Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A G

A G-húr a húsomba vág. Megremeg a vonó a kezemben, már alig bírom tartani. Még soha nem volt ilyen nehéz.
Lassan folynak a könnyeim a hegedűre. Már semmit nem látok, fogalmam sincs, hol vannak a húrok. Már azt sem tudom, én hol vagyok.
Görcsösen próbálok játszani, de minden hang hamis lesz, és tudom, esélyem sincs másként játszani.
Mintha tisztulna a kép: állok egy félhomályos szobában. Csak egy valamire tudok gondolni, miközben a hegedű fölé hajolok.

Valahol te is éppen játszol. Messze vagy, és nem jössz közelebb. Eddig sem tetted, és én már nem vagyok képes remélni, hogy egyszer... egyszer majd együtt játszhatunk.
Nem számít, ki döntött így. Mozdulatlanná meredek, a remény utolsó hangjait is eljátszottam.
Körülvesz a csend, én pedig hallgatom. A hegedűm elnémult. Mégis állva maradok, és szorítom magamhoz. Ez az utolsó, amit még megtehetek. Semmi nem maradt belőled, csak a tudat, hogy játszol még.
Azt nem tudom, kivel játszol együtt, de tudom, hogy velem soha nem akartál. Csak remélhetem, hogy képes leszek egyedül is hegedülni. Valahol még lenniük kell hangoknak, amiket eljátszhatok!
Leteszem a hangszert, mert fájdalmas tovább tartani. Azt hiszem, egy darabig nem is veszem elő. Pihennem kell.

Egy szép, őszi napon látlak újra. Az utcán sétálsz, egy gyönyörű szőke lánnyal az oldaladon. Boldognak tűnsz. Fogjátok egymás kezét, és mentek. Együtt. Egy közös jelenben.
Meglátsz, és köszönsz. Úgy érzem magam, mintha csak a múlt árnya lennék. Neked az vagyok.
Nem érzel semmit, ahogy rám nézel. Sosem éreztél: ezért nem játszhattunk együtt. Alig bírom kinyögni, hogy ,,szia”. Aztán túl leszek rajta, a pillanat elmúlik. Elhaladunk egymás mellett.
Megállok, és visszanézek rád. Látom a hátad, látom, ahogy elmész. Nem is hinnéd, mennyiszer néztelek már, miközben elmentél. Nekem csak ez jutott: nézem, ahogy távolodsz.

Újra hegedűt veszek a kezembe. Behunyom a szemem egy pillanatra: még látlak magam előtt. Addig akarok játszani, míg el nem tűnsz végleg!
A G-húr újra a húsomba vág.
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4230
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: