Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A gyakornoklány!

Az eset néhány évvel ezelőtt még gimnáziumban történt velem. Az osztályunkat egy gyakornok lány tanította vagy két hétig. A csaj nagyon kedves volt és mellette még rohadt szép is. Jó segge volt a mellei is szép gömbölyűek voltak.

Utolsó óránkon egy csokor virággal búcsuztattuk amit én adtam át neki. Kaptam tőle két puszit. Az óra végén megkért, hogy délután találkozzunk az egyik étteremben. Ennek szívesen tettem eleget az evés közben jót beszélgettünk, és evés után mondta menjek már fel hozzá nincs kedve egyedül lenni. Már az úton poénból fogtuk egymás kezét, de ennek semmi különöset nem tulajdonítottam, majd mikor felértünk letettem a táskám, elém állt és megcsókolt.

A csók közben én átkaroltam és közben a seggét fogdostam. A csók után bevonszolt a szobába és egymásról kezdtük cibálni a ruhát. Már rajtam nem volt semmi mikor rajta is már csak egy tanga volt. A melleit kezdtem símogatni miközben ő a farkamat verte. Mikor már majdnem elmentem a kezemet lecsúsztattam a lábai közé és a bugyin keresztűl kezdtem izgatni. A bugyi már teljesen nedves volt a kéjnedvétől ezért gyorsan lerántottam róla hanyatt döntöttem és bele vágtam hatalmas farkamat.

Nagyon jó puncija volt gyors ütemben kezdtem baszni. Már néhány ütem után bele élveztem a puncijába. A farkam egy időre harcképtelenné vált, amit ő heves szopással próbált megváltoztatni. Ez sikerült is neki már a szájában állt teljes méretében. Ekkor megkérdeztem tőle, hogy mi lenne ha a seggét venném kezelésbe. Jó ötletnek tartotta és máris négykézlábra állt. Először ujjaimmal maszíroztam a lyukát majd lassan nyomni kezdtem a farkam. Már majdnem teljesen benne volt, amikor hallottam, hogy a zárban kulcs fordul. Kérdeztem tőle, hogy ki lehet az és ő mondta hogy a barátnője az. Én persze tovább basztam a seggét.

A csaj hallhatta hogy mi mit csinálunk és bekukucskált az ajtón. Ezt észre vette Gyönygyi és mondta neki, hogy jöjjön be és szálljon be ő is. Neki se kellett kétszer mondani. Bejött és azonnal ledobta magáról a ruhákat. Először úgy tűnt, hogy nem tudja mit is csináljon. Gyöngyi oda húzta magához és nyalni kezdte a pináját miközben én a seggét basztam. Mikor bele élveztem a Gyöngyi seggébe akkorra a másik csajt már eléggé bemelegítette ahhoz, hogy kezelésbe vehessem.

Belevágtam a farkam a pinájába. Gyorsan mozogtam a rohadt szűk pinában miközben ő nagyokat nyögött én meg a melleit gyúrtam mint a gyúrmát. Elég hamar elélveztünk, illetve én utolsó cseppjeimet csavartam ki a farkamból mert a sok baszástól a farkam teljesen kimerült, meg mondanom sem kell a csajok is. Főleg Gyöngyi de azért a másik csaj is jól volt.(ő még tapasztalatlanabb volt)
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

sracka ·
hehhe. az az igazság, hogy baromi türelmes vagyok, de a felénél nem bírtam tovább olvasni. :) kész. javaslom, ezt is tegyék be a szilveszteri "ócska történetek" gyüjteménybe.

libido ·
Aki ezt írta a múlt ködében, valószínüleg egy unalmas órán, elméletileg már lediplomázhatott egy főiskolán. Milyen furcsa. Persze nem valószínű, de mért ne...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: