Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A feketebárány II.rész


1967. óta éhezett. Addig volt szép ruhája,
Füge, narancs, földimogyoró, datolya, szőlő Karácsonykor is, s rengeteg finomság az apa szorgalmát dicsérte az egészséges teákkal, c vitaminos szörpökkel együtt.
Időnként furcsa szagot lehetett érezni rajta, dögszagot.
Megmaradt könyveinek egyike az Egerek és emberek, Grimm legszebb meséi, melybe lila figurákat rajzolt kiskorában, s egy notesz Inry felirattal, egy vörös kereszttel, a a Zöldköves gyűrű, valamint Isekutz Béla gyógyszertani könyve, s egy anyjánál lévő könyv, benne: "nem bírom már tovább". A gyógyszertani könyvben található a Nyírő Gyula kórház, ahol sokkolásokat hajtottak végre.
1980. húsvétján megkapta nővére lakáskulcsát, hogy
nyugodtan pihenhessen. Éhségében megette az összes sonkát a hűtőből. Majd hazament, felült a mostohaapa motorjára és felborult az Árpád utcai sarkon. Ott feküdt sokáig, majd bevonszolta magát nővére albérleti udvarába, feküdt tovább a földön. A háziak azt hitték, hogy be van rúgva, így nem hívtak orvost.
Bevitték az újhelyi pszichiátriára a bolondok közé, s ott egy Bohács nevű orvos sokkolni kezdte. Gyuszinak leállt a szíve.
Emil nevű fiatalember több coca-colás kupakot nyelt le, s így is megsokkolta dr. Bohács, ezután vitték az orvost elmeotthonba.
Levelei érthetetlenek lettek a gyógyszerektől, amiket szedettek vele, már itt elkészült a zárójelentés arról, hogy pszichózisban szenved.
Gonosz mostoháról írt, aki kihasználja gyermekét, elválasztja szerelmétől, mintha könyvek sorakoztak volna egymás után.
Feljelentéseket írt, hogy papir nélkül tartják a kórházban, de süket fülekre talált.
Egyik alkalommal véresre verték az ápolók jelenlétében azzal, hogy megette más ebédjét.
Csorgott ki a vér a pizsamája szárán is.
A véresre verő az iskolában volt takarító személyzet fiainak egyike, akik kutyás üldözést is rendeztek a városban - kutyájukat uszították rá ártatlanokra.

Az apának, kinek már három agyvérzése volt - dobálta be a leveleket azzal, hogy vegye magához.

A cigányokra való átcserélése neki és testvéreinek 1956. körül kezdődött. De minden púpost, sántát, s akik semmihez sem értettek, kiválasztottként tanították, ezek jelenleg az eü-ben kaptak munkahelyeket, sőt, gyorsan iskolákba iratkoztak be, míg ingyenes volt az egyetem.
A rajta psiichózist végrehajtók nyugodtan vannak, mert a láthatatlan világ részei, s nyugodtan maradtak a Nyírő Gyula kórház betegei is.

Az asztrológusok szerint - régi asztrológia, ami alapján a felvételiket készítették, mint például a Jupiter szülött csak biró, vagy ehhez hasonló munkakört tölthet be - Bika-Kos határon volt, ezért a beszédhiba természetesként lett elkönyvelve, mint a nagyobbik testvér selypítése szintén Bika-Kos együttállásban eredményezte a beszédhibát.

Minden hétfőn, amikor nem volt televízió , diavatítést rendezett az apa, a középső gyermek, a leány olvasta fel a szövegeket.


Gyuszi szép felnőtt lett, vigyázott a nővére gyerekeire.
Fizetéskor első útja a játékboltba vezetett, nővérének megvette az Ez a divat kiadványokat.

Bátyja esküvőjén a mostohaapa a Rákóczi térről megütötte az apa előtt Gyulát. Apjának ekkor már két agyvérzése volt.
Végül a ragaszkodás láttán az apa elhatározta, hogy magához veszi a fiút, ha lesz felesége.
Elvette feleségül a kórházból a szőke, lófarkos Irénkét, a nővért, aki gondoztam fél év múlva mellrákban meghalt.

Az apa anyja viselkedésére azt mondta: "sárga cédulás". A sárga cédulás köny kiadásra került, benne a l a jövő jutalmat kapott borsodi költőivel.

Az anya Réznétől kibérelte a szenespincét, ott lakott albérletben a fiú, miután kiengedték a kórházból.
Végig udvarias volt mindenkivel, s becsületes, ami az apa tulajdonságait jelentette.
Réznének már voltak menhelyi neveltjei, mutogatta a képeiket, legtöbbjük kiment Amerikába.
Arcát nem sokkal később a fotókon X alakban keresztülhúzta, ami azt jelentette, hogy megszűnt, mint önálló személyiség.
Előző részek
1737
Nem ismertem a feketebárány jelentését, ezt javasolták címnek. Mellékletet is rajzoltak hozzá: egy cseréptányért csontvázfejjel, csontvázas jelekkel, méreggel, mint gyógyszerrel, ami a Halál feje felett lett ábrázolva.
1960-ban született egy göndör hajú, gyönyörű kisfiú hatalmas nagy barna szemekkel, s meghalt, mielőtt megismerte az igazságot...
Hasonló történetek
7779
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4723
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
További hozzászólások »
AniMatriX ·
Eléggé össze van kuszálva az egész, érthetetlen, nem látom az összefüggéseket. Kissé türelmetlen vagy, az íráshoz pedig türelem kell. Én sem vagyok egy Shakespeare, de azért...

firkasztunder ·
Az a furcsa, hogy megragadott, pedig egy kukkot sem értettem belőle. Kicsit mint Csáth Géza Fekete Csönd, vagy valami, de kérlek tisztelj meg minket (lelkes olvasókat) azzal, hogy részletezed, mi a történet gerince, vagy kinek az életéből kapunk benyomásokat.
Így tovább!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: