Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A fogorvos

Adamnek már két nap óta rettenetesen fájt a foga.
Két foga lyukas volt hátul.
Úgy döntött elmegy fogorvoshoz.A telefonon kért időpontot. Fejből nem tudta a számot ezért a telefonkönyvben kereste ki.Kissé furcsállva vette észre, hogy a szám csupa 6-osokból áll.
Miután háromszor kicsöngött a telefon valaki felvette a kagylót.
- Jó napot! Adam Jigsaw vagyok! Időpontot szeretnék kérni, mert iszonyatosan fáj a fogam!
Egy darabig csend volt a vonal túlsó végén aztán...
- Már vártam a hívását, Adam!
Adam nyelt egyet. Összerándult a gyomra attól a furcsa sziszegő hangtól, aki beleszólt a telefonba.
De ami ennél jobban is megrémítette, hogy vajon honnan sejthette az a valaki, hogy hívni fogja őt Adam?
- Péntek 13-án 18 órakkor megfelel önnek?-kérdezte a sziszegős hang.
Adam ismét nyelt egyet.
- Persze igen! Viszlát! Köszönöm!
Azzal letette a készüléket.

Kis idő múlva sikerült megnyugodnia és csak nevetett magán, hogy lehet ilyen paranoiás.
Mindig is nagyon aggódó típus volt. Felesége mindig nevetett rajta emiatt. Ahogy elhunyt feleségére gondolt összeszorult a szíve. A nő 6 éve hunyt el fogcisztában.
Fogfertőzést kapott, amin már sajnos nem lehetett segíteni.
Adam azóta sem nősült meg és nem is vágyott más nőre.
Miután lezuhanyozott elment lefeküdni.
Péntek délután Adam beült a kocsijába és indult az orvoshoz. Nem szerette a fogorvosokat már csak azért sem, mert halott felesége jutott eszébe róluk.
Adam foga ismét megfájdult.
- Remek - morogta dühösen.

Mikor megérkezett a rendelőhöz, furcsa dologra lett figyelmes. A rendelő ablakából nézte őt valaki, de amint ő arra nézett már eltűnt az ablakból.
Aztán eszébe jutott hogy furcsa pletykák keltek szárnyra az új fog dokiról, aki Svájcból érkezett abba a városkába. Többen azt a rémhírt terjesztették, hogy a páciens, aki bement a rendelőjébe többet nem jött ki onnan.
Adam megrázta fejét. Ne legyél ilyen ijedős, motyogta magának.
Belépett a rendelőbe de nyomban megcsapta őt a bűz, ami erősen emlékeztette őt a rothadó hús szagra.
- Adam Jigsaw! - harsant fel a sziszegő hang, amitől Adamet kirázta a hideg - Jöjjön be!
Adam keze már a kilincsen volt amikor az ajtón függő névtáblára esett a pillantása.
Ödön Rigden Diégo Ölvd Gaál
A nevek kezdő betűit összeolvasva:ÖRDÖG
Adam vett egy mély levegőt és belépett az orvosi szobába.
Körbenézett. Nem volt benn senki. A fogfuró, a fogmosó pohár, a foghúzó készülékek szépen el voltak helyezve az asztalkán.

Adam érezte, hogy valaki figyeli őt.
- Ki van itt?
Síri csend.
Ekkor egy cuppogó hang hallatszott ki a szekrényből.
Adam tett egy óvatos lépést a hang irányába. Ismét megcsapta a rothadó hús szag.
Adam kissé borzadva hogy mit fog a szekrényben találni, lassan kinyitotta.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHH! - üvöltött fel.
A szekrényben meztelen holttesteket pillantott meg. Férfiakat, nőket egyaránt.
Az egyik test váratlanul megmozdult és elindult Adam felé.
Adamnek földbe gyökerezett a lába. Kiáltani akart , de torka kiszáradt.
A test megállt Adam előtt. Szörnyen büdös volt , arcán mély vágás húzódott.
- Eljöttél hozzám, Adam?
Szólalt meg rekedtes hangon.
Adam végre felismerte őt.
- Annie....?
Halott felesége szomorkásan mosolygott.
- Itt az idő....
Adam elakart futni de megmozdulni nem bírt.
- Csatlakozz, Adam! - a sziszegő hang felharsant. Adam a hang irányába fordult és megpillantotta magát a Sátánt. Adam érezte amint a torkát keresztül vágják, és érezte a kiömlő vér sós ízét...
- Most már te is közénk tartozol...
A halott nő többi társával együtt megragadták Adamet.
Adam nem tudott szabadulni. Tudta most már ő is egy áldozat a sok közül, akik a Sátán rendelőjében lelték halálukat...
Hasonló történetek
6367
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
5310
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Doryna01 ·
egyet értek BURGONYÁ-val:D írj még ieneket, úgyis unalmasak a hétköznapjaim..de azért sztem az ötlet nem rossz ^^

Mirrmurrka ·
:smile:

Na, nesze, így menjen az ember jánya a fogdokihoz.
Akkor ám inkább a.... ö.... az a cisztás buli.... :smile:


Átokjóvolt. Hehe.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: