johnnie Alma derekát.
Tori kinyitotta a kocsi ajtaját, és miközben Ceecee beült, ő is bezuttyant a kormány mögé.
– Hívjatok, ha bármire szükségetek van! – hajolt ki az ablakon.
– Ti is hívjatok, ha hazaértetek! – mosolygott Alma. – Vezess óvatosan, Tori!
– Oké! – mondták egyszerre, miközben az autó lassan legurult az útra.
***
Johnnie a tévét kapcsolgatta a nappaliban, amíg Alma vacsorát készített. Végül a Cartoon Network-ön állapodott meg, amikor meglátta, hogy a Pindur Pandúrok megy rajta. Könny marta a szemét.
***
– Mama! Ezek lányok! Ezek nem tudnak harcolni – fintorgott Phillip.
Johnnie vidáman felkacagott.
– Kisfiam! Ők is ugyanolyan jól tudnak harcolni, ahogy az összes többi szuperhős.
– De mama! Ezek lányok – nézett rá komolyan a kisfiú.
– Tudod mit mondok? Nézz csak meg egy részt, és ha azután sem tetszik, nem nézzük többet. Mit szólsz? – kérdeztem, reménykedve, hogy a fia meggondolja magát.
Phillip teátrálisan felsóhajtott, ahogy a gyerekek teszik, ha nincsenek meggyőzve valamiről.
– Okés, mama! – mászott fel végül Johnnie ölébe, és együtt nézték a műsort.
Amikor véget ért, Phillip felnézett az anyja szemébe.
– Mama! Ez nagyon jó volt. Ezek a lányok tényleg tudnak harcolni – mondta izgatott hangon.
– Én megmondtam – mosolygott Johnnie a fiára. – A lányok is meg tudnak csinálni mindent, amit a fiúk.
– Igen – mosolygott Phillip, mire Johnnie felnevetett, és összeborzolta a haját.
***
Alma hangja rántotta vissza a jelenbe, ahogy asztalhoz hívja őt. Letörölte a könnyeit, és kiment a konyhába. A felesége azonnal tudta, hogy sírt. Egy pillanat alatt elfelejtett mindent, és oda lépett Johnnie-hoz, hogy átölelje. A másik nő közelebb húzta őt magához, és csak álltak ott, engedve, hogy a könnycseppek végigfolyjanak az arcukon.
Folytatása következik!
Ui.: A képen Kayann Sunarth alias Victoria Krisp.
Folytatások
2176
FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be, és ne olvassa tovább a történetet.

"Tori és Alma a konyhában ültek, amíg Ceecee vacsorát készített.
– Készen állsz a holnapira, Tori? – kérdezte Alma.
A másik nő felsóhajtott.
2322
Jonas Peters reggelinél találkozott Abbott-tal.
– Mit gondol, hogy halad a tárgyalás?
Abbott belekortyolt a kávéjába.
– Azt hiszem, nyerni fogunk. Biztos vagyok benne, hogy az egyes, a hatos és a hetes számú esküdtet már megnyertük. Ez három. Kilencen pedig hajlanak rá, hogy mellénk álljanak. A többiekben még nem vagyok biztos.
– Kiket idéz be Wooten tanúnak? – folytatta a kérdezősködést Peters, bár már egyre inkább csak tettette az érdeklődést.
– Beidéz majd...
2123
– Na ne baszakodj velem! – nézett Tori vele szemben ülő barátjára hitetlen ábrázattal.
– Eszem ágában sincs – válaszolta Johnnie. – Ott voltam, de én sem igen hiszem el.
A pincében ücsörögtek egy-egy pohár pepsi társaságában, miután lejátszottak egy pár biliárd-meccset. Tori kényelmesen elhelyezkedett egy fotelben, míg Johnnie végigdőlt a kanapén, egyik lábát annak háttámlájára téve.
– Csak ülsz itt fapofával, és azt állítod, hogy Alma nem rúgta fel Maddie-t műholdnak,...
2134
Karen hangosan püfölte az ajtót, majd amikor az hirtelen kinyílt, tett egy lépést hátra, hogy védekezően maga elé emelje az ökleit, támadásra számítva. A lélegzete viszont egy pillanatra kihagyott, amikor megpillantotta maga előtt a meztelen Johnnie-t, minden tagján csillogó izzadtsággal.
– Johnnie?
– G? – nézett rá meglepetten a másik nő, félrebillentve a fejét. – Mit csinálsz te itt?

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő,...
2248
"Alma türelmetlenül várakozott, hogy Tori hazahozza Johnnie-t. Már összepakolt, mióta Tori szólt neki, hogy Johnnie-nak tervei vannak, ezért készítsen össze pár dolgot. Amikor meglátta a ház előtt lefékező kocsit, azonnal az ajtóhoz rohant.
Johnnie alig nyitotta ki az ajtót, a felesége rögtön a nyakába ugrott és lángoló szenvedéllyel megcsókolta. Johnnie-nak önmagával is meg kellett küzdenie, hogy elszakítsa magát a mexikói nő ajkaitól. Belenézett Alma gyönyörű barna szemeibe,...
Előző részek
2493
Eddig történt: Johnetta "Johnnie" Green körül egy pillanatra sem áll meg az élet. Ezúttal régi ellenfele, Wilmington homofób polgármestere, Alexander Ballantine szemeli ki magának, hogy az ő vesztéből kovácsoljon politikai tőkét. A Ballantine által felbujtott sajtó zaklatásának következményeként azonban Johnnie kisfia életét veszti egy autóbalesetben, ami végképp arra sarkallja a visszavonult nyomozónőt, hogy felvegye a kesztyűt. Ballantine-t viszont meggyilkolják. Ráadásul épp...
2430
Eddig történt: Johnetta "Johnnie" Green ismét nyakig ül a bajban. Őt gyanúsítják ugyanis Wilmington polgármesterének, Alexander Ballentine-nak a meggyilkolásával, és nem is minden alap nélkül. Johnnie-nak ugyanis bőven lett volna oka meggyilkolni a férfit, aki homofób indíttatásból be akarta sározni, és korrupt zsaruként feltüntetni őt. Emellett Johnnie-nak rá kell jönnie, hogy Ballantine nem csak homofób, de pedofil is, ami egy kisgyermekes anyának épp elég indok lenne. Ráadásul...
2802
Eddig történt: Hiába törekszik nyugodt életre a családjával, Johnetta "Johnnie" Green ismét bajba keveredik, amikor régi ellenfelét, Wilmington homofób polgármesterét, Alexander Ballentine-t meggyilkolják. A nyomok ugyanis hozzá vezetnek. Ballantie azzal akart politikai tőkét kovácsolni az újraválasztásához, hogy besározza, és korrupt zsaruként elítélteti Johnnie-t, aki viszont felvette a kesztyűt. Indítéka pedig bőven lett volna meggyilkolni a polgármestert, hiszen bizonyítékot...
3175
Eddig történt: Johnetta "Johnnie" Green nyugodt életre törekszik feleségével, Almával, és kisfiával, Phillippel. Azonban Johnnie régi ellenfele, Wilmington homofób polgármestere, Alexander Ballantine úgy dönt, úgy kovácsol politikai tőkét az újraválasztásához, hogy a homoszexuálisok elleni hadjáratát összeköti a korrupció elleni küzdelemmel. Fő célpontja pedig Johnnie. Kettejük küzdelme pedig addig fajul, hogy a Ballantine által feltüzelt sajtó zaklatásának következtében Johnnie...
2657
Eddig történt: Johnetta "Johnnie" Green nyugodt életre törekszik feleségével, Almával és kisfiával, Phillippel. Régi ellenfele, Wilmington homofób polgármestere, Alexander Ballantine azonban úgy dönt, azzal kovácsol magának politikai tőkét az újraválasztásához, hogy a homoszexuálisok ellen folytatott hadjáratát összeköti a korrupció elleni harccal. Első számú célpontja pedig Johnnie. Küzdelmük végül odáig fajul, hogy a Ballantine által feltüzelt sajtó zaklatásának eredményeként...
Hasonló történetek
4806
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
4382
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tamas1987 ·
Ez jó volt, várjuk a folytatást.
Sinara ·
Köszönöm.
A következő fejezet már úton van.

Marokfegyver ·
Mellékelned kellene a kolumbiai kávé illatát, ez a fordító feladata lenne. Nem minden fejezetre áll meg, hogy szerxjeleneteket tartalmaz, és a gyenge idegzetűek stb... ebben például csak jelzik, hogy akár történhetett is "valami", és most olyankor is beszélnek a szereplők, amikor nincs mit mondaniuk, de egy regényben ez megengedett, és egyébként is csak megjegyzem, bármiféle él nélkül, hiszen tulajdonképpen tetszett.
Sinara ·
Nem minden fejezetben van szexjelenet, ez tény. Sőt, explicite szexjelenet az egészben is elég ritka. Erotikus tartalom viszont elég gyakori (bár igaz, az sincs minden fejezetben és, őszintén bevallom, nem tudom, de lehet, ebben sem). Viszont ha már elkezdtem, minden fejezethez kiírom a figyelmeztetést. Szerintem úgy a korrekt, ha már az erotika alacsony foka miatt nem a leszbi kategóriába töltöttem fel.

A dicséretet köszönöm.
Kolumbiai kávét sajnos még nem ittam, ezért magam sem tudom, milyen az illata.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: