Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A feleségem

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Véletlen találkozásnak köszönhetem, hogy megismertem a feleségem. Egy nagyáruházban találkoztunk, közösen levertünk valamit, és egyszerre hajoltunk le érte. Persze, jól összekoccant a fejünk, amire csak nevettünk. Meghívtam egy közeli presszóba egy kávéra, és innen kezdődik a történet.




Már, többször randevúztunk, és, már az elején kiböktem, hogy nem hord melltartót. Meg kell, hogy mondjam, így ruhán keresztül is látszódott, hogy nagyon jó mellei lehetnek.




Mikor komolyabb témára akartam térni, rögtön leállított. És elkezdett beszélni. Mielőtt bármi is kialakulna közöttünk, szeretném felhívni a figyelmed, hogy se melltartót, és néha még alsóneműt sem viselek, és gyakran járok nudizni. Ezenkívül, volt egy nagy szerelmem, aki a szüleivel külföldre távozott, két évig jártunk együtt, ő vette el a szüzességem, stb. Hát, röviden ennyi.




Egyáltalán nem kérdeztem ilyeneket. Különben is; a minap volt szó a TV-ben arról, hogy amelyik lány 14 évesen még szűz, ott lehet, hogy probléma van.




Pár hónap után összeházasodtunk, és, meg kell, hogy mondjam, idáig nem bántam meg. olyan gyönyörű teste volt, hogy azt nem lehet leírni.




Támadt, egy perverz gondolatom, mikor mélyen aludt, a telefonommal lefotóztam meztelenül. Volt egy nagyon jó barátom, gondoltam, megmutatom neki a képeket.




Öregem, micsoda nő. Rögtön feláll a farkam. Honnan szerezted?




Ő, a feleségem. És, ezt a képet csak neked mutatom. Szeretném, ha ez köztünk maradna.




Köztünk marad, csak küld át nekem. Hát ez egy"bombázó". Öregem. Mázlista.




Történt, hogy egyszer feljött hozzánk, akkor már két gyerekünk volt, de még mindig bomba formában volt. A gyerekek nem voltak otthon, és szokás szerint meztelenül mászkált, mikor csengettek. Gyorsan felkapott egy köntöst, és úgy nyitott ajtót. Drága cimborám volt, akit már jól ismert, betessékelte a konyhába, és hozott nekünk sört. Igen ám, csak, hogy a köntös lazán volt megkötve, és ahogy kissé lehajolt, kissé szétnyílt, pont annyira, hogy teljes terjedelemben látni lehetett a pináját. Gyorsan összehúzta, de a barátom csak annyit mondott nagyon szép amit láttam, miért kell eltakarni.




És, ami engem is váratlanul ért, széthúzta a köntösét, ott állt teljesen meztelen, egy cseppet sem zavartatva magát, és csak annyit mondott;




Sok férfi látott már meztelen, csak neked vagyok új?




Meg kell hagyni, szép melleid vannak. Megsimogathatom őket?




A feleségem rám nézett, tőlem várva a választ, én meg csak biccentettem, hogy csak engedd. .




Masszírozta a melleit, keze meg egyre lejjebb siklott. Még talán azt is megengedte volna, hogy a pináját megsimogassa, de ez a barom, rögtön belenyúlt a pinájába, amitől ő, rögtön hátra lépett.




Na, ezt már nem. Legyen elég, hogy le tapperoltál, de kurva azért nem vagyok.




Ezzel összekapta a köntösét, és elviharzott.




Másnap, összejöttünk egy kis baráti csevejre.




Öregem, hogy te mekkora tapló voltál.




Tudom. Most már nagyon bánom. Még, most is érzem a kezeimben a melleit.




Ahhoz képest, hogy két gyereket szült, még mindig kurva jól néz ki.




Hát, ha még azt is tudnád, hogy kefél, és hogy milyen jó a szája?.




Na, mesélj. Ne csigázz.




Hát, ha rajtam múlna, örökké csak szopatnám. Istenien jól csinálja. Nem mondom, baszni is nagyon jól tud, de a szopása...




És, mondd csak. Lenyeli?




Élvezi, ha a szájában geci van. Azt is szereti, ha bele élvezek. Egyszóval szexre született. Örökké szeretkezne, de ezt a tempót nem fogom bírni.




Na, látod, ezért vannak a barátok, majd én besegítek.




Barom. Tudtommal még nem kefélt félre, és szerintem, veled sem feküdne le.




Amióta akét kis lurkó megvan, azóta nudizni sem jár. Pedig, láthattad, még mindig jó alakja van.




Mesélj egy pikáns történetet!




Egyik éjjel arra ébredtem, hogy szopja a faszom. Mint már mondtam, nagyon jól szopik. Kissé összezárja a fogait, éppen csak, hogy ne sértse a makkot, és nem engedi, hogy kivedd a szájából. Szereti, ha bele élveznek.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Érdekes. Nagy pozitívum, hogy sok a párbeszéd, bár a gondolatjelek valamiért lemaradtak. Úgy gondolom, érdemes ebben az irányban folytatnod: Beszélgessenek csak azok a barátok!

Andreas6 ·
Nem rossz, de nagyon kurtán-furcsán hagytad abba. Nincs vége!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: