Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A faág

Halk, óvatos dal szállt a reggelbe. Vagy, talán csak óvatos füttyszó volt. Csodálkozó, örömteli. Véget ért a narancsszín éjszaka, és átadta magát a hamuszürke nappalnak. Kitágult a horizont. Feltipegett a fa tetejére, a megpörkölődött levelek között eltekintett, messze, a távolba. Sötétszürke sziklák, recsegősre égett táj. Messze, a távolban fekete füstoszlop emelkedett, lágyan szállt a szürke ég felé a mozdulatlan levegőben. Félrebillentett fejjel felnézett az égre. Felhőknek nyomát sem lehetett látni. Egybefüggő szürkeség. Füttyentett egyet. Aztán fülelt. A távolban halk kaparászás, talán sziklák omlottak valahová. Sehol semmi egyéb hang. Csupán a csend ordított az apró fülébe. Ide-oda tipegett a szenes ágon. Nem tudta, mit tegyen. Elment volna, a távolba, megnézni, ott mi lehet. De ösztönei azt súgták, maradjon. Itt biztonság van. Apró agyában egymást kergették a gondolatfoszlányok. Óvatosan leszállt a földre. Két szikla között megrekedt egy kevés víz. Óvatosan belekortyolt. Felcsipegetett néhány apró magot, mit a hamu alól kotort elő. Éhségét nem enyhítette, de a gyomor parancsának engedni kellett. És több nem volt. Visszament a fa tetejére, s egyre csak nézte a messzi horizontot. Néha, néha füttyentett egyet, választ remélve. De sehol senki.

Mögötte, a sziklás domboldalról, ami fölött átbukott a szörnyű förgeteg, mely elszakította a társaitól, néha egy kődarab nekilendült a mélybe. Apró porszemek parázslottak a sápatag fényben. Várt, egyre csak várt. Lassan a nap feladta küzdelmét az égen, elsüllyedt a dombok mögött. Lenn a földön újra kigyúltak a félelmetes, tűzszín csillagok. Néha pislantottak, majd máshol újra felgyúltak. Fázósan összehúzta magát. Hideg volt. Minden mozdulatára hamu szállt bőréről az ég felé. Lassan elenyésztek a tüzek. Kihunyt a fény, s elhallgatott a csend is. Mind jobban csúszott a faág. Görcsösen kapaszkodott mind a nyolc ujjával, próbálta körmeivel is kitámasztani magát. Nem ment. Hirtelen megremegett a föld, megint. Furcsa, hegymagas felhő emelkedett messze előtte, vakító fényt árasztva. Lába alól kicsúszott a faág. Zuhantában csapkodni próbált még a szárnyával, s figyelte a felé rohanó hatalmas, vörös falat. Hirtelen kihunyt a kis tollas testben az élet. Az egyik utolsó a megperzselt, halott Földön.
Hasonló történetek
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: