Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A főnök felesége

Minap egy érdekes sztori történt velem. Egy kis cégnél dolgozok mindenes ként, de leginkább a számítógépeket babrálom. Van egy főnököm, aki kimondottan normális. Már a rokonságának a gépeit is megcsináltam mind, szóval ismerem az egész családját. Feleségét ez idáig nem sokszor láttam, talán egyszer kétszer. Mindig a nőket hajtja, ez tény, gondoltam az asszony nem kívánja a szexet. De tévedtem, de erről majd később.

Történt, hogy elromlott az asszony gépe, és behozta karbantartásra. Mint mindig adat mentéssel kezdtem. Ekkor figyeltem fel egy érdekes mappára. Egyik társkereső oldal neve. Természetesen nem piszkáltam bele. Jöttek a levelek mentései. Hát ugyanazon társkereső végződéssel az egyik kiszolgáló. Ekkor esett le, hogy asszonyka bizony egy internetes oldal tulajdonosa. Meglepett, de nem foglalkoztam vele különösebben. Gép újra telepít, minden visszarak. Főnök megkért ,hogy vigyem vissza nekik, mert ő azt sem tudja hol kell bekötni. Erre ugye az ember nem mond nemet.

Olyan dél tájt érkeztem, a felesége volt csak otthon. Csengettem. Kisvártatva megjelent az asszonyka. Egy rövidnadrág és egy fehér top volt rajta. Korához képest nagyon is jól nézett ki. De ugye én a gépet jöttem szerelni. Bemutatkoztam, bementem. Beraktam a gépet és láttam rajta azt a fajta kíváncsiságot, hogy vajon minden megvan-e.
- Megvan minden levél és dokumentum – mondtam megnyugtatva
- Akkor jó – válaszolt teljes nyugalommal. – Sok bizalmas adat volt rajta, féltem elveszik.
- Szerintem minden megvan, de üljön ide és nézze meg.
Leült és izgatottan keresgélt.
- Minden megvan. Szeretnék kérni még pár dolgot. Megcsinálnád nekem?
- Persze. Bármit a főnök feleségének.
- Bármit? Ezzel azért vigyázz.
- Miben segíthetek. – ültem le a gép elé.
- Két-három programot kellene nekem megkeresned.
Elmondta őket én meg megkerestem. Közben hozott egy kávét, és oda állt mögém. Ez kicsit izgatóan hatott rám, de nem tudom miért. Majd megértettem. Éreztem egy finom parfümöt rajta. Az a farok állító típus. Erre elkezdte masszírozni a hátamat ilyen finoman. Egy pillanatra átfutott rajtam, hogy de jó lenne…

- Mi jár a fejedbe? – kérdezte.
- Őszintén? Nem mondanám el. – válaszoltam. És ebbe a pillanatba álltam is fel, hogy elindulok.
- Hova sietsz?
- Szerintem ez nem jó ötlet, amit csinálunk.
- A nem jó ötlet az, hogy te félre értesz.
- Mire gondolsz?
- Te azt hiszed, hogy én ki akarok kezdeni veled?
- Igen.
- Akkor tévedsz. Nem akarok veled kikezdeni.
Szégyenemben majdnem elsüllyedtem, hogy is képzelhettem.
- Elnézést kérek.
- Semmi baj. Mutasd, még meg hol vannak a leveleim.
- Oké. – Közben őrlődtem, hogy lehetek ilyen hülye.
Mögé álltam és láttam, hogy a Képek mappát vizslatja. Majd azon belül a Saját képeim mappát.
- Erre hányszor verted ki? Tette fel a kérdést.
- Én meg se néztem őket.
- Kár. Akkor most megfogod.

Szemem-szám tátva maradt. Kláriról készült erotikus képek voltak benne. Egy pillanat alatt állt a farkam. Az egyik képen ketten dugták, egy embert meg szopott.
- Most meglepődtél, mi? – kérdezte, majd nyúlt a sliccem után. Kigombolta. Én se köpni se nyelni nem tudtam.
- De Te az elébb azt mondtad nem akarsz velem kikezdeni.
- Az már nem a kezdet volt édesem, akkor már tudtam ma… - elővette a farkamat és egy pillanatra elakadt a szava-… de hogy ekkora szerencsém lesz. Mit szeretnél velem csinálni? –kérdeztem majd levette a topját.
- Én parancsolok?
- Te. – mosolyodott el.
- Játssz magaddal.
- Rendben.
Levette a maradék rövid nacit, leült a forgó székbe. És simogatni kezdte magát.
- Várj, hagyd abba – szóltam.
- Nem.
- De azt akarom, hogy teljesen vetkőzz le.
- Most már én diktálok – mondta, majd oda gurult a székkel kivette a kezemből a farkam. – Ez most az enyém.
Tövig tolta a torkára a farkam. Közben letépkedtem a maradék bugyit róla. Keményen neki állt szopni.
- Állj mindjárt elmegyek.

Nem szólt semmit csak szopott. Meg fogtam a haját és egyre keményebben húztam rá a fejét. Éreztem, hogy nem bírom tovább. Akartam jelezni, hogy nem bírom tovább, de ezt ő is érezte. Kivette a farkamat a szájából. Betette a mellei közé. Pár húzás után, mikor már majdnem a végén voltam, felállt és kiment a szobából. Nem tudtam mire vélni a dolgot, egy pillanatra a gyönyörtől ott hagyott. Két perc után visszajött.
- Befejezted egyedül? – kérdezte
- Nem. Te fogod. – majd elkaptam a és oda rántottam magamhoz. – Velem ne szórakozz, fejezd be amit elkezdtél.
Letérdelt, és még nagyobb vehemenciával szívta a farkamat. És közben ujjazta magát. Majd mikor tényleg ott voltam elkaptam a haját és a torkig toltam a farkam. Ő nyelte, és közben a seggemet simogatta. Majd szépen fényesre nyalta.
- Köszönöm.
- Tedd meg. Most te jössz.
Tudtam mi a dolgom. Felültettem egy kanapéra és letérdeltem elé. Óvatosan elkezdtem nyalni a punciját. Finom borotvált punci volt az. Elkapott a hév, egyre inkább nyaltam, majd feltoltam neki egy majd két ujjamat is.
- Basszál meg. Könyörgöm.
- Nem. – Majd folytattam a nyalást.

Fél órája nyaltam már, és közben az én farkam ismét merev lett. Hangos nyökögésből tudtam, hogy nem sokára elmegy. Így viszonozván az előzőt, abba hagytam.
- Könyörgök ne hagyd abba.
- Nem is hagyom. - Felállítottam a kanapéról, az asztalra ültettem, és betoltam neki a kemény farkamat.
- Köszönöm. – mosolyodott el.
Eszméletlen jó segge, és melle volt. Csak markolásztam. És közben a mutató ujjammal megcéloztam a felderítetlen gyönyörnyílását.
- Még ne.
- Rendben.

Folytattam. Ordítozva sikított. Én persze élveztem a helyzetet. Kefélés közben arra gondoltam, hogy én a főnököm feleségét kefélem. Ettől egyre inkább állt a farkam, és jobban szorítottam rá. Ezt ő is érezte és és egy vulkán ként kilövellő ordítás hagyta e a száját. Elment.
- Most te jössz. Mi szeretnél, hogy fejezel be?
- Hajolj le.
Engedelmeskedve lehajolt. És hozzátette:
- Oda teszed ahova akarod.
Ez ugye felhívás egy keringőre. Oda tettem a popojához, és finoman megnyálaztam mielőtt betoltam, nem kellett sok és már bent is voltam a szűk kis barlangba.
- Ez fáj. De csináld, kérlek. Túl nagy a farkad.
Ettől még jobban begerjedtem és ütemesebben toltam a popsiját.
- A számba élvezz, kérlek.
- Rendben. - És ezzel a lendülettel kivettem a popsijából és betoltam a két melle közé.

Még láttam a fájdalmat az arcán viszont a következő pillanatban, megremegtem, és éreztem, hogy a forró száj körülöleli a farkam. Fél holtan a hajába kapaszkodtam, és toltam a farkamat a szájába. Körülbelül egy percig szinte az eszméletvesztés határáig élveztem, és a végén telelőttem a száját ismét.
Hozzászólások
További hozzászólások »
ÉvaLeköp ·
Borzalmas! k ö p é s

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: