Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A fákon lévő szomorú arcok

Egyedül megyek az utcákon és elmerengek az igazságon. Vajon illúzió lenne az egész? Vannak más lények is rajtunk kívül? Ha igen, akkor miért nem látjuk őket? Ez volt abban a pillanatban a legfontosabb célom, amit ki akartam azonnal deríteni. Kis idő után egy erdőrészhez értem. Néhány helyen fapadok és köztük asztal volt, a közepén egy hatalmas nagy kitűnő fa állt. Bentebb tértem és az egyik padra leültem, a fának a törzsét nézegettem, volt benne egy furcsa üreg és egyre mélyebben, hosszabban eltűnődtem benne. Teljesen elbambultam a látványban, az idő megszámolhatatlan, mintha elszívta volna a perceket. Kicsivel miután észbe kaptam a sötét éjszakában, a fa üregében egy fehér, fényszerű női alak állt. Csend volt, a kocsiknak a zajai is szertefoszlottak a közeli útról. 
Ettől a tiszta semmiségtől kezdtem az őrületbe kerülni, mintha a lelkem is elhagyott volna, elhalványul, mint a zajok az útról. Lépteket hallottam, távolról és egyszerre közel is, egyszerre a lelkemben is, aztán fent az égen a csillagok között. Éreztem, ahogy a lábai között megtörik egy-egy faág, és ezek a törések a szívemig hatolnak. Ezektől a fájdalmaktól mozdulni se bírtam, hozzákovácsolódtam a padhoz, és a pad is magához ölelt. Szorított egyre haragosan, erősebben, úgy éreztem a gyűlöletétől felégünk együtt a paddal. Miközben a paddal a lángok között egymást karoltuk, a fényszerű nő előttünk állt, én dermedten néztem rá. Lélekbehasító szemei voltak. Felette a nagy fa lombjai között, a faágakon számtalannyi szomorú arc nézett vissza rám, fent ültek, sírtak és arckifejezésük azt bizonygatták, hogy ha elkap a fehér alak, én is felkerülök hozzájuk. 
Hasonló történetek
3861
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
3340
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: