Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A fordulópont

Egyszer Valaki az élet legszebb, legértékesebb érzését akarta megtalálni. Testi, lelki egészségét nem kímélve harcolt éjjel-nappal, hogy meglelje és magáénak tudhassa azt, amit időtlen-idők óta keres az ember egész élete során: a boldogságot.
De mindhiába: az igazságtalanság most is győzedelmeskedett az emberi törekvés felett. Valaki a csatát elvesztette.
A harcnak vége, és mint ilyenkor szokás, a győztest körülállják, megünneplik. De a győztes ezt nem érdemli meg, mert csak egy csatát nyert meg. Sokat fog még küzdeni, és talán egyszer valaki, akinek elég ereje van hozzá, legyőzi majd.
És akkor mindörökre vége lesz. Megszűnik az igazságtalanság.

A kérdés csak az, hogy mi lesz a most véget ért csatát vesztesként bevégző Valaki sorsa? Ezt a háborút elvesztette, ez nem kétséges. De mi lesz vele most? Újabb küzdelmekbe bocsátkozik legfőbb ellenségével, annak reményében, hogy egyszer majd ő lesz az, aki legyőzi? Vagy egy szempillantás alatt eldobja magától az életet, mondván, ami nincs, az nem is fájhat, és ezzel feladja a küzdelmet? Gyáván megfutamodik, és észre sem veszi, hogy milyen nagy hibát követ el.
Vagy éli tovább életét céltalanul... tanul, hogy művelt és intelligens legyen. Hogy aztán karriert csináljon, meggazdagodjon, és akkor... akkor azt mondhassa, hogy boldog. Mert van pénze. De hát mi is a pénz? Egy anyag, egy tárgy, nem több. Értéktelen papír-, vagy fémdarab.

De ha ezt teszi, akkor nagyon ostobán cselekszik. Nem fogja így megérteni azt, amit már sok ember meg tudott érteni, vagy éppen meg kellett értenie: pénzzel nem lehet a boldogságot kiváltani. De ő tanul, becsületesen él, tartja magát elveihez, hogy aztán ha majd tisztességes munkával meggazdagodik, boldogan éljen, amíg meg nem hal.
És mi lesz, ha műveletlen és közönséges, hazug és erkölcstelen lesz, és tisztességtelen módon, könnyűszerrel megkeresett pénzen akarja megvenni azt, amit nem is lehet megvenni? Dehát ő ezt nem érti meg, hiszen annyi mindent meg tud vásárolni a pénzén, miért épp a boldogságot ne tudná?

Tehát, a lehetőségek adottak... De mihez fog most kezdeni a harc elvesztése miatt letört és megviselt Valaki? Ezt még ő maga sem tudhatja. Talán mindegyik lehetőséget kipróbálja, hátha megtalálja, melyik a helyes út számára.
Vagy az is lehet, hogy anélkül, hogy újra megpróbálná felvenni a harcot ellenségével, azonnal eldobja magától az életet. És nem jön rá arra a fontos alapszabályra, amit már tudnia kellene: nem az a fontos, hogy miért él az ember, hiszen az élet értelme minden embernek más és más, az a lényeg, hogy hogyan éli az ember az életét.

De biztosan nem fogja feladni a küzdelmet, mert valami mindig vissza fogja tartani. Az olyan dolgok, amiket szeret. Egyszer a zene, máskor a lányok, akik életében nagyon fontos szerepet játszanak. "Nincs is szebb annál, mint amikor egy lány mosolyog...", szokta Valaki mondani. És ez így igaz, ez egy megcáfolhatatlan, örökérvényű állítás...
Tehát, két dolog már biztosan van, amiért érdemes élnie.
De van más is: a családja... mit szólnának ahhoz a szülei, ha számukra ismeretlen okból, egyszer csak halottan találnák meg őt a földön feküdve? Ezzel pokollá tenné életüket, hiszen az ember saját gyermekének elvesztését gyakorlatilag úgy éli meg, mintha saját magából vesztene el egy darabot...

De, ha majd Valaki egyszer megtalálja a választ akárcsak egyetlen kérdésre is, meg fogja tudni válaszolni a többi kérdést is, és talán a legfontosabbat is: érdemes-e tovább élnie?
Az élet csupa kérdés, de egy valami biztos: bár egy csatát elvesztett, mégsem szabad feladnia a küzdelmet, mert még fiatal, előtte áll az élet. Csak tőle függ, hogy ő lesz-e az a valaki, akinek végre sikerül legyőznie a saját és egyben az egész emberiség legfőbb ellenségét: az igazságtalanságot...

<< by Gery >>
Hasonló történetek
3872
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4132
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Gergő Babája ·
Kedves szerző!

Elolvasván a versed és látván, hogy senki sem írt e igényes műre kommentet én megteszem ezennel.

A mű számomra realisztikusnak mutatkozik és egy kamaszkorú fiú lelki világát tükrözi. Valahogy át tudom élni, bár igaz én női szemmel olvastam el mindezt. De mindkét nem számára örökérvényü: a boldogságot nem szabad kerseni, rád talál... Én se gondoltam volna, hogy 16 évesen az ország egy másik "szegletében" élő fiú elrabolja a szívem. Hisz ez törétnt velünk és boldog lehetek veled:) Sok mindenen átmentél, míg kezdtél férfivá érni... De az örök szabály még, amit nekem is be kell tartanom az, hogy tilos a múltban komolyabban révedni, mert megmérgezhet egy csodás kapcsolatot fiú és lány között.

A másik dolog pedi az öngyilkosság és az élet kérdése. Valóban sokan még manapság is gondolkodnak ezen, ahelyett ,hogy segítséget kérnének, Iylenkor lényeges a sérült emberekre gondolni, akiknek tényleg nincs meg minden tehetségük, képességük, de harcolnak és érdemes róluk példát venni!

A címről pedig annyit, hogy igen az emberi élet forduló pont, de neked Gergőm ott leszek, hogy ezen átsegítselek és tudom. hogy én is számíthatok rád!

Mégegyszer gratula, a műhöz és köszönöm ,hogy vagy nekem és szerethetlek! :)

Bízz magadban hisz nagyszerű ember vagy!

Őszinte szerelemmel: Babád ;)

Gergő Babája ·
Korrigálnám nem vers bocsánat csak fáradt voltam mikor írtam :S

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: