Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A forgatókönyv

Fagyos, esős hideg volt kint, de Andrea mégis azt gondolta, hogy elmegy meglátogatni a barátnőjét, aki betegen feküdt az ágyban. Andrea, Svájcban élt egy kis falucskában, ahol mindenki ismerte egymást és nem volt az embernek magán élete. Az emberek pletykáltak és egyesek abban leltek örömüket, hogy mások után leskelődnek. Egy ilyen személy volt Suzanne is. 28 éves, csinos, egyedülálló nő, aki abban lelte örömét, hogy a nála fiatalabb nőket nézte és erotikus történetek írt róluk, természetesen magát is belefoglalva a szereplők közé.

Andrea is a szerencsések közé sorolhatta magát, hiszen róla is volt készülve egy ilyen történet. De hát térjünk vissza Andyhoz. Dermesztő hideg volt mikor elindult és a hó is elkezdett szállingózni. A barátnője elég messze lakott és útba esett Suzanne háza is. Az út felénél, már hóvihar volt, de Andy csak ment tovább, mert tudta, hogy a barátnőjének szüksége van rá, de nagyon fázott. Érezte, hogy ereje elhagyja és összeesik. Lábai alól kezdte elveszíteni a talajt és gondolta, hogy nem bírja ki. 20 méter gyaloglás után összeesett eszméletét is elvesztve. Mikor magához tért, érzete, hogy nagyon kábult és látta, hogy kezei és lábai egy ágyhoz vannak kötve. Teljesen meztelen volt és egy hideg borzongás futott végig a testén. Hirtelen nagyon megijedt és üvölteni kezdett és megpróbált kiszabadulni, de próbálkozásai mind kudarcba fulladtak. Mikor felismerte teljes tehetetlenségét és elhallgatott, egyből belépett Suzanne. Egy bőr tangában és fekete bőr melltartóban. Nem szólt egy szót sem, csak elkezdett közeledni Andy fele.

Először végigsimogatta Andy arcát, aztán lejjebb ment a melléig. Elkezdte simogatni a melleit, aztán egyből csak megütötte erősen. Andy csak nézte, és nem tudott napi rendre térni. Nem tudta, hogy álmodik-e vagy valóság ami vele történik, de az ütés végeztével észhez tért és megpróbált újra ordítani, de ekkor Suzanne a kis tangáját levette a simára leborotvált puncijáról és betette Andy szájába. Nedves és meleg volt, ami borzongást váltott ki Andyn. Ezután Suzanne tovább folytatta az ütlegelést, de most már korbáccsal, egész addig amíg a vér is kibuggyant Andy bőre alól. Mikor látta, hogy Andy mennyire szenved, elővett egy 20 cm-es vibrátort és elkezdte avval baszni Andy segget. Andy csak verejtékezett, kapálózott, de végül rájött arra, hogy teljesen tehetetlen. Miután Suzanne kivette a vibrátort Andy seggéből, a puncijába dugta. Ekkor lassan kezdett levetkőzni és kezdte a sebhelyeket Andy testen csókolgatni. Andyt forróság öntötte el és a puncijába dolgozó vibrátor miatt el is élvezett.

Suzanne nedves ajkaival odahajolt és kinyalta Andy punciját. Ezután kivette a tangát Andy szájából és ráült. Andy természetesen ordibálni kezdett, de Suzanne elkezdte pofozni. Addig ütötte amíg Andy belátta, neki hallgatnia kell. Ezután Suzanne ráült Andy arcára és azt mondta Andynak, NYALJ! Andy megérezve a pinájának nedvét, elkezdte nyalni. Egy pillanatban valami furcsa boldogság vett erőt rajta és még jobban elkezdte nyalni Suzanne punciját. Miután Suzanne kétszer is elélvezett, leszállt Andyről és elengedte, azt mondta, hogy ez volt megírva a forgatókönyvben. Andy nagyot nézett és most jött rá először, hogy mennyire is szereti ezt a fajta szexet. Mennyire jól is esett neki, mikor verték, de ezt csak magában gondolta és Suzanne meglepetésére csak annyit mondott, hogy KÖSZÖNÖM!

Ekkor észrevette, hogy 5 óra telt el azóta amióta elindult és kilépve a lakásból, egy boldog megelégedettséggel elindult a barátnője háza felé.
Hasonló történetek
25030
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Wine2 ·
Ez egy szar!

JerryLuis! Tudsz magyarul? Szerintem em nagyon! Ilyet írsz bele: "hiszen róla is volt készülve egy ilyen történet." (második bekezdés)

Ez milyen nyelven van?

kimbi ·
Gratulálok filmess, szokásosan jót írtál! :heart_eyes:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: