Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Büntetés

-Nem nagyon szeretem ha sutyiba fényképeket készítenek rólam... Azt hiszed, nem tudom hogy állandóan a házam körül ólálkodsz?!
A nagydarab nő nem szólt egy szót sem, csak nézte Joey-t tágra nyílt szemekkel. Titokban szerelmes volt a férfiba és igen, sűrűn előfordult hogy lefényképezte hogy aztán otthon maszturbáljon a képekre, mivel előnytelen külseje miatt esélye sem lett volna nála, és sajnos másnál sem. De azt sosem gondolta volna hogy lebukik imádott bálványa előtt, aki erre egyenesen a nappalijába invitálja hogy leszídja... Meg volt rémülve, talán egy enyhe sokkot is kapott, de vágyat is érzett ahogy a barnára sült jóképű énekes egy vékony szürke melegítőnadrágban és egy enyhén átizzadt fehér trikóban osztotta a fejét villogó szemekkel.
-Bocsánat...- csak ennyit tudott kinyögni. A torka száraz volt, nem úgy a bugyija.
-Bocsánat, bocsánat, baszd meg!- “válaszolta” Joey miközben beletúrt göndör, fekete hajába, majd felkapta az üvegasztalról a félig megivott sörét és befejezte amit nemrég elkezdett, teljesen kiitta a dobozt. Nem ez volt ma az első.- Mi a neved?!
-Naima Jones.
-Naima....- a férfi tekintete végigfutott a hatalmas testen. Rózsaszín, agyonmosott spagettipántos top, alatta szilikonpántos valamikori fehér melltartó... ( Ezt csak onnan tudta, hogy a hóna alatt kilógott a széle) kék farmer térdnadrág ami legalább két számmal kisebb a szükségesnél, hastájékon meglehetősen előnytelenül kihangsúlyozva az úszógumit... És tevepata... 
Maga sem tudta mi ütött belé, de felizgult a nőre, pedig annyi modellel bújhatott ágyba, amennyivel csak akart... De meg akarta büntetni, szét akarta kefélni. Még sosem dugott kövér nővel, kíváncsi lett, hogyan élvezhet ez a duci csokilány.
Naima nem is sejtette hogy mindkettejük fejében ugyanazok a gondolatok cikáznak, és hogy Joey farka egyre keményebben meredezik a nadrágban miközben szó nélkül vizslatja...
-Gyere ide, és ülj le az ágy szélére...- szólalt meg a férfi kissé lágyabb hangon. Alig tudott uralkodni magán, hogy ne markoljon Naima lábai közé.
Naima kíváncsian tett eleget a “ kérésnek”, el sem tudta képzelni hogy mi fog következni. Vagy is elképzelni eltudta, csak elhinni nem...
-Most mi lesz?- kérdezte szinte hang nélkül, mert Joey nagyon közel állt meg előtte.
-Szájba foglak rakni....- jött az őszinte válasz.
Videókon látott már ilyet, és igen, el is képzelte ahogy Joey durván megbassza a száját, de hogy ez meg is történik...?!
- De előtte vedd le a nadrágodat!
Naima vöröslő arccal bújt ki a farmerből. Igazi mamabugyi volt rajta, a köldökéig felért, de jobban szégyellte hogy teljesen átázott a combjai között, és a nedvesedése csak fokozódott ahogy komolyodott a szituáció.
-Szent ég...- motyogta Joey. Finoman szétnyitotta a vastag combokat és a bugyin keresztül megérintette tenyerével Naima forró , nedvedző barlangját. Még az sem zavarta, hogy enyhén izzadságszaga volt, kurva meleg augusztusi napon találtak egymásra...
Bele akart nyalni, bár biztos volt abban hogy szőrös... de meg akarta ízlelni, szívni akarta, bele akart fulladni.
De még nem! A végsőkig akarta feszíteni a húrt...
A férfi sietősen letolta a nadrágját, kőkemény farka majdnem arconcsapta Naimát ahogy előbukkant... Látszott a nőn hogy nem látott sok meztelen férfit életében, sután nyúlt utána hogy végigsimítsa ahogy a titokban nézett pornókban látta, de nem volt szükség simogatásra, Joey türelmetlenül nyomult előre... Szólt Naimának hogy nyissa a száját, és már tolta is bele...
Naima ügyetlenül szopta, bár mindent megtett hogy a férfi kedvében járjon. Szorgalmasan bólogatott és próbálta minél mélyebbre engedni a torkába... Gyenge volt a  mélytorokban, Joey nem is erőltette nagyon, amikor meghallotta hogy öklendezni kezd, visszavonult.
Nem szopatta magát sokáig, a nő ölébe vágyott. Naima azt hitte, csak ennyi volt, kicsit csalódotta törölte le a nyálat a szájáról és az álláról, nagyon meglepődött amikor Joey hanyattfektette az ágyon, majd letérdelt elé és lassan lehámozta róla a gusztustalan bugyit.
Érezte a férfi erejét ahogy szétfeszítette a lábait hogy aztán végignyalja a szeméremdombját újra és újra, egyre türelmetlenebbül, durvábban...
-Istenem...!- kiáltotta miközben Joey nyalta. Már attól orgazmusközelbe került hogy kivülről kényeztette legintimebb testrészét, ám amikor előszőr benyalt neki, felsikoltva elélvezett.
Joey nyelve hosszabb volt mint az átlag, szerették is érte a nők... Nos, ez a hosszú nyelv többször is teljesen eltűnt Naima hüvelyében hogy aztán kibújva belőle körözzön kicsit a csiklón is , hangos nyögéseket kicsikarva Naimából, aki megállás nélkül ontotta a nedvét a férfi arcába. Ez nemhogy lelombozta volna Joey-t, sőt... Már falta a húsos puncit, nyalta, harapta, szívta, aztán bedugta két ujját, majd a harmadikat is becsúsztatta hogy ezzel megadja a kegyelemdöfést a partnerének, aki szinte felült miközben újra élvezett egy hatalmasat.
Joey baszni akart. Nem szeretkezni, dugni, hanem baszni, durván, keményen kúrni ahogy csak egy férfi képes... Egy tiszta izom szép nagyra nőtt, izzadt férfi akinek a farka már olyan kemény hogy lyukat tudna ütni a márványba is...
Kicsit lejjebb cibálta a gyönyörtől letaglózott Naimát, mindenféle bevezetés nélkül betette neki majd ránehezedett hogy fűrészelni kezdje....
Hangosan hörgött miközben pumpálni kezdte a tág lukat... Nem csak a nyelve volt hosszú, mégis úgy érezte, a nő hüvelye szinte elnyeli a farkát...
Izomból dugta, a nagy test rengett alatta. Kezeit Naima hatalmas melleire szorította, lehunyt szemmel gyúrta őket, de egy pillanatra sem állt meg, pénisze vadul járt ki-be mint a dugattyú. Naima artikulálatlan hangokat hallatott alatta, de nem érdekelte, nem lassított egy pillanatra sem...
-Szétbaszom a pinádat....- nyögte hangosan, felizgatta a mocskos beszéd.- Akarod hogy rongyosra keféljelek?! Akarod?!
-I...Igen! Csináld!- jött a félig sikoltós válasz.
Az ágy egyre hangosabban nyikorgott alattuk, ötven kilós csajokhoz volt szokva, megviselte az intenzív igénybevétel.  Az ágynemű már félig a földön lógott, ahogy a furcsa párocska is...
A nagy munkában egyikük sem vette észre hogy valaki belépett a nappaliba. Igaz, nem is csapott nagy zajt, bár nehezen hallották volna meg a saját hangjuktól.
A szőke hajú férfi alig akart hinni a szemének hogy mibe keveredett... Csak egy cd-ért ugrott át a legjobb barátjához, erre azt látja, hogy egy dagadt néger nőt kefél félig öntudatlan állapotban...
Kinyitott egy sört, és leült a fotelba. Megbabonázva nézte a jelenetet, persze az élményhez nagyban hozz ájárult az is, hogy indulás előtt szippantott egy kicsit...
Nem érezte magát kínosan hogy kukkolja őket, sokkal jobban zavarta hogy kezdett durván beindulni rá.
Mire végzett a sörrel, erekciója lett, ő is be akart szállni. Joey sosem izgatta, heteroszexuális volt, de Naima vergődése beindította...
Lassan közelítette meg az ágyat a nő feje felől, majd mindkét felet meglepve ügyetlenül előlrehajolt és megcsókolta. Majdnem rájukesett, annyira be volt szívva, a csók is bénán sikerült...
-Josh, mi a faszt csinálsz itt?!- kelt ki magából Joey. A szemei vérben forogtak hogy abba kellett hagynia a szexelést az idióta haverja miatt.
-Jöttem egy cd-ért, de itt kibaszott jó a buli...
Naima lihegve konstatálta a történteket, nem értett semmit. Szűrreális volt az egész délután, de hogy még Joshua Brice is felbukkant, a Maniacs gitárosa, na, ez már sok volt az agyának, nem tudta feldolgozni.
-Húzz el a picsába!
-Ne légy már görény... A szádba tehetem?!- simította végig a nő vastag nyakát, aztán lejjebb csúsztatta a kezét be a rózsaszín top, majd a melltartó alá. Akkora melleket talált amekkorákat még sosem fogott, káddugó méretű mellbimbókkal.
Naima bólintott, mire Josh lehúzta a sliccét, kibújtatta a farkát majd a nő feje fölé térdelt és lassan a nő ajkai közé csúsztatta a péniszét. Egyik karján megtámaszkodott, a másik kezével a melleket símogatta.
Joey látta hogy nem szabadul meg a barátjától, újra mozgásba lendült, folytatta a kefélést.
Naima még Josh farkával a szájában is képes volt nyögni, csak akkor hallgatott el néhány pillanatra amikor a szőke férfi néhány perc után beleélvezett a szájába. Csak az mentette meg a fulladástól, hogy Joshua hamar kirántotta és így oldalra tudta fordítani a fejét hogy kicsorgassa a szájából a spermát. Valamennyit lenyelt belőle, de a nagyja Joey lepedőjén landolt.
Majdnem egyszerre kapott alul és felül, mert alig nézett újra Joey-ra, az is beleélvezett, annyi volt a különbség hogy ő nem húzta ki hamar, alaposan telepumpálta. Csak jött és jött belőle, amikor lemászott a nőről, Naima úgy érezte mintha bepisilt volna.
Josh az ágy mellett ült a földön. Nagyjából megigazította magán a ruhát, de nem mutatott valami jól, iszonyúan szét volt csúszva.
Naima titokban érte is odavolt, Joey és Josh volt a két álompasija, csak Joshua nem errefelé lakott, utána nem tudott kémkedni.
Joey elégedetten öltözött fel, bár ahogy végignézett Naimán, érezte hogy meg tudná dugni mégegyszer... Szüksége volt egy kis pihenésre, de nem tartotta kizártnak hogy rámászik ismét... De kellett egy sör és egy kis pihi.
Felszedte Josht a földről ami nem volt egyszerű, lévén a barátja is akkora darab volt mint ő, majd a fotelba segítette és leült ő is. Némán iszogattak, egy szót sem szóltak.
Naima egy darabig fekve maradt és magában elemezte a történteket. Alaposan helyben lett hagyva... Itt-ott sajgott is a teste, leginkább az öle égett egy kicsit, de ennyi kis kellemetlenség belefért, ilyennek képzelte a szexet Joey-val és örült hogy át is élhette.
Tíz perc is eltelt mire felült és megszólalt....
-Megmosakodhatok?
-Persze. A fürdő egyenesen van, találsz törülközőt...
-Oké.
Mindkét férfi csorgó nyállal figyelte ahogy deréktól lefelé meztelenül elindult mosakodni.
-Nos... Josh... Melyik cd-t is akarod?
-A Stones-t.
Hallották ahogy a nő megnyitja a csapokat és tusolni kezd...
Joey rágyújtott, majd ablakot nyitott. Nem szerette ezt a kifejezést, de szexszag terjengett a levegőben, nyál, izzadság és egyéb szagok keveréke....
-Húgyoznom kell...- Josh úriember módjára közölte a célját, majd ő is elindult a fürdő irányába, ahol a wc-k is voltak.
-Menj csak...
A házigazda ismét leült hogy hátravetett fejjel élvezze a cigarettáját. A vízcsobogás elhallgatott, Naima befejezte a tisztálkodást, de nem akart felbukkanni ismét a szobában...
Joey akkor kezdett el aggódni, amikor valami éktelen dübörgés ütötte meg a fülét ami pont a fürdő irányából jött... El sem tudta képzelni mi történhetett, de ha megpróbálta volna, a látvány ami a belépésekor fogadta, még a legvadabb fantáziáját is felülmúlta volna.
Naima a mosógép tetején ült anyaszült meztelenül és most Joshua kefélte teljes erőből a szétnyitott lábai között állva. A nő hangosan nyögdécselt miközben próbált a gép két szélébe kapaszkodva a tetején maradni, ami nem volt egyszerű, mert Josh teljesen megvadult, ha nem lett volna a fal, fel is döntötte volna a háztartási berendezést.
-Atyám...- dadogta Joey. Egyszer látta így a barátját amikor véletlenül rajtakapta a turnébuszban egy groupie-val, de nem vágyott ismétlésre, az a kép is beleégett az agyába.
Érdekes módon ez most valahogy mégis izgatta. Josh izzadt mint a ló, az izzadság mindenhol folyt róla miközben küzdött hogy minnél bejjebb nyomakodjon a hatalmas punciba, szinte tényleg küzdelemnek hatott ahogy dolgozott Naima vaskos combjai között.
A nő mellei veszélyesen himbálóztak, pofozva a férfi arcát, aki ezt valószínűleg cseppet sem bánta mert sűrűn megállt hogy a szájába vegye és megszívja kicsit a fekete mellbimbókat. Joey ajkai kiszáradtak, ezt már nem bírta tétlenűl nézni, muszáj volt magához nyúlnia. Sosem gondolta volna hogy egyszer Joshuára fogja kiverni, de most így történt, újra sikerült egyszerre elélvezniük, mindketten hangosan hörögve jutottak el a csúcsra, csak Josh Naimára borult, Joey a hófehér csempére.
Naima kicsit lemaradt tőlük, de Josh nem hagyta cserben, nagy kegyesen a gyönyörig ujjazta miközben vadul csókolta. Úgy tűnt, el sem akar szakadni tőle, kezei újra a melleire vándoroltak, most szinkronban gyúrogatta őket.
-Josh..... Josh...! Elég!- húzta el Joey amikor képes volt újra járni. - Elég, hagyjuk Naimát hazamenni... Nekem is dolgom van és neked is... Öltözz fel, és húzz el...
-Oké, oké! Még látjuk egymást...- cibálta fel magára a ruháit a férfi, majd engedelmesen tűrte hogy Joey a kezébe nyomja a Stones cd-t és barátilag kidobja a házból.
Naima is összeszedte magát és a ruháit, közben arra gondolt, hogy milyen szerencse hogy fogamzásgátlót szed a bőrére... Jól érezte magát, de nagyon elfáradt, mindenesetre élete legjobb napja volt ez, két “sztár” is végigment rajta, és mindkettejüket maximálisan ki tudta elégíteni, pedig azt hitte, ez csak a szép és csinos nők kiváltsága...
Joey búcsúzóul ugyan elvette tőle a fényképezőgépet, de mégis elégedetten sétált haza mert tudta hogy amint lesz egy kis pénze, vesz egy másikat hogy újra lebukhasson... Hogy újra megbüntethessék...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: