Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A férfivá válás rögös útján

Életem egyik legfurább napja volt ez, amikor minden elkezdődött, egy nagyon szép és mégis borzalmas nap. Bár ennek megítélése eléggé nehéz dolog. Meguntam mindent és csak egyedül akartam lenni semmi több. A parkba érve csak simán elfoglaltam egy padot mintha csak az én váram lenne. Kényelmesen elnyúltam a padon és rágyújtottam egy cigire, melyet nem is olyan rég szereztem. Nem volt nagy ügy, mivel elég idősnek látszottam már ahhoz, hogy simán kapjak cigit a boltban, főleg ha nem ismertek és nem is nagyon szokták elkérni a személyimet. Mély slukkokkal égettem a kis nikotin rudat és nagyon jól esett, főleg az a gondolat, hogy minden egyes lélegzettel közelebb kerülök ennek a vacak életnek a végéhez. Ez az érzés megnyugvással töltött el. Kényelmesen elmerültem a gondolataimban, egy újabb mély és káros lélegzethez emeltem a kezem mikor, nem éreztem az újaim között a cigit.
- A fenne! – engedtem el egy csendes kis káromkodást
Gyorsan fel nyíltak a szemeim és előre dőlve kerestem a földön az elejtett cigimet.
- Bocs csak nagyon kellett már egy bagó.

A hang irányába fordítottam a fejem és megláttam őt. Ott ált mellettem valaki. Első ránézésre nem is ismertem fel, majd némi koncentrálás és gondolkodás után vettem csak észre, kire is nézek fel éppen. Az egyik osztálytársam volt az, aki a tipikus szép lányok közé tartozott és nem is nagyon vett engem észre soha.
- Remek - nyugtáztam egy gyors szájhúzással - már itt sincs nyugalmam tőletek cicababáktól.
- Mi a gond, baj, hogy látsz Péter? – kérdezte, miközben mélyet szívott a cigibe-
- Nem csak még itt is utolér az életem Erika. Hát ilyen nincs!
- A sulival van bajod vagy velem? - és újra mélyet szívott a cigibe.

Egy pillanatra leengedtem a tekintetemet, nem tudtam mit is válaszoljak. Nem is tudatosult bennem igazán, hogy mennyire néztem lefelé. Azon gondolkodtam mit is válaszoljak, de eközben nem kívántam a szemébe nézni. Csak nehéz és lassan cammogó másodpercek után vettem csak észre hol is ált meg e tekintetem és ekkor tudatosult bennem milyen látvány is tárul éppen elém. Pontosan a mélyen kivágott zöld ruhájának legszebb részét figyeltem teljesen elbambulva, tudtam mit látok, de már csak elkápráztatott a látvány. Azok a formás mellek pont ott voltak tőlem egy karnyújtásnyira. És hihetetlen látványt nyújtottak abban a feszes kis topban melyből csak még jobban kiemelte az alakjukat a melltartó sötét fekete csipkézete.
- Csak nem elbambultál?
- Ööööö… - nem igazán tértem magamhoz a látványtól -
- Majd azért jelezd, ha tudsz beszélni is!
- Nem bámultam esküszöm. - nyögtem ki nagy nehezen, de eközben még mindig azokat a gyönyörű halmokat csodáltam -
- Azt látom.
- Mit is mondtál? - kérdeztem fejemet rázva enyhén zavartan -
- Semmi extrát csak, hogy ne bámulj ennyire – mondta, miközben eldobta a csikket -
Ledobta táskáját a pad mellé és helyet foglalt közvetlenül mellettem.
- Totál hulla vagyok.
- Gondolom. És mit keresel itt ilyenkor?
- A táncedzés után nem lekéstem a buszomat! Megint! - mondta kicsit vicces hangon- Így várhatok úgy jó 3 órát.
- Hát az kellemetlen.
- Te nem fürödhetnék le nálatok. Iszonyat szagom van te meg nem laksz messze ha jól emlékszem.

Ez a kérdés totál le is taglózott, nem is tudtam, mit mondjak egy ilyen kérdésre, mivel nem éppen voltunk az a tipikus jó barátok a suliban, sőt inkább jó messze álltunk egymástól mindig.
- Viccelsz? - kérdeztem teljesen elképedt arccal -
- Nem. Totál komoly, mert iszonyat oroszlán szagom lehet. Kérlek, engedd meg?
- Marha vicces vagy. - dobtam oda kicsit flegmán.
- Na kérlek, kérlek, kérlek - nézett rám kerek barna szemeivel esdekelve.
- Hát miért ne. Ennél vacakabb napom már sem lehet.
- Ó köszi.

Hirtelen átölelt és egy csókot nyomott az arcomra. Lágy melleinek érintése szinte lángra lobbantott, ahogy a karomhoz értek. Az ajkainak cirógatása az arcomon pedig csak még jobban felizgatott főleg a látvány után.
- Induljunk - és ezen szavak után rögtön fel is pattant a padról.
A kis szoknyája egy fél másodpercre fel libbent és látatni engedte kerek fenekét és élénk citromsárga bugyiját.
- Na jössz már? - nézett rám kicsit rosszallóan.
- Igen - tértem vissza a valóságba hirtelen apró kábulatomból.

Felálltam és mutattam az utat neki. Úgy 10 perc séta után már meg is érkeztünk. Az apró liftben csak mi ketten voltunk de minden másodperc, ami eltelt hosszú heteknek tűnt számomra. A kis légteret teljesen betöltötte a parfümjének az illata mely szinte világgá kiáltotta, hogy ez a lány márpedig kívánatos és szexi. A lakásunk ajtaján belépve tudomásul vettem a nyilvánvalót, hogy már megint nincs itthon senki.
- Á jól néz ki a hely, és hűvösebb van, mint kint, ez nagyon jól esik.
Ezen szavak után rögtön le is dobta táskáját az ajtó mellé.
- Merre vannak a szüleid?
- Amint látom nincsenek itthon. - válaszoltam keserédes hangon - Persze megint nem tudom mikor kerülnek majd elő.
- Fürdő? - kérdezte s már kezében szorongatott egy törölközőt rajta keresztben fektetve a tusfürdőjét és egy friss bugyit.

Ez a látvány megint csak lesokkolt egy másodpercre de eme kábulatból már hamarabb magamhoz tértem, mint az előzőkből.
- A folyosó végén szemben a bal oldali az.
Gyors léptekkel sietett a mutatott ajtó felé, nem is tudatosult bennem igazán, hogy a csinosan ringó fenekét figyelem amint eltűnik a folyosó végén lévő ajtó mögött.
- Meg van! - rikkantott vissza -
És pillanatok múlva már hallottam amint csobog a víz a tusolóból, és azon kaptam magam amint elképzelem, hogyan is nézhet ki fürdés közben. A nap barnította bőrét amelyen a csillogó víz gyengéden csordogálva szalad végig. A hab fürtöket melyek simogatva araszolnak egyre lejjebb a nyakától egészen a lábujja hegyéig és ezzel csak még csodálatosabbá téve azt a gyönyörű bőrét.
- Remélem, nem leskelődsz! - rikkantotta a fürdőből -
Ezek a hangok térítettek észhez és rántottak ki az álmodozás rózsaszín felhői közül.
- Nem fogok. - mormogtam az orrom alatt, bár ezt valószínűleg nem hallotta -
Gyorsan a hűtő felé vettem az irány és a kezembe kaparintottam egy hideg kólát, remélve ez majd lelohasztja ágaskodó kedélyeimet. Lassan kortyolgattam, hogy lehűtse minden testrészemet.
- Halihó merre vagy?
- A konyhában.
Erre megjelent a konyha ajtóban egy szál törölközőben, nedves haja tapadt a bőréhez és a törölköző gyengéden karolta át testét.
- Á kóla. Kaphatok?
- Persze - léptem a hűtő felé.
De megelőzött.
- Majd én elveszem - és ki is kapott egy dobozzal és gyors mozdulatokkal kinyitotta.
- Nem leskelődtem - jelentettem ki.
- Az jó - mosolyogta szinte a szavakat - Merre van a tv csak míg szárad a hajam.
- Gyere.
Szinte hangtalan lépésekkel követett majd a folyosóra kilépve.
- Megfognád a kólám egy pillanatra?

Felé fordultam és elvettem a jég hideg dobozt. Magamhoz térni sem volt időm csak azt éreztem, amint a mellkasomnak tapasztja a tenyerét és a falhoz tol. S a következő pillanatban másik kezével ledobja magáról a törölközőt. Ott állt előttem teljesen meztelenül és csodás látvány volt szebb, mint gondoltam. Kerek mellei mintha csak az érintésemre várnának, s csupasz borotvált puncija hívogatóan csillogott a harmatozó nedvességtől. Még fel eszmélni sem volt időm és ő már meg is csókolt, lágy ajkai egyszerre voltak tűz forróak és jég hidegek, s nyelve lágyan mozogva kezdett átcsúszni a számba. Eközben anélkül, hogy észrevettem volna már elő is húzta a nadrágomból a keményre meredt dákómat.

Mire felocsúdtam a csókjának élvezetéből máris egy újabb hihetetlen érzés kerített hatalmába melyet az okozott, hogy gyengéd mozdulatokkal elővette a farkam a nadrágból és játszani kezdett vele. Csókja közben hozzám simult, meg keményedett mellbimbói szint átszúrták a pólómat. Gyakorlott mozdulatokkal verte a farkam, hol begyorsított, hol lassított egy-egy másodpercre. Majd hirtelen egy erőteljes mozdulattal vadul rántott rajta egyet, bele remegtem teljes testemmel. Ezzel egy időben csókja is hirtelen vadabbra váltott. Hosszú erőteljes mozdulatokra váltott, és mielőtt elélveztem volna egy erőteljes fájdalmas, és mégis iszonyatosan élvezetes rántással juttatott el az orgazmusig. Testem minden tagja megrezdült, de ő nem hagyta abba, hanem lágyabb mozdulatokkal folytatta. Minden rántásába bele rezdültem, és így ő minden csepp nedvet ki préselt belőlem, amit csak lehetséges volt. Nem is tudtam hol vagyok az élvezet szinte teljesen letaglózott minden egybefolyt számomra, hihetetlen nagyot élveztem. Szemébe nézve láttam, a kéj és a huncutság vad lángjai hogyan csillognak tekintetében.
- Na milyen volt?

Nem tudom, hogy pillanatok vagy netán órák teltek el amíg ez a kérdés eljutott az agyamig, és hogy meddig tartott kinyögnöm a választ ami valószínűleg artikulálatlan nyögdécselésnek hatott mint beszédnek. Valahogy erőt vettem magamon, ahogy a gyönyör hullámai lassan alább hagytak, de eközben ő még mindig lágyan cirógatta a farkam a spermámat szorongatva a markában.
- Nagyon jó volt - konstatáltam egy nagy sóhajtás kíséretében.
Egy lágy csókot lehelt ajkamra és újra eltávozott a fürdő irányába én pedig ott álltam a folyosón lógó farokkal és a kezemben lévő két doboz eléggé megsínylette az előbbi pár percet. Halk vízcsobogást hallottam a fürdőszoba irányából de nem is igazán figyeltem rá még mindig a történtek hatása alatt voltam.
- Kellene itt egy kis segítség - hallottam csilingelő hangját.
Elindultam a hang irányába bár tudatom még mindig kicsit mámoros volt, beugrottam a konyhába és a két üdítős dobozt beledobtam a mosogatóba.
A fürdőszobába lépve láttam, amint a kád szélén ül, még mindig egy szál semmiben. Egyik kezével pedig vizsgálgatja a csobogó víz hőfokát mely már félig meg töltötte a kádat.
- Igen miben kellene a segítségem? – kérdeztem.
Felém fordult. S én nem voltam képes levenni szemem a gyönyörű gömbölyű melleinek látványáról, újfent elakadt a lélegzetem meztelen testének szépségétől melyen halványan már lehetett látni a kis kicsapódó vízcseppeket a gőzölgő kád hatásaként.
- Egyedül nem jó fürdeni egy ilyen szép kádban.
- Ez igaz azt hiszem.
Felállt és közelebb lépett hozzám majd ismét megcsókolt.
- Kicsit sok a ruhád, ha csatlakozni akarsz nem?
- De azt hiszem. - vágtam rá már kicsit merészebben.

Amilyen gyorsan csak lehetett lekapkodtam magamról mindent és bedobáltam a sarokba egy halomra.
- Nem is vagyok olyan szép, azt hiszem - rebegte kicsit szendén.
- De igen gyönyörű vagy.
- Hát nem látszik rajtad - és lepillantott.
- Ööö… Tudod.
- Ne aggódj, mindjárt segítek ezen - vágott szavamba.
Leengedte kezét, és végig simította ujjával a kéjtől nedves finom punciját. Majd a mozdulat folytatása gyanánt felemelte kezét és számhoz érintette a nedvétől csillogó ujját. Az illat ami megcsapott semmihez nem volt hasonlítható amit eddig valaha is éreztem és szinte lángra gyújtott belül. Az ajkamhoz érő ujja forró volt, mint egy máglya, kinyitottam a szám résre s kidugtam a nyelvem, hogy megnyalhassam az ujját. Az íz leírhatatlan volt mintha csak folyékony kéj lett volna, testem egy pillanatra összerezdült és éreztem, megint akcióra készen állok. Vágytam rá, hogy ezt az ízt örökre a nyelvemen hordozhassam, de erre nem volt lehetőségem mivel elkapta kezét és vadul megcsókolt.

Ajkai szinte égettek és nyelvem ösztönösen simogatni kezdte az övét amint hozzá ért, majd mindez vad tánccá fokozódott egy pillanat alatt. Teljes testével hozzám simult, mellbimbói szint felsértették bőröm amint hozzá értek még mindig olyan kemények voltak. A farkamat égette a bőre amint hozzá ért, kezeivel végig simította karjaimat a vállamtól a csuklómig, de kézfejemet már csak körmeivel kapart meg finoman. Ennek hatására egy másodpercre libabőrössé váltam de ez csak fokozta a tüzet mely ekkor már hatalmas lángokkal lobogott bennem. Kívántam mindenét, jobban, mint bármi mást eddigi életem során.

Éreztem amint csípője eltávolodik tőlem, majd egyik kezével lenyúl és finoman lefelé taszítja farkamat. Makkom végig simított a hasát majd lassan elhagyta bőrét, teste újra közeledett hozzám s lassan elengedte a farkam mely így lábai közé került, s hirtelen mintha csak egy égő vulkánhoz ért volna mikor megint hozzá simult. Pont a puncijához értem, melyet teste egy lágy rezdüléssel igazolt egyik karjával a nyakamat karolta körbe, míg a másikkal az én karom alatt átbújva húzott magához még közelebb. Ösztönösen átkaroltam, hogy jobban magamhoz szoríthassam, de ő kicsit ellenkezett s gyengédebbre csökkentette szorításomat. Csípőjét lassan előre s hátra kezdte mozgatni így izgatva újra már eddig is kő kemény férfiasságomat.

Minden mozdulattal éreztem, hogy egyre könnyedebben siklik rajtam, s égette a farkam, amit egyre több és több forró kéj nedv került rá. Gyorsított a mozgáson s erőssebben nyomta rá punciját a farkamra, ekkor már szinte vágta a bőrömet az egyre jobban megkeményedő csiklója. Csókjai vadabbá váltak, s teste egyre forróbbá mellbimbói szinte bőrömbe mélyedtek, teste egyre vadabb mozgásokba kezdett már nem csak a csípőjét mozgatta, hanem mindenét, annak érdekében, hogy minél erőteljesebb mozdulatokkal dörzsölhesse farkamat a puncijához. Éreztem, amint körmeit mélyebben a hátamba mélyeszti, s csókjai még erőteljesebbek lettek. Egy pillanatnyi lassítás után hatalmas erejű és hihetetlen hosszú mozdulatokkal mozgatta csípőjét, apró remegések indult el csípőjéből s erős hullámokká dagadva árasztották el egész testét.

Ajkai elhagytak, arcát az enyémhez szorította, s vadul kapkodta a levegőt. S egy elfojtott sikolyt hallatva élvezett el két erőteljes mozdulat között. Ez a hang szinte megbabonázott és bele véste magát minden agysejtembe. Finoman remegve de folytatta a mozgást.
- Élvezz te is - nyögte a fülembe.
- Én. - nyögtem két lélegzet között.
Többre nem volt időm. Lábait összeszorította amennyire csak lehetett, hihetetlen erővel szorítva közre férfiasságomat. Két rendkívül erős lökés hatására, egy óriási adag sperma hagyta el farkamat. Fájdalomba átcsapó erővel szorítottam magamhoz, de ő még ezek után is ugyan olyan vadul mozgott. Egész testem szinte görcsbe rándult annyira élveztem. S csak miután az utolsó csepp anyagot is kipréselte belőlem engedett a szorításon s ált meg.

Mindketten levegő után kapkodtunk, farkam még mindig rángatózott az élvezettől, mely így hozzá-hozzá ütődött kemény csiklójához.
- Ez jó - nyögte zihálva. - Izgató.
Hátrébb engedte felső testét és a szemembe nézett.
- Le kellene fürdenünk.
Csak ekkor vettem észre, hogyan csillogott teste az izzadtságtól de az enyém is.
- Igaz - nyögtem zihálva.
Karjaimból kibújva a mosdóhoz lépett és egy onnan felkapott szivaccsal visszafordulva gyengéden letörölte a farkamról a rajta maradt anyagot, majd nyújtózva egyet s elfordítva testét a saját combja hátuljáról is letörölte a spermát. A szivacsot lazán beledobta a kézmosóba, a sarokba ment és egy könnyed mozdulattal egyik lábát kinyújtva két lábujjával megfogta az ott heverő pólómat és a padlón lévő foltra dobta.
- Ez is elintézve - s egy kis mosolyt dobott felém.
- Ügyes.

Ekkor már kitisztult a fejem az orgazmus okozta kábulatból, s lihegésem is abba maradt.
- Hát akkor tiéd az elsőbbség - s a kád felé biccentett.
- Értem.
Engedelmesen beléptem a kádba és elmerültem a vízben derékig. Ekkorra már ő is ott ált a mellettem, s amint felnéztem, láttam, hogy puncija mélyvörös s a kéjnedv még mindig gyöngyözik rajta. Egyik lábával belépett a kádba pont a combjaim közé a másikat pedig a peremére helyezte, kezével megkapaszkodott a zuhanyfej tartó rúdjában mely pont a fejem felett volt így nézett le rám.
- Meg akarod kóstolni?
- Én még soha…
- Tudom. Ne félj menni fog. Látom rajtad, hogy akarod.

Nem tudtam mit felelni nem is értem, hogyan de a testem szinte magától cselekedett. Felsőtestem előre mozdult hogy minél közelebb kerülhessek az oly áhított test részhez ő pedig előre mozdította a csípőjét. Mindkét kezemmel a combjaiba kapaszkodtam és számat a puncijához emeltem. Nyelvemmel félénken de a vágytól teljesen felcsigázva először csak egy picit érintettem. Majd újra és újra, az ösztöneim most is pontosabbak voltak, mint azt valaha is gondoltam volna hiszen mintha csak magától menne. Lassú és hosszú mozdulatokkal kezdtem nyalni édes kis nyílását. Teljes nyelvemet kinyújtva hosszú nyalásokkal kényeztettem, és közben éreztem nyelvemen a finom kéjnedvet. Egyre erőteljesebben kezdtem nyalni, s éreztem, hogy egyre több és több csodás ízű folyadék kerül a nyelvemre. Szabad kezével a hajamba markolt s gyengéden elhúzta fejemet magától.
- Erre még lesz időnk - monda kicsit zilált hangon.
Eleresztette a csövet, lábát levette a kád pereméről, és a vízbe engedte megfordult nekem háttal így pont a csodás feneke került nekem szem magasságba, kezeim felcsúsztak a csípőjére és segítettem mozdulatait, nehogy megcsússzon. Lassan leguggolt majd helyet foglalt combjaim között és kényelmesen hátradőlve, hátát a mellkasomnak döntötte fejét pedig a vállamra eresztette. Karjait pedig az enyémekre tette melyek a kád szélén pihentek.

- Az elsőt azért kaptad, mert ma van a szülinapod - mondta egy kis kuncogás kíséretében.
- De hát honnan tudtat?
- Bent volt a torta a hűtőben a neveddel.
- Értem.
- Kellemes a fürdő.
S egy mély lélegzetet vett, melynek hatására mellei megemelkedtek, s még kívánatosabbnak tűntek. Nem bírtam magammal s egyik kezemet kivettem az övé alól s a kádba eresztettem s tenyeremet pedig a hasára helyeztem, majd ujjaimmal gyengéden cirógattam puha bőrét. Újabb mélylélegzetet vett mely ismét felcsigázott, kezem feljebb vándorolt s kinyitott tenyeremet a mellére tettem s gyengéden összébb szorítottam az ujjaimat. Egyik melle a tenyeremben a másik pedig a karomon pihent és így teljesen átöleltem a testét.
- Mmmmm…. Ez jó - rebegte lágyan. - Ne hagyd abba.

Melle puhább volt, mint gondoltam, feszes és hihetetlen jó érzés megérinteni. Kezemet kijjebb mozdítva mutatóujjamat a mellbimbójához érintettem s finoman körbejárattam rajta az ujjamat.
- Egy kis kezdeményezés. - suttogta miközben lélegzetvételei kicsit gyorsabbak lettek - Ez tetszik nagyon tetszik. Kis bátor.
Mellbimbója minden egyes kör hatására kicsit kijjebb emelkedett és egy re keményebbnek éreztem a peremét. Lélegzet vételei gyorsabbak lettek. Karját kicsit feljebb húzta, hogy tenyere pont az én kád szélén lévő kézfejemre kerüljön. Ujjait becsúsztatta az én ujjaim közé és így megemelte kezemet, nem tiltakoztam, csak engedelmeskedtem. Karom követte az övét így az is a kádba került, és tenyerem pedig a hasára.

Felsőteste kicsit elcsúszott rajtam oldalra s fejét az arcom irányába fordította, felé fordultam s így ismét csók párbajban vehettem rész. Nyelve lassan átcsúszott a számba s gyengéden masszírozni kezdte vele az enyémet. Tenyeremet lejjebb csúsztatta a hasán, s közben éreztem, amint kicsit szétnyitja lábait. Majd ujjaimat lassan bevezette lábai közé de csak annyira hogy mutatóujjam hegye pont a puncijánál legyen. Csókja egy pillanat alatt abba maradt.
- Csináld! – lihegte.

Arca elfordult tőlem s tarkóját a vállamnak vetette. Elengedte kezemet, s mindkét karját a kád peremére helyezte. Kezem lejjebb csúsztattam s középső ujjamat a nagy ajkak közé eresztettem, míg a mellette lévő két ujjammal a puncija peremén hagytam. Lassan mozgattam a kezemet, míg meg nem éreztem, hogy csiklója pont a középső ujjam újbegyéhez nem ér ekkor váltottam ellentétes irányra. Légzése egyre gyorsulni kezdett ennek ritmusa arra sarkalt, hogy én is kezdjek gyorsítani hosszú és egyre erőteljesebb mozdulatokkal simítottam végig édes kis nyílását. Egyre mélyebb és erősebb lélegzetvételeiből éreztem, hogy élvezi. Kezem ösztönösen abbahagyta a mellbimbójának dörzsöléssé vált simogatását, s mutatóujjam és hüvelykujjam közé fogtam a mellbimbóját és morzsolgatni kezdtem. Erőssebben hátra vetette fejét s én néztem hogyan kapkodja a levegőt, egyszer-egyszer kidugta nyelvét, hogy megnedvesítse ajkait.
- Nagyon jól csinálod - nyögte erőltetve.
Két hatalmas lélegzetvétel következett.
- Erősebben - nyögte szinte már visítva.
Ujjaimat erősebben tapasztottam puncijához s a simogatás erőteljes dörzsöléssé vadult. A másik kezem abbahagyta mellbimbójának kényeztetését és egész mellét a tenyerembe vettem és erőteljesen szorítani és masszírozni kezdtem. Teste egyre vadabb táncot járt kezeim között.
- Mindjárt - nyögte egy mély lélegzet után - élvezek.

Körmei belemélyedtek a karomba. Sejtettem, hogy már csak másodpercei vannak hátra. A hangok melyeket hallatott engem is iszonyatos vágyra gerjesztettek, az egész testét akartam minden egyes porcikáját kívántam. Testének rángatózása egyre erősödött minden pillanattal közelebb kerülve a kielégüléshez. Még jobban magamhoz akartam szorítani így karom olyan mértékben meg emelkedett, hogy miközben punciját dörzsöltem olyan erővel szorítottam rá a kezem mozgás közben, hogy egész testét megemeltem és feljebb csúsztattam magamon. A hirtelen jött erős érzésnek hatására egész teste megfeszült minden izma teljes erőt fejtett ki magából. Amint a testének rövid görcse lassan alább hagyott kezem sokkal finomabban kényeztette érzékeny pontjait, az erő helyét átvette a gyengédség s a lágyuló simogatás. Amint visszaereszkedett rám kezemmel éreztem amint a puncijából lassú remegések indultak el. A hullámok elárasztották az egész testét, mindene remegett. Kezeimet megállítottam s már csak pihetettem a testén mozdulatok nélkül. Mindene ellágyult s a hullámok finoman lecsendesedtek, a légzése lassult s vissza ált a normális sebességre.

- Nagyon jó volt – rebegte.
- Örülök neki, hogy jól csináltam.
- Hát nem olyan voltál, mint aki először csinál ilyesmit.
- Csak jött magától.
Fejét hátra döntötte s az arcom felé fordult, hogy a szemembe nézhessen
- Téged is sikerült egy kicsit felhúzni - mondta mosolyogva. - Érzem a hátamon.
- Hát nem is tagadhatnám, ha akarnám sem.
- Milyen nyitott lettél. Ez tetszik.
- Hát ezek után. Nincs értelme szendének lenni, azt hiszem.
- Hát azt hiszem most már valami jobb is beleférne nem?

Gyors mozdulattal kiugrott a kádból és felkapott egy törölközőt és gyors mozdulatokkal át törölte a testét.
- Nos te maradsz? - dobta felém huncutul a törölközőt -
- Nem rohanok! - válaszoltam s azzal ki is pattantam a lábtörlőre s én is gyorsan áttöröltem magam.
Huncut mosollyal az arcán nézte, amint gyors mozdulatokkal eltüntettem magamról a nedvesség nagy részét.
Hozzám lépett és erősen megcsókolt.
- Majd én vezetlek, csak mond hogy merre a szobád - kacérkodott velem.
A kezével megfogta a már csak fél merev farkamat és annál fogva vezetett maga után.
- Csak egyenesen és balra - mondtam kaján mosollyal -, rá van írva a nevem.
- Az jó.

Ruganyos léptekkel vezetett végig a folyosón s közben csodálhattam, amint fenekét riszálva sétál előttem. Mire a szobámhoz értünk férfiasságom már megint iszonyat keményen ágaskodott.
- Úúúú… - búgta kacéran - úgy érzem tetszik a látvány.
- Hát elég szép.
A szobámba lépve gyors mozdulatokkal feltérképezte azt, nem volt hosszú pásztázás.
- Nem is rossz, igazi férfi lak.
- Nekem csak ez jutott.
- Jó ez. Pont megfelel.

Felém fordult és egy újabb vad csókot adott, s közben gyengéden húzogatni kezdte a bőrt a farkamon. Lágyan átkényszeríttet az ajtóból az ágyhoz s hanyatt lökött rajta. Ott feküdtem álló farokkal az ágyon és ő kecses kígyótáncot lejtett előttem. Némely pillanatokban elfogott a kétség hogy ilyen test csavarásokat egy ember képes-e tenni, de saját szememmel meg bizonyosodhattam felőle, hogy igen. Ezzel még jobban felkorbácsolva vágyaimat. Majd mikor látta, hogy már nagyon be vagyok indulva mellém feküdt az ágyra s kacéran simogatni kezdte a mellkasomat.
- Gondolom, sok pornó filmet néztél már? Igaz?
- Hát láttam egyet-kettőt - mormogtam az orrom alatt.
- Ahogy és amit csináltál azt mutatja, hogy láttál már hasonlót. Ezért tudod mit csinálj. Eltaláltam?
- Hát igen.
- Végül is mindened meg van ahhoz, hogy igazán gyönyört okozz - s közben letekintett ágaskodó férfiasságomra -

Gyengéden végig simította tenyerével a farkamat. Melynek hatására egy csepp jelent meg a tetején. Mutató ujjával letörölte róla s egy gyors mozdulattal szájához emelte, és nyelve hegyével lenyalta róla miközben szemembe nézett.
- Finom. - duruzsolta miközben elvette ujját az ajkaitól - Valamit tennem kell érte.
Lejjebb csúszott az ágyon, szája pont a farkamhoz került gyengéden meg puszilta. Ajkai apró résre nyíltak s lassan maguk közé engedték a makkomat. Nyelve apró köröket kezdett leírni a farkam hegyén, játszadozott vele egy kicsit. Meg-meg szívogatta, miközben kezével a golyóimat cirógatta. Majd hirtelen feljebb emelte a fejét és hagyta, hogy férfiasságom ki csússzon az ajkai közül. Kéjesen rám nézett.
- Nos, te is szeretnél valamit?
- Hát, ha orális, akkor csináljuk mind a ketten - mondtam kicsit félszegen, de mégis erőt véve magamon.
Megfordult és egyik lábát átdobta a mellkasom felett így a puncija pont felém nézett. Hátrébb csúszott és így a farkam újra az ajkaihoz került, míg a kéjnedvtől enyhén gyöngyöző nagyajkai centikre a számtól álltak meg, térdei pedig a vállam fölé kerültek.
- Tégy amit akarsz csak jó legyen. - mondta kéjesen – bármit, amit ki szeretnél próbálni.
Mire be fejezte mondókáját s én válaszolhattam volna bármit is a farkam már mélyen elmerült tűzforró ajkai között, melyek hihetetlen erővel szorítottak.

Éreztem már nincs mit tenni, mint hallgatni az ösztöneimre, melyeket pillanatról pillanatra jobban felkorbácsolt a nedvedző punci látványa és illata. Kezeimmel átkaroltam a csípőjét és tenyereimet a fenekének csodás dombjaira helyeztem, s a punciját a számra irányítottam. Amint egy hajszélnyi közelségbe került azonnal mohón belecsókoltam, Nyelvem vad öröm táncot járt az mézédes nedűt ontó nyíláson. Minden nyalás csak még jobban felkorbácsolta szenvedélyemet, közben éreztem amint játszik a farkammal hol gyorsabban, hol lassabban játszott vele.

Erősen nyaltam az édes ajkait és hosszan, pár pillanat múlva már nem bírtam magammal és nyelvemet egyenesen a kéj barlang mélyére toltam hogy minél több édes nedvhez juthassak. Gyors mozdulatokkal nyalogattam körbe és körbe a puncija belsejét. A farkamon éreztem, hogy egyre közelebb kerülök a véghez, ám a profizmus mindent megoldott, pár gyorsabb mozdulat és szívás után egy finom kis harapdálással gyorsan elodáztatta élvezésemet. Néha pedig egy-egy erős szorítással a farkam tövénél. Éreztem, hogy itt csak akkor juthatok igazi gyönyörhöz, ha nyújtok is nem csak kapok. Nyelvemet kihúztam a puncijából és kicsit hátrébb engedtem a fejem, egyik kezemmel elengedtem a fenekét és a mutató ujjamat megnyaltam. Majd visszaemelve a fejemet nyelvemmel megkerestem a csiklóját mely már így is kemény volt.

Lágyan körbenyaltam és éreztem, amint kicsit megmozgatja csípőjét, de egyik kezemmel még mindig stabilan tartottam. Majd ajkaimat a csiklójára tapasztva elkezdtem szopogatni, erősen és gyorsan éreztem, amint izmai meg-meg feszülnek, de csak pillanatokra. A benedvesített ujjamat felülről a fenekének dombjai között levezetve megkerestem popsi lyukát. Majd finoman körözgetni kezdtem körülötte ujjammal. Éreztem, amint egyre több kéjnedv folyik ki puncijából és az államon lecsorogva a mellkasomra folyt. Erőteljesebben kezdett szopni és már éreztem, hogy nem akarja tovább halogatni a dolgot, hiszen már ő is közeledett az élvezéshez. Éreztem amint a jól ismeret apró rezzenések, mint az orgazmusának előjelei megindulnak a testén végig.

Ekkor már nagyon mélyen és szinte fájdalmasan erősen szívta a farkamat miközben gyors mozdulatokkal bukott rá. Már én is egyre közelebb kerültem a véghez. Az orgazmus majd hogy nem egyszerre tört ránk én hatalmas adag spermát lövelltem a szájába melyet az utolsó cseppig óriási kortyokkal nyelt. Az utolsó csepp után kiengedte ajkai közül a farkam, de kezével még mindig játszott vele arcával a combomra rogyott és mellkasát a hasamra engedte. Ekkor már az orgazmus első hullámai söpörtek végig egész testén csak úgy, mint az enyémen. Egy erős szívással juttattam el az orgazmusig s pár pillanattal később mikor egy kicsit csillapodott a testének remegése ujjamat erősen a popsi lyukába toltam, mely remegett az élvezettől de engedett az erőteljes behatolásnak.

A testének hullámzása ennek hatására újra a magasba emelkedett. Hatalmasat élvezett de a remegő farkamon még ekkor is gyengéden húzogatta a bőrt. El engedtem a fenekét s ujjamat kihúztam belőle s egy kicsit oldalra taszítottam a popsiját, így egész teste az oldalára fordult és a feneke mellettem huppant le az ágyon. Térdei pedig pont a fejem mellé kerültek. Mind a ketten lihegve kapkodtunk levegő után, testem egésze csordultig telt a kielégülés édes hullámaival. Hosszú percekig vagy talán órákig feküdhettünk ott, nem tudtam megállapítani mennyi idő telhetett el.
- Nos, jöhet egy igazi menet? - búgta csábosan.
- Hát azt hiszem igen.
- Akkor…

Halk csipogás vetett véget a kis társalgásunknak.
- Mi ez? – kérdeztem.
- Az órám - pattant fel az ágyról - van még 20 percem az utolsó buszig. A fenébe.
Ezen szavak kíséretébe ki robogott a szobából. Kintről kapkodás és csobogó víz hangjait hallottam. Lassan felültem az ágyon. Mire épphogy csak a fejét dugta be az ajtón.
- A látvány szép, de gondolom nem ennyiben akarsz kikísérni az állomásra?
- Hát… - nyögtem értetlenül.
- Na kapkodd magad.
Hozzám vágott egy enyhén nedves törölköző kendőt.
- Legalább egy kicsit töröld meg azért a képedet.
Amilyen gyorsan csak tudtam kapkodtam össze némi ruhát a szobában, ami éppen elérhető volt. A póló volt a legközelebb majd egy gyors nadrág felkapás.
- Csábos. Semmi alsónaci? - kacéran mosolygott mellé -
Zokni fölösleges, hiszen meleg van csak egy gyors cipő felkapás és már az ajtónál voltam. Ahol ő már türelmetlenül várt, kezében a kis táskájával.
- Na gyerünk, gyerünk.

A lépcsőházban gyors léptekkel haladtunk le. És már az utcán is voltunk és rohantunk a buszpályaudvar felé. Szerencsére nem volt messze a lakásunktól, így még az indulás előtt pár perccel oda értünk, de a busz már bent állt. A nyakamba ugrott és egy hosszú mély csókot kaptam tőle. Majd nyakamat még mindig átkarolva hátrébb dőlt és a szemembe nézett.
- Hát azt hiszem a többit még be, kell pótolni - nézett rám csábosan. - Ha akarod?
- Azt hittem ez egyszeri volt, és soha többé nem is szólsz hozzám.
- Tudod holnap is van délutáni órám. És le is késhetem a buszt megint.
- Hát az csodás lenne.
Újabb csók csattant közöttünk. Teste még mindig lángolt és csókja égetett. Fülemhez hajolt és halkan suttogva búgott.
- Tudod, imádok szüzikéket megrontani.
- Az jó - válaszoltam kicsit meglepődve.
- Már előre be voltam indulva mikor megláttalak reméltem, hogy egy jót szórakozhatunk.
- Hát tudod.
- Hagytam egy kis meglepetést az ágyadon a párnád alatt, remélem tetszeni fog.
Lassan és gyengéden végignyalta a fülemet, nyelve szinte felperzselte a bőrömet. Leugrott a nyakamból és fel lépett a buszra de még hátrafordult és kéjesen rám nézett.
- Isteni volt, édes.
Felszaladt a buszra és gyorsan helyet keresett, még láttam, amit csábos pillantást vet rám a busz üvegén keresztül.

Hihetetlen gyorsan értem haza nem is tudom mi késztetett, hogy szinte rohanva tettem meg minden métert hazáig. Amint feltéptem az ajtót megcsapott édes parfümjének illata mely belengte az egész lakást. Cipőmet csak ledobtam az ajtó mellé és siettem a kis ajándék keresésére. A szobámba érve éreztem, az ágy még mindig ontja magából a szex illatot. Gyorsan benéztem a párnám alá s megtaláltam azt a gyönyörű élénksárga bugyit melyet még minden előtt visel. Arcomhoz emeltem és éreztem rajta édes puncijának illatát. Tényleg be volt indulva még mielőtt felszedett, hiszen arcomon éreztem hogy a bugyi még mindig nedves egy kicsit.

Csak ledobtam magam az ágyra és kényelmesen elnyúltam rajta. Bugyiját néha-néha az orromhoz emeltem, hogy teljesen tudatomba zárhassam azt a csodás illatot. Szinte remegve vártam a másnapot, hogy akkor vajon mi fog kisülni mindebből.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Perszephoné ·
Hát, én tényleg ritkán mondok ilyent egy pasinak, de...

ABBA NE MERD HAGYNI!!!

:grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:

De tényleg!!

Andreas6 ·
Jó lenne, de a helyesírás olyan borzasztó, hogy teljesen elnyomja az összhatást. A csúcs az "újaim" ujjaim helyett. Ilyen rövid szóban mindjárt két szarvashiba - nem semmi!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: