Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A bicikli

Egyik nap az osztály egyik csajához kellett elmennem, hogy befizessek valamit az anyjának. Eléggé tetszett a csaj, de valahogy nem sikerült rá valami mély benyomást tennem. Így hát annak reményében, hogy megint láthatom, jó kedvvel mentem el. Azonban történt egy-pár akadályozó tényező út közben.

Miközben azon gondolkoztam milyen szép lenne őt meztelenül látni, nem vettem észre, amikor egy biciklis tekert felém és majdnem nekem is száguldozott. Azonban egy erős rántással elkanyarodott, és akkorát esett a bokornak, hogy azt hittem eltört valamije. Szerencsére nem így történt, de amikor megfordult egy gyönyörű lány fogadott. Nem igazán tudtam mit tenni, ezért megkérdeztem, hogy jól van-e, erre ő csak a combján látható zúzódást mutatta meg. De milyen közel volt seggéhez. Most már tényleg annyira éreztem, hogy kell nekem, hogy el is felejtettem a dolgomat, hogy hova kéne mennem. Sokáig beszélgettünk, megmutatta a sebeit, és rám nézett. Én lesütöttem a szemem, de csak mellmagasságig. Huhh, milyen gyönyörű volt még ruhán keresztűlről is. Elkísértem hát az otthonáig, és mivel nem volt otthon senki, elhívott egy kólára. Elárulom, hogy nem lehetett több 17 évesnél. Én meg csak 16 voltam. De égett a szemében a tűz, és éreztem, hogy kíván.

Miközben töltötte a pohárba a lét, én megkérdeztem, hogy nincs-e kedve mást inni. Ő egy darabig nézett rám, aztán rámvetette magát, és elővette az akkor már majdnem eldurranó farkamat. Szívta, szopta, masszírozta, nem is kellett sok neki, mert olyan hatalmasat élveztem, hogy hóembert csináltam belőle. Ekkor szépen lenyalogatta magáról, és most mondta, hogy ő még soha életében nem csinálta, és örült, hogy sikerült orgazmust elérni nálam. Ekkor megkért rá, hogy nyomja be neki a faszom, mert még soha nem érzett a pinájában farkat. Hát nem sokáig teketóriáztam, és nagyon jó érzés volt, bár én se csináltam még, de azóta gyűjtött tapasztalataim szerint elég jó volt ő is. Miután egymásba élveztünk, egy darabig smároltunk, és elindultam, de azért még megkérdeztem, hogy mindig arra biciklizik-e. Most viszont mennem kellett befizetni a pénzt.

Mire odataláltam, úgy 2 órás késéssel, már ment lefelé a nap, de azt még megvárta, hogy szemembe világítson, és nekimenjek egy oszlopnak. Mikor felértem, az ajtó tárva-nyitva volt, hát bementem. Bentről a szobából nyögéseket lehetett hallani. Leültem a konyhába, mint ha mit sem sejtettem volna, és bekapcsoltam a magnót. Szegények azt hitték, hogy hazajöttek a szülők. A csaj gyorsan magára dobott valamit és kijött. Nagyon izgató volt, de most még mindig a biciklis csaj járt az eszembe. Nagyot sóhajtott, mikor meglátott, és beszólt, hogy "Jól van semmi baj. Kijöhettek!". Egy kicsit megdöbbentem, hogy azt mondta, kijöhettek. Vajon kik? Lassanként kiszivárgott három haverom, és egy ismeretlen csaj. Megkérdezték beszállok -e egy jó kis gruppenbe. Mondom a mai napon már volt dolgom nővel, de ezt nem hitték el, ezért ki kellett elégítenem a két csajt. Hát olyanokat nyaltam be neki, hogy akkora orgazmusa volt, mint egy ház. Ez a hasonlat azért is jó, mert le is jött egy srác a lépcsőházból, és beszállt a gruppenbe. Én mondtam, hogy húzok, mert fontos elintéznivalóm van. Ahogy kilépek a házból egy bringás megy át a lábamon. Ő volt, és el se kell mondanom, hogy mennyire szomjas volt már :)) Mostanában egyre többet sétálgatok a környéken. Ő meg azóta bukósisakba jár.

Ez a történet 8 éve esett velem. És Ő a feleségem. Azóta együtt bringázunk, és kedvenc helyünk a nyirkos, de nem elég hideg szikla egy elhagyatott helyen.
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

seexreehes ·
Gagyi, Szerintem most vagy 16. De adok rá bíztatásul 10 pontot

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: