Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A gyilkosnak két arca van I. rész 2. fejezet

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be és ne olvassa tovább a történetet.


Írta: Tonya S. Coley
Fordította: Sinara
Beküldve: 2012. március 12.


*********************************************************


– Jó reggelt, Laura! Keresett valaki? – kérdezte Johnnie belépve az irodájába.


– Jó reggelt, Johnnie! – válaszolta Laura. A barátjára nézett, és rögtön észrevette, hogy valami zavarja őt. – Ö, minden oké?


Johnnie szórakozottan nézegette az e-mailjait.


– Persze. Minden rendben. Nem aludtam túl sokat az éjjel… Keresett valaki?


– Igen – nyújtotta át neki Laura a híváslistát. Már a középiskola óta ismerte őt, és észrevette, ha Johnnie titkol valamit előle. Miközben a másik nő az üzeneteit olvasta, Laura kivett egy doboz Tylenolt a szekrényből, és a mini hűtőhöz lépett egy flakon vízért.


Johnnie a szemeit dörzsölte. Borzalmasan fájt a feje.


– Laura. Lenne…


Mielőtt befejezhette volna, a másik nő már át is nyújtotta neki az orvosságot és a vizet.


– Tessék, Johnnie!


– Túl jól ismersz – mosolygott rá a másik nő.


– Ezért fizetsz – válaszolta Laura cinikusan.


– Szólj, hogy adjak neked béremelést! – vette be Johnnie a pirulákat.


– Ó, ne aggódj! Szólni fogok.


Johnnie vállalkotása hamar a legsikeresebb cég lett a délkeleti régióban. Három további céggel szerződött, hogy segítség a munkáját. Michael Caruthers, Glenda Washington és Tracy Kenon mind rendkívül tapasztaltak voltak a bűnügyi nyomozásban. A kapcsolataikkal együtt nem sok minden maradhatott titokban előttük.


– Azt hiszem, néhányat visszahívok – mondta, halványan rámosolyogva Laurára.


– Oké, Johnnie! – mondta Laura és figyelte, ahogy a barátja belép az irodájába.


Johnnie számos igazságügyi céget hívott fel, érdeklődve az ügyeikről. Két hívás között viszont az agya csak az előző nap hallottakon kattogott. A polgármesteri hivatal figyelte őt. Még mindig nem hitte el. „Majdnem a fél életemet ezeknek a hálátlan senkiháziknak szenteltem. Hogy adhatnak hitelt Ballantine mocskolódásának?” – gondolta.


– Johnnie! – térítette magához Laura hangja. – A kettesen keresnek. Victoria Krisp az.


Johnnie és Alma akkor ismerte meg Victoriát és a feleségét, Ceciliát, amikor a mexikói nő cége hozzájuk küldte őt, hogy segítsen nekik egy projektben. Azóta a nő lett Johnnie és Alma pénzügyi tanácsadója.


– Köszönöm, Laura – válaszolta és felvette a telefont. – Hello, Tori! Mi a pálya? Még nem jött el az idő a következő megbeszélésünkig, ugye?


– Hello, Johnnie – válaszolta Tori. – Csak azon gondolkodtam, fel tudnál-e jönni hozzám. A mai nap megfelelne.


– Nem lehetne telefonon keresztül, Tori? Csak mond el, mennyi pénzt vesztettem!


– Johnnie, ez komoly! Nem akarom telefonon megbeszélni.


– Rendben, Tori! – bólintott Johnnie. – Nyertél. Pár óra és ott leszek.


Johnnie felkapta a kabátját és a tárcáját, majd kilépett az irodából.


– Laura, légy szíves mond le minden programomat! Virginiába kell mennem.


– Szeretnéd, hogy felhívjam Almát? – kérdezte Laura.


– Nem. Majd én elintézem. Mond meg a többieknek, hogy holnap jövök!


***


– Mama! – kiabálta Phillip türelmetlenül. – Játszol velem? Házat építek.


Johnnie előre hajolt, és nyomott egy puszit a fia homlokára.


– Sajnálom, bajnok. Most nem lehet. Mamának el kell mennie a városból egy időre.


– El a városból? Hova? És mennyi időre? – lépett be Alma a nappaliba a frissen érkezett számlákat szorongatva. Abban egyeztek meg Johnnie-val, hogy csak a legfontosabb munkákat vállalja el a Wilmington Steelnél, egyébként otthon dolgozik. Minél több időt akart Phillel tölteni, legalább addig, amíg a fiú iskolába megy.


Johnnie felegyenesedett, és megcsókolta a felesége homlokát is.


– Tori hívott. Szeretné, ha elmennék hozzá.


– Miért? Van valami probléma? – érdeklődött Alma. – Pénzügyi gondjaink vannak?


– Nem. Semmi ilyesmi. Nem tudom, igazából miről van szó, de ragaszkopott hozzá, hogy menjek oda.


Johnnie megfogta Alma kezét és bevezette a hálószobába. Észrevette, hogy a mexikói nő milyen óvatosan lépked. Bűntudat hasított belé.


– Sajnálom, kicsim. Nem akartalak ennyire meggyötörni múlt éjjel.


– Csss, drágám! Semmi gond. Tudom, hogy már szükséged volt erre – nyugtatta Alma és a két keze közé fogta Johnnie arcát. – Nem mintha nem élveztem volna egyébként is – kacsintott.


Johnnie érezte, hogy az ereiben ismét lüktetni kezd a vér, de Alma leállította.


– Oké, kicsim! – mosolygott rá. – Átöltözöm, és indulok is. – Az órájára nézett. – Már majdnem tíz van. Hatra visszaérek.


– Rendben – mondta Alma. – Már megcsináltam a reggelit. Friss kávéval foglak várni.


– Köszönöm – csókolta meg Johnnie Alma orrát.


***


Miután Johnnie magára húzott egy kopott farmert és egy pólót, elbúcsúzott a családjától, és elindult Virginiába. Olyan gyorsan hajtott, ahogy csak tudott, amíg el nem érte az államhatárt. Utána azonban, szinte azonnal elkapta egy közlekedési radar.


– Ó, a fenébe is! – átkozta a virginiai törvényeket. – Szóval még negyvenöt perccel többet kell eltöltenem ezzel a rohadt úttal.


Amikor végre megérkezett Tori irodájába, Sheila, a recepciós megkérte, hogy várjon, Johnnie viszont közölte, hogy várnak rá. Tudta, hogy udvariatlanul viselkedik, de a vizsgálat nagyon megviselte. Ismét Sheilára nézett, és kedvesen elmosolyodott. Amíg várakoznia kellett, előredőlt a székében, a térdeire könyökölt, és az eljegyzési gyűrűjét forgatta az ujjai között.


Az ajtó kinyílt, és Cecilia lépett ki, Torival a nyomában. Johnnie felnézett, és szembe találta magát Cecilia csábos mosolyával.


– Johnnie! – kiáltott fel, átölelve a nőt. – Hogy vagy?


– Köszönöm, jól, Ceecee – válaszolta Johnnie, átölelve a nőt. – És veletek mi van?


– Minden rendben – jött a válasz. Ceecee alig közelítette meg a 160 centis magasságot. Hosszú fekete haját kontyba fogta, ami mégjobban kihangsúlyozta hosszú nyakát. A nevetéstől mindig elővillanó fogai vakító fehéren csillogtak. Sötét bőre sima volt és puha. – És mi újság Almával és a kicsivel?


Johnnie harsányan felnevetett.


– Alma jól van, de Phillipet már nehezen hívhatnád kicsinek. – Büszkeség csillogott a szemében. – Az én kis bajnokom úgy nő, mint a gomba.


– Remek. Helyettem is adj nekik egy jó nagy puszit! – mondta a másik, és Tori felé fordult. – Ne felejtsd el a délutáni találkozót! A srácok számítanak rád.


Tori átölelte, és megcsókolta őt.


– Nyugi! Ott legyek – mondta. – A legjobb formámat fogom nyújtani, és próbálom nem zavarba hozni őket.


– Csodás – válaszolta Ceecee hanyagul. – Ők még nem tudják, mit műveltél errefelé.


– Hé, hé! Egy pillanat! Nem voltam annyira rossz, nem?


– Ó, kérlek! – nevetett fel Ceecee. – De most mennem kell. Vigyázz magadra, Johnnie, és add át a családodnak az üdvözletemet!


– Meglesz – válaszolta Johnnie és adott egy puszit Ceecee arcára.


– Most már én is üdvözölhetlek – lépett oda hozzá Tori, felé nyújtva a kezét. – Hogy vagy, Johnnie?


– Minden rendben. És veled?


– Sheila! Ha keresnének, mondd, hogy elfoglalt vagyok! – szólt Tori a recepciósának, és behívta Johnnie-t az irodába.


– Ceecee remekül néz ki – ült le Johnnie. – Nagyon jól viseli a történteket.


– Nos, eleinte nehéz volt a dolga – mondta Tori, előre dőlve a székében. – Szeptember 11 után sokáig nem volt a régi. Utána meg pár seggfej arra kényszerítette, hogy otthagyja a munkáját.



Ceecee-t a bőrszíne miatt sokan arab származásúnak nézték. Senki sem gondolt bele, hogy azon a vidéken, ahonnan származott, gyakori ez a bőrszín. Afroamerikai volt, nem közel-keleti.


 


– A rasszizmus mindenhol jelen van, Tori. De ne hagyd, hogy túlságosan magára vegye! – javasolta Johnnie. A barátjára nézett és látta a szemében fénylő haragot. Afroamerikai és olasz származása miatt őt is mélyen érintette a dolog.


– Ne foglalkozz vele! – futtatta végig Tori a kezét hullámos fekete haján. – Nem azért vezettél ennyit, hogy a mi problémáinkról beszélgessünk.


– Akkor mondd el, miért volt olyan fontos, hogy ide jöjjek!


Tori elgondolkodott egy pillanatra.


– Magam sem tudom miért, Johnnie, de valaki nagyon érdeklődik az anyagi helyzeted után. Minden apró részletet átfésültek.


Johnnie nem akart hinni a fülének. Már a magánéletéről volt szó és a családjáéról.


– Most szórakozol vele? – nyögte.


– Mindent, Johnnie – folytatta a nő. – Még Phillip biztosításait is. Semmi nem kerülte el a figyelmüket.


Johnnie felpattant a székéből és megfeszítette az izmait.


– Az a mocsadék Ballantine! – sziszegte. – Az a kurvapecér harcot akar? Akkor, istenemre esküszöm, megkapja.


– Miről beszélsz? Tudod, mi folyik itt? – kérdezte Tori.


– Az a seggdugasz polgármester rám pályázik – világosította fel Johnnie. – Már egy ideje rám szállt, és most azt hiszi, megfoghat.


Tori felállt, és odalépett hozzá.


– Mi a fenéről beszélsz?


– Ballantine korrupt zsarunak akar beállítani. Próbál rájönni, honnan szedtem a pénzemet. Azt hiszi, nem törvényes úton jutottam hozzá. Azon dolgozik, hogy tönkretegyen.


– Úgy tudom, a forrásaid nem nyilvánosak.


– Ja. Csak Pizo és Alma tudnak róla, honnan van a pénz.


– Értem már. Most, hogy megcsináltad a szerencsédet, megpróbálja úgy beállítani, hogy a maffiától van a pénz – csettintett Tori.


– Bingo. Jó zsaru voltam, Tori. Mindig betartottam a törvényt.


Tori megszorította a vállát.


– Én tudom, barátom… Mit mondtál, hogy is hívják ezt a fickót? – lépett vissza az asztalához.


– Alaxander Ballantine. Miért? – vonta össze a szemöldökét Johnnie.


– Vannak unokatestvéreim New Yorkban. Talán ők tudnak valamit – válaszolta Tori, már nem is figyelve oda.


– New York? Hogy tudnának ők onnan bármit is?


Tori rávillantotta ragadozó mosolyát.


– Meg lennél lepve, mire képesek az emberek. A távolság nem számít… Most hazamész?


– Igen – sóhajtott fel gondterhelten Johnnie. – Haza kell mennem. A családomnak szüksége van rám.


Tori látta a frusztrációt és a szomorúságot az arcán.


– Hívlak, ha megtudok valamit. Fel a fejjel!


– Köszönöm, Tori – húzta el a száját Johnnie.


***


Miután Johnnie elment, Tori visszatért a munkájához. Felkapta a telefont és beütött egy számot.


– Halló! Bobby? Itt Tori. Egy szívességet kérnék, kuzin.


– Hello, Tori! Mi a pálya? – hallatszott Bobby hangja.


– Egy barátomnak szüksége lenne a segítségedre. Gondja akadt egy közhivatalnokkal. Szeretném, ha utána néznél, mit tudnál előásni Alexander Ballantine-ról. Ő Wilmington polgármestere.


– Delaware? – kérdezte Bobby bizonytalanul.


– Nem, kuzin. Észak-Karolina. Gondolod, tudsz tenni valamit? – érdeklődött Tori.


– Rajta leszek, Tori – firkantotta le a férfi a nevet. – Csak adj pár napot!


– Köszönöm, Bobby.


***


Ballantine polgármester, a melegek és leszbikusok jogainak nagy ellenzője, Daniel Whitley rendőrbiztossal beszélgetett.


– Van már valami Greenről? – érdeklődött.


– Semmi – rázta a fejét Whitley. – Már mondtam magának, hogy az a nő tiszta.


– Akkor mégis honnan a pokolból szerezte azt a pénzt? – tombolt a polgármester. – A kopók fizetéséből nem telik ennyire. Az a nyomorult szajha sáros és maga hagyja, hogy megússza.


– Figyeljen ide, Alex… - próbálkozott Whitley, de Ballantine félbeszakította.


– Nem! Maga figyeljen ide! Annak a kurvának annyi pénze van, amennyihez nem juthatott hozzá törvényes úton. Van valami emögött és ezt maga is tudja.


– Jó rendőr volt. Majdnem meghalt szolgálat közben, Alex. Senki nem fogja elhinni ezt a mesét.


– Az egy perverz dög. Egy mocskos, undorító homokos. Biztos vagyok benne, hogy nem tisztán jutott ahhoz a pénzhez. Amikor majdnem meghalt, egy olyan személy lőtte le, aki le akart számolni az összes mocskos leszbikussal.


– Az a gyilkos egy őrült volt. Ennyi az egész – mondta Whitney, unva már a folyamatos konspirációkat. – Ha nincs semmi más, én mennék. Van még munkám épp elég.


Azzal felállt, hogy távozzon.


– A munkája, Whitney, az, hogy kitalálja, mit rejteget az a ribanc. Ha nem képes rá, akkor találok valaki mást a helyére.


A rendőrbiztos megfordult és rávigyorgott.


– Ezt vegyem fenyegetésnek, Ballantine?


A polgármester a teljes nyugalom álarca mögül válaszolt.


– Természetesen nem. Csak tájékoztattam a lehetőségeiről.


Whitney tudta, hogy Johnnie tiszta, ezért úgy döntött, nem árthat senkinek, ha megtesz mindent, ami csak elég a polgármester lehűtésére.


– Szólok a belügyeseknek, hogy nézzék át a papírjait. – Csak ennyit mondott, de gondolatban még folytatta: „Remélem ez már elég, hogy betömje a pofádat, Ballantine, te arrogáns seggdugasz.


– Remek, rendőrbiztos! Tudtam, hogy meg fogunk egyezni.


***


Minél közelebb ért Wilmingtonhoz, Johnnie annál dühösebb lett. Ahelyett, hogy hazament volna, egyenesen a kapitányságra hajtott. Ahogy belépett, azonnal kíváncsi tekintetek kereszttüzébe került. Egyesek örültek neki, mások viszont igyekeztek elkerülni. Ő azonban egyikükkel sem foglalkozott, csak Hill kapitány irodája felé vette az irányt. Nem kopogott, csak szó nélkül benyitott.


– Elmondaná, mi a fene folyik itt? – kezdte. – Miért nyomoznak utánam? Nem csináltam semmit.


– Nyugodjon le, Green! – A kapitány az íróasztala mögött ült. – Tudom, hogy nem tett semmit. Én sem értem, mi folyik itt… Az utasítás még nálam is fentebbről jött.


***


Pizo tömte magába az ételt, amit Diana készített neki, amikor Smitty berobbant a látóterébe.


– Petrillo! Jobb lenne, ha kivonszolnád a segged az irodádból – zihálta. – Itt van Green és épp leüvölti a kapitány fejét.


– Ó, a francba! – nyögte Pizo és ledobta a szendvicsét az asztalára, hogy elsiessen.


***


– Ez egy agyrém, kapitány! Tudják, hogy tiszta vagyok. Nyilvánvaló, hogy Ballantine áll emögött. Valakinek végre le kéne vernie azt a fattyút, mielőtt én verem ki belőle a szart is – tombolt Johnnie.


– Fékezze magát, Green! – állt fel Hill. Tudta jól, mire képes Johnnie, ha elveszti a türelmét. – Ne tegyen semmi őrültséget! Megértette, Green?


– Mi folyik itt? – lépett be Pizo. – Minden rendben?


– Minden rendben, Pizo – csikorgatta a fogait Johnnie. Kilépett az irodából. – Ha valaki kíváncsi arra, hogy sáros vagyok-e, engem kérdezzen! – emelte fel a hangját, hogy mindenki hallja. – Tudni akarja valaki, hogy mennyi pénzem van, vagy volt? Csak egy kérdésbe kerül. – Várt egy pillanatig a válaszra. – Senki? Akkor ahelyett, hogy agyalnátok és pusmognátok, inkább tartsátok a szátokat!


A rendőrök őt bámulták, de senki nem szólt egy szót sem. Pizo új társa, Drew Best, teljes hitetlenséggel nézett rá.


– Gyáva férgek – mormolta Johnnie és elviharzott.


– Várj, J! – rohant utána Pizo.


– Hagyd elmenni, Petrillo! – szólt neki Best. – Nem éri meg.


Pizo odalépett a férfihez és megragadta a gallérját, közelebb húzva magához.


– Figyeld a számat, Best! – szótagolta. – Te nem vagy Johnetta Green és sosem leszel olyan jó zsaru, mint ő.


– Remélem, soha nem is kerülök olyan pácba, mint ő – vágott vissza Best. Őt is, ahogy Ballantine-t és még sok embert, undorral töltötték el a homoszexuálisok.


– Ebből elég! – ordította Hill. – Petrillo! Hívja fel Green feleségét és vegye rá, hogy beszéljen a fejével.


***


Alma épp főzött, amikor a telefon megszólalt.


– Halló? – szólt bele.


– Alma! Itt Pizo.


– Hello, Pizo! Minden rendben? – kérdezte a nő, és arra gondolt, Dianával vagy a babával lehet valami.


– Van egy kis problémánk. Úgy tűnik, Johnnie ki akarja ásni a csatabárdot. Fel tudnád hívni, és rávenni, hogy jöjjön haza?


– Johnnie Virginiában van – vonta össze a szemöldökét Alma.


– Már nem. Épp most volt itt.


– Oké. Beszélek vele – mondta Alma, és bontotta a vonalat, hogy aztán tárcsázza Johnnie mobilját.


– Mi az? – szólt bele Johnnie a telefonba.


– Querida! Én vagyok. Hol vagy?


– Úton, hogy meglátogassam a mi nagyra becsült polgármesterünket – köpte Johnnie.


– Johnnie! Szeretném, ha haza jönnél. Nem vagy abban az állapotban, hogy beszélj vele – mondta Alma nyugodtan.


– Túl késő. Már itt vagyok az irodájánál… Szeretlek. – Azzal letette a telefont, és belökte az ajtót.


– Johnnie?! – üvöltötte Alma, mielőtt észrevette volna, hogy a másik már nem hallja. „Mi a fene folyik itt?” – gondolta.


***


– Nem mehet be oda – tiltakozott Ballantine titkárnője, amikor meglátta Johnnie-t.


A nő nem foglalkozott vele, csak belökte a polgármester irodájának ajtaját, félbeszakítva egy megbeszélést.


– Mi a franc baja van velem, Ballantine?! – üvöltötte.


– Jöjjön csak be! – állt fel Ballantine. – Green nyomozó, igaz?


– Kapja be! Pontosan tudja, ki vagyok, maga elvetemült disznó! – tombolt a nő. – Tudni akarom, honnan vette, hogy sáros lennék.


– Vigyázzon a szájára, hölgyem! – vett fel atyáskodó pózt a férfi. – Nem kötelességem kiadni a forrásaimat.


Johnnie szemei vérben forogtak és dühös bikaként fújtatva közeledett Ballantine-hoz.


– Ne jöjjön közelebb, Green! – parancsolta a férfi. – A maga helyében most távoznék.


Johnnie tett még néhány lépést, majd erőt vett magán, és megtorpant.


– A más emberek életében való vájkálás egy olyan ajtó, Ballantine, ami két irányba nyílik – mondta. – Szerettem rendőrként dolgozni, és ebben különösen jó voltam – mondta fenyegetően, majd vetett még egy szikrázó pillantást a férfire, mielőtt távozott.


– Undorító homoszexuálisok! – köpte a férfi.


Ui.: A képen Jessica Roffey alias Laura Rogers.

Folytatások
2183
FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be, és ne olvassa tovább a történetet.

"Tori és Alma a konyhában ültek, amíg Ceecee vacsorát készített.
– Készen állsz a holnapira, Tori? – kérdezte Alma.
A másik nő felsóhajtott.
2332
Jonas Peters reggelinél találkozott Abbott-tal.
– Mit gondol, hogy halad a tárgyalás?
Abbott belekortyolt a kávéjába.
– Azt hiszem, nyerni fogunk. Biztos vagyok benne, hogy az egyes, a hatos és a hetes számú esküdtet már megnyertük. Ez három. Kilencen pedig hajlanak rá, hogy mellénk álljanak. A többiekben még nem vagyok biztos.
– Kiket idéz be Wooten tanúnak? – folytatta a kérdezősködést Peters, bár már egyre inkább csak tettette az érdeklődést.
– Beidéz majd...
2130
– Na ne baszakodj velem! – nézett Tori vele szemben ülő barátjára hitetlen ábrázattal.
– Eszem ágában sincs – válaszolta Johnnie. – Ott voltam, de én sem igen hiszem el.
A pincében ücsörögtek egy-egy pohár pepsi társaságában, miután lejátszottak egy pár biliárd-meccset. Tori kényelmesen elhelyezkedett egy fotelben, míg Johnnie végigdőlt a kanapén, egyik lábát annak háttámlájára téve.
– Csak ülsz itt fapofával, és azt állítod, hogy Alma nem rúgta fel Maddie-t műholdnak,...
2142
Karen hangosan püfölte az ajtót, majd amikor az hirtelen kinyílt, tett egy lépést hátra, hogy védekezően maga elé emelje az ökleit, támadásra számítva. A lélegzete viszont egy pillanatra kihagyott, amikor megpillantotta maga előtt a meztelen Johnnie-t, minden tagján csillogó izzadtsággal.
– Johnnie?
– G? – nézett rá meglepetten a másik nő, félrebillentve a fejét. – Mit csinálsz te itt?

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő,...
2257
"Alma türelmetlenül várakozott, hogy Tori hazahozza Johnnie-t. Már összepakolt, mióta Tori szólt neki, hogy Johnnie-nak tervei vannak, ezért készítsen össze pár dolgot. Amikor meglátta a ház előtt lefékező kocsit, azonnal az ajtóhoz rohant.
Johnnie alig nyitotta ki az ajtót, a felesége rögtön a nyakába ugrott és lángoló szenvedéllyel megcsókolta. Johnnie-nak önmagával is meg kellett küzdenie, hogy elszakítsa magát a mexikói nő ajkaitól. Belenézett Alma gyönyörű barna szemeibe,...
Hasonló történetek
4308
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
4488
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Csak 2 d hiányzott a mondd-okbók, és egyetlen kallódó igekötő - ide - tűnt fel, de a fő hiányosságról nem tehetsz:
A mexikói nő milyen óvatosan lépkedett az éjjeli meggyötréstől... No, ez a meggyötrés érdekelt volna, és néhány "hogy vagy? - remekül" társalgási fordulatot örömmel feláldoznék ezért az ismeretért. Ez persze félig csupán kötözködés, mert alapjában tetszett.
Sinara ·
Hát, nekem nem hiányzik. Szeretem a jó action-leírásokat, de ez szerintem nem az a sztori, amiben helye lenne. A hasfelmetsző sem bővelkedett benne, de amikor mégis volt valami kezdetleges, az is szerintem túlságosan is elütött az alapsztoritól.
De sebaj. Ízlések és pofonok. :grinning:
A helyesírási hiba-jegyzéket köszönöm. Jó, hogy kb. már csak ebbe tudsz belekötni. :smile:
Köszi a kommentet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: