Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A dúskeblű szöszi és a polipok 4.

- Hát, nem is tudom… Ez olyan izé. Én ide céloznék – mutatott Viki a cirkáló első harmadára.
- De Kicsim, ezt igazán hagyhatnád Benre. Az egyik legjobb pilóta a Hivatalban, tudja, mit csinál – csitított Joe a szeretőjét, majd a másik férfihoz fordult: - Ben, ugye tudod, mit csinálsz?
- Természetesen. Az ágyú számítógépére gyorsan felraktam egy álvéletlen függvényt. Egy század másodpercre feloldom az energiapajzsot és tűz! Négy lövést adunk le, a számítógépen lefuttattam egy valószínűség számítást, egynek sikerülnie kell. És akkor usgyi! Addig mindenki kösse be magát, durva gyorsulásra számíthatunk.
- Aha – nyugtázta a nő a kiselőadást.
Ben elrendezte a miniszter és a szöszi hevedereit. Mikor Viki mellein igazgatta el a szíjakat, ami már csak a keblek mérete okán sem volt egyszerű feladat, a lány könnyes szemmel nézett rám.
- Ugye nem lehet, hogy egy ilyen test csak úgy elpusztuljon? – kérdezte, miközben kezével végigsimított nem akármilyen idomain.
- Nem – válaszolta Ben, egy nagyot nyelve. – Egy ilyen test valóban nem pusztulhat el.
Magában meg így folytatta a mondatot, inkább ösztönösen, mintsem tudatosan: „amíg nem lesz az enyém”.


Miután ő is elhelyezkedett a kapitányi székben, a kivetítőn tartva a szemét megadta a startjelet a fedélzetei számítógépnek. Az egy pillanatra feloldott a pajzsot, leadott négy atomlövést, majd rögtön vissza is állította az energiamezőt. És… A polip cirkálón csak négy ártalmatlan felvillanás látszódott.
Pillanatokon belül megszólalt a fedélzeti rádió is. Először egy olyan hangsorral, amit tolmácsgép képtelen volt lefordítani:
- Glgyhrsz!
Ben később, végiggondolva a szövegkörnyezetet, rájött arra, hogy ez csak az a valami lehet, amit a polipok röhögés helyett használnak. Majd a hajó újra megrázkódott. Ez a lövés erősebb volt, mint az előző, de látszódott rajta, hogy még ezt is csak figyelmeztetésnek szánták, nem a végső csapásnak. A rádió újra megszólalt és a tolmácsgép ezzel már meg tudott birkózni:
- Ti lejárt szavatosságú szárazbőrűek, akiknek közvetlen felmenő rokonsága alacsony árfekvésű prostituált volt! Ugye most kilazult az alsó álkapcsotok?
- Meglehetősen – válaszolta Ben.
- Ugye nem számítottatok arra, hogy ismerjük az szabvány álvéletlen függvényeiteket?
- Valóban nem, Kapitány. Jobb a hírszerzésük, mint gondoltam volna.
- Glgyhrsz! A teringettét! Szabályos üzlet volt.
- Tessék?
- A Gyarmatügyi Hivataltól vásároltuk meg, nem volt olcsó.
Ben úgy érezte, hogy a polip csak azért beszélget vele, hogy egy még nagyobb ütést vigyen be neki, ezúttal szóban.
- Ezt nem hiszem el.
- Pedig így volt – nyugtázta a csápos kapitány. – Mivel alacsony a költségvetésük, mindent eladnak, ami nem szerepel a tiltott áruk listáján. Szóval, kedves, riadt, szárazbőrű barátom, megadjátok magatokat? Mire írnátok egy új álvéletlen függvényt, már atomokra lőjük szét a bárkátokat.
Egy pillanatra csend ülte meg a pilótafülkét. Joe mintha némán imádkozott volna, Viki meg szórakozottan cirógatni kezdte a mellbimbóit. Ben azon járatta az agyát, hogy honnan tudna szerválni egy olyan függvényt, amit nem tudnak feltörni a polipok…
Mikor végre rájött, szinte hangrobbanást idézett elő, úgy ordított bele a mikrofonba:
- Soha, te hermafrodita szörnyeteg!
Majd lecsapta a pajzsot és gondolkozás nélkül lőni kezdett minden energiával, ami csak volt az ágyúban. Arra az egy pontra, amit a szöszi nem sokkal régebben mutatott.
És a cirkáló oldalán hatalmas fénygömb jelent meg és a blokkolás egy pillanatra megszűnt. Ben a gázkart akadásig előrenyomta. Mindegy volt, hogy talán belerepülnek egy csillagba vagy fekete lyukba, a lényeg csak az volt, hogy innen el!
Az atomágyúk lövéseinek hullámai ide-oda dobálták a hajót, de mindannyian érezték, amikor végre átléptek a hiperűrbe: sikerült!
Folytatások
2721
6. egyben utolsó fejezet, melyben hősünk meglepő dolgokat tud meg a dúskeblű szösziről
2265
5. Fejezet, melyben a dúskeblű szösziről megtudjuk, hogy egy nemzeti hős
Előző részek
2532
3. Fejezet, melyben hőseink összetűzésbe kerülnek a polipokkal
2822
2. Fejezet, melyben a dúskeblű szöszi feltűnik és hőseink útra kelnek
Hasonló történetek
3165
Ebben a pillanatban Mr. Tuvok pultján az érzékelők kijelzője két rövid hangjelzést adott le. Mindenki felé kapta a fejét. A parancsnok helyettes higgadtan válaszolt, miután leolvasta az adatokat.
- Kapitány. Három Rektaarián hadihajó közeledik felénk elfogó pályán. Alig egy perc múlva lőtávolságba érnek. – tájékoztatta a jelenlévőket.
- Élesítik a fegyvereiket! – jelentette izgatottan Harry.
- Mr. Paris! Irány a csillagköd teljes impulzussal! – utasította a kapitány...
3111
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: