Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A beszélő rés

1.
Az ósdi távolsági busz nyögve erőlködött az emelkedőn, az utasoknak erősen kapaszkodniuk kellett, mert különben halomra dőltek volna benne. A szerencsésebbek ültek, a többség hallgatott. Örültek, hogy élnek, olyan irtózatosan fülledt volt a levegő. Néhány öregasszony fecsegett csak, akik otthonkaszerű ruháikban vígan szellőztették izzadt testüket.
Artúr szórakozottan figyelte a mellette ülő nő tekintélyes melleinek lusta himbálózását a blúz alatt, amikor elfojtott hang hallatszott:
- Teljesen bepállottam már.
A férfi körülnézett, de nem tudta megállapítani, honnan jött a halk hang, és rájött, hogy a többi utas nem is hallotta. A nagymellű nő kifelé bámult az ablakon, Artúr kutató tekintetére azonban szorosabbra zárta combjait.
- Folyamatosan csorog rajtam a víz – hallatszott újra, még halkabban, mintha valami üregből szólt volna valaki.
- Bizony, rég volt ilyen meleg – fordult a férfi a nő felé, aki zavartan elmosolyodott.
- Kevés a nyitható ablak ezen a tragacson – jegyezte meg, de nem nézett Artúrra.
- Mikor kerülünk már valami hűvösebb vagy szelesebb helyre? – hallatszott a különös, fojtott hang a nő felől, akinek a szája egyáltalán nem mozgott.
Artúr igencsak furcsállta a dolgot, de látta, hogy elfordulnak tőle, nem is erőltette tovább a társalgást.
A busz végre megállt, az emberek türelmetlenül tülekedve szálltak le, alig néhányan maradtak csak rajta. Artúrék körül is kiüresedett a jármű, és mikor újra elindultak, a nagymellű nő bocsánatot kérve felállt. A férfi kiengedte a szűkösen sorakozó ülések közül, miközben a hang újra megszólalt, most már hangosabban.
- Olyan nedves vagyok, mintha lelocsoltak volna.
Artúrban megakadt egy pillanatra a levegő. Egyedül voltak a busz hátulján, a nő érintésnyi közelségben araszolt előtte, de most megmerevedett.
- Húzd már le rólam ezt az izzadt bugyit, mert elájulok! – türelmetlenkedett a hang.
- Segítsek? – kérdezte Artur fojtott hangon.
A nő mérgesen megrázta a fejét.
- Most nem húzhatom le, várj már egy kicsit – mondta a levegőbe.
- Kihez beszél? – hebegett Artúr, és a nő felsóhajtott.
- Ilyen kellemetlen helyzetbe még sohasem hozott – lengette meg rövid szoknyáját mérgesen, mire a hang megkönnyebbülve szólt:
- Így jó! Végre egy kis szellő. Abba ne hagyd!
Artúr megrökönyödve vizslatta a nő szoknyáját.
- A… az beszél? A lába között? – kérdezte, és a homlokán izzadtságcseppek ütköztek ki.
A nő sokatmondóan bólogatott, majd a szája elé tette a mutatóujját.
- Pssszt. Halkan, mert meghallja. Nagyon házsártos… egyenesen kiállhatatlan.
A férfi megragadta a nő karját.
- Üljünk le – suttogta. – A… azért szívesen elbeszélgetnék vele.
- Hajnalka vagyok… őt pedig Nyafinak, vagy Pintyőkének hívom, mert olyan cserfes, mint egy énekesmadár – hajolt a férfi füléhez.
- Rólam sugdolóztok? – reccsent a hang a szoknya alól.
- Ha lehúzzák rólad a bugyit, velem kerülsz szembe! – próbált Artúr férfias hangon rászólni.
- Kit érdekel? Szerinted foglalkozom ezzel, amikor az ajkaim között csorog az izzadtság és majd megsülök?
- Egyáltalán nem ijedős! – suttogott a férfi kajánul Hajnalkához hajolva, ám a nő szemében könny csillogott.
- Teljesen ki vagyok akadva. Alig merek már emberek közé menni, mert állandóan attól rettegek, Nyafi mikor fog megszólalni…
- Meg kellene tudni, mi a baja – vélte a férfi.
- Én nem tudtam rájönni, semmi sem jó neki – legyintett lemondóan Hajnalka, és segélykérően nézett Artúr kék szemeibe.
A férfi szíve hevesebben vert, amíg a nő lélegzetének ritmusára emelkedő kebleit figyelte, és kezét megnyugtatóan helyezte Hajnalka combjaira.
- Segítek magán – közölte kurtán, az érett férfiak magabiztosságával.
- A következőnél leszállok – mondta a nő, és a szoknyája alól hallatszó hang rákontrázott:
- Na, végre kiszellőztethetem magam! Szedd a lábaidat!
- Hallgass már! – szólt rá ingerülten Hajnalka.
A busz nemsokára megállt, de Artúr nem látott házakat, csak aranylón hullámzó búzamezőt, ám mikor leszálltak, a távolban mégis feltűnt egy magányos ház, és egy kis ligetes facsoport.
Megkönnyebbülten dőltek bele a ligetben rejtőző pajta hűs szénájának puhaságába.
- Szabadíts már ki, mert megfulladok! – kiabált a türelmetlen hang, mire Hajnalka szemlesütve fogta meg falatnyi tangáját, hogy lehúzza magáról.
Artúr lélegzetvisszafojtva figyelte a mozdulatot. Talán azt várta, hogy valami csoda várja, de a nő buja combjai között egy teljesen megszokott punci bujkált. Selymes szőrszálak közül domborodtak élénkebb színű szeméremajkai, amelyek azonban rezegve mozdultak, mikor a bugyi lekerült róluk.
- Micsoda árnyas szabadság! – hallatszott közülük elragadtatottan, de aztán azonnal reszelősre váltott a hang: - Takarj be a kezeddel, mert megfázom!
Hajnalka sóhajtva takarta el ujjaival az ölét, amíg Artúr könyökölve a közelébe helyezkedett, és mint egy orvos, kutató szemekkel vizsgálgatta, finoman megemelve a nő kezét.
- Próbálta már simogatni? – kérdezte.
- Ajaj, de mennyiszer! Simogattam hosszában, keresztben, körkörösen, lágyan, hevesebben, nedvesen, víz alatt, és még takaróval is… - nézett közelről a nő a férfira. - De csak zsörtölődik, hogy ne birizgáljam, aztán ha abbahagyom, még hangosabban kezd kárálni…
- És nem mondja meg, mit akar? Nekem nem tűnik túl szemérmesnek.
A nő fészkelődött, és a rikácsoló hang újra megmozgatta szeméremajkait.
- Meg akarsz ölni? Összeszurkálnak a szénaszálak!
Artúr a fejét csóválta.
- Megpróbálhatok valamit… ezzel a szeszélyes Nyafival? – tudakolta gyorsuló lélegzettel.
Hajnalka lemondóan tette szét érzéki combjait, és hanyatt dőlt. A férfi megfogta nő fenekét, úgy húzódott közelebb, majd a szabaddá váló rózsaszín ajkakhoz érintette a nyelvét.
A punci egy ideig tűrte, majd hirtelen felcsattant.
- Mi ez a nyálas támadás? – kérdezte élesen, mire Artúr a csiklóra tapadt.
- Gyilkos! Megharapnak! – harsant újra a kellemetlen hang, riadt színezetet kapva, és a férfi is megijedt a kiabálástól. Lecuppant Nyafi legérzékenyebb pontjáról, de aztán hirtelen ötlettel a feltáruló nyílásba nyomta a nyelvét, míg ujjai visszatértek a csiklóhoz.
Hajnalka remegve sóhajtozott, mint egy beteg.
- Milyen melegem lett – suttogta elgyengülve, és kebleinél megoldotta a ruháját.
Artúr mélyebbre dugta nyelvét a nyirkos lyukba, de a puncinak ez sem volt jó sokáig. Elfojtott sikoltást hallatott:
- Megfulladok! Meg akarnak ölni!
A férfi hiába nyomogatta a nyelvét egyre beljebb, nem tudta elhallgattatni a kiabálva nyafogó rést. Kissé hátrább húzódott, nyugtatólag ráhelyezte a tenyerét a selymes szőrrel borított dombra, és összeráncolt homlokkal megszólalt:
- A baj nagyobb, mint gondoltam.
Hajnalka telt mellei félig kibuggyantak ruhája nyílásán, és Artúr nadrágja erősen feszülni kezdett.
- Lehet, hogy valami szerszámra lesz szükség – mondta erősen gondterhelt tekintettel, és lehúzott minden zavaró ruhát altestéről.
- Nem baj, ugye? – nézett a nőre. - Így kényelmesebb, már nem fértem el.
Hajnalka beharapta alsó ajkát, mikor meglátta a meredező fütyköst.
- Nagyon boldog vagyok, hogy segíteni szeretne… de nem reménytelen a helyzet, ugye? – rebegte, aztán ő is kibújt öltözetéből, persze „csak azért, hogy kényelmesebb legyen”, így már teljesen meztelenül feküdt Artúr mellett. – Talán messzebbről kellene becserkészni – fogta kezeivel össze kivételesen telt és feszes melleit, mialatt ártatlanul nézett a férfira.
Artúr szakértő arckifejezéssel bólogatott, és sehogy sem tudta kivonni magát a vonzó látvány alól. Mint két hívogató rügy, úgy meredtek az égre a nő bimbói, ahogy egymásnak nyomódtak mellei.
- Jó ötlet! Induljunk innen – tapadt Artúr a vértől tomboló rügyekre a szájával, és gyengéden szopogatni kezdte őket.
- Na, mi van? Velem senki sem foglalkozik? – hallották a házsártos hangot nemsokára, de most próbálták nem észrevenni.
Hajnalka a férfi tarkóját simogatta, mialatt Artúr belemerült a lány hihetetlenül sűrű melleibe, de a punci nem tágított.
- Kiáltani fogok, hogy megtámadtak! – kárált alattomos hangon.
- Hagyd már abba, a sírba viszel! – kiáltott rá Hajnalka sötét arccal, de a férfi tovább simogatta melleit, és csendre intette.
- Majd én dumálok vele – közölte látszólag higgadtan, a robogó vér azonban majdnem szétfeszítette ágyékát.
- Nem akarunk semmi rosszat, édes! Hidd el, neked is csodálatos érzés lesz! – hajolt a puncihoz, a lány combjai belső felületét simítva, a kellemetlen hang azonban nem sokáig hallgatott.
- Igen? És akkor mi ez a ragacsos váladék, ami az ajkaim között csorog? Hogy kerül ez ide? Te csinálod, betolakodó?
A férfi a fejét csóválta.
- Azt hiszem, keményebb eszközökhöz kell folyamodnom – nézett komolyan Hajnalka fátyolos szemeibe, és a nő elkerekedett tekintettel válaszolt:
- Épp kérni akartam rá. Látja, én már nem bírok vele, meg kell leckéztetni keményen… nagyon, nagyon keményen! – suttogta elfúló hangon, és nem volt más hátra, Artúr felkészült, hogy bevesse végső fegyverét.
Felhúzta a nő combjait, aztán megmerevedett szerszámával finoman ütögetni kezdte a lármás punci szeméremdombját.
- Tudok ám máshogy is beszélni! – kezdte fenyegetően. – Ha a simogatás, és a nyelvjáték nem elég, betömöm a szádat!
- Próbáld csak meg! Úgy összeszorítalak, hogy megemlegeted egy életre!
- Elhallgass, mert én szorítom ki belőled a levegőt, és akkor igazán el fogsz némulni! Hagyd békén ezt a szegény nőt az akadékoskodó szövegeddel, vagy beléd döfök! – kiabált Artúr magából kikelve, de a punci nem ijedt meg.
- Nem tudsz úgy megtömni, hogy elhallgassak! – sivította dühösen rebegő szeméremajkakkal.
Hajnalka szája széle is remegett, szaporán vette a levegőt, mellbimbóit kéjesen masszírozta.
- Segítsen rajtam Artúr! Szúrjon már bele! – zihálta, és szaggatott nyögés hagyta el a torkát.
A punci fülsértő hangon sikoltott, mire a férfi megragadta a nő fenekét, majd egy mozdulattal tövig döfte ágaskodó vesszőjét.
A kellemetlen hang elfúló bugyborékolásba fulladt, és Hajnalka szája boldog mosolyra húzódott. Testük forrón egyesülve préselődött egymásnak, Artúr csókja betetőzte a tökéletes összefonódást, majd a nyögdécselő és cuppogó hangokon túl semmi más nem hallatszott az addig beszélő rés felől…
2.
Később Hajnalka aléltan pihegett. A hasán gyöngyözve gyűlt össze néhány izzadságcsepp, de a hűs szél mindent elsimított. Artúr is nehezen tért magához, azt akarta, hogy a kielégülés pillanata minél tovább tartson. Összebújva nézték, ahogy a pajta felett magasan szállnak a fehér felhőpamacsok.
- Ez megismételhetetlen volt, drágám! – mondta a férfi.
A nő búgó hangon nevetett.
- Azért még próbálkozhatunk túlszárnyalni, nem?
- Feltétlenül.
- Csodálatos ez a hely, jól kinézted.
- Hát, neked is vannak ötleteid… amikor beiratkoztál arra a hasbeszélő tanfolyamra, csak nevettem. De most már nem nevetek, inkább el vagyok bűvölve – fogta tenyerébe a felesége melleit ismét Artúr.
A nő forrón szájon csókolta, majd kezével öléhez nyúlva, tenyerével finoman megütögette szeméremdombját.
- Ki ébresztett fel? Miért nem hagytok soha békén? – hallatszott egy kellemetlen hang alulról, és Hajnalka szája széle legörbült.
- Úgy érzem nem volt elég a kis cafkának. Megint feladata lesz, kedves Artúrom, de én bízom magában, az előző helyzetet is kitűnően megoldotta!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas6 ·
Persze az alapötlet nem a tiéd, de attól még jó. "Fecsegő csecsebecsék."

ade ·
Csavar és csavaranya változatban erotikusabb, ne haragudj! Az ötletet mások már elcsépelték.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: