Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A baseball sapka

Képzeld el az egyik óceánt, amelyikben én a közepén vagyok. A látóhatáron semmi csak víz, s én csak taposom a vizet. Kinézek egy irányt, s elkezdek úszni. Csak úszok és úszok. Kezdetben gondolkozom, hogy miért is vagyok itt. Miért pont én? Közben persze úszok, de belefáradok. Elfáradok az úszásban, s feladom. Még van annyi erőm,hogy tapossam a vizet, s gondolkozni azon, hogy most mitévő legyek. És csak forgok, forgok de semmi, csak víz és reménytelenség. Az óceán ízétől megmámorosodtam, s vágyok a mélybe, az ismeretlenbe. Talán egy új életbe. Ilyen dolgok jártak a fejemben, mikor észrevettem egy kis fekete pontot, ami az előbb még nem volt ott. Eljátszottam a gondolatattal, hogy ez nem igaz. Nincs olyan szerencsém, én nem érdemlem meg. De szemem nem tudtam levenni a pontról, ami már nagyobbodott. Szemmel láthatóan nagyobbodott. Addig-addig nagyobbodott, míg csak fel nem ismertem, hogy mi az.

Hogy mi az? Egy baseball sapka. Egy sötétkék Nike baseball sapka. Egy sapka?! Mit kezdjek vele? Aztán akkor eszembe jutott, hogy ha az Isten sapkát küldött, akkor az Isten sapkát küldött. Megmarkoltam, kifújtam minden levegőt, becsuktam a szemem,s elkezdtem merülni. Merülni a mélybe. Mikor ellepett az óceán, föltettem a sapkát, a Nike baseball sapkát. De nem történt semmi, közben persze süllyedtem, a sötét mély magába szippant. Megijedtem, s elkezdtem kapálózni. Vissza a felszínre, de már nem volt erőm. A nyomás már túl nagy volt, s a gravitáció erősebb. S akkor... akkor elveszthettem az emlékezetem. Ellepett a fehérség, hófehér fehérség. S egy fekete alak, közeledett felém. Nem tudtam ki az, s mit akar. De csak közeledett.

Megállt előttem. Éreztem, hogy néz, de szemét nem láttam eltakarta valami. S akkor átölelt. Jól esett ölelése s én viszonoztam. Éreztem a melegséget, a biztonságot, az erőt, a megértést, a győzelem ízét, a jólét örömét. Egyszerűen jó volt. Éreztem, hogy ez az alak egy lány, mert hát az ember el tudja dönteni, hogy kit is ölel át. S akkor megcsókolt. Isteni volt. Tudja, hogy mit csinál és jól csinálja. Átengedtem magam a jónak és csak jól éreztem magam. Ránéztem újból, s már egy húsvér lány állt előttem, már nem egy sötét alak. Nem tudtam, hogy ki az, nem ismerem fel, mert nem látom az arcát, mert sapka van rajta. Egy sötétkék Nike baseball. Csak állunk egymással szemben, nézlek, de az arcod még nem látom, s akkor kikukucskál egy szempára sapka alól, és Te most itt állsz előttem!
Hasonló történetek
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
ír ·
habár eszembe jutott olvasás közben a számkivetett is, ami már ősidők óta az egyik kedvenc filmem, és tegnap is volt a tévében, igaz nem néztem, de valahogy az a film nekem mindig olyan friss élmény, szóval nem tudnék telsesen objektív lenni, így inkább nem pontozok. Bocsi. Na jó, azért mégi, mert tényleg tetszett.
inkább legyen 10:10
Gyenge vagyok, elbuktam:D

qqqeqqq ·
Köszönöm.
ír ·
Csak magadnak, csak magadnak :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: