Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátság határai 2.

A történetem folytatódik, akik olvasták az elsőt, azok tudják, hogy ez az egész a legjobb barátomról, és rólam szól.

Újra találkoztunk. Elmentünk a szokásos helyünkre, út közben végig beszélgettünk, és észrevettem, hogy most is zavarban van, ez volt az oka, hogy meg sem mert csókolni. Persze nagyon meresztgette szemét a melleimre, még oda is nyúlt, és a combjaimat simogatta, de nem mert megcsókolni.

Végül elértük utunk célját. Egymásra néztünk, simogatni kezdett, és már nem volt zavarban. Megcsókolt, jó hosszan, szenvedélyesen, mélyen, most igazán azt éreztem, hogy kíván. Benyúlt a felsőm alá és a melleimet simogatta, a mellbimbómat izgatta, míg meg nem keményedett. Többször kimondta, hogy kíván, és ez annyira jól esett, jó volt hallani tőle.

Kioldottam az övemet, és ujjával a csiklómat izgatta, nagyon rövid ideig, aztán középső ujját belémmártotta, és nagyon mélyen ujjazott. Olyan jól csinálta, hogy pár perc után el is mentem. Mikor én szabad utat adtam neki, akkor ő is nekem, így eközben én is tudtam a kukacát simogatni. Mikor az ujjazás abbamaradt, letolta a nadrágom.

Aztán hirtelen ötlettől vezérelve, kezembe fogtam kukacát és puncimhoz vezettem. Így folytattuk tovább, hogy már kukacával simogatta a csiklómat, és sikerült egy picit belémhatolnia, ha nem is teljesen, de egy kicsit érezhettem magamban, főleg azt, hogy mennyire forró volt. Hallottam a sóhajait, a nyögéseit, és néha meg is remegett közben. Nagyon jó volt ezeket mind hallani és érezni.

Aztán picit megijedtem, hogy mi lesz, ha belém élvez, hisz nem volt rajta óvszer, de erre figyelt és kontrollálta magát. És ha úgy alakult volna, nálam volt gumi, így nem kellett volna abbahagynunk a cél előtt. Szóval megijedtem, és súgtam neki, hogy hagyjuk abba, mielőtt baj lesz, még le is nyúltam a kukacához, hogy kivegyem, de ő csak mosolygott, és elkezdett gyorsan mozogni bennem. Nem hallotta, hogy mit mondtam neki.

Erre a mozgásra is, ahogy az ujjazásra is, elmentem egyszer, a percek repültek így, ahogy felvettük a ritmust, és együtt mozogtunk, de ezt tönkretette egyetlen pillanat. Mégpedig az, hogy hangokat hallottunk, gyorsan szétváltunk, felkapkodtuk a nadrágot, és ekkor az én jóbarátom meglátta, hogy néz minket valaki.

Így hazavágta az egészet, és inkább elmentünk. Út közben találkoztunk azzal, aki nézett minket, és a barátom iszonyú mérges lett. Nekiállt vele ordibálni, meg fenyegetőzni. Én meg vagy négyszer rászóltam hogy ne álljon le veszekedni. De nem lehetett lenyugtatni.
Utána mondta, hogy mennyire sajnálja, hogy nem jutottunk tovább, és még mindig mérgelődött. Ez azért jól esett , mert ez igazolta, hogy ő is akarta volna tovább. Legalább annyira, mint én.
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
katica ·
Borzalmasan gyerekes.....gyerekesen borzalmas.
Inkabb ne folytasd, ha kerhetnem. :angry:

Gargika ·
ez egy katasztrófa...nagyon nem tetszett


KUKACA???!!!HÁT AZ OVIBAN A JÁTSZÓPAJTÁSNAK VAN KUKACA !!! :angry: :rage:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: