Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Buli vége

A főépületből kiszűrődő hangos zene és nevetés több száz méternyire is hallható volt a buli helyszínétől. Nem zavart senkit, hiszen a birtok messze esett mindentől, ideális helyszínt biztosítva a fiatalok fékeveszett tivornyáinak.
A társaság eleinte kulturált viselkedése az elfogyasztott alkohol mennyiségével arányosan torzult. Alkoholból pedig volt bőven.
Éjfél körül járhatott, amikor a hangulat már túllépte azt a tűréshatárt, amit a fiatalember még el tudott viselni. Rutinos volt, mindig úgy ült le a társaságba, hogy szinte észrevétlenül távozhasson. Hallgatta egy darabig a hencegő történeteket, amik sosem kötötték le igazán és azt is nagyon jól tudta, hogy sokszor tizednyi részük sem igaz.
Mosolygott társain és amikor megunta ezeket a történeteket, angolosan távozott, mint ahogy most is.
Még hallotta a harsány röhögést, a poharak koccanását és a gusztustalan megjegyzések foszlányát, amit egy épp befejezett sztorihoz fűztek. Nem nézett vissza, jobbnak látta végérvényesen távozni.
Az ajtón kilépve fázósan húzta össze kabátját, felnézett a csillagos égre és elindult szálláshelyére.  Útközben sokat gondolkozott az elmúlt pár óra eseményein, a megjelent emberek viselkedésén. Nem ítélt el senkit, de nem érezte közéjük valónak magát. Nem vonzották az orgiákba torkolló tivornyák és hőstettekről sem akart mesélni senkinek. Még igazakról sem.
Hosszú percek teltek el, útján csak a hideg szél és a lehulló lombok neszezése kísérte. Egyre hidegebb lett, teljesen felhúzta kabátjának cipzárját és sietősen lépkedett.
A távoli kereszteződésnél egy autó fordult rá a birtok felé vezető keskeny útra és kis idő elteltével mellette fékezett.
- Szia! A buliból jössz?
- Szia! Igen. Kicsit elfáradtam és leléptem.
- Ez a hangzavar onnan jön?
- Igen.
A volán mögött ülő fiatal nő elmosolyodott és kezét nyújtva bemutatkozott. A fiatalember udvariasan viszonozta.
- Nem jössz vissza?
- Nem, köszönöm! Érezd csak jól magad!
- Rendben, köszi, neked pedig jó utat! -és mosolyogva integetett, felhúzta az ablakot lassú tempóban tovább hajtott.
A fiatalember még állt egy kicsit az út széli murván, a távolodó hátsólámpák fényét nézte és azon gondolkozott, hogy helyesen döntött-e.
A nő szép volt. Fiatal és koránál sokkal érettebb benyomást keltett. És egyáltalán! Valahogy túl elegánsnak tűnt ehhez a bandához mérten.
- Mindegy! - gondolta magában és tovább baktatott.
Kis idő elteltével a kereszteződéshez érkezett. Órájára pillantott a hold fényében.
- Hajnal egy. A busz szinte esélytelen. - mormogta magában és kezét ismét jó meleg kabátjának zsebébe süllyesztette. Épp indult volna, amikor a birtok felől autó közeledett.
- Hála Istennek! Talán hazavisznek. - türelmesen várt, míg a kocsi megérkezett. Az imént autó volt az, megállt mellette és kinyílt az utasoldali ajtó.
- Gyere, szállj be! Elviszlek.
- Köszönöm szépen! - és már ült is be.
- Megértem, hogy nem bírtad tovább. Elég csúnyán leitták magukat, de hát ők is fiatalok és ilyenek. - nevetett. A belső hőmérséklet egyre melegebb lett. A fiatalember levette kabátját, visszacsatolta biztonsági övét és kényelembe helyezkedett. A rádióból halk, kellemes latin zene szólt.
- Szereted? - Kérdezte a nő.
- Igen, szeretem. Temperamentumos, jól táncolható zene.
- Temperamentumos, jól táncolható?! Talán táncolsz is?
- Néha igen. - nevette el magát a srác.
- Megtanítanál?
- Ha egyszer lesz rá időd és találkozni is fogunk még valaha, akkor miért ne?
- Vigyázz, mert szavadon foglak. - nevettek mind a ketten.
- Figyelj! Be kell ugranom egy helyre, azután hazaviszlek. Nem baj, el jössz velem?
- Időm van rengeteg, és, ami azt illeti mára már nem is terveztem semmit a bulin kívül, de az ugye nem jött össze.
- Mi nem tetszett?
- Nem tudom, talán az egész társaság viselkedése. Szeretem őket, rengeteg haverom és havernőm van köztük, de valahogy olyan defektesek.
- Defektesek? Ezt hogy érted?
A fiatalember beszélni kezdett, a nő pedig nagyon figyelmesen hallgatta. Egyetlen mondatába sem szólt bele.
Hosszú percek teltek el, amikor megérkeztek egy magányosan álló kastélyszerű épülethez. Keskeny út vezetett ehhez is, mint a buli helyszínének teret adó birtokhoz.
- Gyere be és ott folytasd, ahol abbahagytad, csak szavad ne felejtsd!
A srác az órájára nézett, az fél kettőt mutatott. Beléptek a díszes épületbe, a nő villanyt kapcsolt.
Fényűző, antik, korabeli berendezés és pedáns rend. A fiúnak elállt a lélegzete.
- Nagyon szép! Itt dolgozol?
- Mondhatjuk úgy is, hogy nagyon sokminden köt ide. Egy italt?
- Nem tudom, mennyire jó ötlet, mert még vezetned kell.
- Legfeljebb itt alszunk. Elég tágas a ház, van elég hely és remélem engem nem találsz majd defektesnek. -mondta nevetve.
A srác kicsit elszégyellte magát, megbánta szavait, mert egyáltalán nem akarta minősíteni a barátait, csak ezeken a bulikon nem érezte jól magát velük és a nő pedig egyáltalán nem tűnt “defektesnek”. Sőt! Határozottan szépnek és nagyon is értelmesnek találta. Pont olyannak, amilyennek álmai nőjét megálmodta. A kora meghatározhatatlan volt számára, így tippelni sem mert, de úgy vélte, hogy max 5-6 évvel, ha idősebb lehet.
- 5-6 év mennyit is jelent gondolkodásban? Te jó Isten! -gondolta magában.
A nő konyakot töltött mindkettőjüknek. Koccintottak és tovább csevegtek. A srác folytatta a gondolatait, ott, ahol abbahagyta.
- Nem mondod, hogy téged ezek a dolgok hidegenhagynak, hogy nem akarsz megtömni egy olyan bukszát, akinek már az italtól nincs is agya és azt tehetsz vele, amit csak akarsz?
A nő nyílt őszintesége és szavai meglepték. Tetszett neki a stílusa.
- Pontosan ezt mondom. Ebben nincs semmi érzelem és ebben a formában nem más, mint üzekedés.
- Mi van?! Eszem megáll! Itt ülök egy fiatalemberrel szemben, aki a korosztályát meghazudtolva, nem bukik a piás muffokra és nem liheg minden buksza után, hogy azt jól telepakolhassa. Csípj belém kérlek, mert ez elég álomszerűnek tűnik! De azért folytasd! - A srác megcsípte a combját, a nő csak nevetett. Koccintottak és a srác folytatta.
- Tudom, hogy velem van a baj, mert ettől egy kicsit azért többre vágyom.
- Hogy józan legyen? - érintette meg a srác combját és nevetett.
- Nem fontos annak lennie.
- Akkor?
- Arra vágyom, hogy amikor szeretkezek vele, akkor abba ne csak a teste, hanem az egész lénye legyen benne.
A nő meghökkent és mindkettőjüknek újra töltött.
- Ez nemes. Főleg, ha te is ugyanígy viselkedsz.
- Hogyan várhatnám el, ha nem így lenne? - a nő gondolkodóba esett a kérdés hallatán.
- Ilyen pasi nincs, vagy nagyon ritka. Kihalt mind, valamikor a sötétnek nevezett középkorban. - most a srác nevetett.
- És mondd csak! Volt már ilyen kalandban részed? - a nevetés egyetlen pillanat alatt abba maradt.
- Az igazat megvallva nem.
- Nem lehet, ,hogy túl magasra pakoltad azt a bizonyos lécet?
- Nem, nem hiszem.
- Rendben, de tartsd a szemeid előtt, hogy most vagy fiatal és most kellene élned! Nem gyakori esemény az életben, sőt, csak egyszer van ilyen. Sem te, sem én nem leszek fiatalabb, ahogy múlnak a percek. - hangja kicsit elhalványodott, szemei elrévedtek. Merengve nézett maga elé a poharát ujjai közt forgatva. Talán átérezte az iménti szavai valóságtartalmának súlyát. A fiatalember is a távolba révedt.
- Szeretnéd, hogy hazavigyelek, vagy maradsz inkább velem?
- Ittunk, most már ne vezess!
- Rendben van. Gyere, megmutatom a szobád!
Kézenfogta  és a lépcsőn előtte haladva egy tágas, kandallóval felszerelt szobába vezette. A fiatalember minden egyes lépésnél szemügyre vehette karcsú lábait és formás fenekét. A látvány felizgatta, tetszett neki a nő érzéki szépsége.
- Íme a lakosztályod! A zuhanyzó ott lesz kicsit arrébb, balra. Én a másikba megyek. Ha hidegnek találod a levegőt, csak azt a gombot fordítsd el és a kandallóba rakott fa magától meggyullad.
Érezd magad otthon, ne szenvedj hiányt semmiben! - kacsintott pajkosan majd lábujjhegyre állt és egy puszit nyomott a fiú arcára, majd sebesen eltűnt a két szobát összekötő ajtó mögött.

Hideg volt. Elfordította a gombot és kis idő elteltével az előkészített rönkök valóban lángra kaptak.
A lámpát leoltotta, csak a lobogó lángnyelvek táncoló fénye maradt. Sokáig ült gondolataiba merülve kandalló előtt, aztán zuhanyozni ment.
A testére záporozó vízcseppek selymes simogatása közben felidéződött benne vendéglátójának kedvessége és és érzéki teste, ahogy a lépcsőn kézenfogva a szobájához vezeti. Érezte, ahogy forróság önti el, mint valami hirtelen jött láz és öle is bizsergett. Fallosza megrándult és az előtte lepergő emlékképek hatására duzzadni, emelkedni kezdett. A falnak támaszkodva állt mindkét kezével. A tarkójára hulló vízsugárra próbált koncentrálni és a benne egyre erősebb vágyat elűzni. Erezett dorongja azonban egyre feszesebben állt. Megmarkolta és vágyainak engedve lassan masszírozni kezdte. Érezte, ahogy elcsöppen és tenyere sikamlóssá válik.
Elképzelte a nőt, ahogy megáll és ő felhajtja szoknyáját, lesimogatja róla a falatnyi tangát és tenyerével simogatni kezdi először formás fenekét, aztán az egyre nedvesebb odúcskát.  Aztán…
A vízcseppek záporozása váratlanul maradt abba. Egy finom, női kéz zárta el a csapot, amely azután derekát hátulról átölelte és köldökének érzéki izgatásába kezdett. Melleinek ruganyos érintését érezte hátán. Nagyon megijedt és szégyellte volna magát, de nem volt rá ideje.
- Majd én befejezem. - búgta suttogón fülébe a nő hangja és a rémülettől félig lelankadt dorongját megmarkolva tarkóját forró csókjaival halmozta.
Érezte, hogy a szégyen falai lerogynak, helyüket a vágy érzéki démonainak adva át.
A nő puha ajkainak csókjaival a fiatalember izmos hátát kényeztette, körmeivel finoman karcolta.
- Fordulj meg! - a fiú engedelmeskedett, a nő várt egy picit, hagyta, hogy amaz minden szépségét jól szemügyre vehesse, majd szorosan hozzábújt és forrón szenvedélyes csókban ölelkeztek. Kezeik a kezdeti bizonytalanságot követően egyre bátrabban kutatták egymás legérzékenyebb pontjait.
A fiú feszes rúdja a nő combjai közé fúrta magát és ölének lágy kényeztető ritmusára mozgott. A nő még nem fogadta be, kéjes sikolyokat hallatva csúszkált az erezett rudazaton önmagát és tárást is erősen felizgatva.
- Még ne tedd be kérlek! Annyira jó így, mindjárt elélvezek.
Bimbói erősen megduzzadtak. A fiú erre átölelte derekát és még erősebben rászorította, a nő popsija alá nyúlt és falloszát mélyen a vágatba nyomta. Láva forróságú iszamos nedv csorgott rá. Sóhajtott és a vágyakozástól nagyokat nyelt. A nő öle vonaglott, egyre hevesebben remegett, mintha hideg rázná és kéjesen sikoltozott. A  fiú erősen magához szorítva tartotta, nyakát, vállait, duzzadó melleit csókolgatta, feszes bimbóit nyaldosta. Kemény dorongja a sikamlós vágatban hevesen lüktetett.
- Mit tennél most?
A srác válasz helyett a combja alá nyúlt és egyik lábát megemelte. - A nő kíváncsian nézett.
Vértől duzzadt pulzáló makkját a bejárathoz illesztette. - A nő felszisszent.
- Ne dugd be kérlek, még nagyon érzékeny! - ezzel a fiú elé térdelt, száját körbenyalva csodálta erezett szerszámát, majd vérvörös makkját ajkaihoz illesztette. Nyaldosta, mintha a legfinomabb nyalóka lenne.
- Tetszik az ízed. - és mélyen szájába vette. Nyelve egyetlen pillanatra sem állt meg. Hol pörögve, hol őrjítő lassú tempóban kényeztette. Közben nagyokat nyelt, végül a lüktető makkot egészen torka legmélyére vezette.
A srác felnyögött, a nő hajába markolt, öle ütemesen mozgott. Amaz kéjes pillantásokkal, bólogatott az egyre hevesebben lüktető rúdon, tűrte.
Amikor érezte, hogy a fiú, már nem bírná tovább, finoman kivette ajkai közül és csak az egyre hevesebben csöpögő hegyét nyaldosta, majd felállt és két kézzel a falnak támaszkodva finoman pucsított.
A fiatalember vette a jeleket és mögé állt. Rugalmas fenekébe markolt, feltárult előtte a sikamlós csatornájú, szűk odúcska. Marokra fogta lüktető dorongját és mélyen belemártotta.
A nő nyögött és öle azonnal  vad körzésbe kezdett. A srác vágyai elszabadultak, kitörve szűk karámjukból észtvesztve vágtattak. Kéjtől átszellemült arccal, a testiség érzékien gyönyörű mámorában úszva, partnere derekát fogva húzta tombolva kitörni készülő rúdjára. A nő sikongott, a hímtagra feszülő barlangocskájának falán apró rezgések rohantak át, sikítva élvezett. A fiú sem bírta már. Belemarkolt a rugalmas fenékbe. Hatalmasat nyomott, öle megrángott, alhasát mintha áram járná át zsigeri mélységből vibrálni kezdett. Megfeszült minden inában és eltorzult arca. Partnere kéjes sikolyait hallva, elementális erejű robbanással tör elő kéjének spriccelő nedve.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas6 ·
Tetszett, csak nekem kevés volt. Valami levezetés nekem hiányzik a végéről.
Fragance ·
köszi Andreas6! Folytatom a történetet hamarosan.

Marokfegyver ·
Nem tudnék rá rosszat mondani, csak egy apró megjegyzés: a defektességet nem ismételgetni kell, hanem cselekedeten vagy/és a szereplő beszédmódján, stílusán keresztül bemutatni.
Tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: