Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A borostyán éneke

Az öböl mélyén borostyán muzsikál
közel a tenger ide, kedvesem.

Megállok a szélfútta homokon. A fellegek odafönn szürke és kék tömegben vonulnak. A mólót bámulom, és azon túl a hullámok megtöretlen mintázatát. Egy kezdetben apró pont megnő, halászhajó fut be a révbe, hozza a heringet, a tőkehalat, mindazt, melyet hajlandó kiadni magából a mély.
Különös tenger ez, éppoly fösvény, mint amennyire magányos.
Körülnézek. A part fölötti erdőben egy elárvult, félszemű trakehneni üget el, talán érzi a veszélyt.
Megállok a tenger és a part között. A fák alatt jávorszarvasok húzzák fekete batárok karavánját.
Szomorúan nézem, s csak ácsorgok a tenger és a föld, a víz és az idő között

A lagúnában felbőg egy rozsdás hajó kürtje, a mélyben holtak, koponyáikban fészkelő halrajok. Elmerülő gyermekek gyomrában még langyos az anyjuk teje, s kihunyó emlékeikben meleg az utolsó ölelés.
Köd száll le, és menetelnek, csak menetelnek nyugatnak a katonás árnyak.

Mennyi év! Kereslek az elhagyott vasútállomáson. Sok-sok éve már, kifutott innen az utolsó vonat. Láttalak a falhoz tapadva. Az aprópénzt számláltad, amit mamád a kenyérre adott. Milyen komoly szemmel néztél... mint az iskolások, akik feleletre várnak. Fiatal voltál, fiatalabb nálam vagy száz évvel. Hogy ollóztak lábacskáid a szoknya alatt!
Széna illatát érzem, a hűvös nyárét, és körbezárnak a borostyánnal futtatott falak.

A városnak indulok, figyelem a komor arcokat. Csizmák dübörögnek a kövezeten, lobognak az ablakokban a zászlók. A toronyban a harang megkondul, akár egy prostáns lelkiismerete.
Répa, kender, viasz és faggyú, adják és veszik, és ha lehull a hó, bezár minden. Befagy az erdő, a mezők, a lápok. Semmibe vezetnek a híres fasorok. A tenger páncélján ki kelhet át? Lesz, akinek sikerül. Elindul néhány hajó a világvége partjairól.
Még minden rendben. Nyüzsög a tömeg, csengetnek a villamosok, de már dübörög az előérzet.
A villamosok. Rám hull a fátyolidő, átlátok rajta, mielőtt a borszag a kastély pincéjébe hív. Szép villamosok... nem látom többé őket. A vég meghajlítja, szétrobbantja, félrehajítja majd őket, akárcsak a kastély előtt álló király szobrát.
Odalenn a törődöttség párát lehel a cserepes ajkak közül

Mire kimerészkedem, a parkban ülsz, alig látlak. Arcod fehér kör hajad keretében. Fakó mosoly, az északi hold eltüntet minden vonást. Fekete a föld és fehér. Viharban lángol keletre a tőzeg, a közeledő páncélosok súlya alatt.
A parkon túl ismét a tenger, ötszáz esztendő épületei, daruk, halászhajók. Só és munka illata terjeng, forognak a facipők és alsószoknyák a piac cserfes nyüzsgésében. Utolsó napjait éli egy különös faj. Ki mondja meg, kár-e érte? De még dolgoznak földjeikért, hogy végül elveszítsék mindet.

Mert jön, dübörög a vész, süvölt már az égen át

Mädchen, mädchen, imádkozom magamban, gyere, hagyd itt velem a végzet honát. Nem felelsz, kendőt húzol a fejedre, ujjaid nyirokban. Sírni kezdek. Ez a park méregzöld temető, meghalsz itt álmom, szép fehér kísértetem.
És akkor, akkor zúgni kezd az ég
Eljött a nap, és a történelem utolérte önmagát.

Utószor mered a napnak a torony, királyok ujja, népek reménye Utószor emelkedik a város a fenyvesek, a tavak földje fölé
A végbe hullanak a katonák a konflisok a bárkák
Végbe az ország minden el
Állj meg
állj meg és emlékezz
emlékezz
A hang jön, szétomlik, meghasad, szétfut, mint a moréna a viharban, horgad, és lesújt.
Árnyékod megfagy, mire véget ér a tűzvihar.
_________________________________________________
Egy sas repül folyótól folyóig, kilométerek százán át, a síkság fölött, halálhozó ég alatt.
Öntudatlan párában fürdik elmém. Kétségben, reményben, elveszett szerelemben.

Végül ismét ott vagyok a parton, a földnyelv a tengerben lángoló kard, amint a lemegy a nap. Térdelek, és egy fadarabbal nevedet rajzolom a piros homokba. A hajók elmentek, sok-sok éve már. Mire leszáll az éj, oldalra dőlök, úgy alszom el.
De még hallom, hogy a tenger mélyén
akár te álmomban, a párnámon
mint sóhajtozik, hogyan énekel a borostyán.
Hasonló történetek
4422
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4658
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mufurc01 ·
Bocs BURGONYA.Ez nem én vagyok!Én Ladyboy vagyok a Gumicsizma akinek Kitetkat és a Rabbi megjelent.
Dugunk?ÉN A FASZIMAT, TE A KAKAST?NO?????

Marko2 ·
Marko vagyok, 17 éves meleg fiú. Passzív. Érdekellek? Telszámom Gumicsizmánál, Aelmnél, Elamn ál, Cinci1-10nél.Orvosom Dr Fox és Hörcsög és Köcsög.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: