Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A főnök kis kedvence 1.rész

Már vagy két éve vagyok a titkárnője de mindig olyan mogorva velem.Azt hiszem már az elejétől oda vagyok érte.Ma is mint minden nap már korán reggel bent voltam, ilyenkor nem szokott senki bent lenni de nagy meglepetésemre Bence (főnök) már bent volt.Általában délután szokott a munkahelyre érkezni majd pár értekezlet után mindig lelép.Amit az itteni lányok nagyon sajnálnak, ezzel én is így vagyok.Kissé idegesnek látszott ezért gyorsan lefőztem egy kávét,majd remegő kézzel be totyogtam vele irodájába.

-Jó reggelt-szóltam oda ártatlan hangon de ekkor meglepő dolgot tett.
-Neked is-mosolygott rekedt hangon, a kávét elé tettem, majd megindultam volna kifelé de nagy keze könyökömre fogott.

-Oh persze a dossziék mindjárt hozom-mondtam de nem engedett.

-Figyelj nem tudom miért csinálod ezt velem-mondta, majd elengedett fel állt és kissé hajába túrt.

Fel le kezdett járkálni és én egyre kellemetlenebbül éreztem magam.Most is persze megragadtam az alkalmat, hogy végig mérjem.Nem volt fiatal de még is annyira férfias vonzerővel rendelkezett hogy még egy ilyen tőle körülbelül 17 évvel fiatalabb lányt is simán ledöntött a lábáról.Kék szemei körül meg rég szarkalábak jelentek meg, orra pisze volt, szájai vastagak és fényesek.Testem azzonal reagált már a látványára is.Teljesen átázott a bugyim, ajkaimat harapva szégyenkeztem.Nem az a fajta lány vagyok aki így beindul valakire.Nekem ez mindig nehezen ment de Bence...ő más.

-Már több hónapja küzdök az ellen, hogy meg adjam azt amit elakarsz érni-mondta, majd kezével oda húzott magához.

Nagyot nyeltem,majd fel néztem szemeibe, mosolyogva nézte zavaromat majd közelebb merészkedett és ajkait enyéimre nyomta.Kezem nyakára simult majd fel puha kissé már őszülő hajába.Tudtam, hogy családja van de egyszerűen nem bírtam ellenállni és ahogy elnéztem ő sem.Erős kezével szinte le rántotta rólam fekete kis miniszoknyámat,majd blézeremet is .Kissé meglepett a gyorsaság de tekintve azt, hogy nem sokára jönnek a többiek is erőt szedtem magamon.Nem tétlenkedve én is ledobtam róla öltönyét,majd ingjének gombjaival bajlódtam de végül csak sikerült kiszabadítanom testét az ing fogságából.Piros műkörmeimmel végig simítottam felsőtestén.Mosolyogva néztem szemeibe, majd lejjebb ereszkedtem nem szakítva meg a szemkontaktust.Ujjam nadrágjának gombjához nyúltak, térdeltem előtte majd kényeztetni kezdtem.Nem vágtam egyből bele a dolgokba.Finoman nyaltam végig mérete hímvesszőjét minden kis részletre figyelve.Aztán rá cuppantam, keze hajamba túrt majd ő vette át a tempó kezelését és én hagytam neki.Szemeit nézve nyeltem farkát.Mély markáns hangok hagyták el torkát.
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Kicsit még dolgozhattál volna rajta, mert elütések és hibák mellett stilisztikai hiányosságok is előfordulnak.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: